Inttini alkaa tänään ja...
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Inttini alkaa tänään ja...
Ääh.. Intti on ihan lupsakkaa hommaa. En ole mikään sotahullu natsi enkä kyllä mikään hippikään. Henk. koht. ainakin intti oli ihan mukavaa aikaa, sai pirusti hyviä kavereita ja hyviä muistoja roppakaupalla. Sitä en tietenkään kiellä etteikö olis vituttanut joka päivä vaan niinhän se on että aika kultaa 
When the stress burns my brain just like acid raindrops, Mary Jane is the only thing that makes the pain stop.
-
Pieru
Miksi täällä vaan voivotellaan ja uhotaan, että teen sitä ja tätä?
Toimikaan ja vaikuttakaa elämäänne niinkuin haluatte.
Toimikaan ja vaikuttakaa elämäänne niinkuin haluatte.
intti / sivari
SpeedHawk_ kirjoitti:En nyt halua tehdä tästä sivari vs intti -threadia mutta silti on mieltäkääntävää ajatella kanssahamputtelijaa (tai ketään muutakaan kanssaihmistä) tarttumassa aseeseen.
Onhan täällä sivareita/totaaleita paljon enemmän kuin väestössä keskimäärin, mutta silti selvästi suurin osa on käynyt / aikoo käydä intin. (Näinhän se on väistämättä etenkin jos ajatellaan että hamppu olisi oikeasti muutakin kuin hyvin pienen marginaaliryhmän käyttämä päihde.)
(onko foorumilla sellainen? jos on niin pistäkäähän linkkiä)
Intti vs sivari -threadeja on ollut paljon. Noita lueskellessa ainakin mulle on tullut mieleen muutamankin kerran, että kumman ahdasmielistä porukkaa puolin ja toisin. (No, ehkäpä ne foorumilaiset jotka voivat helposti suvaita ja ymmärtää erilaisia valintoja tämän asian suhteen kiertävät vaan moiset väittelyt kaukaa.)
Muun muassa:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=4368
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=4058
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=7376
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=11816
Ja tuolta näkee vähän tilastollista jakaumaa:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=9223
-
rentoilija
Tere! Eilen pääsin vihdoin ensimmäistä kertaa vapaalle sieltä. Olen yllättynyt kuinka puolustusvoimissa tunnutaan ihannoivan niin paljon ryyppäämistä ja tupakointia. Esimiehet ylimpiä upseereja myöten laskevat leikkiä viikonlopun rellestyksistä ja samassa ovat sitten valistamassa meitä alokkaita kaikessa muussa ns.terveiden elämäntapojen puolesta.
Todella tekopyhä ja muinaisajassa elävä koko instituutio...
Vielä en ole saanut tilaisuutta keskustella pilven poltostani kun ei ole ollut kahdenkeskistä keskustelua komentajan kanssa, mutta ensi viikolle se muistaakseni oli ohjelmassa. Tavoitteeni on päästä keskustelemaan hänen kanssaan ko.aiheesta edes pieneksi hetkeksi siten, että saan hänet myös oikeasti kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa. Pienetkin ponnistelut (kannanotot rauhan yrtin puolesta) ovat edistysaskelia kohti vapaampaa yhteiskuntaa.
Ps.Ylistäkää karstaa, siinä on alkuvoimaa:P
Vielä en ole saanut tilaisuutta keskustella pilven poltostani kun ei ole ollut kahdenkeskistä keskustelua komentajan kanssa, mutta ensi viikolle se muistaakseni oli ohjelmassa. Tavoitteeni on päästä keskustelemaan hänen kanssaan ko.aiheesta edes pieneksi hetkeksi siten, että saan hänet myös oikeasti kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa. Pienetkin ponnistelut (kannanotot rauhan yrtin puolesta) ovat edistysaskelia kohti vapaampaa yhteiskuntaa.
