Kuva

dp:n euforia ?

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
nallepuu

dp:n euforia ?

ViestiKirjoittaja nallepuu » 11.1.2005 3:57

onko kellään kokemusta tästä lajikkeesta, tuntuu kiinnostavalta. 7vkon kukitusaika ja thc 18%

onko tuossa mitään perää ja millaiset sadot tulee kasvista, siis verrattuna samassa järjestelmässä/lannoitteissa olleeseen joihinkin muihin kasveihin. niin ja millaiset savut irtoo, toimiiko ?

Hidas Hengitys
1 tähti
1 tähti

Re: dp:n euforia ?

ViestiKirjoittaja Hidas Hengitys » 11.1.2005 12:07

<3 EUFORIA(euphoria) <3

Suosittelen kyllä!

-Hidas Hhh...-
Nosta pH tuhkalla, joka putosi bongista illalla, kun olit pilven laidalla ja nauroit hymy naamalla. Tuhka talteen rikkalapiolla ja laimenna H2O:lla.

Budi Jet

Euforia

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 22.7.2005 16:31

Onko kenelläkään mitään kokemusta Dutch Passion Seeds:in Euforiasta? Vaikuttaa olevan aika harvaan kasvatettu kasvi, johtuuko siitä että se on niin huono, vai miksi? Aikaisemmat kyselyt hamppufoorumissa ko. lajikkeesta ovat tuottaneet aikalailla nollatuloksen. Ajattelin kerrankin hankkia hieman "paremmanluokan" siemeniä Nirvanan siidujen jälkeen, ja nyt on Euforiat ollut viikon verran 12/12 valossa, ja vegeä takana 1kk. Kiinnostaisi pari asiaa; Haiskahtaako lajike kukinnassa paljon? (on skunk sukua, mutta niinhän on NL:kin, joka ei juuri haise). Kuinka tehokasta valmis kukka on?
Kukka huulessa, myötätuulessa

Lemminki

Re: Euforia

ViestiKirjoittaja Lemminki » 22.7.2005 18:48

Minulla on samoja siemeniä tuolla odottelemassa. Strainguidessa ovat kehuneet kyllä, ja on se menestynyt joissain High times cupeissakin. thc jotain 18!!. Itse odotan kyllä ihan intoa piukassa että mitä niistä aikanaan tulee :)
eiköhän se pätevää ole, salainen lajike meille euforianhaluisille :P
Viimeksi muokannut Lemminki, 22.7.2005 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ottaa se vähän friikkiä.

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 22.7.2005 19:24

Heh.. Näin on :P Taidanpa sitten laittaa kunnon raportit asiasta, kunhan pääsee kasvatuksen loppuun, ja saa polttoa.

maanlaps

ViestiKirjoittaja maanlaps » 23.7.2005 11:40

euforiaa viimekesänä poltelleena voin sanoa, että ainakin lajikkeen nimen valinta on osunut nappiin; ensimmäiset vaikutukset pikku-joipan jälkeen olivat todella uskomaton euforian tunne ja myöhemmässä vaiheessa myöskin melkoinen sekavuus. jopa hieman tripauttavaksi tuota voisin sanoa. tuulessa heiluvia puunlatvoja katsellessani näinkin yht'äkkiä vihreitä lehmipoikia ratsastamassa hevosilla ja vankkureilla.. :D itse antaisin tuolle lajikkeelle kouluarvosanaksi 8. kaikinpuolin loistavaa polttoa, ainakin tuo minun testaamani yksilö. kasvatuksesta en valitettavasti osaa sanoa mitään.
antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...

iloinen J

ViestiKirjoittaja iloinen J » 25.7.2005 17:37

Itsekin tilasin myös juuri kyseistä lajiketta sitä viikko sitten polteluani, parhaimpia skunkkeja mitä on vastaan tullut. Ei kovin herkun makuista, mutta toimii ihanasti.

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 28.7.2005 13:26

Scrogiin en muuten suosittele Euforiaa, napsahtanut poikki jo yksi pääbudi ja pari pienempää. Ei varmaan kannata enään taitella, mutta onneksi kasvupyrähdys on jo aikalailla ohi. Yksi kasveistani paljastui urkiksi joten kokkailin siitä kaurakeskejä. Söin neljä ja olin tunnin päästä ihan paukuissa, tuli aivan sairaan hyvä olo. Huiput tuli vasta parin tunnin päästä, että aika hitaasti vaikutti. Parhaiten onnistunut kokkailu meikäläisellä.

Lemminki

ViestiKirjoittaja Lemminki » 28.7.2005 17:02

Jaahans, vai että huono scrogiin, no enpä usko ennen kuin itse kokeilen, itse olen saanut jo muutaman lajikkeen varsin hyvin verkkoo taittumaan :)
Ottaa se vähän friikkiä.

La Cucachara
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja La Cucachara » 29.7.2005 3:06

Kasvastuksesta en tiedä, mutta vaikutus oli suurella määrällä ihmisiä sama : aluksi naama vääntyi hymyyn, virneeseen mikä muurautui naamalle. Tämän jälkeen alkoi nauru. Nauru kesti kauan ja oli lähes katkeamatonta.
Lopuksi hieman rauhallisemmin korkealla.

