salakuljetus

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
kukkarulla
1 tähti
1 tähti

Re: salakuljetus

ViestiKirjoittaja kukkarulla » 22.2.2007 18:51

ite oon kans tota dödöpurkkia käyttäny... peittää hyvin hajut!
Yrtti on ihmiselle.

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 22.2.2007 19:30

"Eräshenkilö" tuli dameista kotiin, hänellä oli nepalia n.6-10grammaa, hän meni lentokentän vessaan pisti ne skordariin ja yritti nielaista ne kunnes tajusi että siihen nippiin tukehtuu jos syö... hetken mietinnän jälkeen tuli täydellinen pilvi-idea tunkea ne hanuriin. Thumb!! Thumb!!, hieman ryskintää mut sinne katos^^. Noh kotopuolen tullissa koira kiinnostui hajuista ja tullimies tuli pyytämään häntä tutkittavaksi. Takahuoneessa veti kumihanskan käteen ja kysyi että onko unohtunu mitään, pokkana hän sanoi että tuskimpa. nopea tarkastus ja hyvää illan jatkoa. Oli siidujaki hanellä unohtunu minigripillinen taskuun (siis n.10kpl), eikä tullissa ees huomanneet sitä^^. Jaa miksiköhän kerroin tän, kaiketi siksi että helppoa se on keksii vaa jemman mihin aurinko ei paista : DDD
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 22.2.2007 23:49

myöskin "eräs henkilö" istui muinoin henkilöauton pelkääjän paikalla, vaalimaan tullijonossa, miettien otsanahka punottaen.
pohdinnan alla oli näet keksiä keino kirvesmiehen peukalonpään kokoisen, ruttuun lyntätyn budin toimittamisesta pyhän venäjänmaan tanhuville.

autojono kestää tunnin. aikaa olisi reippaasti mitä erilaisimpiin ratkaisuihin.

a. auton hansikaslokero
ei. pirun kuuma, joten auto haisisi yrttitarhalta kun avaisimme ikkunan passiinkurkistelijoiden kohdalla.

b. kiinnittää budi auton ajovalojen tiivisteen ja runkopellin väliin tai puskurimuovin saumaan
ja väittää tarpeentullen ajelleensa hamppupellossa tai olemalla täysin tietämätön asiasta. "tai sit on joku sen siihen laittanu."
ei. mitä, jos ne ei uskokkaan. nii. mitäs sitten.

c. piilottaa möhkylä johonkin tarpeeksi isoon, lämpimään ja hampaattomaan, vartalon onkaloon.
ei. ei niinkään vastenmielinen ajatus, mutta hankala. ehkä vois myöskin arveluttaa polttaa jotain, mikä on ollut jonkun jossain.
puhutaan siis kokoajan kuskin hanurista. kukas sitä nyt omaan :lol:

d. heittää budi menemään.
ei. tyhmä ajatus.

budi seilasi venäjän rajan yli ohuessa paperipussissa, joka oli muotoiltu niin pieneksi kuin mahdollista.
paperipussi oli `jonkun` kädessä valmiina heitettäväksi omaan suuhun välittömästi, jos jossain näkyisi vilauskaan koirista tahi muista elikoista. ei näkynyt. ei ole koskaan näkynyt. siis tämä henkilö. ja tästä on muuten jo yli viisi vuotta aikaa.

tosin heti päivällä keskustassa todettiin, että viipurissa olisi riittänyt kyllä tarjontaa. ja uskomaton näkymä lastaussatamaan. ja paljon hyvää ruokaa halvalla linnaa vastapäätäolevassa kellariravintolassa. heihei-heipparallaa-matkailijan ykköspaikka halpuuden tähden. ja keskustassa pelisali, missä on ilmakiekko ja panssarivaunupeli.

näin ainakin on "eräs henkilö" vakuuttanut käyneen.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Randomwänkkeri

ViestiKirjoittaja Randomwänkkeri » 24.2.2007 0:57

Koira kyllä haistaa nipit ku nipit mistä vaan, jos se vaan tekee kunnolla töitä. Toki eroja on koirien "laadulla" ja työmotivaatiolla mutta sanoisin, että mahdollisuudet koiraa vastaan ovat melkoisen heikot. Sitten tuohon legendaariseen tullimies ja kumihanska -läppään. PASKAPUHETTA. Ruumiin onteloiden tarkastuksen saa suorittaa vain ja ainoastaan lääkäri, eikä mikään perus tullijantteri.

