Kuva

White Widow

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Isohorsma

White Widow -reportaasi

ViestiKirjoittaja Isohorsma » 28.12.2001 20:07

Korjasin eilen toisen satoni talteen. Lajikkeena oli Amsterdam seedbankin White Widow (siemen). Valaistuksena toimi 400 wattinen spNa son-t polttimella. Lannotteina käytin substralia, ruukunvoimaa, pk-eliksiiriä ja neko-merileväuutetta. Kasvi kasvoi 10 liran sankossa, jossa oli mustaa multaa ja kevyt- soraa. Vegeaika oli viitisen viikkoa. Kukkimaan laitettaessa kasvi oli n. 30cm. Kasvua hidasti se, että kasvi oli aluksi liian pienessä ruukussa. Tämä pidensi vegeaikaa arviolta viikolla. Kukitusaika oli 53 päivää, josta kaksi viimeistä päivää kasvi oli täysin pimeässä. Kukinnot olivat suurimmalta osin kypsiä, mutta olisin antanut kasvin olla vielä viikon, jos en olisi olosuhteiden pakosta joutunut kaatamaan sitä. Lopullinen korkeus oli 72cm.

Haju oli lähes olematon pitkän aikaa. Parin viimeisen viikon aikana alkoi tuoksu voimistua, mutta ei silti niin pahaksi, että naapurit alkaisivat kiinnostua. Tuoksu muistuttaa jotain hedelmää. Vesi herahtaa kielelle, jos pitkään haistelee :) Vaikutus on todella kiitettävä. Ennen joulua katkaisin yhden isohkon oksan ja laitoin kuivamaan. Aattoiltana sitten testasimme evästä. Loppuillasta, kun koko oksa oli tuhottu, näin silmät kiinni kuvia päässäni ja valkoinen väri sai näkökentässäni hieman pinkin sävyn. Hauskaa oli. Sadon määrä ei ole hirveän päätä huimaava. Arvioisin 40-50g:n välille kuivana ja karsittuna. Minulle kuitenkin laatu on aina määrää tärkeämpi, joten olen suht. tyytyväinen. Postaan tarkan määrän kunhan budit kuivavat. White Widow oli mielestäni helppohoitoinen lajike. Sopii aloittelijallekin.

Lisäys: Aika hyvin arvioin. Lopullinen kuiva paino oli 46g.

Conda

White Widow

ViestiKirjoittaja Conda » 26.7.2002 8:56

Mitä mieltä, te konkarit, ootte WhiteWidow, BlueMystic tai PurplePower lajikkeista?

Onko kovin "nirsoja" jos ulkona kasvattaa ?

Kuinka näitten kukinto toimii polttaessa?

-Conda-

EzMigrated!

setaex

White Widow

ViestiKirjoittaja setaex » 26.7.2002 10:09

En nyt tiedä olenko 'konkari', mutta..

White Widowia tuntuivat paikalliset Amsterdamissa pitävän kovin yliarvostettuna, ja samaa puhetta olen kuullut Suomessakin.

Amsterdamissa kun oltiin, niin pitihän sitä kokeilla (kallein lajike eräässä kahvikaupassa kun oli - pitäähän sen siis olla paras). Oli kovin trippaavaa mutta samalla jumittavaa, olo ei ollut kovin mukava. En pitänyt itse yhtään.
Seurauksena oli, että kahden käyttökerran jälkeen lahjoitin loput eräälle paikalliselle hipille. Saattoihan ko. erä olla kehnoa tai epäonnistunutta, mutta itselleni jäi 'trauma'

Siemenet ovat kovin hinnoissaan, koska kyseinen lajike on tunnettu. Cannabis Collegessa neuvoivat olemaan ostamatta mitään kalleimmista lajikkeista, koska silloin maksaa suuren kysynnän nostamista hinnoista.

Täysin subjektiivinen mielipide siis.

kukkaispoika

White Widow?

