Kannabiksen todelliset haittavaikutukset

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Kani Sativa

Re: Kannabiksen todelliset haittavaikutukset

ViestiKirjoittaja Kani Sativa » 27.2.2009 20:13

Minustakin yhtäkkä alkoi tuntua siltä, että foorumilta saa hieman vääränlaisen kuvan hampusta. Vaikka se ei tapa, tai muutakaan "merkittävän" haitallista, tulisi siihen silti suhtautua varovaisesti. Niin kuin mihin tahansa päihteeseen. Vaikka se on aika harmiton päihde, täytyy muistaa, että se on siltikin päihde.
Mun mielestä alkuun pitää olla varovainen siinä suhteessä, ettei polttele liikaa kerralla, väärällä settingillä yms, mutta sitten kun todella on oppinut hampun vaikutukset, useilla lajikkeilla, useissa tilanteissa, niin että sitä kokemusta alkaa edes jotenkin oleen. Ainaki mulle tuli sellanen, etttä tavallaan pikku hiljaa "opin" olemaan paukuisssa. Tiesin tärmälleen mikä oli yrtin vaikutusta ja miksi. Psykedeelien kurissa pitäminen on vain ja ainoastaan mielenhallintaa.
Sitten ku homma skulaa ja kokemusta on karttunut, voi savutella, tarvittaessa vaikka päivittäin, kunhan ei anna yrtin viedä mukanaan. Sitä voi esimerkiksi huomata itsensä keksivän tekosyitä miksi juuri nyt pitää polttaa, tai mikä oikeuttaisi tämän illan myssyt, mutta ne tai vastaavanlaiset tuntemukset kun oppii tunnistamaan, niin pystyy pitää kannabista narun päässä, ei päinvastoin.

Pajauttakaa! Mutta tuntekaa itsenne! :guru:
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2009 21:06

"Pajauttakaa! Mutta tuntekaa itsenne!" Näinpä. Ja sitten ettei jää väärää kuvaa niin kannabis on mulle rakkautta ensisilmäyksellä ja ehdottomasti se paras ja turvallisin päihde. Mutta joo päihde kuitenkin, vielä sellanen mitä on hirveen helppo käyttää niin että se rupee tekee hallaa.

Mitä tulee tohon päivittäispoltteluun, niin jos se on jointti illalla niin ei siihen tietty kuole. Aika sama kun tissuttelis siksärin illassa, mut pidemmällä aikavälillä jos aivoile ei anna välillä lomaa niin emotionaalinen elämä kärsii, äkäsyys rupee nousemaan jne.. ja ennenkaikkea se ilo niistä hatseista vähenee.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 27.2.2009 23:16

ukko73 kirjoitti:

Mitä tulee tohon päivittäispoltteluun, niin jos se on jointti illalla niin ei siihen tietty kuole. Aika sama kun tissuttelis siksärin illassa, mut pidemmällä aikavälillä jos aivoile ei anna välillä lomaa niin emotionaalinen elämä kärsii, äkäsyys rupee nousemaan jne.. ja ennenkaikkea se ilo niistä hatseista vähenee.

Jointti illassa on siis terveysvaikutuksiltaan sama kun siksari kepardia ? Olisko linkkiä tutkimukseen ?

(Vinkiksi voin kertoa, ettei sellaista ole tietenkään olemassa)

Pentu73, olet huono poliisi. Mutta kadehdin sinua. Haluaisin että minullekin joku maksaisi siitä että suollan fiktiivistä potashkaa netissä aamusta iltaan muka hyvän nimissä. Jotkut teistä on niin huonoja että alkaisin pelkäämään työpaikan puolesta ihan tosissaan. Voi olla että alalle tulee kilpailua.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,
ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.2.2009 2:10

Jos ylläoleva ei oo jotain sarkasmia, Tuff Gong tais just havainnollistaa niita haittavaikutuksii tolla vastauksellaan.
Kannabis voi olla helvetin raskasta päälle ja mielelle, vitusti stydimpää on joillekki se jointti ku sixpack bissee illassa.
Sitä en kiellä etteiko ne fyysiset haitat oo varmasti pienempii, mut kyllä tällä foorumilla jotku kulkee silmät ihan yhtä
kiinni ku ns. tuulipukukansa. Joo, sitähän ei tarvi polttaa jossei pää kestä, tai jossei oo valmis kohtaan sitä itseensä,
minkä se kannabiksen aiheuttama päihtymys luo..