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 24.2.2007 8:38

Randomwänkkeri kirjoitti:Koira kyllä haistaa nipit ku nipit mistä vaan, jos se vaan tekee kunnolla töitä. Toki eroja on koirien "laadulla" ja työmotivaatiolla mutta sanoisin, että mahdollisuudet koiraa vastaan ovat melkoisen heikot. Sitten tuohon legendaariseen tullimies ja kumihanska -läppään. PASKAPUHETTA. Ruumiin onteloiden tarkastuksen saa suorittaa vain ja ainoastaan lääkäri, eikä mikään perus tullijantteri.

Tuskimpa se mihinkään peräsuoleen olisi sormiaan tunkenut, "hieman" vain kyseistä henkilöä alkoi kuumottaa, kun aivot oli nääääääääääääääääääääääin jumissa matkalta tullessa. Ja kyllähän se koira oli kiinnostunut, hännanheilumisen perusteella. Ja ei ne välttämättä hae mitään lääkäriä paikalle, kaikki ei mene tässä maailmassa aina niinkuin pitäisi, väitätkö vastaan?
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /

If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

Laitinen

ViestiKirjoittaja Laitinen » 24.2.2007 9:00

Yksi tapa on pakata savut pieniin n.2-4g nyssyköihin jotka muovitetaan kunnolla ja tiiviiksi pikku "karkeiksi". Pari Imodiumia naamaan ja hetken odottelu. Dippaa "karkit" vaikka oliiviöljyyn ja niele yksitellen. Päälle vielä imodium tai kaksi. Ja ei kun kentälle. Lennolla ei kannata nauttia ruokaa tai hirveästi juomaa koska ne stimuloivat vatsahappojen toimintaa ja saattavat aiheuttaa siten ikävyyksiä. Jos tullissa pysäytetään, vastaa kaikkiin kysymyksiin älä ala suotta sepittelemän mitään. Ei ne vie lääkäriin tai muutakaan jos pokka pitää ja matkatavaroista ei löydy mitään huumeisiin viittavaa. Eli sätkä paperit, piiput jne jne. kannattaa jättää tässä tapauksessa tuomatta.

Toinen tapa on sitten hanuri, johon tosiaan menee 20-30g helposti. Kelmua, kortsu ja rasvaa. nneksi lento ei ole kuin pari tuntia.

Sitten voi käyttää vaatteiden saumoja jne jne. Mutta kaikki huomio kannattaa kiinnittää pakkaamiseen, jossa pitää olla todella tarkkana. Eli ei hatsisilla sormilla kosketella pakkausmateriaaleihin jne. Kiedotaan vaikka kerros muovia hatsin ympärille ja pyyhitään muovi alkoholilla tai vastaavalla. Lisää muovia ja taas pyyhitään. Kädet pestään ensimäisen kerroksen jälkeen todella hyvin, ellei täydellisesti. Kumihanskoja voi käyttää apuna. kerrosten väliin voi hieroa kahvia, joka on erinomainen hajun peittäjä. Kirjan päälystämiseen käytetyllä muovilla tai teipeillä saa ilmatiiviitä pakkauksia.

Kaikki dödö purkit sun muut kyllä tutkitaan ja sormet tungetaan purkkeihin, jos siis päättävät tutkia tullissa.

Ei ne koirat kaikkea haista ja jatkuvasti skarppina ole. Niiden tarkoitus on myös olla psykoligisena peloitteena eli nostamassa kynnystä hieman. Koiran näkeminen saa aikaan syyllisessä ihmisessä aikaan reaktioita ja pari tullimiestä seuraa siinä sivussa. Epävarmoja askeita, välttelevää katsetta jne. Eli kannattaa tehdä mielikuva harjoittelua siitä hetkestä kun koira lähee seuraamaan.