ViestiKirjoittaja kukkaispoika » 18.2.2003 15:53

Eli olis tarkoitus tehdä päätös minkä lajikkeen tilaisin scanseedsistä. Joku sellainen vahva ja hyvä satoinen. Pääsin siihen tulokseen että vois tilata ton WW:n kun täällä foorumissa kehuttiin ton WW tehokkuutta jonka THC on 21%. Entäs sato? Onko kellään kokemusta millaisen sadon saa yhdestä naaras puskasta. Lehtee, kukkaa? Scanseedsissä lukee että: "Tämä kasvi on omaa luokkaansa. Se on Cannabis Cupin voittaja vuodelta 1995. Tämä kasvi on vahvin ruoholajien joukossa. Lyhyt kasvi vain muutamilla lehdillä. Paljon pieniä erittäin hartsisia nuppuja"

Eli vaikuttaa siis aika pieneltä. Mutta entäs sato? Entäs jos kasvatan vegessä 4-6viikkoa ja kukitus 6-8 viikkoa niin paljonko se tuottais satoa noin suunnilleen yhdestä?

Voisiko joku kuvailla millainen pilvi. Eroaako muista milläänlailla? Entäs tuoksuuko kasvi paljoa?

Planta

21%

ViestiKirjoittaja Planta » 18.2.2003 19:01

Tarka THC-arvo on harhaa.
Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.
Tomas 7v.

MyFirstBabyWW

Re: Tiedustelisin White Widow:sta?

ViestiKirjoittaja MyFirstBabyWW » 19.2.2003 14:04

Kukat on todellakin vähän pienempiä ehkä kuin muilla lajeilla, mut ne on ihan vitun vahvoja. Pelkällä lehelläkin saat ittes sekasin, jos ei toleranssia oo ennestään. Pistin n. 25 cm korkeena ne kukkimaan ja lopullista pituutta tuntuu olevan semmoset 60- 70 cm ja oon vähän bondagea harrastamalla saanu ne pysyyn aisoissa kun mulla tuo kasvatustilan korkeus on vähän rajallinen. Kukitus vetää viimeisiään (siis viimeisellä kasvilla. Muut on jo poltettu ja yks vielä kuivumassa) eli tuota pituutta ei varmaan tuu lisää. Tosin oon kuullu ihan vitun pitkäksi venähtäneistäkin yksilöistä. Pilvi on ainakin mulla aluksi sellanen sekavuus, että maailman frame-rate putoaa 5 frameen sekunnissa ja tulee se kultakala muisti. Vaikka muistaakin mitä teki 5 sekuntia sitten, niin sen jättää huomioimatta ja tästä esimerkkinä eilen, kun piti elokuvaa alkaa kattomaan niin menin laittaan leffaa soittimeen, niin jäin siihen matkalle vaan tanssimaan ja unohin sen leffan ja sit ku muistin hetken kuluttua sen leffan niin aloin taas vaan tanssiin ja unohin sen leffan uuestaan. Tommosen biletyksen jälkeen tulee sit ihan vitunmoinen jumi ja nukahtaminen on mieluisin temppu... eli taistella saa että hereillä pysyy. Mut hyvää shittiä se on kuitenkin.
Gramma määristä en osaa sanoa mitään, kun ei vaakaa ole, mutta poltettavaa kyllä riittää ihan tarpeeksi vaikka isollekkin porukalle muutamaksi viikoksi ja mulla on vaan Energiasäästölamppu-patentti kasvatus, eli sato on sitäkin myötä vähän pienempi.

Kasvi tuoksuu melko voimakkaasti vähän happamalle kasvaessaan. Siis jo ennen kukitusta. Mulla on kasvi kaapissa ja kun kaapin ovi on kiinni huoneessa haisee silti, mut jos huoneen ovi on kiinni, ei muualla asunnossa haise.

askartelija
1 tähti
1 tähti

white widow

ViestiKirjoittaja askartelija » 20.2.2003 2:43

Niistä muutamasta hassun pienimuotoisesta sadosta, mitä olen kasvattanut, ylivoimainen ykkönen on ollut White Widow. Tuo MyFirstBabyWW:n kirjoitus pitää kyllä aika hyvin paikkansa. Tuoksu on melkoinen, joten se kannattaa huomioida. Läheltä haistettuna tuoksuu muuten aika erilaiselle kuin esim. nortti.
Tuo kultakalamuisti on hauskasti sanottu Ainakin omalla kohdallani piti paikkansa, mutta ei haitannut yhtään, oli niin hyvä olo.