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 28.2.2009 2:22

Vieras kirjoitti:Jos ylläoleva ei oo jotain sarkasmia, Tuff Gong tais just havainnollistaa niita haittavaikutuksii tolla vastauksellaan.
Kannabis voi olla helvetin raskasta päälle ja mielelle, vitusti stydimpää on joillekki se jointti ku sixpack bissee illassa.
Sitä en kiellä etteiko ne fyysiset haitat oo varmasti pienempii, mut kyllä tällä foorumilla jotku kulkee silmät ihan yhtä
kiinni ku ns. tuulipukukansa. Joo, sitähän ei tarvi polttaa jossei pää kestä, tai jossei oo valmis kohtaan sitä itseensä,
minkä se kannabiksen aiheuttama päihtymys luo..

Käsitätkö lainkaan mitä puhut ?
Uusimpien tietojen mukaan jo yksi kepupullo illassa voi nostaa SYÖPÄriskiä merkittävästi. Alkoholi on HEROIINIIN rinnastettavissa oleva myrkky.

Edelleen, yhden jointin vertaaminen kuuteen keskiolueeseen ei kuulosta vain pelkästään typerältä, vaan suorastaan räikeän idioottimaiselta kaakatukselta.
Kun mä poltan aamusta iltaan tät hjyymettä, niin ei se tietenkään kopise samaan tapaan kuin kerran viikossa blaadailevalla hienoperseellä. Oletko kuullut toleranssin kehittymisestä ? Minua ganja ei päihdytä lainkaan, vain kivut poistuvat. Voin polttaa tiukinta laatuhashista tältä istumalta vaikka raakana 10 grammaa ilmeenkään värähtämättä. Paitsi kivun kaikkoamisen aiheuttama euforia voi kyllä vetää suupieltä hymynkareeseen, hiukan.

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=144123
Rintasyövän ja alkoholin yhteydestä lisänäyttöä

EH, 27.2.2009

Lähes 1,3 miljoonan brittinaisen tutkimus tarjoaa lisää näyttöä epäilyille, että alkoholin kohtuukäyttö lisää usean syöpälajin todennäköisyyttä. Iso-Britanniassa on selvitetty keski-ikäisten rintasyöpää sairastavien naisten juomatapoja ja seurattu heidän terveyttään seitsemän vuoden ajan.

Joka neljäs nainen ilmoitti, ettei käytä lainkaan alkoholia. Lähes kaikki muut ilmoittivat juovansa vähemmän kuin kolme drinkkiä päivässä, suurin osa joi yhden päivässä.

Tutkijat vertailivat kohtuullisemmin – kaksi tai vähemmän viikossa juovia niihin, jotka ottivat enemmän. Jokainen päivittäinen lisädrinkki kasvatti rinta- ja maksasyöpää sekä peräsuolen syöpää, kertovat Oxfordin yliopiston tutkijat tällä viikolla ilmestyneessä Journal of the National Cancer Institute-lehdessä. Alkoholin laadulla ei ollut vaikutusta, oli se sitten viiniä, olutta tai väkeviä.

Tulos tukee aiempaa tutkimusta, mutta siinä on uusi juonne: alkoholi kytkeytyi ruokatorven ja suun syöpiin vain silloin, kun tupakoijat käyttivät alkoholia. Niin ikään alkoholin kohtuukäyttäjillä oli pienempi todennäköisyys sairastua kilpirauhasen syöpään, imusolmukesyöpään ja munuaissyöpään kuin enemmän juovilla.

Yksittäiselle naiselle alkoholiriski yleensä on pieni. Kehitysmaissa noin 118 jokaista tuhatta naista kohden sairastuu johonkin näistä syövistä. Tutkimus paljasti, että jokainen lisädrinkki päivässä lisäsi 11 rintasyöpää ja neljä muuta syöpälajia siihen määrään.

Väestökohtaisesti 13 prosenttia näistä syövistä Britanniassa saattaa kuitenkin olla alkoholisidonnaisia, tutkijat päättelivät.