-
Vieras
rentoilija kirjoitti:Tere! Eilen pääsin vihdoin ensimmäistä kertaa vapaalle sieltä. Olen yllättynyt kuinka puolustusvoimissa tunnutaan ihannoivan niin paljon ryyppäämistä ja tupakointia. Esimiehet ylimpiä upseereja myöten laskevat leikkiä viikonlopun rellestyksistä ja samassa ovat sitten valistamassa meitä alokkaita kaikessa muussa ns.terveiden elämäntapojen puolesta.Todella tekopyhä ja muinaisajassa elävä koko instituutio...
Muista mainita myös suhteesi karstaan.
Ja kerro hälle miten hienoa on kun saa tussautella pyssyllä ja että välillä mieli tekisi ampua joku jne...
-
rentoilija
Papajoker, inhoan aseita sen verran etten taida osata oikein laskea leikkiäkään toisen ihmisen ampumisesta..
Mutta tuli siitä aseiden puhdistamisesta mieleen, että kun meille alikessut sitä opetti niin hetken aikaa kun olin sitä näpeltämistä seurannut niin en malttanut pitää suutani kiinni.. Sanoin: "Saisiko alokas (oma sukunimi) näyttää miten se karsta sieltä pesästä parhaiten irtoaa"
Ainoastaan yksi alokas repes jossain siellä takana niin, että ymmärsin hänen tajunneen vitsini, mutta ei ne alikessut mitään tajunnut, käskivät vain miun olla hiljaa ja seuraavan opetusta
Mutta tosiaan, tuli siitä kyllä rakkaat mielleyhtymät kun sitä touhua seurasi...
Ps.Ylistäkää karstaa, siinä on alkuvoimaa
Ps.Ylistäkää karstaa, siinä on alkuvoimaa

-
tuhannen taalan mies
Sano et ganja tekee sut verenhimoseks metsäryynäriks joka haluu hakata venäläisten päitä paskaks kiväärinperällä ja kuristaa isänmaanpettureita paljain käsin. Ja vaikka sinulta taistelutilanteessa (sitten ku velivenäläinen hyökkää) ammutaan jalat irti, ryömit veriset tyngät perässäsi, rynnäkkökivääri kourassa ja tuhoat viimeisenkin vastarinnan vihollisten puolelta, kaikki hassiksen polton ansiosta. Saisit varmasti poltella rauhassa, tai valkotakit tulee noutaan... <---- jälkimmäinen on varmempi.
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'
Fucking like a rabbit, smoking a lettuce
-
Vieras
Kävin intissä 10.1 ja tulin pois 13.1. Testit olis ollu aamulla ja hiisasin koko edellisen viikonlopun vaikka en ollut polttanut kahteen vuoteen
Ei ne siellä kyselly mitään, kun kutsunnoissa kerroin että on tullut piriä lussutettua nuorempana. Kotiuttaminen alkoi näytää selvältä jo saapumispäivänä
Siinä jonossa missä jonotettiin sivarianomuksia tutustuin "pössäyttäjään" joka kirosi, että mitä väliä vaikka omalla ajalla on polttanut savut. No sepä se.
Itse olisin käynyt armeija "kunnialla" loppuun, mutta nyt sitten kuulen sivarin kutsun
Ei ne siellä kyselly mitään, kun kutsunnoissa kerroin että on tullut piriä lussutettua nuorempana. Kotiuttaminen alkoi näytää selvältä jo saapumispäivänä
Siinä jonossa missä jonotettiin sivarianomuksia tutustuin "pössäyttäjään" joka kirosi, että mitä väliä vaikka omalla ajalla on polttanut savut. No sepä se.
Itse olisin käynyt armeija "kunnialla" loppuun, mutta nyt sitten kuulen sivarin kutsun
-
JamPS
Kotiuduin 10.1, oon nyt pitäny 7kk taukoa polttelusta
Sorruin kyllä armeijan loppuvaiheilla polttamaan noin kaksi-3 tupakkaa...
Niin ja vitutti se MIELETÖN tuhopoltto siellä kun puolet porukasta vetää röökiä, hyi saatana. Joutuu pakosti tupakoimaan passiivisesti.