Tiedossa on aikamoinen adrenaliini rushi :)

Tarkoitus ei ole kannustaa. Harkitkaa ja harkitkaa onko se todella vaivan arvoista. Kannattaako sitä riskiä ottaa, yleensä ei. Mutta jos ei järki pelaa, voi yo. ohjeilla parantaa mahdollisuuksia onnistua. Mutta voin sanoa: Ei se ole sen arvoista. Hoida itse omat kasvatukset.

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 11.3.2007 16:08

Tuotanoin, tulipas mieleen yksi kysymys, mulla on aina tapana taukoilla sellanen 3-4viikkoa ja pestä vaatteet kahteen kertaan ennen matkaa suomeen, tietenkään ei mitään mukana.. lomamatkoja ajatellen se ei luonnollisestikaan onnistu, koska ei sitä nyt lomailla kahtakaan viikkoa ylimääräistä että ehtisi tauottaa lopussa. Kuinka kauan pitää olla ilman savuja, ja monta kertaa pitää pestä vaatteet, ettei tullin koirat tule ja haukahda? Jos on kolme viikkoa ollut polttamatta ja pessyt vaatteet kahteen kertaan ja pyyhkinyt läppärin vodkalla, mitkä on mahdollisuudet jäädä tulliin juttelemaan? Vai jos kerran puolvuotta sitten on polttanut, pitää pelätä kuitenkin koiria? osaako ne oikeasti haistaa vain nipit, ja jättää merkkaamatta savunhajun?

Belgiassa ainakin jää helposti poliisin kynsiin:) suomessa en siihen haluaisi:) Ei tosin belgiassakaan se mikään nautinto ollut.. niin onko mitään jakoa koiraa vastaan, jos ei salakuljeta eikä polta noin 20 päivään ja pesee vaatteet? Ei sillä että polttaisinkaan kuin sillointällöin viikonloppuina.. eikä mulla mitään halua siis salakuljettaa ole.. luonnollisestikaan en halua mitään kontaktia niihin hemmetin viranomaisiin, mä vihaan niitä. Täs maas muutenki pääsee helpost vaikeuksii poliisi kanssa, ni ei sitä tullimiehen penkomista tahdo siihen lisäksi.. Kerran oon koirast tullu ohi tosin kattavalla peseytymisellä,kahteen kertaan pesukoneessa vaatteet, viis päivää taukoo, ja läppäri pyyhittynä alkoholilla, mutta oliko se vain säkää vai pitääkö luottaa turvatoimiin, haulla en löytänyt vastausta näihin siis..

Niin ja alan kysymyksenä tuli mieleen myös, että mitenkös, jos televisio on sijoitettuna kaapin päälle, jossa on säilytetty kattavasti settiä, niin kannattaako se telkka nakata lähimpään kanavaan, (ei siis suorassa kosketuksessa hamppuun tietenkään) ja kärsiä nahoissa se *500* euroa vai yrittää autolla tuoda ja kattoa mitä sessa tuumaa.. Pitäis vissii lopettaa pilvenpoltto ni pääsisin helpommalla.. mieles on käynyt. voiko sitä mitenkään puhdistaa hajumolekyyleistä vai joudunko mä sen nakkaamaan oikeest roskiin, flatscreeni viel:(

Toisaalta ennenku belgia opetti mut riskienkarttajaksi, niin mä väsäilin joskus aina jointit läppärin päällä, ja silti kun sen oon pessyt vodkalla, niin ei mitään ongelmia, olikohan tuuria vai munkkia? vai keskittyykö ne koirat vaan nippien haisteluun ja jättää merkkaamatta yleishajut.
-Entä jos elämän ikuinen virta..?