Tissuttelukin vaarallista

Alkoholin kohtuukäytön on pitkään ajateltu olevan terveellistä sydämelle, mitä uusi tutkimus ei tue. Silti käydään jatkuvaa keskustelua turvarajoista.

Yhdysvalloissa terveyssuositukset ovat päätyneet suosittamaan jo, että naiset eivät nauttisi enempää kuin yhden drinkin päivässä, miehet kaksi, koska heillä on erilainen aineenvaihdunta alkoholin suhteen.

ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.2.2009 7:43

Sitä en kiellä etteiko ne FYYSISET haitat oo varmasti pienempii kannabiksen kans,
mut sit taas PSYYKKISET ongelmat voi olla olla aika paljon pahempia joillain yksilöillä,
esimerkiks pää voi mennä niin pehmeeks ettei enää luettua ymmärretä.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 28.2.2009 8:31

Vieras kirjoitti:Sitä en kiellä etteiko ne FYYSISET haitat oo varmasti pienempii kannabiksen kans,
mut sit taas PSYYKKISET ongelmat voi olla olla aika paljon pahempia joillain yksilöillä,
esimerkiks pää voi mennä niin pehmeeks ettei enää luettua ymmärretä.

En ole koskaan kuullut kenenkään menettäneen lukutaitoaan kannabiksenpolton takia. Samoin, ei kukaan ole luullut itseään appelsiiiksi sekä paloitellut itseään tämän seurauksena ainakaan hamppupäissään. Laitas nyt linkkiä tulemaan.

- Aristoteles

joojooo

ViestiKirjoittaja joojooo » 28.2.2009 8:36

lennon kirjoitti:päivittäinen polttelu on jees? ja kaveri selittelee viellä jostai eu tutkimuksista! joojo luonnonyrtti jne. mutta päihdehän tuo on ja jos sitä päivittäin käyttää niin se on mun mielestä jo aivan helvetin liikaa.. liika nyt sattuu olemaan liikaa minkä asian suhteen ja jos se asia on semmone joka sekoittaa sun pään vielläpä päivittäin niin mun mielestä siinä vois jo sanoa, että jos et mitään haittapuolta huomaa että olet päivittäin sekasin nii sillä selvä.. en ole mikään antihampuusi polttelen itsekkin ja vielläpä jokseekin paljon, mutta kukas tässä nyt uskottelee ittelleen ja mitä? tän takia jaksanu tänne forumille edes rekisteröityä ihme höyrypäitä täälläki nykyään samantien, kun joku kertoo oman näkemyksen kokemuksen joka sattuu olemaan hieman negatiivinen, niin aletaan inistä vastaan.. eipäkai tuo kerro mistään muustaku siitä, että yritetään nimenomaan itselle uskotelle jotain..

Jos joku ei sovi sulle, miksi ei sopisi jollekin muulle? Sulla on omat sisäiset standardisi ja kehyksesi millä jäsennät kokemaasi. Joku muu kokee asiat eri tavalla ja mikä sinä olet sanomaan että "ei se noin voi mennä"? Ei kaikki polttele ollakseen "sekaisin" ja sen ehkä tajuat kun ikää tulee pikkasen lisää, niin ja kokemusta. Älä tule poika selittämään mitä voi ja mitä ei. Kaikki ovat erilaisia ja ei kai kukaan varauksetta suosittele kenellekään mitään. Mutta sun näkemys siitä mikä on kohtuullista on tasan oma näkemyksesi, ei mikään totuus.

Ja nuorten ihmisten en halua ottavan itsestäni mallia. Ei sitä kannata päivittäin poltella, mutta sekin on mahdollista jos se sopii itselle. Kunhan muistaa että se on vain yksi asia muiden joukossa, ylös ulos ja lenkille. Tehkää eri asioita ja älkää jääkö sohvalle.

joojoojoo

ViestiKirjoittaja joojoojoo » 28.2.2009 8:43

Aave kirjoitti:Humm, miks asioista ei voi puhua niiten oikeilla nimillä vaan heti aletaan kinasteleen ja vertaileen omaa kokemusta toisen kokemukseen varsinkin topicissa jossa kysellään ONKO MAHDOLLISTA.
Mikä helvetti siinä on ettei voi myöntää faktan ettei se ole vaan pyhä yrtti joka auttaa jokaista joka siihen koskee? On ihmisä joilla on ongelmia hampustakin, totta helvetissä on! Maailmassa on ihmisiä joilla tulee ongelmia jopa unilelusitaan tai vitun sukkien väreistä.

