Laillistamista vastustavia kasvattajia? ilmoittautukaa
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
- DanielConner
Re: Laillistamista vastustavia kasvattajia? ilmoittautukaa
@purjopera
tämähän on tietty se ensimmäinen vaihe, mutta sen jälkeen olis hyvä katsoa jotain vähän pidempiaikasia ratkasuja... laillistamattahan emme saa järjestäytynyttä rikollisuutta kitkettyä kumminkaa.
tämähän on tietty se ensimmäinen vaihe, mutta sen jälkeen olis hyvä katsoa jotain vähän pidempiaikasia ratkasuja... laillistamattahan emme saa järjestäytynyttä rikollisuutta kitkettyä kumminkaa.
-
HamppuWelho
- 1 tähti

DanielConner kirjoitti:... laillistamattahan emme saa järjestäytynyttä rikollisuutta kitkettyä kumminkaa.
juu, se on juuri se lailistaminen mikä purisi parhaiten rikollisten voittomarginaaleihin, eiväthän he voisi kilpailla millään jos laillisesti olisi saatavilla parempaa tuotetta ja ilman että tarvitsee olla yhteyksissä rikollisiin... vrt. alkoholikieltolaki ja lieveilmiöt - täysin samat ongelmat toistuvat nykyään.
Ainoat ihmiset jotka ovat laillistamista vastaan ovat joko idiootteja(puoltavat lähestymistapaa ongelmaan joka on _todistettu_ toimimattomaksi) tai rikollisia suojelemassa voittojaan.
-
Stoner420
Täytyy myöntää että luotan suuren osan tuloistani Kasvatuksen varaan, kuitenkin myyn ainoastaan kavereilleni ja AINA "all green no leaves no sticks". Kuivaa 10-13per, Joskus sadon hieman epäonnistuttua tullut kosteaa heitettyä 12 ja se hävettää. Onneksi frendit ymmärtää että siinä on omat riskinsä ja oma vaivansa eivätkä pistä pahaksi kun kuitenkin halvempaa kuin mistään muualta.
Kuka pelkää haasteita? jos laillistettaisiin kasvattaisin silti omaa, kilpailuttaisin kaupan hintoja ja laittaisin isomman kasvihuoneen ja valikoiman. Yrittäisin tehdä jälleenmyynti sopimuksen kaupan kanssa jne. Sen verran intohimoisesti ja rakkaudella tätä harrastaa. Varmasti heruu kiitosta ja arvostusta seuraavilta sukupolvilta kun ymmärtävät millainen taistelu sen puolesta on käyty, millaista sortoa on koettu ja millaista meininki on ollut kun huumausaineetonta kuituhamppuakin avoimesti viljelevä Timo Haara on lukittu syyttömänä vankilaan yms.
Ketään foorumin jäsentä syyttämättä, Se että monet tienaavat helpot rahat muita riistämällä ja hyväuskoisuutta hyväksi käyttämällä on suurin syy ganja kulttuurin huonoon maineeseen, sen ohella että se monesti pyörii samoissa piireissä muiden laittomien päihteiden kanssa.
Kuka pelkää haasteita? jos laillistettaisiin kasvattaisin silti omaa, kilpailuttaisin kaupan hintoja ja laittaisin isomman kasvihuoneen ja valikoiman. Yrittäisin tehdä jälleenmyynti sopimuksen kaupan kanssa jne. Sen verran intohimoisesti ja rakkaudella tätä harrastaa. Varmasti heruu kiitosta ja arvostusta seuraavilta sukupolvilta kun ymmärtävät millainen taistelu sen puolesta on käyty, millaista sortoa on koettu ja millaista meininki on ollut kun huumausaineetonta kuituhamppuakin avoimesti viljelevä Timo Haara on lukittu syyttömänä vankilaan yms.
Ketään foorumin jäsentä syyttämättä, Se että monet tienaavat helpot rahat muita riistämällä ja hyväuskoisuutta hyväksi käyttämällä on suurin syy ganja kulttuurin huonoon maineeseen, sen ohella että se monesti pyörii samoissa piireissä muiden laittomien päihteiden kanssa.
