Kuva

Sensi Seeds

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
southhill

Sensi Seeds

ViestiKirjoittaja southhill » 17.5.2001 9:32

Tilasinpa tossa Sensi Seeds:tä Outdoor mixin, sisältääkö pussi pelkästään narttuja vai onko siellä joukossa myös koiraita. Paljonko siemenillä on yleensä toimitus aika. Onko jollain kokemuksia Sensi Seeds:tä??.....
Kaikkihan sitä tekee...

Rhesus m
1 tähti
1 tähti

Re: Seeds........

ViestiKirjoittaja Rhesus m » 17.5.2001 12:30

uroksia on seassa. luotto firma aina on tullut perille toimitus on kestänyt 1-3 viikkoa.

southhill

Joo

ViestiKirjoittaja southhill » 17.5.2001 12:57

Pussi sisältää 40 siementä ja jos puolet niistä on koiraita tulee vähän kalliiks... Miten suoritit maksun?
Kaikkihan sitä tekee...

Rhesus m
1 tähti
1 tähti

Re: Joo

ViestiKirjoittaja Rhesus m » 18.5.2001 1:21

maksu etukäteen. mailaa sinne ensin ja utele itsellesi sopivin maksutapa.

southhill

ViestiKirjoittaja southhill » 18.5.2001 11:22

Toi pankkisiirto olis varmaan nopein ja turvallisin?
Kun rahat on tilillä niin siemenet lähtee... eikö???

Kaikkihan sitä tekee...

Khr

ViestiKirjoittaja Khr » 21.5.2001 3:22

Nopein ja turvallisin kyllä - mutta myös kallein...
Pankki ottaa siitä välistä jotain 70 rahaa...
Kirjatulla kirjeellä (jotain reilut parikymppiä) menevät kyllä myös perille ja ihan muutamassa päivässä. Ulkomailta on tullut tilailtua aika paljon vuosien saatossa kaikkea (lähinnä levyjä) enkä kyllä yleensä ole edes viitsinyt kirjatakaan - eikä koskaan ole kirje hävinnyt. Että aika varmaa on tuokin.

Pankkien ja postin rahan ahneudelle pitäisi kyllä tehdä jotain... Käsittämätöntä kun kymmenessä vuodessa on kirjeen postittamisen hinta melkein kaksinkertaistunut. Eikä voi mitään inflaatiota syyttää - maito taitaa maksaa aika lailla saman verran nykyäänkin...

No, enpä tilitä enempää... =)

Khr

PS. Itse pistin puolitoista viikkoa sitten Sensin tilauksen postiin; odottelen Ruderalis Indica- ja Early Skunk-paketteja...

Khr

ViestiKirjoittaja Khr » 21.5.2001 3:38

Jos ne olis pelkkiä naaraita se tulisi vielä kalliimmaksi... Sitä paitsi Sensiltä ei edes saa feminisoituja siemeniä. Ainoa lafka, joka niitä myy taitaa olla Dutch Passion ja tietysti DP:n jälleenmyyjät.

Standardifeminisoitujen siementen aikaansaaminen on käsittääkseni aika helvetin työlästä...

BTW, kyllä ne koiraatkin hyödyksi on... Jos yhdestä koiraasta saa heikin kuivaa lehteä, niin kelailepa vähän millaisia kakkukestejä syksyllä pidät... =D

Kannattaa kyllä katsoa etteivät ne koiraat pääse pölyttämään vapaasti niitä naaraita. Itse voi tosin muutaman oksan pölyttää, niin saa siemeniä seuraavaksi vuodeksi.

Khr

southhill

ViestiKirjoittaja southhill » 21.5.2001 14:39

Pankki ottaa käsittely maksua 15fl eli suomen rahassa noin 30mk. Siitä ei oo tietoo et paljon Osuuspankki rokottaa??..
Et ei se kirjeelle paljon häviä. Kun oot tilannu ni kuin nopeest oot yleensä saannu paketin, ja onko ollu paljo huomioo herättävä paketti?...
Kaikkihan sitä tekee...

