Kuva

Hyvä vaporisaattori budjetilla

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
kamppa

Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 18.11.2019 9:35

Moro
Tarkoitus olisi ostaa vaporisaattori ensikuussa ja budjetti olis se 100€, niin mitä hyviä osaatte luetella ja mistä kannattaisi ostaa? Vissiin suomen ulkopuolelta ei kannata tilata. :) :)

rxsted
Viestit: 1670
Liittynyt: 12.2.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja rxsted » 18.11.2019 10:37

Fenix Mini — taikka sitten käytännössä sama laite, mutta eri suukappaleella ja lasipillillä, Smono 3. Muun muassa Seeds of Love myy.

Jos kaipaat sliikimpää ulkomuotoa, X Max Starry.
“That’s what plant breeders do — we grow 100,000 plants, keep 100 of them, and trash all the rest. I love to kill. I’m getting rid of everything that’s imperfect.”
David "Skunkman" Watson (2004)

kamppa

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 18.11.2019 12:24

Juu kiitti. Ite olin katellu just noita smono 3 ta 4 vaporisaattoreita oisko kellään mitään kokemuksia noista vapoista. Miuta just huolettaa noissa halvemmissa vapoissa se että kuinka pitkään ne kestää. Ja kans kuinka useesti niitä screenejä pitäis vaihtaa.

rxsted
Viestit: 1670
Liittynyt: 12.2.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja rxsted » 18.11.2019 13:21

Mulla on ollut Fenix Mini runsaassa (0,5-1 g per d.) käytössä joku seitsemän kuukautta nyt. Skriiniä erikseen ei oo tarvinnut vaihtaa (perus sivellin- ja nuppineula-putsaaminen parin päivän välein riittää), mutta suukappaleen kiinnitysmekanismi — joka muistuttaa lähinnä kaukosäätimen paristokantta — löystyi alle puolessa vuodessa.

Ainakin jokin aika sitten näytti vielä siltä, että Smonon suukappaleita ei saanut erikseen. Mutta Fenix Minin suukappale toki menee siihenkin ja tuota osaa on hyvin saatavilla alan liikkeistä.
“That’s what plant breeders do — we grow 100,000 plants, keep 100 of them, and trash all the rest. I love to kill. I’m getting rid of everything that’s imperfect.”
David "Skunkman" Watson (2004)

kamppa

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 18.11.2019 15:16

Toi fenix mini kyl vaikuttaa aika hyvältä, miulla tulis varmaan pikkase rennompaan käyttöön kun varmaan menee joku max 4 g kuukaudes nii pitäis sit vissiin kestää ihan hyvin jos just huoltaa sitä. Mitenkäs kun se on loppunu ja tuo smono 3 on kans loppunu seed of loves:sa, niin onks tosta MagicVaporizers mitään kokemuksia kun siellä ois ainakin smono 3:sta jälellä vielä. Ja kuinka pahasti tuo vaporisaattorin käyttö haisee ku pitäis olla aika stealth. :think: :D

Makeoldman
Viestit: 30
Liittynyt: 1.5.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja Makeoldman » 18.11.2019 15:32

Ihan noviisi mutta fenix mini toimii ei hajuja ulospäin ja
Nopeasti lämpiää ja helppo pitää puhtaana ja höyryjä
Saan ulos ja vaikutus vähintään riittävä. Ja tykkään että
Lite ei juurikaan haise edes käytön jälkeen

Muumin3n

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja Muumin3n » 19.11.2019 12:43

Suosittelen Boundless’in CF:ää, seedsoflovesta(stadi, verkkokauppa) löytyy 119€, koska Boundlesseissa (ainakin CF/CFX) on isoimmat kammiot matkavapoiksi. Lisäks ulkomailta tilaamalla The VapeXhale EZ Load Bowls (ELB) niin helpompi vaihtaa matskut.
Tai käy katsomassa, vertailemassa liikkeessä. Monissa halvemmissa on tosiaan tosi pieni kammio eikä vaihdettavia verkkoja tai kapseleita. Saako esim Fenix Miniin vaihdettavaa verkkoa/kapselia?

