Kuva

k2:n aromaattisuus?

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
ilkikurki
2 tähteä
2 tähteä

k2:n aromaattisuus?

ViestiKirjoittaja ilkikurki » 20.11.2001 15:20

Kertokaapa joku asiasta tietävä kuinkas voimakkaasti tuo k2 tuoksuu? Vai haiseeko se peräti? ;-)

Ja mitkäs ovat semmoisia yleisiä lajeja joita kannattaa herkkänenäisen naapurin omaava välttää?

i. kurki

EzMigrated!

"Ilkikurjen mukaan vedä viinaa ja bentsoja."
-MonetKehät

Cannabush

Re: k2:n aromaattisuus?

ViestiKirjoittaja Cannabush » 24.11.2001 0:39

Omasta kokemuksesta tiedän vain super skunkin ja skunk #1
ja voin sanoa että molemmat tuoksahtavat voimakkaasti
kannabikselle (joka on hyvä asia sinun kannalta mutta huono naapuriesi kannalta) ja sitten kaverillani oli Big Budia kasvamassa komerossa ja siitä lähti about samat tuoksut
kuin skunkeistakin.
Itse asun kerrostalossa vanhempien kanssa ja olen
kyhäämässä jo pienen pientä kasvihuonetta huoneeseeni.
Northen Light:ia tilasin sitten,moni sanoo että siitä ei
oikein hajuja irtoa joka sopii minulle paremmin kuin hyvin.
Tuonhan näkee sitten

9finger

Re: k2:n aromaattisuus?

ViestiKirjoittaja 9finger » 28.11.2001 3:07

Ei mitenkään hirveetä hajuja tuosta lähtenyt, mutta kyllä sen verran, että mikään aikaisemmin tietämäni kukka tai huonekasvi ei ole noin paljoa tuoksunut. Muista lajikkeista ei ole kokemusta, joten vertailupohja on aika kehnonlainen.

Ei muuten kasva kovin korkeaksi niinkuin lajitiedoissa mainitaan. 3 viikkoa vegeä ja 8 viikkoa kukitusta ja kasvi oli sellainen metrin mittainen ja toinen kasvi, joka oli latvottu, hiukan vielä matalampi. Mullassa kasvoivat ja 400w natikan lämmössä.

ilkikurki
2 tähteä
2 tähteä

mites sait satoa?

ViestiKirjoittaja ilkikurki » 29.11.2001 16:49

Niin... eli miten k2 tuotti satoa?

ik
"Ilkikurjen mukaan vedä viinaa ja bentsoja."

-MonetKehät

9finger

Re: ja vielä...

ViestiKirjoittaja 9finger » 30.11.2001 5:46

Kahdesta kasvista tuli 40g puhdasta kuivattua kukkaa. Jäljellä olevista lehdistä kuivattuna n.15g.

Tämä oli ensimmäinen kasvatukseni ja kaikki meni ilman suurempia murheita. Toinen kasveista oli altakasteluruukussa kooltaan n.6 l ja Biolan altakasteluruukkumullassa. Toinen taas oli tuollaisessa 5 l saviruukussa Biolan mustassamullassa. Molempiin oli sekoitettu neljäsosa lekasoraa, sekä lisäksi tuohon saviruukkuun pohjalle kolmen sentin kerros samaa tavaraa. Lannoitteena Substralia ja Biolan merileväuutetta, sekä kukitusvaiheessa Kekkilän syysravinnetta. Pari kertaa annoin teelusikallisen magnesiumsulfaattia kastelun yhteydessä.

Sato ei nyt ollut päätähuimaava, mutta erittäin laadukasta ainakin omasta mielestäni. Poltettuna minulle riittää tollanen 0.3g kukkaa, mikä on suunnilleen tilavuudeltaan normaalin tupakan sisällöstä puolet. Sadostani saan siten n.130 annosta.

Vaikutuksesta sanoisin ettei ainakaan kovin jumittava sillä mitään erityistä väsymystä se ei minussa ole aiheuttanut mitä nyt hiukan välillisesti kun on tullut syötyä maha täyteen. Se kun tunnetusti tuppaa hiukan väsyttämään .

KickWay

K2

ViestiKirjoittaja KickWay » 10.12.2001 13:36

...erittäin HIGH -tyyppinen vaikutus. K2 oli ensimmäine kasvatukseni ja olen TODELLA tyytyväinen!!!

peijooni

Parahin Potku Pois

ViestiKirjoittaja peijooni » 10.1.2002 22:42

Millaisen sadon sait Kickaway kun tyytyväiseksi tulit? Siis montako grammaa kukintoa? Millä lampulla ja systeemeillä?

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”