Olavi_Seiska kirjoitti:...
Juurihan minä tein.![]()
Myönnän, että toivoin ja toivon edellisen viestini saavan karmaa. Koska uskon sen sisällön olevan tärkeä.
Jos myös ihan tarkkaan katsot viestiäni, huomaat varmaan että en kirjoittanu niin että en itse tee asioita
joista en saa kiitosta.
No totah, mä nyt rullailin tota tekstiäs pariinkiin otteeseen läpi, ja kyllä toi nyt aikalailla siltä kuulostaa että "Vittuuks mä muita haluun jeesaa, josseivät edes kiitä saatana".
Ja joo, on itekki hikoiltu, venailtu, tultu kusetetuks yms. näiden bisnesten parissa, ja suoraan sanoen mä en kyllä haluis sitä kellekään. Kiittivät he siitä mua tai ei. Ihan vitun sama kiittävätkö, jos saisivat blossia laillista sihautella.
Rikkaat näyttää tien, kun köyhät vikisee perässä.
-
Olavi_Seiska
Buuddha kirjoitti:...
No totah, mä nyt rullailin tota tekstiäs pariinkiin otteeseen läpi, ja kyllä toi nyt aikalailla siltä kuulostaa että "Vittuuks mä muita haluun jeesaa, josseivät edes kiitä saatana".
Ja joo, on itekki hikoiltu, venailtu, tultu kusetetuks yms. näiden bisnesten parissa, ja suoraan sanoen mä en kyllä haluis sitä kellekään. Kiittivät he siitä mua tai ei. Ihan vitun sama kiittävätkö, jos saisivat blossia laillista sihautella.
Jep, kuulostaa, mutta ei ole.
Monet ihmiset on ristiriitasia ja se estää tehokkaan toimimisen. Edelleen toistan; kannabiksen laillistamisen kannalta on tärkeää tutkia myös niitä ajatuksia ja tunteita, mitkä ei välttämättä ole kovinkaan hallitsevia, mutta joita kuitenkin löytyy.
Haluan myös todeta, että en itse ole mitenkään erityisen hyvässä asemassa; ei ole tällä hetkellä järkevää mahollisuutta kasvattaa tai
ostaa. Myös jos olen joskus kavereille välittänyt itse kasvattamaani polttoa, veikkaan että 90% siitä olen tarjonnut ilmatteeks.
Olavi_Seiska kirjoitti:
Halu pitää kannabiskulttuuri nykyisenlaisena on varmasti yks. Entä se, et tulevat sukupolvet sais huomattavasti helpommin yrttiä? Moni kuitenkin on nähny helvetisti vaivaa omien budisäkkien täyttämiseen. On hikoiltu, kuumoteltu, venailtu ja sit viel tullu kusetetuks. Jos me se kannabis laillistettaisiin, onko tulevilta käyttäjiltä odotettavissa mitään kiitosta? Ei varmaankaan.
Ite oon samalla kannalla kuin Buuddha tässä. Turhaan sitä ihmetellä saako kiitosta vai ei. Suurin osa tämän kulttuurin harrastajista todennäköisesti vain kokisi itsekseen tyytyväisyyttä saadessaan jonkin läpimurron aikaiseksi. Voihan siitä itse tuntea tervettä ylpeyttä sitten jos joskus saa laillista blossia sihautella mikäli on itsekin asian suhteen ollut barrikadeilla. Ei nuoriso oo sen kiittämättömämpää, veti ne viinaa tai pajautteli. Jälkimmäisessä tilanteessa tosin tod.näk. katutappeluita yms. olisi paljon vähemmän. Enkä nyt tiedä onko tässä kannabiskulttuurissa kauhean paljoa mitään hyvää rentojen ystäväpiirissä vietettyjen hetkien lisäksi kun muutoin se on just sitä ylihintasta diilerinmarkkinaa ja kuumottamista.