Hampputukka

ViestiKirjoittaja Hampputukka » 11.3.2007 16:53

Indica kirjoitti:Tuotanoin, tulipas mieleen yksi kysymys, mulla on aina tapana taukoilla sellanen 3-4viikkoa ja pestä vaatteet kahteen kertaan ennen matkaa suomeen, tietenkään ei mitään mukana.. lomamatkoja ajatellen se ei luonnollisestikaan onnistu, koska ei sitä nyt lomailla kahtakaan viikkoa ylimääräistä että ehtisi tauottaa lopussa. Kuinka kauan pitää olla ilman savuja, ja monta kertaa pitää pestä vaatteet, ettei tullin koirat tule ja haukahda? Jos on kolme viikkoa ollut polttamatta ja pessyt vaatteet kahteen kertaan ja pyyhkinyt läppärin vodkalla, mitkä on mahdollisuudet jäädä tulliin juttelemaan? Vai jos kerran puolvuotta sitten on polttanut, pitää pelätä kuitenkin koiria? osaako ne oikeasti haistaa vain nipit, ja jättää merkkaamatta savunhajun?

Belgiassa ainakin jää helposti poliisin kynsiin:) suomessa en siihen haluaisi:) Ei tosin belgiassakaan se mikään nautinto ollut.. niin onko mitään jakoa koiraa vastaan, jos ei salakuljeta eikä polta noin 20 päivään ja pesee vaatteet? Ei sillä että polttaisinkaan kuin sillointällöin viikonloppuina.. eikä mulla mitään halua siis salakuljettaa ole.. luonnollisestikaan en halua mitään kontaktia niihin hemmetin viranomaisiin, mä vihaan niitä. Täs maas muutenki pääsee helpost vaikeuksii poliisi kanssa, ni ei sitä tullimiehen penkomista tahdo siihen lisäksi.. Kerran oon koirast tullu ohi tosin kattavalla peseytymisellä,kahteen kertaan pesukoneessa vaatteet, viis päivää taukoo, ja läppäri pyyhittynä alkoholilla, mutta oliko se vain säkää vai pitääkö luottaa turvatoimiin, haulla en löytänyt vastausta näihin siis..

Niin ja alan kysymyksenä tuli mieleen myös, että mitenkös, jos televisio on sijoitettuna kaapin päälle, jossa on säilytetty kattavasti settiä, niin kannattaako se telkka nakata lähimpään kanavaan, (ei siis suorassa kosketuksessa hamppuun tietenkään) ja kärsiä nahoissa se *500* euroa vai yrittää autolla tuoda ja kattoa mitä sessa tuumaa.. Pitäis vissii lopettaa pilvenpoltto ni pääsisin helpommalla.. mieles on käynyt. voiko sitä mitenkään puhdistaa hajumolekyyleistä vai joudunko mä sen nakkaamaan oikeest roskiin, flatscreeni viel:(

Toisaalta ennenku belgia opetti mut riskienkarttajaksi, niin mä väsäilin joskus aina jointit läppärin päällä, ja silti kun sen oon pessyt vodkalla, niin ei mitään ongelmia, olikohan tuuria vai munkkia? vai keskittyykö ne koirat vaan nippien haisteluun ja jättää merkkaamatta yleishajut.

Hyvin se menee, tommonen kuumottelu että 500€ television roskiin, on jo VÄHÄN liikaa. Jos noin kuumottaa niin varmaan kantsis lopettaa pössyttely :roll: .

Mitästähän hampun ainesosasta ne koirat rupeaa vinkumaan? Jos THC:stä tai muista kannabinoleista niin savujäämiinkin kyllä reagoi.

pigbud

ViestiKirjoittaja pigbud » 11.3.2007 16:54

Indica kirjoitti:Tuotanoin, tulipas mieleen yksi kysymys, mulla on aina tapana taukoilla sellanen 3-4viikkoa ja pestä vaatteet kahteen kertaan ennen matkaa suomeen, tietenkään ei mitään mukana.. lomamatkoja ajatellen se ei luonnollisestikaan onnistu, koska ei sitä nyt lomailla kahtakaan viikkoa ylimääräistä että ehtisi tauottaa lopussa. Kuinka kauan pitää olla ilman savuja, ja monta kertaa pitää pestä vaatteet, ettei tullin koirat tule ja haukahda? Jos on kolme viikkoa ollut polttamatta ja pessyt vaatteet kahteen kertaan ja pyyhkinyt läppärin vodkalla, mitkä on mahdollisuudet jäädä tulliin juttelemaan? Vai jos kerran puolvuotta sitten on polttanut, pitää pelätä kuitenkin koiria? osaako ne oikeasti haistaa vain nipit, ja jättää merkkaamatta savunhajun?