Kaikkein "iloisimpaa" kukkaa mitä olen maistanut.
Viimeksi muokannut La Cucachara, 30.7.2005 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Käyttäjätiedot"

Ammatti : Ihminen
Harrastukset : Elämä

Snoopy

ViestiKirjoittaja Snoopy » 29.7.2005 9:09

tässä on lajike joka on seuraavana kaapissani Icen toverina. En ole kenenkän euforiaa polttaneen sanovan sen olevan edes keskiverto polttoa.

elfheart
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja elfheart » 31.7.2005 15:32

Euforiaa polttelin joskus yli vuosi sitten kaverin kasvatuksista, jointteja kukka-lehti-sekoituksesta väänsin ja pakko sanoa, että puhutteli ainakin itseäni. Maku ei todellakaan (ainakana joposta) ole mikään kovin hyvä, mutta vaikutus on sitäkin mukavampi, itselleni selkeästi musiikinkuuntelu-lajike, makoilin sängyllä ja kahtelin sisä-avaruuden välkettä CMX:ää kuunnellen, aijai. Mässyjä euforiasta ei itselleni juuri tullut, kuten melkein kaikista muista lajikkeista.

Toinen tapaus pitää sanoa, kun eräänkin kaverin ensimmäinen kukkakokemust uli juuri Euforiasta. Pariin kertaan kaveri oli kuulemma aiemmin lehteä poltellut ja ei ollut suuria vaikutuksia saanut, mut tuo Euforian kukka toimi jo ulkopuolisen silminkin tosi kauniisti. Kaveri soperteli sekavia ja naureskeli, itsekin olin eufoa poltellut ja naureskeltiin sitten kaverin jutuille varmaan tunnin verran.

Hyvä lajike, visuaalinen ja rauhallinen.
Elf at heart, when hemp accessible.

"Riemulla nyt näyttää tahtoisin ma
Pilven veikon, köyhän kerjäläisen,
josta kasvoi kotimaamme turva"
- J.L. Runeberg - Vänrikki Stoolin Tarinat

Ashly

ViestiKirjoittaja Ashly » 15.8.2005 12:24

Ainakin kyseisellä lajikkeella on todella kaunis nimi.

Joku supertykkivainotus-sativa vois olla sitten dysforia. Salvinoriinien vaikutuksille toi Dysforia olis aika kuvaava.

lux

ViestiKirjoittaja lux » 15.8.2005 21:18

Budi Jet kirjoitti:... joten kokkailin siitä kaurakeskejä. Söin neljä ja olin tunnin päästä ihan paukuissa, tuli aivan sairaan hyvä olo. Huiput tuli vasta parin tunnin päästä, että aika hitaasti vaikutti. Parhaiten onnistunut kokkailu meikäläisellä.

Voisitko antaa reseptin, millä teit noita keksejä ?

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 1.9.2005 15:16

lux kirjoitti:
Budi Jet kirjoitti:... joten kokkailin siitä kaurakeskejä. Söin neljä ja olin tunnin päästä ihan paukuissa, tuli aivan sairaan hyvä olo. Huiput tuli vasta parin tunnin päästä, että aika hitaasti vaikutti. Parhaiten onnistunut kokkailu meikäläisellä.

Voisitko antaa reseptin, millä teit noita keksejä ?

Täältä löytyy: https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=17020

anonyymi aborginaali

ViestiKirjoittaja anonyymi aborginaali » 5.9.2005 15:15

Mitenkäs kasvatus edistyy. Haiseeko vahvasti? kuinka korkeita? löytyykö kuvia

itellä kans tulossa 3 samaista kaverusta, tosin vasta viikon olleet mullanpinnalla.

Lemminki

ViestiKirjoittaja Lemminki » 6.9.2005 10:31

Tere!

Mulla on tuolla taitaapi olla 3-4 narttia euforiaa. hyvin tuuhea kasvi, paljon varsia ja haaroittui jo pienenä. Kuukauden kasvaneet, viikon kukkimassa.
Itse odotan paljoa tuolta kyllä.
Ottaa se vähän friikkiä.

possis

ViestiKirjoittaja possis » 6.9.2005 13:19

Hyvää kukkaa, viimeksi poltin vain yhden keuhkollisen ja edes laskuissa ei tuntunut vajareilta (joskus on kiva polttaa vain vähän, niin ei tule halolla päähän lyöty olo).

Mullakaan ei ole vainottanut ikinä, mutta se ei vältsyyn ole lajikkeesta kiinni, vaan oikeastaa fiiliksestä tms.

Helppo kasvattaa, ei tee ihan niin tiukkaa nuppuu kuin vaikka ww, eli trimmatessa havaitsin ihan lievää höttöisyyttä, mutta budia tuli kyllä paljon.

Suosittelen lämmöllä.
90%:lla kuumailmavapo potkii tehokkaammin tai yhtä hyvin kuin savu.
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=18432

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 23.9.2005 11:09

Noniin, ja euforia-projekti on päätöksessä, ja materiaali kuivumassa. Sadonkorjuussa tuli fingerhashia n. 0.5g, ja tehosta kertoo ehkä jotain se, että n. 0,2g poltettuna..*pling* Vähempikin olisi riittänyt! :pimp: Ei sula screenille, mutta hehkuu sillain pikkuhiljaa just sopivalla vauhdilla, eikä tartte olla stendarin kanssa kokoajan kärppänä. Eli ihan antoisa kokemus oli tuo euforia-kasvatu, seuraavaksi ehkä blueberry, tai jokin hinnakkaampi herkku.. Sato ei päätä huimaa, mutta budi on todella tiivistä ja hartsista. Kukitusta 65 päivää laskettuna valojakson vaihdosta.

Kamikaze

Re: dp:n euforia ?

ViestiKirjoittaja Kamikaze » 11.3.2007 23:57

plaaplaaplaa.. kertokaa ny miten se on haissu teidän kaapeissanne! siellä on tulossa ja mahdolliset haju-ongelmat edessä, jos ei ala jo vähän suunnittelemaan mitä tuleva tuo :think:

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”