Khr

ViestiKirjoittaja Khr » 22.5.2001 5:30

Itse asiassa 15 guldenia on melko tarkkaan neljäkymppiä...

Hmm, miten aiot ton tilisiirron hoitaa... Eikös siinä kuitenkin tarvitse suomalaisessa pankissa käydä asia hoitamassa (vai pystyykö esim. netissä/automaatilla maksamaan ulkomaan tileille markoilla...?) ja silloin ne varmaan ottaa täälläkin palvelumaksua...

Eipä ole hampun siemeniä koskaan aikaisemmin tarvinnut tilata, muita siemeniä ja hauskuuksia olen kyllä tilaillut muutamia kertoja. Riippuu kai putiikista aika paljon miten nopeasti saavat toimitettua. Sensi on sen verran iso firman, että voi mennä hieman kauemmin kuin jollain muulla... Ehkä. Kai ne parissa-kolmessa viikossa kuitenkin tulee. Mun tilaus lähti kymmenes päivä, ei ole vielä kuulunut. Toivottavasti viim. ensi viikolla tulee... Muuten menee turhan myöhään.

Ja paketit lienevät kyllä huomattavan huomiota herättämättömiä... =)

Khr

Piruparka

ViestiKirjoittaja Piruparka » 24.5.2001 1:52

Itse lähetin pikakirjeellä täält ni siemenet tuli seuraavalla viikolla...
Posti tuli maksaa kyl mun tapaukses varmaa enemmän ku siemenet, tilasin meinaa ihan varmuuden vuoksi
halvinta sisä lajiketta eli shiva shanti2:sta nyt ekal kerral... =) aika pöljä pieni kasvi näyttää tulevan ku vertaa noihin nimettömiin mitä on sen kaverina kasvamas...

southhill

ViestiKirjoittaja southhill » 30.5.2001 9:17

Joo. Pankista en enää IKÄÄN maksa Osuuspankki otti 40mk ja pankki Rotterdamissa samat 40mk + risat päälle). Kirje olis varmaan ollu paljo halvempi, mitä tarkoitaa kirjattu kirje....?
Kaikkihan sitä tekee...

POT T

Sensi Seeds

ViestiKirjoittaja POT T » 22.1.2004 14:14

miten on onko miten varma pulju? luin kyllä tuolta noita juttuja mutta päätin itsekkin kysyä.... ajattelin tilata ruderalis skunkkia ensi kesäksi ulos kasvamaan paljon postimaksut maksaa?...

en ole ennen tilannut ulkomailta mitään ja olisi kiva tietää tuleeko paketti koti postilaatikkoon vai meneekö se lähimpään postikonttoriin?
miten se maksu tulisi hoitaa kun netistä tilaa täytöökö se maksaa sinne postikonttoriin? (jos se nyt tulee sinne) kun ei oikein huvita antaa niille korttinsa numeroo ettei rupee rahaa häviimään?

pahoittelen tietämättömyyttäni....
ei yrttimies oo vaarallinen

Vieras

juu

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.1.2004 15:04

taitaapi olla tuo Sensi noita vanhimpia siemenpankkeja :wink: , joten laatu ja varmuus on ainakin kohdallaan ja sehän näkyy myös hinnoissa, mutta suosittelen...Palvelu on hyvää, toimitukset ei nyt ole aivan sieltä nopeimmasta päästä mutta kyllä ne sieltä aina perille tulee..
Maksaa voit lähettämällä rahat kirjatussa kirjekuoressa yhdessä tilauskaavakkeen mukana, jos et uskalla korttia käyttää...postimaksut on sensillä muistaakseni 7 euroa????
Paketin pitäis kolahtaa omasta luukusta. Ainoa paikka mistä tilaus meni postiin on omalla kohdalla ollut Dutch Passion, sieltä tulee semmoinen pieni pahvilaatikko, joka ei mahdu postiluukusta sisään...

Hamppupamppu

ViestiKirjoittaja Hamppupamppu » 24.1.2004 0:28

Tilaa seedsdirectin kautta noita sensin siemeniä. Maksaa 1 euron enemmän mut postikulut on 2 euroo halvemmat ja saat kaupanpäälle nirvanan halpapussin.

