Terveisia Hollannista

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Habibi

Re: Terveisia Hollannista

ViestiKirjoittaja Habibi » 28.8.2004 14:26

kato joo onhan se. kavinkin jo tolla allesindordrechtin sivulla mutta enpa moista muistanut. Toi olikin ainoa noista shopeista joita en loytanyt. Tosin nyt kun katoin karttaa niin oon kylla varmaankin kavelly siita ihan vieresta.

MC Ripuli

ViestiKirjoittaja MC Ripuli » 9.9.2004 15:20

Englannillako tulet siellä toimeen, vai luonnistuuko hollannin puhuminen?

Ja mikä tuo edelweis-lajike on?
Let's smoke that bowl, hit the bong and then take that finger off of that hole. Plug it, unplug it. Don't strain, I love you Mary Jane...

eetteripyorretango

ViestiKirjoittaja eetteripyorretango » 1.12.2004 2:24

säkä käynyt pojalla :) mitä kautta hollannista työtä löysit? tässä on itselläkin ollut suunnitelmissa pari vuotta kerätä rahaa muuttorumbaa varten...
itse kun katselin noita vuokrakämppien hintoja niin olivat mielestäni suhteellisen huokeita esim. 235€kk 26m2+puutarha amsterdamin keskustassa :) kyllä olisi minulle riittävä tila tuo 26m2.. ja mahtaako veroissa olla suomeen paljon eroa :think:

Katala lokki

ViestiKirjoittaja Katala lokki » 1.12.2004 14:09

onneks ei tarvi kadehtia ku just tuli pois sieltä :D mut kyllähän sitä takasin vois mennä jos ois massii.

J.Doe

ViestiKirjoittaja J.Doe » 1.12.2004 19:47

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :D
Myssy päähän ja toinen taskuun.

cube

ViestiKirjoittaja cube » 1.12.2004 20:24

eetteripyorretango kirjoitti:säkä käynyt pojalla :) mitä kautta hollannista työtä löysit? tässä on itselläkin ollut suunnitelmissa pari vuotta kerätä rahaa muuttorumbaa varten...
itse kun katselin noita vuokrakämppien hintoja niin olivat mielestäni suhteellisen huokeita esim. 235€kk 26m2+puutarha amsterdamin keskustassa :) kyllä olisi minulle riittävä tila tuo 26m2.. ja mahtaako veroissa olla suomeen paljon eroa :think:

mistäs löysit damin vuokrakämppien hinnat.
HYVÄÄ JOULUA!!!

eetteripyorretango

ViestiKirjoittaja eetteripyorretango » 1.12.2004 22:07

http://www.directwonen.nl/en/default.aspx tuollahan niitä vaikka millä mitalla :) googleen laitoin vaan hakusanoiksi: house rental amsterdam

jalipaalanen

ViestiKirjoittaja jalipaalanen » 2.12.2004 14:47

Itsekkö lähdit ja työn etsit vai menitkö jonkun ohjelman/välitysfirman kautta? Kuinka kauan on tarkoitus viipyä?

ei muuta kun että nauti elämästä ja rennosta hollantilaisesta ilmapiiristä! Musa-elämä siellä on kans kohdallaan, ite tykkäsin käydä keikoilla Paradiso nimesellä klubilla damissa. Silver Skunk nimistää kukkaa ostin damista ja pää meni ihan helvetin sekaisin, en suosittele ainakaan viikolla nautittavaksi.
+ let´s get worse

Palaa sivulle “Matkailu”