Sorruin kyllä armeijan loppuvaiheilla polttamaan noin kaksi-3 tupakkaa...
Niin ja vitutti se MIELETÖN tuhopoltto siellä kun puolet porukasta vetää röökiä, hyi saatana. Joutuu pakosti tupakoimaan passiivisesti.
-
Vieras
rentoilija kirjoitti:Meikä on pihaaalla
Varo ettei koirat haista mitään tänään, kun meet takasin...
On niillä sitten tarkka hajuaisti...
Piis&Laav...
Ja siitä karstasta............ja aseella osoittamisesta. Olen itsekin samaa mieltä noista aseista. Olen noin aseista kieltäytyjä, vaikka ysimillinen Desert Eagle taskussa olisikin aiiiiiiikas tyylikäs... No okei vaikka seinällä...
Valitettavasti kyseistä Israel military industriesin valmistamaa asetta ei ole tuotettu kuin seuraavissa kaliibereissa .357, .44, .440 Cor-Bon ja .50 A(uto)E(xpress). TOdellisuudessa tuo ase on aivan kakkaa, siinä ei ole mitään hyvää imo.
Friend of the devil
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
-
Vieras
Pajasuo kirjoitti:Valitettavasti kyseistä Israel military industriesin valmistamaa asetta ei ole tuotettu kuin seuraavissa kaliibereissa .357, .44, .440 Cor-Bon ja .50 A(uto)E(xpress). TOdellisuudessa tuo ase on aivan kakkaa, siinä ei ole mitään hyvää imo.
No enhän minä noista mitään edes ymmärrä!

-
rentoilija
Kyllähän miä hiisailen siellä, sain tupakaverinkin kokeilemaan ensimmäisen kertansa miellyttävin tuloksin
Koiria en ole siellä vielä nähnyt, mutta vaikka haistaisivatkin niin ei haittaa, meikä pajauttaa silti
Ps.Ylistäkää karrrssstaa, siinä on alkuvoimaa
Ps.Ylistäkää karrrssstaa, siinä on alkuvoimaa

Mun mielestä kannattais vetää se intti kunnolla läpi, ja edes vähän tehdä töitä sen eteen, ettei jää kiinni. Onko se sitten mukavaa kun jäät kiinni ennemmin tai myöhemmin..
-
rentoilija
Olen kyllästynyt salailuun, se ei vie tätä yhteiskuntaa eteenpäin.
-
tuhannen taalan mies
Ois se kyl hauskaa polttaa paukut ja ottaa ampumaharjoitus kovilla, kohteena kersantit ja ylempiarvoiset.
Jees! Älä anna niitten kusta silmään siel intis, polta kähärii niin paljon et ees tajuu ku se on ohi. Raukkautta ja tsemppiä tuhannen taalan mieheltä.
PS. kyl sä sen loppuun suoritat
Jees! Älä anna niitten kusta silmään siel intis, polta kähärii niin paljon et ees tajuu ku se on ohi. Raukkautta ja tsemppiä tuhannen taalan mieheltä.
PS. kyl sä sen loppuun suoritat

Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
Hullu mikä hullu.
Sinänsä hatunnosto tuolle toiminnalle, mutta toisaalta en näe siinä suurta järkeä. Noh, jos on lystiä niin carry on...
Itse kävin armeijassa joku vuosi sitten. Vitutti siellä ollessa; jälkikäteen naurattaa se noituminen metsässä tetsatessa.
Sinänsä hatunnosto tuolle toiminnalle, mutta toisaalta en näe siinä suurta järkeä. Noh, jos on lystiä niin carry on...
Itse kävin armeijassa joku vuosi sitten. Vitutti siellä ollessa; jälkikäteen naurattaa se noituminen metsässä tetsatessa.
-
rentoilija
Ei meinaa ukkelit mulla pää kestää siellä...
Mutta pyrin pajauttamaan siinä missä siviilissäkin, se pitää meikäläisen kiinni "todellisuudessa".. Huh.. 
Palaa sivulle “Politiikka ja media”