Sato oli siinä mielessä hyvä, että kerran latvotusta kasvista kaikki muu paitsi aivan alimmat lehtiparit ja oksat (luonnollisesti) menivät piipun pesään. Kukinnot ovat todellakin pieniä ja hartsisia, mutta niin ovat lehdetkin. Siksipä tein päätöksen kuivata lehdetkin ja sekoittaa tasalaatuiseksi kukinnon kanssa. Enkä ole katunut kertaakaan Makukin oli todella mahtava, kun vain viitsi kuivatella huolella.

Tuolla on kirjoitus viime kesän leskestäni.

pub17.ezboard.com/fgrowgu...D=29.topic

galu

Re: white widow

ViestiKirjoittaja galu » 20.2.2003 20:52

kyllä ww on mielestäni ihan ykönen , kuten olen jo aiemminkin hehkuttanut
miellyttävimmät vaikutukset...ei voi muutakun suositella!

muutama kuva:
galubongi.overgrow.com

Early Girl

ViestiKirjoittaja Early Girl » 22.2.2003 12:33

ww on kyllä kovin kiva, ei kuulu ihan lemppareitteni joukkoon, mutta ei siis todellakaan valittamista. WW tosiaankin tekee aika vähän lehtiä, vain muutamat isot aurinkolehdet. Pikkubudeja taas sitten on sitäkin enemmän ja sato on ihan hyvä. Olisikohan tyttösestä tullut natikan alla noin 50 grammaa.. Niin, ja latvomattoman yksilön pääbudikin kyllä kasvoi aika ison kokoiseksi!
Venyminen voi olla mahdollinen ongelma. Itselläni yksi naaras venyi 30 sentin vegen jälkeen reilusti yli metrin mittaiseksi, kun taas toinen saman vegen kokenut yksilö jäi 60-senttiseksi.
Niin ja se maku, mm

eg

Eskimogrower
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Eskimogrower » 3.3.2003 2:23

Itse olen jokusen White Widown kasvattanut ja tyypillistä on että kukinnot ovat pieniä, joskin niitä sitten onkin koko kasvin varsi täynnä.

Jossain lähteissä sanotaan yhdeksi vahvimmista lajikkeista ja hartsia riittää ihan kivasti antamaan "sokerikuorrutus". Kyllä jakossakin varmaan joskus lajiketta kasvatan.
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.

EZKO

omani

ViestiKirjoittaja EZKO » 3.3.2003 18:36

Juu, eli itellä on 2 puskaa ja isompi on nyt n.20cm ja leveyttä 35cm Valona 250w natikka, lehtiparien välit n.1cm, puska on mielestäni todella tuuhea ja isoimmat lehdet melkein kämmenen kokoisia... Nyt ollu viikon kukituksessa ja hyvin pieniä "nuppuja" on havaittavissa sielä täälä. Vege reilu 3 viikkoo, eli semmosta.

MaD4Ganja

ww:stä

ViestiKirjoittaja MaD4Ganja » 4.4.2003 14:59

Ite en ole kasvatellut mut pääsin tossa polttelemaan todella laadukasta WW kukaa parinakin päivänä viimeviikolla.. Voin sanoa et varmaan parasta thc pitoista ainetta mitä olen koskaan polttanut, lätkästä en tosin itse muutenkaan diggaile mutta siis ehdottoman mahdottoman kiva pilvi, tänään saan varmaan kaverilta vielä lisää..

Elikkäs pilvi on sellanen mukavan kirkas, ei yhtään jumiva vaan sellanen namin kirkas ja puhdas ja WW:n alaisena pystyy tekemään mitä vaan eikä ole mitään häröilyjä, ja käyttäytyminen on ulospäin malko luonnollista joten voit olla vaikka kuinka pöllyissä eikä välttämättä kiinnitä ulkopuolisiin huomiota..

Ittellä valmiit 2 puskaa 1.5kk päästä WW:n pikkusiskoa K2:sta ja odotukset on korkealla.. tosin toi K2 lehti oli pienonen pettymys ainaskii tohon WW:n kukkaan verrattuna, ei läheskään yhtä kirkas ja puhdas ja energinen mut luotan kovasti et kukka on erillaista.