~ Aina jotain puuttuu, mieli puutuu ja juuttuu, mies siit suuttuu muttei suostu muuttuu ~
Olavi_Seiska kirjoitti:...
Jep, kuulostaa, mutta ei ole.
Monet ihmiset on ristiriitasia ja se estää tehokkaan toimimisen. Edelleen toistan; kannabiksen laillistamisen kannalta on tärkeää tutkia myös niitä ajatuksia ja tunteita, mitkä ei välttämättä ole kovinkaan hallitsevia, mutta joita kuitenkin löytyy.
Haluan myös todeta, että en itse ole mitenkään erityisen hyvässä asemassa; ei ole tällä hetkellä järkevää mahollisuutta kasvattaa tai
ostaa. Myös jos olen joskus kavereille välittänyt itse kasvattamaani polttoa, veikkaan että 90% siitä olen tarjonnut ilmatteeks.
Toi on siis totta että onhan noita muitakin syitä, jotka eivät ole niin hallitsevia, ei siinä mitään, enkä mä siis väitäkkään sua epärehdiks tms. mut mä en vaan ite ainakaan ajattele noin tosta ei kiitosta-jutusta.
Että eiköhän jätetä tää päteminen nyt ainaki täältä päin tähän.
Mutta Matopää kirjoitti kyllä hyvin ton jutun muuten.
Pahoittelen huonosti muodostunutta viestiä. Melko korkealla ollaan.
Rikkaat näyttää tien, kun köyhät vikisee perässä.
-
gpaonwjear
En tiedä tuleeko näille tilanteesta hyötyjille koskaan mieleen, et jos se ois laillista niin silloin sais tehdä työkseen rakastamaansa harrastusta, nyt siitä joutuu kuumottelemaan ja varmasti myös linnaan jos se on pääasiallinen tulon lähde ja jää kiinni, stressi kun todistetusti aiheuttaa about 99 prosenttia Dis hyvästä olosta eli diseaseista eli sairauksista, siitä taas tulee mieleen et onkohan ne nyt niin rakastuneita itse hamppuun vai siihen rahaan? kaikkihan sen tietää et se on helppoa rahaa joten veikkaan jälkimmäistä.. ja kaikille wannabe gangsta koville narkkareille sanon et
ootte ansainnut skitsofrenianne 
ootte ansainnut skitsofrenianne 
omituisia aikoja ja vitunmoisia taikoja
- Smoking_herbs
Evil ES kirjoitti:Itse ainakin olen laillistamista vastaan koska menisi tulot siinä kun kaikki hakis marketista budia 4e/g (tai uskaltaisi kasvattaa itse) eikä ostais multa enää 20e/g budia mikä on hitusen kosteeta ja siinä on trimmilehteä ja oksaa seassa.![]()
Tulkaa kaapista ulos nyt rohkeastiOmalla ahneudellani ei ole tässä yhteiskunnassa mitään rajaa
joo, olen kannabis diileri..mutta proxyjen takana oleva sellainen
kaapista ulos tulijoiden lista:
Evil ES
Kuvastaa niin tätä nykymeinikiä toi sun touhus, ja ihmettelen eniten sitä kunka nopeesti just vastaavaista settiä menee heikki kaupalla ku kuumille kiville
.
Jos homma jatkuu viel kauanki samaa mallia, ni tulevat sukupolvet tulevat poistamaan budinsa "perus 30e/g hintaan " ( siis ketkä ny kadulta poistaa )
20e/g hinta alas ja heti prkl...
-
foliohattu
- 1 tähti

Smoking_herbs kirjoitti:
Kuvastaa niin tätä nykymeinikiä toi sun touhus, ja ihmettelen eniten sitä kunka nopeesti just vastaavaista settiä menee heikki kaupalla ku kuumille kiville.