Mitäs sitten jos ne haukkuu ja sinulla ei ole mitään laitonta mukana ja et ole aikeissa tehdäkkään mitään laitonta? :D En uskois että ne ottaisivat kiinni pelkän hajun takia mikä voi olla jäänyt tavaroihisi. :)

Tappava annostus kannabista on noin kilogramma 30kerroksesta päähän pudotettuna.

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 11.3.2007 17:31

Toivottavasti ei, mutta edes epäilys olisi mulle sosiaaliin itsari.. ja todellakin, se on aika noloa ja nöyryyttävää olla stripsearchissa.

Suomi nyt on viiminen maa missä tohon käsittelyyn haluaisin.. saas nähä uskallanko tuoda telkkarin euroopan läpi maitse, vai nakkaanko kanavaan. Pelottaa jo nyt, vaikka se pitäisi tuoda heinäkuussa.. Arveluttaa noi helvetin tullimiehet aina. Mä vihaan viranomaisia.

No eikä se ole paha savustelijan olla pien foliohattu päässä aina ja kaikkialla.. hamppu on iloinen asia, ei sen takia vaikeuksiin halua.. Kuumottaa vaan niin hemmetisti noi.

Edittii.. niin voiko niitä minimaalisia hajujälkiä haihduttaa ajan kanssa, laimeneeko ne, vai onko se nyt niin, että samassa huoneessa olleet tavarat, missä on säilytetty (ei missään nimessä käytetty) kannabista pitäisi tuhota? ja miten kauan sitä pitäisi olla käyttämättä, ennenkun voi olla jäämättä koiralle kiinni, koska on itse käyttänyt kuukausi sitten kannabista?

stalin

ViestiKirjoittaja stalin » 11.3.2007 17:39

hei vaan

nyt tulee mutua mutta en usko että ne haistavat vaatteista jos noin huolellinen olet.
ja semmonen juttu että pippuri pistää koirannokan sekasin,ainakin maastossa voi hävittää jälkensä.
tiedä sit onko tulli ja jälki koirat erikseen.
vetoa tullissa että hamppukansan perkele vallotti kämpän ja veteli ruohoa jumalattomasti! :foil:

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 11.3.2007 17:53

Tässä maassa asuessa nyt kuumottaa jo se, että kaupungilla illalla kävellessä ei oo ihan harvinaista haistaa tuttua ja nättiä aromia.. baarikierroksellaki eksyttii ihan ihme huumeluolaan missä mun vieressä tiskillä ollu jätkä myi koksuu.. Kyllä mä ainakin vaihdan viikkoa ennen matkoja ulos alankomaista aina toiselle puolelle tietä jos kävelen coffeeshopin tai muun pilvimestan ohi. Ihan varmuuden vuoksi..:) Nytkin päätin just alottaa tauon, kun pitää kuukauden sisällä matkustaa. Toivotaan nyt että pikku varotoimet, eli vainoharhaisen tason saavuttava peseytyminen, vaatteitten pari kolme pesua, irtaimiston pyyhkiminen votkalla ja eritoten viikkokausien tauko auttaa.. tai sitte mä vaa oon ihan yyber foliohattuilija.. molempi parempi, ei tullimiesten juttusille, kiitos, ja koirat vois ruokkia rotanmyrkyllä. Kuinka usein yleensä täällä hamppukansa on narahtanut koiralle, ja mitä daminmatkalijat tekee varotoimenpiteinä ettei näin pääse käymään?

