Kuva

Mikserit?

Bongit, piiput, ruokaohjeet jne.
Mr.Nice__Guy

Mikserit?

ViestiKirjoittaja Mr.Nice__Guy » 8.4.2004 14:55

mikä sopis hyvin mikserix?
onko kukaa kokeillu sitruunan lehteä.
entä vadelman tai mustikan?kuulin et on hyvää.

Kiitos palautteesta. :D

Vargnatten

Mikserit?

ViestiKirjoittaja Vargnatten » 8.4.2004 18:55

Moro!
Itse käytän sinistä ja vihreätä knasteria myös mintunlehti on hyvä.

Weedlake

ViestiKirjoittaja Weedlake » 9.4.2004 14:47

Mun mielest noi knasterit polttaa vitusti kurkussa, paljon vahvemman makusta ku tupakat...
Hampun röpöttely ei oo mulle ongelma, pajautus ei oo mulle pulma, ainoot huolet tuottaa tää yhteiskunta...

Ivey3

jooh

ViestiKirjoittaja Ivey3 » 10.4.2004 12:25

No mikset testaa vaikka koivun lehtiä? tai vaikka voikukan lehtiä samalla?

Tuhotkaa keuhkonne tuhotkaa.. :/

cocoloc

Cough!

ViestiKirjoittaja cocoloc » 10.4.2004 20:58

Lähes kaikkea ollaan kokeiltu paperista männyn neulasiin (nuoremmalla iällä.... :roll: )....mutta esimerkiksi mintun-ja nokkosenlehdet ollaan todettu aika sopiviksi.

Niin, kukka tietysti raakana.

jeremias

ViestiKirjoittaja jeremias » 10.4.2004 21:38

:( :x

aina vaan ei jaksa edes ymmärtää...
[ajatuksen voima vie voiton]

tuhkis
1 tähti
1 tähti

Re: Mikserit?

ViestiKirjoittaja tuhkis » 11.4.2004 9:35

Jointtiin menee aika kohtuuton määrä tuota kukkaa, jos esim. yksikseen polttelee ja omaa pienen tolen. Ni kyllä sinne on hyvä laittaa jotain muutakin. Eri asia sit jos bongista tai piipusta.

cocoloc

Cou...

ViestiKirjoittaja cocoloc » 11.4.2004 12:33

aina vaan ei jaksa edes ymmärtää...

Heh, ei kaikkia nuoruuden toilailuja kannatakkaan edes yrittää ymmärtää. Ja tuo ilmaisu olikin niinkuin vähän vapaamielisesti suuntaa antava, vaikka toisaalta taisipas joku joskus rizlojen puutteessa jointin kääriäkkin vessapaperista... :D

Niin, paras mikseri jäi mainitsematta; lehti. Curetuksessa tulee mukavaa tavaraa.

jeremias

ViestiKirjoittaja jeremias » 11.4.2004 15:23

voihan sitä kääriä pienen jointin... tai iskee nyt sitä lehteä (hyyiii), jos ei muuten byygee... Kai mä oon hienohelma, mut toi paperimixeri oli jo jotain... tai koivunlehti... :x
[ajatuksen voima vie voiton]

Zaikowski

ViestiKirjoittaja Zaikowski » 20.6.2004 19:09

Pystyykö voikukan lehteä tai itse kukkaa käyttää mikserinä ihan simppelin kuivatuksen jälkeen? Kokemuksia kellään?

Rokkimies

ViestiKirjoittaja Rokkimies » 22.6.2004 10:42

Nyt löysin oman suosikkini, sehän on kissanminttu.
Paljaaltaan ottaa kurkkuun ja keuhkoon aika tehokkaasti, mutta "paahdetaan" liekin päällä ja homma on jees. Eikä ota enää kipeestikään.
"tämä on jo toinen kerta, mutta kun on ihan pakko. toivottavasti tämä thread on tässä vielä 25 vuotta jotta lapsetkin sitten joutuu tekemään aina saman initiaatioriitin hamppu.netiin kirjautuessa:

btygh"

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.6.2004 10:49

Nokkosta on tullus joskus käytettyä ja se on ollut ihan ok, mutta nuo knasterit ainakin maistuu pahalle. Tupakoitsija kun muutenkin olen niin laitan yleensä pienen määrän tupakkaa sekaan, niin eipähän tule poltettua sitä tupakkiakaan välttämättä.

eleKieli

ViestiKirjoittaja eleKieli » 22.6.2004 14:16

Zaikowski kirjoitti:Pystyykö voikukan lehteä tai itse kukkaa käyttää mikserinä ihan simppelin kuivatuksen jälkeen? Kokemuksia kellään?

