Amsterdamin parhaat yöpaikat & nähtävyydet (FAQ)

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
ferryc

Amsterdamin parhaat yöpaikat & nähtävyydet (FAQ)

ViestiKirjoittaja ferryc » 25.5.2005 17:29

Ajattelin että tänne voisi kerätä Amsterdamin parhaita yöpaikkoja, nähtävyyksiä ja muita menopaikkoja. (kaikenlaisia Amsterdamiin liittyviä kysymyksiä)
Mielummin näin yhteen paikkaan koska noita dami topicceja tuntuu ilmestyvän aina samanlaisia.
Itse olen lähdössä kesäkuun puolessavälissä tutustumaan Amsterdamin elämään.
Söörtsillä etsin jo joitain kelvollisia vaihtoehtoja yöpaikaksi ja ajattelin kuitenki tehdä jonkinlaisen listan mukaan matkalle, jos ei ensimmäisellä kerralla löydy sopivaa yöpaikkaa.
Jos teillä on hyviä kokemuksia ja hyviä vinkkejä liittyen tohon otsikkoon niin kertokaa ihmeessä muilekkin.

Maksaako eläminen siellä paljon? Onko esim. ruoka ja juoma samoissa sikahinnoissa suomen kanssa?
Moneen asti siellä on baarit/clubit/kahvilat yms auki?

Pari majoitukseen liittyvää linkkiä googletin, mutta eniten luottaisin jonkun hamppumaakarin kirjotuksiin :wink:

http://www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus/vinkit/hae_majapaikat.php?haku=Netherlands

http://www.thebackpacker.net/travelhostels/netherlands_amsterdam/index.htm

matkaopas

Re: Amsterdamin parhaat yöpaikat & nähtävyydet (FAQ)

ViestiKirjoittaja matkaopas » 30.5.2005 15:19

Ei hirveemmin porukka oo tainnu ulkomailla käydä kun vastauksia satelee sanoisinko nihkeästi :roll:

Kirjoittelen itse sitten heinäkuun jälkeen. :wink:

Palaa sivulle “Matkailu”