Jos homma jatkuu viel kauanki samaa mallia, ni tulevat sukupolvet tulevat poistamaan budinsa "perus 30e/g hintaan " ( siis ketkä ny kadulta poistaa )
hmm. eihän se nyt näiden kauppiaiden vika ole, että laki ajaa bisneksen piiloon ja siirrytään sinne huumekaupan puolelle. siellä sitten vallitsevatkin ihan omat lainalaisuutensa. kyllä on vain ja ainoastaan kieltolain syytä, että joku oikeasti maksaa hatsistaan yli 20. tosiasia kuitenki on, että helposti suurin osa (kaikki?) ihmisistä on ahneita paskiaisia, joita kiinnostaa vain oman voiton maksimointi. ja jos tällaiselle kaverille annetaan asiakaspiiri joka on valmis 20+/g maksamaan on varsin epätodennäköistä että kaveri olis valmis antamaan kympillä oikeudenmukaisuuden nimissä.
itse siis halveksun syvästi yli kympin omakasvattamasta ottavia kasvattajia ja olen erittäin samaa mieltä muiden kirjottajien kanssa tästä syyhkymeiningistä. mutta samaan aikaan ymmärrän hyvin syyt siihen, joten en ihan täysin heittaa näitä lieroja. niinku tossa aiemmin sanoin, mun valinnaks jää vaan se mihin rahani käytän. ja mun masseilla ei evil es kavereineen juhli, se on saletti. miten se menikään, hate the game, not the player.
- Idän Pikajuna
- 2 tähteä

foliohattu kirjoitti:...
itse siis halveksun syvästi yli kympin omakasvattamasta ottavia kasvattajia ja olen erittäin samaa mieltä muiden kirjottajien kanssa tästä syyhkymeiningistä. mutta samaan aikaan ymmärrän hyvin syyt siihen, joten en ihan täysin heittaa näitä lieroja. niinku tossa aiemmin sanoin, mun valinnaks jää vaan se mihin rahani käytän. ja mun masseilla ei evil es kavereineen juhli, se on saletti. miten se menikään, hate the game, not the player.
Niin no, myyt 10e/g jollekkin randomille niin simo säätäjä vaan myy sen eteenpäin 50%-100% voitolla. Jos sinä et halua palkkiota vaivastasi, joku muu tekee sen kyllä puolestasi varsin mielellään. Järkevää? Ei minusta. Vika ei todellakaan ole myyjässä vaan ostajissa joille kelpaa mikä tahansa laatu mihin tahansa hintaan, ei siinä jää tilaa hinta- ja laatutietoisille asiakkaille alkaa nirsoilemaan sitten yhtään.
Lehemiä sioille.
Mulla oli 2006 diileri, jolta ostin kukkaa. Tosi kiva tyyppi, tuli himaan käymään, puhuttiin paskaa ja hän jopa tarjoili hyvää kukkaa omasta varastostaan. Kerran jopa erittäin hyvää hasaa. Valitettavasti nämä eivät kuitenkaan olleet myynnissä. Se, mitä sai ostaa oli märkää ja ei niin hyvää kukkaa. Toki ymmärsin, ettei hänelläkään tuotanto aina ollut helppoa, eli possujen käyntejä jne... Mut kuitenkin jäi sellanen fiilis, että ois ollu parempi kun kumpikin ois pitäytynyt kotitarpeiksi kasvatuksessa. Mut siis vielä kerran; erittäin ihana ihminen ja itekään en ollu tuolloin ihan parhaassa kunnossa, mut silti kyllä se mun mielestä niin tuppaa olemaan, että parasta tavaraa ei laiteta myyntiin vaan sinne laitetaan vähän sellaista kakkosluokan kamaa.
Tällä perustelen sitä, että laillistaminen olisi hyvä juttu. Eli siis, että liiketoiminta on aina likaista ja paskan budin myyminen tietää kuolemaa jo pikaista (Eppu Normaalin varhaistuotantoa mukaillen, toi ei siis ollu uhkaus vaan runoutta). Siis sellaista henkistä kuolemista, että huomaakin, että poltto on paskaa, ei tietenkään fyysistä kuolemista. Mie oon rauhan mies
.
