Tutkimustulokset yhteen linkitettynä

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Dr.Rock

Re: Tutkimustulokset yhteen linkitettynä

ViestiKirjoittaja Dr.Rock » 19.2.2024 5:35

Tutkimus kannbiksen vaikutuksista syöpäsoluihin.

"Tutkimus: Lääkekannabis saa ihosyöpäsolut tekemään itsemurhan"

https://tieku.fi/terveys/tutkimus-laake ... itsemurhan

Savuttaja

ViestiKirjoittaja Savuttaja » 25.5.2026 18:28

Tieteen Kuvalehti 7/13 Hamppu täydentää lääkearsenalia.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
"Ihminen ei usko mihinkään niin lujasti kuin sellaiseen, mistä tietää vähiten."- Michel de Montaigne

breed3r

ViestiKirjoittaja breed3r » 14.6.2026 6:20

Tutkimuksen tarve melkein ois... yksi päivä maistoin kukkaa, oli sama tilanne kuin youtubella eräällä damissa, mutta "annoin mennä". Damissa piti olla lafkan erikoisuus, huippua jenkeistä, otti savut jointista eikä suostunut toisiin. Minä sensijaan olin kuullut "pure gas" lajikkeista, ja omaan kokemusta. Hajut ja maut tarttuu puhtaaseen vahvaan kasviin, jotkut jalostaa vahvimpia. Sitten kun jotkin karsii lantoja, ja kasvattaa vessassa vedellä, käy paskalla ja ja käyttää lähtiessä hajustetta, muija hiuslakkaa... Väki oli saanut karmeita kokemuksia. Mulla tuntui kuin ois välillä viiltänyt kurkkuaan sätkäpaperilla.

Kannattaa muistaa värikästä antaa kasville. Vaikka se olisi ikäänkuin bluffia väriainetta, niin se on lähes poikkeuksetta kasvin väriainetta. Itse ruokin kasvit, mullan erikseen jne. Ruokinta kasville, on kun huomioi erikoistäytettä. Melatoniineja, vahoja ja struktuurilipidejä. Multaspotti on aina hyvä hyvä komposti itsessään jota voi hyödyntää, ja se tuottaa terveitä kaasuja. Jos nyt kasaisi kompostin ihan viereen erikseen vielä talvi breedaukseen, jos tuottaisi lämpöäkin jo. Mutta onhan niillä kukilla paljon olosuhde eroja, tyhjästä on paha nyhjäistä. Entä lääkinnällisyys? Varmasti vaihtelee paljon. Tutkimukset tuskin on vaiheessa, mutta info.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”