Makeoldman
Viestit: 30
Liittynyt: 1.5.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja Makeoldman » 19.11.2019 13:55

https://fenixvaporizer.eu/product-categ ... are-parts/
Tuosta mitä saa fenix miniin varaosia tosiaan paljon kalliimpaa
Kuin tuo 20 € suukappale ei paljon kannata lähteä vaihtamaan kun koko yökötys tuli maksamaan vähän päälle 80egee

Tosiaan minulla ei muista kokemusta eli kannattaa ottaa enempi
Huomioon muitten mielipiteet. Pesä tosiaan pieni mutta näin aloiitelijana pääsen yhdellä pesällä kahdeksi iltaa kuutamolle.
Tosiaan tämä ei lämmitä itse pesää vaan ilmaa joka menee pesän läpi jos olen oikein ymmärtänyt ja tämä lienee helpottaa
Puhdistusta?

Anonymm

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja Anonymm » 19.11.2019 18:00

Boundless CFC 2.0 itsellä, maksoi 90e ja todella hintansa väärti.

EiPaineita

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja EiPaineita » 20.11.2019 19:58

Smono 4 toiminu itellä ainaki moitteettomasti. Melkoinen upgrade kun vertaa aikaisempaan "kynämalliin". Lämpenee todella nopeasti, akku pitkäkestoinen, helppo pitää puhtaana.
Heti ekoista höyryistä lähtien maku kohdillaan. :yes:
89e taisin maksaa, hinta-laatusuhde erittäin kohdillaan.

kamppa

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 23.11.2019 14:58

Tietääkö kukaan muuten että käyttääkö seeds of love postia, kun sehän on nyt lakossa eikä paketit oikeen kulje. Seeds of loven nettisivuilla ei löytynyt tietoa mitä kuljettamis palveluu ne käyttää.

kamppa

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 24.11.2019 1:27

Hups mun moka siel luki että käyttävät "DB Schenkerin palveluja tai tarvittaessa Postia".

kamppa
Viestit: 3
Liittynyt: 4.12.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja kamppa » 4.12.2019 16:35

Noniin nyt tuli tilattua tuo Fenix Convection. Innolla oottelen että se tulis tänne nii pääsis kokeilemaan :D

Katja Tv
Viestit: 127
Liittynyt: 13.5.2017

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja Katja Tv » 13.4.2020 12:41

Ostin puolitoistavuotta sitten Craftyn vapon mutta nyt se jo hajosi. (2 vuoden takuu)
https://www.storz-bickel.com/en/catalog ... iew/id/385
Ei käynnisty eikä usb lataus enää toimi?
Palauttaminen on tehty niin vaikeaksi, ainakin minulle kun pitää netissä tehdä enkä osannut sitä. ( en osaa englantia juuri yhtään)
Avasin sen itse mutta on niin pientä elektroniikkaa sisässä ettei sille voi tehdä mitään :eiei:

goshjeepers
Viestit: 235
Liittynyt: 9.4.2019

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja goshjeepers » 13.4.2020 15:11

Hiustensuoristusrauta(+-200celsiusta). Siihen paistopussi ja vähä freestylee ni homma on siinä.
Katja Tv kirjoitti:Ostin puolitoistavuotta sitten Craftyn vapon mutta nyt se jo hajosi. (2 vuoden takuu)
https://www.storz-bickel.com/en/catalog ... iew/id/385
Ei käynnisty eikä usb lataus enää toimi?
Palauttaminen on tehty niin vaikeaksi, ainakin minulle kun pitää netissä tehdä enkä osannut sitä. ( en osaa englantia juuri yhtään)
Avasin sen itse mutta on niin pientä elektroniikkaa sisässä ettei sille voi tehdä mitään :eiei:
No siinä meni takuu, kun itse avasit. Koita eri johtoa/laturia, jos ei muuten niin pyydä joku mittaamaan akun jännitteen yleismittarilla, kun on kerran jo auki.
Sisu syttyy, kun viimeinenkin toivonkipinä on hiipunut.

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: Hyvä vaporisaattori budjetilla

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 14.4.2020 0:17

Riittävän monta taskuvapoa on tullut kokeiltua. Ovat kuin leikki sähkötupakoita. Jos haluat alkaa vapottelemaan, Digi Volcano on ainoa oikea.
Lecalice it! -d2_deew


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa