KERTOKAA KOOKOKSESTA

777

Re: KERTOKAA KOOKOKSESTA

ViestiKirjoittaja 777 » 30.3.2019 21:32

Kuva

Tuollainen itse tehty ilmaruukku. Saavi 12l ollut tossa nyt reilun viikon vasta 3 litran jälkeen. Työntää huolella juurta kyllä. Coco/sora
Critical orange punch D.P fem.

777

ViestiKirjoittaja 777 » 5.4.2019 10:40

Toi on nin kun passiivi hydro tekniikkaan perustuva.alimmas sankossa reiät kuten hempys.

Caindingle

ViestiKirjoittaja Caindingle » 12.4.2019 13:23

Liekö oikea lanka kysymykseen, mutta miten yleistä kookoksessa on ns. rikkivajarit?
Useampaa lajiketta on samaan aikaan tulossa (vielä ihan kolmen lehtiparin tulokkaita) ja Northern Lights ainoa joka reagoi ikävästi tällä hetkellä. Kaikki oireet viittaisi rikkivajareihin, sen mukaan mitä selannut kaikki mahdolliset sivustot näistä.
Voiko karvassuolaa lisätä vaikka cal-mag on käytössä? Tuleeko magnesium överi?
Vai onko muuta nopeasti ja helpolla saatavilla olevaa rikkiravinnetta kasveille olemassa?
Kiitos potentiaalisille tietäjille.

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 12.4.2019 15:50

Tekisi äkkiseltään mieli vastata, erään anna shokki kuuri ripeniä..

Monta vuotta olin vastaan tuota, mutta jos/kun sitä osaa käyttää, niin vallan mainio tuote..

Edit;
Puutarha kesässä muistaakseni oli kanssa aika kohtalaiset rikki arvot..

edit2;
kappas luulin että olisi ollut olemassa oleva ongelma.. hatsin piikkiin laitan tämän..

itse en muista rikkivajareihin törmänneeni ikinä, joten koko postaukseni on tyystin turha..

edit3;
i'll get my coat :lol:

Caindingle

ViestiKirjoittaja Caindingle » 12.4.2019 16:42

Pitää perehtyä asiaan, ripeniä olis pullo valmiina. Kiitos.

Hamppupete

ViestiKirjoittaja Hamppupete » 17.4.2019 15:00

Menkää kookos litkuilla niin ei tarvii säätää vajareiden kanssa ja ostella ylimääräisiä litkuja.

Ihmettelen kovasti kun jengi jauhaa calmagista kookoksen kanssa. Itsellä käytössä Canna Coco a+b eikä ole ollut ikinä minkään sortin vajaria tai ylilannoitusta. Helppoa ku heinän teko :lol:

Olen pitkän linjan Canna-mies. Rhizotonic, PK13/14, Cannazym ja Boost kaikki hintansa arvoisia tuotteita, mutta ei sitä koko tuotelinjaa tarvitse ostaa, Coco a+b on itsessään tarpeeksi alusta loppuun.

neural_rust
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja neural_rust » 17.4.2019 17:08

Hamppupete kirjoitti:Menkää kookos litkuilla niin ei tarvii säätää vajareiden kanssa ja ostella ylimääräisiä litkuja.

Ihmettelen kovasti kun jengi jauhaa calmagista kookoksen kanssa. Itsellä käytössä Canna Coco a+b eikä ole ollut ikinä minkään sortin vajaria tai ylilannoitusta. Helppoa ku heinän teko :lol:

Olen pitkän linjan Canna-mies. Rhizotonic, PK13/14, Cannazym ja Boost kaikki hintansa arvoisia tuotteita, mutta ei sitä koko tuotelinjaa tarvitse ostaa, Coco a+b on itsessään tarpeeksi alusta loppuun.

mulla on itsellä käytössä Hesin CocoBloom alusta loppuun(kun kookoksen kanssa leikin, eli hyvin usein), ehkä pk:ta jos jaksan viitsin/muistan antaa, mutta silti tarvii antaa se 0.2-0.4 ec calmagia koska hansta tuleva vesi on 0.04ec..
eli, ei nää oo niin mustavalkoisia juttuja, tai että one size fits all..
plus että natikan alla kuluu puolet vähemmän calmagia täällä päin sohjolaa, niin sekin hämmentää soppaa myös..

ja se typpi mitä noissa puteleissa on, niin tekee hyvää vaan ton hesin kanssa.

kaikki ei asu kaupunkien keskustoissa, missä hanavesi on tyystin juoma kelvotonta..

YMMV, niinkuin aina.. :pimp:

Hamppupete

ViestiKirjoittaja Hamppupete » 17.4.2019 19:20

neural_rust kirjoitti:mulla on itsellä käytössä Hesin CocoBloom alusta loppuun(kun kookoksen kanssa leikin, eli hyvin usein), ehkä pk:ta jos jaksan viitsin/muistan antaa, mutta silti tarvii antaa se 0.2-0.4 ec calmagia koska hansta tuleva vesi on 0.04ec..
eli, ei nää oo niin mustavalkoisia juttuja, tai että one size fits all..
plus että natikan alla kuluu puolet vähemmän calmagia täällä päin sohjolaa, niin sekin hämmentää soppaa myös..

ja se typpi mitä noissa puteleissa on, niin tekee hyvää vaan ton hesin kanssa.

kaikki ei asu kaupunkien keskustoissa, missä hanavesi on tyystin juoma kelvotonta..

YMMV, niinkuin aina.. :pimp:

Ei ole kokemusta muista coco lannoista kun Cannan tuotteista.

Ajattelin, että Canna coco on suunniteltu RO veden kanssa käytettäväksi ja sisältäisi kaiken tarvittavan. No itsellä riittää perus A+B litkut ilman ongelmia ja veden ec on tosiaan 0.2, oli miten oli suosittelen silti coco litkuja kookokseen, todennäköisesti pääsee helpommalla(ja halvemmalla).

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”