Kuva

Top44 (eli just 50:n joukossa?)

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Luuuna

Top44 (eli just 50:n joukossa?)

ViestiKirjoittaja Luuuna » 24.9.2002 20:14

Tuona päivänä muutamana sitten hommasin NIRVANAN TOP44 siemeniä, ja laitoin ne kaverin kaappiin natikan kanssa kasvamaan. No nyt on kaappissa kasvanut ihan sopivan kokoinen puska ja kukkaa alkaa puskea.. Vaan onko kellään tietoa millaista kukkaa sieltä tulee? Laitteisto on ok: Aquafarm+Natikka+DutchFormula+Kiljua (jonka frendi tosin heitti raakana huiviin, NAM) eli kaikki on kohallaan. kahden vuorokauden kukittamisen jälkeen kasvissa on jo etusormen kynnen kokoisia "terttuja", ja paljon.
Kaikki on siis näiltä osin selvää mutta kiinnostaa vain
ONKO KUKASSA POTKUA??? Vai onko lajike top44 ihan rankkauksen perustella.

nahkaparturi

.

ViestiKirjoittaja nahkaparturi » 25.9.2002 12:45

muistaakseni tuo top44 nimi tulee sen kukkimisajan mukaan. 44 päivää on kyllä hämmästyttävän vähän.

tvuori

'¨´

ViestiKirjoittaja tvuori » 26.9.2002 16:36

uuoh, mahdetaankohan olla muuten jopa tuttuja...? kertooko esim. termi "keharileirin pilvihäröily" mitään???

joo siitä top 44 puheenollen. tuota tuota, aika indicapainotteinen kasvihan on kyseessä, eli jumitus on varmaan adjektiivi numero 1. kukitus pitäisi tosiaan olla melko nopeaa, vaikkakin suurin osa kuulemma vie sen reilu 50 päivää, mikä ei toki ole paha sekään. mitä tuolla overgrowssa on puhuttu, niin melkoisen perusjöötiltä vaikuttaa. väki on kuvannut semmoiseksi tavalliseksi, ei mitään älyttömän hyvää muttei mitään ihan paskaakaan. eli ihan käypää vissiin, mutta parempaakin nirvanalta saa. esim. k2 tai nortit ovat varmaan melko vastaavia. ja sitten on se california orange mistä taisin jo mainitakin.. top 44 lienee aika hyvää jos kasvattaa ns. kaupallisesti, nopea kukinta ja kohtuullinen sato...

Herbal Extasy

Re: '¨´

ViestiKirjoittaja Herbal Extasy » 26.9.2002 16:56

Itsellä just tota nirvanan versiota, siemenet ainaskin paskoja itämään 6/10. Mutta ne jotka nousivat, ovat todella nopeita pirulaisia.

funkvoid

öhh

ViestiKirjoittaja funkvoid » 30.9.2002 12:53

3kpl Top44 (Nirvana). Kivoja. Kantsii latvoa x.
Jumittava iloinen, mutta 1h 1,5h max high.

Risteytys matskua. neljäs oli autoflowering male.

Markus

Toppi

ViestiKirjoittaja Markus » 5.10.2002 14:19

Minulla ainakin nousi 10/10. Itse vain kädetin yhden kuoliaaksi. Jouluna juhlitaan. En ole ks. lajiketta ikinä polttanut, eli laadusta en osaa sanoa mitään. Nirvanan siemeniä nimenomaan, Scanseedsin kautta tilasin.

indranaygaash

kokemuksia

ViestiKirjoittaja indranaygaash » 28.11.2002 19:30

mites teillä, onko lehden alapinta+lehtien varret punertavia? tai lehden päällinen karhea? kuinkahan isoja
noista tulee noin 3vko:n vegellä ynnä se seitsemän viikon
kukitus? tuosta pörinästä kaipaisin hieman lisätietoja eli
onko se niin paskaa kuten 50%ihmisistä sanoo? vai onko se niin hyvää kuten loput väittää? hieman sekaisin olen tuosta. sellaistakin olen kuullut että se söisi enemmän typpeä kuin tavallisesti ja vaatisi viileämmät lämmöt mutta en ole saanut tuosta vielä 100% varmuutta...

Luuuna

Top 44:stä..

ViestiKirjoittaja Luuuna » 28.11.2002 19:45

No se on sellanen aika perus puska. Ei mitään leksusta mut kyllä se kolahtaa... Satoa tuli ihan sopivasti, vaikka tyrin ja ryssin vaikka mitä kasvatuksen aikana...

Niin joo ja oli ollu aika pitkä putki päällä eli nollatoleranssilla se varmaan toimii aivan loistavasti.

Kasvina kaunis, punasta oli lehtien varsissa ja karhea oli myös. Tuoksu erittäin mieto.
Noista typestä ja ilman lämpötilasta en tiedä mitään kun en jaksanut selaisiin perehtyä. Enkä jaksa vieläkään
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.

Herbal Extasy

Re: Top 44:stä..

ViestiKirjoittaja Herbal Extasy » 29.11.2002 14:51

Pitääkin mainita että hämmästyttävän sativan näköinen on tuo minun viimeinen top44. 6 itäneestä 4 oli uroita ja yhdelle sattui lannoitustapaturma. Mutta onneksi yksi vitaali naaras. Sillä on 9 sormiset kapeat lehdet ja niin sativa lookalike kuin olla ja voi. Queen of the garden :Smokin

Penikka

...

