Kuva

Orange bud ja Blueberry

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Noita

Orange bud ja Blueberry

ViestiKirjoittaja Noita » 11.1.2005 21:04

Jonkin verran ko. lajikkeista oli tekstiä aikaisemminkin.

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=11738

Kiinostaisi kuitenkin.

1. indica, sativa, mix?
2. kukitusaika?
3. paljon olette antaneet mittaa, ennen valojaksonvaihtoa, (tilaa siis on ja valoa myös kts. syy friikahtamiseen+varotoimia)?
4. +kaikkea muuta mielenkiintoista, mitä voitte kertoa, (oudot tuttavuudet mulle)?

Siemenet tilattu DP:stä.

nalle

Re: Orange bud ja Blueberry

ViestiKirjoittaja nalle » 13.1.2005 14:58

Moro,

itse olen kasvatellut kolme kertaa dutch passionin orange budia, kaksi kertaa esleillä (noin 120W tehoa) ja hankittuani 250W natikan kolmannen kerran sillä. Siemenet ovat olleet hyvälaatuisia ja itäneet aina alle päivässä suodatinpaperien välissä.
Aika indicamaiselta ja stabiililta lajikkeelta tuntuu, joka kasvatuskerralla oli ihan samannäköinen kasvi, lyhyt ja tuuhea, leveät ja tummanvihreät lehdet. Haju oli tosin melko voimakas jo muutaman viikon jälkeen, kaverin mielestä sitruunainen, omasta mielestä kyllä haisi enemmän vaan hieltä tms. :D
Ainut miinus mitä keksin on se, että minulla olivat joka kerta uroksia, mutta ehkä kyseessä oli vaan huono tuuri ja se, että kasvattelin vain yhtä tai kahta kasvia kerralla. Toisaalta lehtikin oli melko voimakasta ja matalatoleranssisen kaverin istuttaa kyllä hetkeksi sohvalle miettimään syntyjä syviä.

nalle
One Love!

King Size Slim

Re: Orange bud ja Blueberry

ViestiKirjoittaja King Size Slim » 14.1.2005 14:22

Itsekkin olen tuota Dutch Passionin orange budia kasvattanut pari satoa. Hyvä tuuri on ilmeisesti käynyt koska suurin osa tilatuista 10 siemenestä olivat narttuja. Kasvatuksen aikana kävin vertaamassa tuloksia OG:n strain guideen ja ihan identtisiltä kasvit näyttivät. Laadusta sen verran että valittamista ei ole löytynyt ja ainakin hinta/laatusuhde oli kahdallaan (n.40€/10siementä). Pilvi oli ehkä himpun verran jumittavaa sorttia, pajautuksien jälkeen olo tuntui "kirkkaalta" mutta ajatukset lensivät. Joskus havahduin tv:n äärestä ja huomasin tuijottaneeni jotain uutisikkunaa kymmeniä minuutteja "huomaamatta". Ajatukset siis jossain aivan muualla. Suosittelen kokeilemaan.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”