Jos kiinnostaa tai oot menossa nii ois siistiä nähdä paikan päällä polttaa savut ja vaihtaa ajatuksia
Spannabis '26 Bilbao 17-19.4.
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
-
FrutenFraten
Spannabis '26 Bilbao 17-19.4.
Onko ketään kiinnostuneita lähtijöitä? Nyt olis hyvä hetki alkaa suunnittella lennot ja majoitukset
Jos kiinnostaa tai oot menossa nii ois siistiä nähdä paikan päällä polttaa savut ja vaihtaa ajatuksia
-
Pukkupaikka
Re: Spannabis '26 Bilbao 17-19.4.
Näyttäisi siltä että olen menossa. Näillä näkymin ollaan Happyplantin kanssa kojua pitämässä, ja tietty Nineweeksin ja Wizard Treesin kojulla pyöritään myös.
-
FrutenFraten
Kuulostaa hyvältä
Mikä teidän koju on? Voisin tulla moikkaamaan paikan päällä.
Oon myös vähä miettinyt coffee shop avaamista Espanjaan niin ooks espanjassa laillista myydä kannabista?
Oon myös vähä miettinyt coffee shop avaamista Espanjaan niin ooks espanjassa laillista myydä kannabista?
-
Pukkupaikka
Yksityisillä klubeilla joo, mutta muuten ei. Jos yksityisen klubinkin perustat, voipi olla aika säätlä ja byrokratiaakin varmasti ainakin riittävästi