Remez

ViestiKirjoittaja Remez » 11.3.2007 17:58

Jos haluut välttämättä tuoda jotakin, viedä miten vain, ja vaikka olisikin koiria oot jotenkuten on the safeside. Mulla toimi niin kun lähin belgian lentokentältä, oli parit lätyt, "kaivoin" kuopan yhteen niistä ja tungin todella hartsista jack herreriä sinne sisälle, toinen "laatta" siihen päälle ja stenkulla vähän et pysyy kiinni. Sit kääräset sen elmukelmuun ja flekität vähäsen. Sitte ku tuut lentokentälle/laivalle mihi vain, ni siellä suussa se on. Jos tulee ottaa sut tai koira esim haistaa ni senku nielaset sen, ja kehität jonku oman stoorin siihen. Mulla toimi itelläni noin ku tulin belgiasta, oli sellane reilunkokonen kimpale sitte Suomessa hoocee polttoo :yes:

Cheix-

ViestiKirjoittaja Cheix- » 11.3.2007 18:27

Indica kirjoitti:Tässä maassa asuessa nyt kuumottaa jo se, että kaupungilla illalla kävellessä ei oo ihan harvinaista haistaa tuttua ja nättiä aromia.. baarikierroksellaki eksyttii ihan ihme huumeluolaan missä mun vieressä tiskillä ollu jätkä myi koksuu.. Kyllä mä ainakin vaihdan viikkoa ennen matkoja ulos alankomaista aina toiselle puolelle tietä jos kävelen coffeeshopin tai muun pilvimestan ohi. Ihan varmuuden vuoksi..:) Nytkin päätin just alottaa tauon, kun pitää kuukauden sisällä matkustaa. Toivotaan nyt että pikku varotoimet, eli vainoharhaisen tason saavuttava peseytyminen, vaatteitten pari kolme pesua, irtaimiston pyyhkiminen votkalla ja eritoten viikkokausien tauko auttaa.. tai sitte mä vaa oon ihan yyber foliohattuilija.. molempi parempi, ei tullimiesten juttusille, kiitos, ja koirat vois ruokkia rotanmyrkyllä. Kuinka usein yleensä täällä hamppukansa on narahtanut koiralle, ja mitä daminmatkalijat tekee varotoimenpiteinä ettei näin pääse käymään?

Toi sun kuumottelu on jo sairasta. Oikeesti.

Kun mä tulin abi-risteilyltä niin tunnelin jälkeen oli huumekoira. Ei se ollu moksiskaan vaikka olin polttanu 3 päivää sitten kukkaa. Housut oli uudet mutta villapaita vanha, joka päällä yleensä polttelen. Joten uskon että noi sun toimenpiteet on kyllä ihan luodinkestävät, tai oikeestaan dynamiitinkestävät. Mä en ainakaan heittäis sitä telkkaria pois, siitä tuskin olis mitään hyötyä.

Huh, hellitä vähän, Relax...

Peace
Cheix-

pyty

ViestiKirjoittaja pyty » 11.3.2007 19:05

En halua kuulostaa ilkeältä mutta todellakin Indica, tuo kuulostaa jo jonkin mielisairauden oireilta. Etenkin jos et aio edes mitään sieltä salakuljettaa. Joku raja siihen kuumottamiseenkin sentään.
What did you do there?

pexi

ViestiKirjoittaja pexi » 11.3.2007 19:27

Samaa mieltä pytyn kanssa.. Ite ainakin en kuumottele vaikka poliisi kulkis koiran kans ja olis poltellu vaik muttei mitään mukana.. Ja kun sanotaan että koira haistaa (vai vaistoaa) pelon niin voi myös se koira aiheuttaa huomiota herättäviä eleitä joita ihminen ei välttämättä mutta koira "haistaa" sen pelon ja merkkaa ihmisen.. Ja kun ei ajattele asiaa ollenkaan niin ei kuumota ollenkaan. Mut sitten taas kun näkee poliisin niin saattaa tulla (usein tuleekin mieleen että mitä siel taskus olikaan.. nimim. kokemusta löytyy