Ja toi K2 on ollu tosi helppo ja mukava kasvatella ainaskin et käsittääkseni WW on K2 lähisukulainen että siinä mun kokemukset noista kyseisistä yrteistä..

blossimies

Re: ww:stä

ViestiKirjoittaja blossimies » 4.4.2003 20:32

Itte tarjosin frendeille ww-"lehtikukintoo" ja kyllä heistä huomas jounin jälkeen ett savuissa on.
Ihan ookoo,ei varmaan ainakaan ylimainostettua,mutta kyllä se on kasvattajastakin kiinni,aina.

galu

Re: ww:stä

ViestiKirjoittaja galu » 5.4.2003 13:08

widow on ehdottomasti oma suosikkini! se on edelleen ykönen

junou

Re: white widow?

ViestiKirjoittaja junou » 2.5.2003 0:19

White Widow on myös minun suosikkilajikkeeni.. Aivan mahtava panoaine tuo kyllä

Suosittelen kyllä lämpimästi..

galu

Re: white widow nami

ViestiKirjoittaja galu » 3.12.2005 20:29

ww on ollut joskus selkeästi lempikukkaani...
helppo kasvattaa (oli ensimmäisien joukossa millä harjoittelin) ja ollut suht satoisa riippuen setupista yms...
silloin oli 150w:n alla ja siitä riitti n. puoleksi vuodeksi.
tuosta toimittajasta ei ole kokemusta, mutta en muista kuin kerran tavanneeni huonoa hartsitonta widowia, saattoi tosin johtua siitä kasvattajastakin...

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 3.12.2005 21:04

galu kirjoitti:ww on ollut joskus selkeästi lempikukkaani...
helppo kasvattaa (oli ensimmäisien joukossa millä harjoittelin) ja ollut suht satoisa riippuen setupista yms...
silloin oli 150w:n alla ja siitä riitti n. puoleksi vuodeksi.
tuosta toimittajasta ei ole kokemusta, mutta en muista kuin kerran tavanneeni huonoa hartsitonta widowia, saattoi tosin johtua siitä kasvattajastakin...

Lempilajikkeeni,harmi ettei ole sattunut siemeniä kohdalle että olisi itse saanut kasvatella. Ensimmäinen hamppukokemus juuri tällä lajikkeella,jumittava mutta silti 'psykedeelinen', koin jopa hallusinaatioita tosin lieviä mutta silti...pakko kyllä hommata tätä kaappiin kasvamaan. My first love.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

Tapani Ganja

ViestiKirjoittaja Tapani Ganja » 5.12.2005 13:58

usbp kirjoitti:ajattelin että voisi hankkia kyseisiä siemeniä onko kellään kokemuksia tuleeko millanen sato ja onko kuinka helppo kasvattaa

Itselläni oli Nirvanan White Widow ekassa setupissa sekä mullassa että bubblerissa (lisäksi myös NL:ää) ja täytyy sanoa että lajike yllätti sekä poltolla että sadollansa, varsinkin bubblerissa ollut meganarttu levisi ja haarottui ihan itsekseen mielettömästi.. harmittaa kun ei ollut mahdollista ottaa/pitää siitä pistokkaita talteen.

Loppuvaiheessa ja varsinkin loppuhuuhtelu-pimennyksen jälkeen tytöt olivat ihan vaalean hartsin peitossa, joku olis voinut vaikka homeeksi luulla kun niin paljon sitä oli verrattuna vaikka viereisiin nortteihin :P

Voimakaksikko

ViestiKirjoittaja Voimakaksikko » 19.7.2006 21:00

Mites paljon teillä nämä ww:t on tuoksunu? Onko normaalista paljon poikkeavaa?
*when there was no water to water the crop, I cried and I cried, I used my tear drop*

galu

ziiiiikzaaaakkkk....

ViestiKirjoittaja galu » 19.7.2006 22:10

aah perinteiselle pistävälle skunkkikuselle tuoksui silloin koko kämppä....miltei rappukäytäväkin.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”