Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
jackass
2 tähteä
2 tähteä

Re: Virallinen kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle.

ViestiKirjoittaja jackass » 12.11.2008 6:38

minä en ole väittänyt että hamppu aiheuttaa skitsofreniaa, .otin sen vain esimerkiksi siitä miksi joihinkin you tuben videoihin uskotaan kritiikittömästi ja toisiin tutkimuksiin ei uskota?. olen kyllä tietoinen että hampun lääkinnällisiä ominaisuuksia tutkitaan tällähetkellä erittäin tarmokkaasti, taitaa jopa olla yksi tämän hetken tutkituimpia lääkeksveja.

lääketieteen salaliitoista en ala arvailemaan tai olettamaan mitään, jos jollakin on kiistattomat todisteet että joku/kaikki lääkefirmat toimivat vastoin lakia. niin, olen pelkkänä korvana.

jos se hamppu kerran kaiken parantaa mitä simpsonin pätkä lupaa, niin turhaa kai sitä on sen enempiä mutuilla. ei muuta kun linkkejä kehiin.
ei minulla mitään missiota hamppua vastaan ole. päinvastoin.

http://kannabisuutiset.wordpress.com/20 ... -hiirilla/
tiedä sitten kuinka luotettava tietolähde kannabisuutiset on.ja jopa ramesh ganjun alustavassa tutkimuksessa mainitaan että paljon on vielä työtä jäljellä, jotta kasvainten ja thc: välinen yhteys selviää, hiiristä on myös vielä pitkä matka ihmisiin eikä niitä hiiriäkään kovin paljon ollut. 12kpl joista 6kpl sai thc:tä
myös sana "saattaa" esiintyy linkin jutussa turhan monta kertaa.
enkä ole skepsiksen jäsen.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”