Se on hienoa jos just sinä saat elämän ilos ja haavoihis avun tästä mutta kaikilla ei välttämättä ole niin ja seki pitäs pystyä sanomaan ääneen. Vitutttaa tämmönen saatanan idioottimaisen sokea yleistäminen monilla tämän foorumin väellä. Ja sitten ihmetellään miksi ei porukka tajua sitä ku poltan pilveä. No ei saatana tietänkään tajua ku ite olette niin vitun sokeita ja korvat lukossa huudatte eieieiei ku joku on muuta mieltä.

Ottakaa nyt vittu se järki käteen ja pää pois sieltä pilvistä vaikka pilvessä olisittekin.

Vittuuntunut ulostaminen loppuu nyt tähän, pahoittelut offtopicista.

-Aave

Asioista voi puhua ja pitää puhua. Mutta nyt kiikastaa siitä että pari räkänokkaa täällä kertoo mitä kukin voi ja mitä ei. Niistäkään nessunne ja tulkaa sitten selittämään. Ei täällä kukaan haittoja kiistä, mutta jos ei jonkun valikoituneen hörhöpiirin sekoilut vastaa omaa kokemusta, ei sille voi mitään. Ja turhaan täällä kiroat ja mesoat, ei se susta kovaa tee.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.2.2009 8:46

Huomenta gongi, kuis on aamu lähtenyt käyntiin? vai että huono poliisi, aika mielenkiintoista. Mikä tossa olis niin kun ideana , et mä olisin niin laiska enkä haluis tehä duuniini niin sitten kirjoittelisin tänne ja yrittäisin saada jengin lopettamaan hatsin polton vai?

Mä luulen kans et sixäri illas on varmaan fyysisesti epäterveellisempää kun jointti illas mut toden näk jointti illas on psyykkisesti epätervellisempää. Mä luulen et holin psyykkiset haittavaikutukset tulee eniten siitä kun mokailee jurrissa, jep mut nyt oli puhtaasti mutua, tai pohdintaa.

Mitä tulee noihin "tutkimuksiin" niin suhtaudun varauksella, olen nähnyt myös sellaisen "tutkimuksen" että tomaatti aiheuttaa syöpää ja porkkana. Ikinä en oo viel tomaatista, porkkanasta tai sixäristä syöpää saanut tai nähnyt ketään joka varmasti olis, mutta tiedä sit.

juss1

ViestiKirjoittaja juss1 » 28.2.2009 9:44

mitkä haittavaikutukset? itsselläni niitä ei ole ollut ainuttakaan vaikka 10vuotta sitten hatsiin tutustuinkin ja paluuta ei ole näkynyt ja tuskin tulee näkymäänkään ellei niitä haittavaikutuksia ala jossain vaiheessa esiintymään. käyn normaalisti töissä polttelen vapaa aikanani tapailen kavereita ja teen kaiken näköstä mitä ns "normaalitkin" ihmiset tekevät. no ehkä yks haittavaikutus minustakin löytyy ja se liittyy muistiin mutta sekin vain sillä hetkellä jos olen polttanut saatan kävellä keittiöön ja unohtaa matkalla miksi olen sinne menossa :) hirveesti meinaa tulla tekstiä joten parempi lopettaa tähän ettei mene kauheen sekavaksi kun meinas olla tuhti "aamupala" :pimp: :lol:
rauhaa

lalllaaallaaaallllaaaaa

ViestiKirjoittaja lalllaaallaaaallllaaaaa » 28.2.2009 11:14

ukko73 kirjoitti:Huomenta gongi, kuis on aamu lähtenyt käyntiin? vai että huono poliisi, aika mielenkiintoista. Mikä tossa olis niin kun ideana , et mä olisin niin laiska enkä haluis tehä duuniini niin sitten kirjoittelisin tänne ja yrittäisin saada jengin lopettamaan hatsin polton vai?