Rastafari

ViestiKirjoittaja Rastafari » 11.3.2007 20:50

Jos sä haiset hampulle ja sulla ei ole mitään päälläsi ja koira merkkaa sut niin veikkaisin niiden vain tutkivan taskut / matkalaukut että onko mukanasi huumeita. Mikäli mitään ei löydy niin luulevat koiran merkanneen väärin.. näin epäilen.
Eiköhän kun koira tekee pitkää päivää se päästä tylsyyttään osan hajuista ohi ja merkkaile vääriäkin ihmisiä? En usko, että he viitsivät kusitestiin pistää mikäli mitään ei taskuista löydy. Tietenkin mikäli jollakulla on muuta tietoa niin informaatiota vain perään? Käsitykseni mukaan kumminkin ne enemmän haluisivat nähdä niitä laittomia aineita siellä rajalla eikä, että tyyppi tullessaan alankomailta haiskahtaa vähäsen eiliselle yrtille. :lol:
Kuumotuksissaanhan itsestään sen epäilyttävän kuvan antaa ja pääsee helpommin tutustumaan tohtorisetään ja hansikkaaseen. :point:
Poliisi jahtaa puutarhuria

-Card-

ViestiKirjoittaja -Card- » 11.3.2007 22:25

Kyllä tuo kuumottelu näyttää monilla menevän jo sairauden puolelle, tätä mieltä myös minä olen...
katso tätä viestiä vielä kerran ennen kuin poltat pilveä! :|

Mokkis-

ViestiKirjoittaja Mokkis- » 11.3.2007 23:47

Joo tollanen kuumottelu nyt on oikeesti jo aivan ylisairasta, ei mitään rajaa. :lol: Ite edelliskesänä kävin Italiassa, edellisenä päivänä olin poltellut, shortsit jalassa oli samat kuin tuona edellisenä päivänä, suihkussa kyllä olin käynyt, heti Italiaan saapuessani koira ja kaksi lentokentän tullimiestä kävelee vastaan (koira n. metrin-puolentoista päästä), eikä mitään reaktiota.

Ja tosiaan vaikka olisit samana päivänä poltellut (kuitenkin sen verran aikaisemmin, ettei silmät enää ole aivan verenpunaiset), niin voi aina haukun tullessa todeta, ettei mitään laitonta ole tehnyt, jos siis ei tosiaan mitään ole mukana. Kyllä ne koiratkin nimittäin tosiaan tekevät niitä merkkausvirheitä silloin tällöin! Eikä ne sellaisessa tilanteessa varmastikaan lähe mihinkään testeihin viemään, etenkin jos Alankomaista tulet etkä ole siellä edes rikosta tehnyt, vaikka olisitkin hiisannut :yes:

Eli AIVAN TÄYSIN turhaa kuumottelua tollanen, ainoa syy miksi kannattaa pitää vaikka muutama päivä taukoa ennen Suomeen tuloa (jos siis olet sukulaisia esim. tulossa tapaamaan), on mielestäni se, että pääsi ei välttämättä ole niin jumissa kuin jos olisit polttanut kuukauden päivät putkeen. Ja tuokin kyllä jo melko naurettavaa, että edes edellisenä päivänä kiertelet coffee shopit kaukaa jne.

Mutta jos nyt välttämättä siitä TV:stä haluat eroon, niin tuo ihmeessä se Suomeen ja anna minulle sen sijaan, että heittäisit sen kanavaan! :laugh:

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 12.3.2007 0:45

Onko se sitten niin, että koirat oletusarvoisesti merkkaa vaan mukana olevan kannabiksen, ja erottaa että se tulee pistemäisestä kohteesta se haju, ja päästää läpi jos ei ole murusia kukkaa mukana, vaan ainoastaaan viikko aikasemmin on poltellu, nykyää tulee sen verta paniikkihäiriöoireitaki savusta ja kuumotteluista et mä taidan kyl tauolle siirtyä.

Palaa sivulle “Matkailu”