:lol: ootko nyt ihan varma että just voikukkaa haluat polttaa? Ei, siitä ei saa mitään irti vaikka naapurin pojat sanoisivat mitä.
one hand washes the other

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.6.2004 14:21

jokos on porukka ehtinyt kokeilemaan tuota vaniljaknasteria? mielipiteitä, kun pitäisi naispuolisille tuota hommata..

naap

ViestiKirjoittaja naap » 22.6.2004 14:55

Joo on tullu kokeiltua tuota vanilia knasteria.Ei ollu kyllä minusta mitään hirveen hyvää.Ensinäki se vanilia ei maistu siinä juuri ollenkaan ja tuosta jäi aivan tajuttoman paha jälkimaku.

Minä käytän mikserinä tuota hampun lehteä, kun sitä ei muuten tulisi käytettyä.

gunga

ViestiKirjoittaja gunga » 22.6.2004 16:06

vaniljasta en tiedä ,mutta kirsikka knaster oli ainakin ihmeen hyvää..ei siinäkään se kirsikka liikaa ainakaan maistu muuta hyvää oli :D

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 11.6.2006 18:56

Tosi wanha topic, mutta turhapa sitä on uuttakaan tehdä kun kerran haulla löytyi jo tällainen.

Noh, Keltainen Smart

Eli se "Anis taste" (omasta mielestäni se maku on enemmänkin salmiakin vivahteinen, on siinä toki anistakin häivähdys messissä) Ite en oo tuota mikserinä kokeillut, kun ei oikeen oo tullu sihauteltua viime aikoina. Mutta tuo olisi varmasti kokeilemisen arvoinen niille, jotka muutenkin miksaavat kukkansa tai lätkänsä tupakkaan. Tupakoimattomille en tietenkään (ainakaan paahtamattomana) voi keltaista smartia kokeiltavaksi suositella mahdollisien nikotiiniöyskyjen takia, mutta muut, laittakaapa harkintaan. :)
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

PuffTheMagicDragon

ViestiKirjoittaja PuffTheMagicDragon » 11.6.2006 22:14

Keltaisessa Smartissahan ei maistu ne purut, vaan se filttereiden väliin tungettu jauhe...
Kokeilkaa vaikkapa availla sellainen rööki joskus... Siellä on kahden pienen filtterin väliin työnnetty jotain jauhoa...

Eli ne ketkä eivät tahdo nikotiinia, voivat aivan hyvin ottaa tuon pelkän anis/tms jauheen ja laittaa sitä vähän mausteeksi.

Niko
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Niko » 11.6.2006 22:25

Lehti on parasta blandista. Annan yleensä urkkienkin kasvaa jonkin aikaa (eri paikassa tietysti) ihan vaan sen lehden takia.
"Your company is large and famous, what the hell? i´m really pissed off. i think i should contact in Finnish foodstuff" -ice-
"Liivate on tehty lehmästä" -psycoma-

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 11.6.2006 23:04

PuffTheMagicDragon kirjoitti:Keltaisessa Smartissahan ei maistu ne purut, vaan se filttereiden väliin tungettu jauhe...
Kokeilkaa vaikkapa availla sellainen rööki joskus... Siellä on kahden pienen filtterin väliin työnnetty jotain jauhoa...

Eli ne ketkä eivät tahdo nikotiinia, voivat aivan hyvin ottaa tuon pelkän anis/tms jauheen ja laittaa sitä vähän mausteeksi.

Kah perkele, avasin röökin filtterin ja huomasin että oikeassa olet. Miten oot tuon huomannut / tiennyt? tajutonta... Eli unohtakaa aiemmin postaamani vinkki keltaisesta smartista mikseriksi. En mä nyt tuollasta osannu arvata, kelailin et niissä puruissa ois seassa kuivattua anista tai jotain.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

Palaa sivulle “Niksinurkka”