Kimmo Pohjonen uusimmassa soundissa.
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Katala lokki
Re: Kimmo Pohjonen uusimmassa soundissa.
Jokaisessa kaupungissa tapahtuisi sama juttu hamppumarssin yhteydessä. Siis kaupungeissa, joissa järjestetään marssi.
Jerusalemi kirjoitti:Mä oon mukana. Enää puuttuu joku 1999 osanottajaa.
Mene sinä vaan ensin, me muut tullaan sitten perästä kun ehditään.

Hyviä ideoita.
Mukana oon jos saadaan tarpeeks porukkaa kasaan.
:stoned:
Mukana oon jos saadaan tarpeeks porukkaa kasaan.
:stoned:
silence is gone when i try to keep it inside
-
Vieras
Seuraava hamppumarssi olisi erittäin oivallinen tilaisuus, mutta sitä ennen joidenkin olisi syytä puhua siitä marssijoille ennen kuin se lähtee liikenteeseen ja sitten katsoa kuinka moni on messissä...hitto ko missasin viime hamppumarssin Turussa kiersi kuulemma puolen metrin pituinen joippa...
Njoo...mutta kyllä se voisi saada hieman enemmän julkisuutta sillä sekin tapahtuma...tarvitaan vaan jokaiseen kaupunkiin megafooni ja diplomaattinen ihminen kertomaan tämä asia marssijoille...
Njoo...mutta kyllä se voisi saada hieman enemmän julkisuutta sillä sekin tapahtuma...tarvitaan vaan jokaiseen kaupunkiin megafooni ja diplomaattinen ihminen kertomaan tämä asia marssijoille...
Toinen hauska idea (ei siis välttämättä toteuttamiskelpoinen) voisi olla rauhallinen "talonvaltaus", missä julistettaisiin joku kaupungin hylätty rakennus Suomen ensimmäiseksi kannabiskahvilaksi. Sinne kaikki marssijat ja ulkopuolisetkin sisään hiisaamaan jopoa. Varmana nousisi hirveä meteli lehdissä.
dagga kirjoitti:Toinen hauska idea (ei siis välttämättä toteuttamiskelpoinen) voisi olla rauhallinen "talonvaltaus", missä julistettaisiin joku kaupungin hylätty rakennus Suomen ensimmäiseksi kannabiskahvilaksi. Sinne kaikki marssijat ja ulkopuolisetkin sisään hiisaamaan jopoa. Varmana nousisi hirveä meteli lehdissä.
Toi olisi aika radikaali, mutta toimiva. Sign me in!
If everyboby smoked a blunt, relieve the mind, the world could be a better place
Olisi kyllä. Myönnetään. Ongelma näissä mediajulkisuustempauksissa on se, että siitä saatu huomio ei välttämättä ole positiivista. Tavallisen kansalaisen mielestä "talonvaltaus" tai "joukkotunnustus" saattaisi olla lähinnä huumehörhöjen anarkiaa. Ei välttämättä toimisi oikein, tai sitten se pitäisi suunnitella todella hyvin.
En usko Peräranuan uskovaisen mummelin olevan oletusarvoisesti kiinnostunut mistään huumeisiin liittyvästä. Se on jyrkkä EI joka tapauksessa. Kiinnostus voisi alkaa heräämään, jos mummolle tarjottaisiin tietoa kannabiksesta Luojan luomana yrttinä ja että siitä voisi olla apua reumasärkyihin. Eli tässä tapauksessa tutkimustuloksien faktat esiin.
25-45 ikäluokan työssäkäyviä miehiä ja naisia voisi kiinnostaa yrtti krapulattomana vaihtoehtona viinalle. Itse olen tämän huomannut ja onnistunut kääntämään muutamia päitä aavistuksen kannabismyönteiseksi.
Joku flyerikampanja viinaa vastaan voisi olla hyvä myös. Veikkaisin ihmisten olevan turtuneita "legalize it" -tyyppisiin vaatimuksiin. Kiinnostusta voisi herättää alkoholivastainen ja vaihtoehtoja tarjoava lappunen. Pitäisi siis saada lisää negatiivista mielikuvaa alkoholia kohtaan ja kohottaa yrtin/yrtin ystävien positiivista imagoa. Me olemme ystäviä, tavallisia ihmisiä, haluamme auttaa, emme ole rikollisia.
Heitinkin ehdotuksen tästä rahakeräyksestä aiemmin. Siis rahalahjoitus SKY:n/Hamppufoorumin kautta Lastenklinikat ry:lle tai Irti Huumeista ry:lle kovan huumerikollisuuden torjumiseen.
Toinen on tietty se Joulupata-keräys, joka järjestään varmaan kohta.
En usko Peräranuan uskovaisen mummelin olevan oletusarvoisesti kiinnostunut mistään huumeisiin liittyvästä. Se on jyrkkä EI joka tapauksessa. Kiinnostus voisi alkaa heräämään, jos mummolle tarjottaisiin tietoa kannabiksesta Luojan luomana yrttinä ja että siitä voisi olla apua reumasärkyihin. Eli tässä tapauksessa tutkimustuloksien faktat esiin.
25-45 ikäluokan työssäkäyviä miehiä ja naisia voisi kiinnostaa yrtti krapulattomana vaihtoehtona viinalle. Itse olen tämän huomannut ja onnistunut kääntämään muutamia päitä aavistuksen kannabismyönteiseksi.
Joku flyerikampanja viinaa vastaan voisi olla hyvä myös. Veikkaisin ihmisten olevan turtuneita "legalize it" -tyyppisiin vaatimuksiin. Kiinnostusta voisi herättää alkoholivastainen ja vaihtoehtoja tarjoava lappunen. Pitäisi siis saada lisää negatiivista mielikuvaa alkoholia kohtaan ja kohottaa yrtin/yrtin ystävien positiivista imagoa. Me olemme ystäviä, tavallisia ihmisiä, haluamme auttaa, emme ole rikollisia.
Heitinkin ehdotuksen tästä rahakeräyksestä aiemmin. Siis rahalahjoitus SKY:n/Hamppufoorumin kautta Lastenklinikat ry:lle tai Irti Huumeista ry:lle kovan huumerikollisuuden torjumiseen.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”