ViestiKirjoittaja Penikka » 3.12.2002 17:42

Jep, ei tuossa itävyydessä ainakaan tähän mennessä olen mitään valittamista ollut 6/6 pulpahtanut maan pinnalle mutta katsellaan miten edistyy. Vielä varmaankin aikaista sanoa miten tuosta kehittyvät vai kuolevatko vai mitä tekevät.

Siirtelin nuo natikan alle kun 11w esl:n alla kasva kuin varsi. Katsotaan kestävätkö kesäisen päivän paahdetta tuolla kaapissa. Voin kommentoida miten nuo edistyvät jos tarvetta on muuten säästän teidän hermoja turhilta lässytyksiltä.

Niin ja Nirvananhan nuo ovat..

Addic
3 tähteä
3 tähteä

Top 44 fenot

ViestiKirjoittaja Addic » 20.12.2002 22:02

Te Top 44:ää kasvatelleet, ilkikurki, muistaakseni, ynnä muut...

Oliko Top 44 yksilöiden välillä paljon eroja? Ajattelin muutaman, ja sitten kloonata isomman määrän, mutta jos nartuissa on paljon laatueroja, niin pitää ehkä ensin kukittaa tms...

EzMigrated!

Herbal Extasy

Re: Top 44 fenot

ViestiKirjoittaja Herbal Extasy » 2.1.2003 21:21

Toiset näytti ihan sativalta, toiset joulukuusilta . Ainoastaan sativamaisin oli narttu ja näyttää aika samalta kuin joku skunkki, jota siinä puolet pitäs ollakkin. Pilvi näin 6½ vk vanhalta on aika mukava (pystyy toimimaan, mutta kun ei tajua mitä tekee ), mutta annan vielä sen turvota varmaan 1½ vk eli ei valmistu 6 vk:ssa. Tykkään

ilkikurki
2 tähteä
2 tähteä

Re: Top 44 fenot

ViestiKirjoittaja ilkikurki » 10.1.2003 14:29

Itse en ole kasvattanut ko. lajia loppuun asti kun se tukehtui k2-nartun huimaan kasvuun.

Tosin frendi kasvatti samoista siemenistä kun minä ja oletan Addicinkin siementen olevan samaa alkuperää.

kyllä kuusimainenkin oli narttu. Muuten luonnehtisin jotakuinkin samoin kun taannoisessa virvoitusjuomamainoksessa:

toiset tykkää toiset ei, doktor pepper juuesei.

Itse en niin pitänyt mutta itseäni kokeneempi (paljon) frendi diggaili kovastikin ja on pitänyt kantaa elävänä pistokkailla.

Kaveri sanoi että hivenen raakana ja ihan kypsänä vaikutuksessa olisi ollut aika iso ero. Itse poltin hiukan raakana.

ik
"Ilkikurjen mukaan vedä viinaa ja bentsoja."
-MonetKehät

hörppy

neljä nelosen kasvu?

ViestiKirjoittaja hörppy » 10.6.2004 19:33

elikkäs,kuinkas paljon top44 venyy kukituksessa,noin suurin piirtein

Luuuna

Re: neljä nelosen kasvu?

ViestiKirjoittaja Luuuna » 11.6.2004 18:51

Vähän riippuu, ainakin puolitoista kertaa tulee pituutta lisää. Vähintään.

35 senttisinä kukkimaan laitetut oli valmiina 1,3 metriä, ja niitäkin oli hieman taivuteltu..
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.

ShoJa

Top44

ViestiKirjoittaja ShoJa » 16.8.2005 19:10

Haluisin tietää kyseisestä lajikkeesta mahdollisimman kaiken.
Kaverit kertoivat, että se on hyvi voimakas, mutta te kertokaa enemmän.Kokemuksestanne.

Kiitos
-"Historia on voittajien kirjoittama, kuka tietää kuinka kauas totuus on jäänyt menneisyyteen kummittelemaan"

jobbus

Re: Top44

ViestiKirjoittaja jobbus » 16.8.2005 19:40

Se on voimakas indica, jumikamaa. Kasvaa nopeasti ja hyvin tulee budia mutta liian jumikamaa mulle. Kaupallisessa tarkoituksessa kasvattaessa hyvä lajike.
Nirvana Lover :)

defster

ViestiKirjoittaja defster » 16.8.2005 21:04

Nirvanan lajike, joku viisas mainitsi joskus (oisku ollut addic) että liian aliarvostettu. Eli oikeasti parempi mitä suomi poika tietää :?
Kukkii mukamas optimaalisissa olosuhteissa 44 päivässä (bshit i say). Tiedä häntä, kokeile ja näe !

Ashly

ViestiKirjoittaja Ashly » 17.8.2005 23:36

Voimakas kasvultaan, mutta ei kannabinoidien sisällön määrän suhteen. Tehoa siinä ei paljoa ole. :guru:

Tai sit mä olen jo liikaa quqqaillut. :wink:

ghostyass
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja ghostyass » 19.8.2005 13:15

Niin, top44 on haaroittuva laji ja sopii pieniinkin tiloihin hyvin. Pilvi on kyllä hyvää mun mielestä, itelläni on ollut top44 , jo 19pvää kukituksessa ja ihan hyvälle näyttää, joskin verkko ei tullut täyteen..
http://ghostyass.overgrow.com/view/IM000307.JPG
You wake up and realize the days were slow but the years went fast

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”