Mä luulen kans et sixäri illas on varmaan fyysisesti epäterveellisempää kun jointti illas mut toden näk jointti illas on psyykkisesti epätervellisempää. Mä luulen et holin psyykkiset haittavaikutukset tulee eniten siitä kun mokailee jurrissa, jep mut nyt oli puhtaasti mutua, tai pohdintaa.

Mitä tulee noihin "tutkimuksiin" niin suhtaudun varauksella, olen nähnyt myös sellaisen "tutkimuksen" että tomaatti aiheuttaa syöpää ja porkkana. Ikinä en oo viel tomaatista, porkkanasta tai sixäristä syöpää saanut tai nähnyt ketään joka varmasti olis, mutta tiedä sit.

Arvasinhan mikä sä olet. Sut on nähty :) Ei sulla ole oikeasti hajua siitä mistä puhut ja rekkaa nyt uudella nimimerkillä sitten.

SSH

ViestiKirjoittaja SSH » 28.2.2009 12:27

Tuff Gong kirjoitti:...

En ole koskaan kuullut kenenkään menettäneen lukutaitoaan kannabiksenpolton takia. Samoin, ei kukaan ole luullut itseään appelsiiiksi sekä paloitellut itseään tämän seurauksena ainakaan hamppupäissään. Laitas nyt linkkiä tulemaan.

Tämän henkilön kenen kanssa väittelen, veljensä sisko on psykiatri. Ja hän kuulemma on nähnyt monia sellasia nuoria keitä on pitänyt opettaa lukemaan ja kävelemään ihan uudestaan koska liian aikaisin alkoivat hamppua polttelemaan.

Itse on jotenkin vaikea uskoa pelkästä hampusta tuota.

SSH

ViestiKirjoittaja SSH » 28.2.2009 14:18

SSH kirjoitti:...

Tämän henkilön kenen kanssa väittelen, veljensä sisko on psykiatri. Ja hän kuulemma on nähnyt monia sellasia nuoria keitä on pitänyt opettaa lukemaan ja kävelemään ihan uudestaan koska liian aikaisin alkoivat hamppua polttelemaan.

Krhm. Siis veljen VAIMO. :lol:

Täytyy ilmeisesti kirjoittaa viestiin enemmän. :guru:

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 28.2.2009 20:44

SSH kirjoitti:...

LOL.
Käske sen heittämään volttia. Lukemaan ja kävelemään, ei hyvää päivää.
Sano sille et oot nähny kun yks äijä söi näkkäriä ja se ei sopinut sille ja sen pää muuttu auringoks joka tuhosi maailman. Juu, oikeesti.

- Aristoteles

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.2.2009 21:25

Jep, nyt oon gongin kans ihan samoilla linjoilla. Aika harvalla aineella taita saada todellisessa maailmassa tollasta tuhoa aikaan, imppaamal ehkä.

Kumiankka
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kumiankka » 28.2.2009 21:34

Mahdollisuus on että hampuusi on ehkä jouduttu kuntouttamaan niin että pystyisi puhumaan ja kävelemään uudestaan.
Syy: Hamppu - Fuck no.
Syy: Aivoinfarkti, aivoverenvuoto tai muu pään alueen vamma - Yeah

Tässä taas on ruvettu vetämään on-yhtä-kuin-merkkerjä ihan vääriin paikkoihin.
Rauha on sotaa
orjuus on vapautta
voima on tietämättömyyttä

Finncut

ViestiKirjoittaja Finncut » 1.3.2009 4:49

Kannabis on varsin harmiton aine ja toleranssi kehtittyy varsin nopeasti, täytyy kuitenkin muistaa, että kannabis vaikuttaa psyykkeeseen varsin voimakkaasti jos siihen on taipumusta.

Suurin osa vuosia poltelleista tietää, että pääkoppa on jossain vaiheessaa uraa on voitettava tai poltelu muuttuu todella epämielyttäväksi ellei, jopa sietämättömäksi.

Jokainen joka on sen pystynyt käymään läpi tietää että kannabis ei ole kovinkaan vaarallinen päihde.

Yhteiskunta ennakkoluulot ja asenne tätä päihdettä kohtaan on sen suurin vaarallisuus.