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 27.1.2004 10:52

Itse tilasin juuri Sensi Seedsiltä.

2,5 viikkoa tilaus kesti tulla Suomeen Hollannnista lähettämisesta ja alkoi jo jännittää- aiemmin kun on tullut nopeammin.

Mutta.. jutun juoni on tässä: tilasin juuri Ruderalista kesäksi (alle 20 euroa). Sitä ei kuoressa ollut vaikka muut löytyivätkin. Mutta tilalla oli 109 euron Cannabis Cup- voittaja Norhern Lightsia viidentoista siemenen tavallinen pussi! :shock:
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

Buddah

Sensi Seedsin palvelu ja toimitusajat...

ViestiKirjoittaja Buddah » 6.6.2004 15:48

Elikkäs kertokaa vähä kokemuksianne kyseisestä lafkasta! :)
Buddah

Sin.Semilla

Re: Sensi Seedsin palvelu ja toimitusajat...

ViestiKirjoittaja Sin.Semilla » 6.6.2004 18:03

Paras/luotettavin - ainakin mun mielestä. Kun maksaa luottokortilla, toimitus kotiovelle 5-7 päivää.
Hyvä valikoima, vaikkakin hinnat melko pilvissä ainakin osalla lajikkeista. :shock:
Käteisellä maksamisesta mulla ei ole kokemusta.

möyhy

ViestiKirjoittaja möyhy » 7.6.2004 16:37

joo itte oon kanssa tilaillu sensiltä. Hyviä siemeniä tullu ja viikosta kahteen toimitus kestänyt. Oon maksanu tilisiirrolla... Tosin sensi on sikamaisen kallis.

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 7.6.2004 20:34

Sensi Seedsin hinnat nyt ovat vähän makuasia- kyllä muissakin siemenpankeissa huippulajikkeet maksavat lähempänä satasta. Tosin "merkkilajikkeet" kuten Northern Lights ja Jack Herer maksavat aika maltaita (postikuluineen ~ 160 euroa pussi) - mutta sitten ovatkin oikeasti hyviä siemeniä, ei jää itämättä yhtään ja ei tarvitse pelätä heikkoja yksilöitä. Ei se ole hölmö, joka pyytää..

Sensi Seedsiltä halpoja White Label- siemeniä en menisi tilaamaan, ainakin White Skunk oli melkoista sekundaa itämiseltään (hinta taisi olla 12 euroa pussilta, että siinä selitys). Kaikenlaista muuta krääsää on myös runsaasti myynnissä, että jos esim. tarvetta kesän sateilla on, niin mikäpä hienompaa kuin ottaa Sensi Seedsin sateenvarjo mukaan.

Niin, ja ne muuten myyvät hampunlehden kuvilla koristeltuja alushousujakin. (Katalogi kannattaa tilata, siellä on melkoinen valikoima kummallisia tavaroita "for your cannabis- lifestyle". Tosin sitä en tiedä, kuinka moni omaksuu tuon elämäntavan ihan sillä tavalla että pistää hamppukalsarit jalkaan ja laittaa Sensi Seeds- hatun päähän aamuisin ulos lähtiessä.. :P)

Mutta sähköposteihin vastaavat nopeasti, jos on kysymistä. Ja paketit ovat tuplakuorissa jotteivat siemenet mene rikki matkalla. Näistä jutuista juuri tykkään Sensi Seedsillä ja tilaan sieltä jatkossakin.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

southhill

ViestiKirjoittaja southhill » 11.6.2004 5:54

möyhy kirjoitti:joo itte oon kanssa tilaillu sensiltä. Hyviä siemeniä tullu ja viikosta kahteen toimitus kestänyt. Oon maksanu tilisiirrolla... Tosin sensi on sikamaisen kallis.

Tilisiirtohan on kallis. Eikö sen joudu tekemään pankista? Vai onnistuuko ihan omassa nettipankissa? Itse oon laittanut aina postissa. Kirjattuna tai ei.... Jo laskettuna sensin antamilla hinnoilla kirjattu kirje on halvempi.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”