Tällä perustelen sitä, että laillistaminen olisi hyvä juttu. Eli siis, että liiketoiminta on aina likaista ja paskan budin myyminen tietää kuolemaa jo pikaista (Eppu Normaalin varhaistuotantoa mukaillen, toi ei siis ollu uhkaus vaan runoutta). Siis sellaista henkistä kuolemista, että huomaakin, että poltto on paskaa, ei tietenkään fyysistä kuolemista. Mie oon rauhan mies
Viimeksi muokannut parker, 7.9.2011 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sativa longa, indica brevis
-
foliohattu
- 1 tähti

Idän Pikajuna kirjoitti:...
Niin no, myyt 10e/g jollekkin randomille niin simo säätäjä vaan myy sen eteenpäin 50%-100% voitolla. Jos sinä et halua palkkiota vaivastasi, joku muu tekee sen kyllä puolestasi varsin mielellään. Järkevää? Ei minusta. Vika ei todellakaan ole myyjässä vaan ostajissa joille kelpaa mikä tahansa laatu mihin tahansa hintaan, ei siinä jää tilaa hinta- ja laatutietoisille asiakkaille alkaa nirsoilemaan sitten yhtään.
siinähän se onkin, että piirit joissa joku myy siihen kymppiin ei todlak oo random simoja, vaan frendejä joiden kanssa homma toimii vähän toisella tavalla. sillä tavalla ku sen sois toimivan kaikkialla vainoista huolimatta. mutta ihminen on ahne, minkäs teet. monet niistäki joilta vielä 5 vuotta sitte sai aina kymppiin ottaa nykyään enemmän, jotkut jopa sen 15. ite asioin muualla.
Miks musta tuntuu et koko käyttäjä on alaikänen trolli. Kirjotteluista löytyy paljon netin huumori sivujen tyhmiä juttuja, viestit sotivat toisiaan vastaan.
Ja muutenkin tämäkin aihe on niin varmaa röllitystä kuin voi.
EDIT. Ja vaikka proxyjen kanssa pelaaminen onkin kohtuu helppoa, niin jos kyseinen herra "ug:sti" toimii, hän ei osaa piilottaa päiväkirjakuvien exif tietoja.
Itseltäni ainakin tipahti uskomus aika varmasti käyttäjän luotettavuuteen.
EDIT. Ja vaikka proxyjen kanssa pelaaminen onkin kohtuu helppoa, niin jos kyseinen herra "ug:sti" toimii, hän ei osaa piilottaa päiväkirjakuvien exif tietoja.
"People look strange, When youre a stranger"
- Bumbklaatt
Lazla kirjoitti:Miks musta tuntuu et koko käyttäjä on alaikänen trolli. Kirjotteluista löytyy paljon netin huumori sivujen tyhmiä juttuja, viestit sotivat toisiaan vastaan.
Mutta onko sillä väliä? Keskustelu pyörähti käyntiin ja on ihan mielenkiintosta luettavaa. Aloitusposti ajoi asiansa.
THC
Lazla kirjoitti:Miks musta tuntuu et koko käyttäjä on alaikänen trolli. Kirjotteluista löytyy paljon netin huumori sivujen tyhmiä juttuja, viestit sotivat toisiaan vastaan.
Kuule Hermanni niistä exifeistä saa tietoon ehkä kameran mallin ja päivämäärän milloin kuva on otettu mikä muutenkin mainitana päiväkirjassa
. Normi digikameroissa harvoin on mitään GPS kordinaatteja tai vastaavia. Tiiän kyllä sen yhden iPhone tapauksen. assburger uliuliuli spudro spördens X--DDDD Ja kyllä mä tiiän miten piilotetaan exif-data. Ja mä en oo ketään varsinaisesti kusettanu tai missään vaiheessa nimittäny myyntiartikkelejani "kukaksi" vaan ihan kannabikseksi. Ja jos joku haluaa kokeilla onko tavara kuivaa tms ja arvioida lehti/oksa pitoisuutta niin annan tehdä sen ja ostaja voi vetää oman päätöksen että ostaako vai ei.Palaa sivulle “Politiikka ja media”