Mikäpä olisi sen mukavempaa kuin polttaa ravintolassa hyvän lounaan jälkeen paukut ja rentoutua vielä tovin kaikessa rauhassa
ilman kuumotuksia.

Ei ole mikään ihme, jos luonteeltaan kiltti sekä rehellinen ganjan ystävä alkaa jossain vaiheessa uraansa kokea epämielyttäviä olotiloja toisin sanoen aikaisemmin saatu rento olo muuttuu päinvastaiseksi vainoiluksi kerta toisensa jälkeen, silloin psyyke antaa varoitusmerkkejä kasautuneista peloista ja tunteista, yleensä tässä vaiheessa moni ajattelee lopettavansa tai vähentävänsä ja jopa onnistuukin olemaan 2vkoa polttelematta.

Lakon aikana psyyke joutuu todella koville silloin sitä viimeistää juoksee vetämään kyykät tai kunnon latingit bongista ja palaa siihen samaan ahdistavaan todellisuuteen hetkessä.

Itse en luettele päihteitä mihinkään vaarallisuus järjrstykseen joitain voi käyttää enemmän ja joitan vähemmän.

Aionoat aineet josta mä tänäpäivänä kieltäydyn ovat hapot ja sienet mun mielestä jokainen saa vetää mitä haluaa mä pidän jalat maassa ja otan nokat napista hepoon jos joku tarjoo ja tilanne on sopiva. kohtuutta :D
Sekaisin selvinpäin.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.3.2009 20:36

joojooo kirjoitti:...

Jos joku ei sovi sulle, miksi ei sopisi jollekin muulle? Sulla on omat sisäiset standardisi ja kehyksesi millä jäsennät kokemaasi. Joku muu kokee asiat eri tavalla ja mikä sinä olet sanomaan että "ei se noin voi mennä"? Ei kaikki polttele ollakseen "sekaisin" ja sen ehkä tajuat kun ikää tulee pikkasen lisää, niin ja kokemusta. Älä tule poika selittämään mitä voi ja mitä ei. Kaikki ovat erilaisia ja ei kai kukaan varauksetta suosittele kenellekään mitään. Mutta sun näkemys siitä mikä on kohtuullista on tasan oma näkemyksesi, ei mikään totuus.

Ja nuorten ihmisten en halua ottavan itsestäni mallia. Ei sitä kannata päivittäin poltella, mutta sekin on mahdollista jos se sopii itselle. Kunhan muistaa että se on vain yksi asia muiden joukossa, ylös ulos ja lenkille. Tehkää eri asioita ja älkää jääkö sohvalle.

tossa aikasemmin taisin vastata just tohon samaiseen kysymyksee.. se, että laittaa pääkoppansa sekasin päivittäin hampulla ehkä sopii sinulle sinun mielestä? mutta todellisuudessa huumaat itseäsi enemmän tai vähemmän joka helvetin ikinen päivä ja se on liikaa.. en puhu siitä kenelle sopii päivittäinen käyttö ja kenelle ei, mielestäni liika vaan sattuu olemaan liikaa varsinki jos kyse on päihteestä ja jos nyt alat viellä seuraavaks selittämään, että hamppuhan ei ole päihde niin..

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 2.3.2009 20:44

Vieras kirjoitti:...

tossa aikasemmin taisin vastata just tohon samaiseen kysymyksee.. se, että laittaa pääkoppansa sekasin päivittäin hampulla ehkä sopii sinulle sinun mielestä? mutta todellisuudessa huumaat itseäsi enemmän tai vähemmän joka helvetin ikinen päivä ja se on liikaa.. en puhu siitä kenelle sopii päivittäinen käyttö ja kenelle ei, mielestäni liika vaan sattuu olemaan liikaa varsinki jos kyse on päihteestä ja jos nyt alat viellä seuraavaks selittämään, että hamppuhan ei ole päihde niin..

Hamppua voi polttaa aivan hyvin aamusta iltaan, päivän ekat menee päähän, loput ei. Pääkoppa menee hampulla sekaisin vain totaaliselta aloittelijalta.
Kokeileppas joskus, niin ymmärrät !

- Aristoteles

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”