Kuva

Chrystal

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
BoogeyMan

Chrystal

ViestiKirjoittaja BoogeyMan » 19.8.2003 19:27

Mitä kokemuksii tääl ihmisillä on kyseisestä lajikkeesta? En ainakaan searchilla löytäny yhtään ketjua aiheesta joten ajattelin kysellä.

Itse ostin sitä 10 kpl joskus taannoin. Lisäksi mukana oli mistyä. Laitoin 3 chrystalia ja 2 mistyä itämään. Chrystaleista vain yksi selvisi taimeksi ja sekin jäi pirusti jälkeen muista ( mulla oli varmaan joku 30 pientä tainta joista sit otin parhaat ) joten se päätyi lautaselle salaatiksi

Niimpä ei kokemusta kyseisestä lajikkeesta ole. Heitin pari siementä myös kaverille, joka sekään ei saanut niitä kasvamaan.

Nyt ois jälel vielä joku 4 kait niitä siemenii, toivottavasti ne nyt sais kasvamaan joskus kun pystyy seuraavan projektin alottamaan. Tällä hetkel kaverin luona yks california kukitukses ja toinen jumittaa vielä parvekkeella... kohta pitäs sekin saada lampun alle.

Niin.. eli siis tästä sekavan tarinoinnin pointti oli kysyä minkälainen tuo chrystal on vaikutuksiltaan?

-BoogeyMan

EzMigrated!

Planta

Re: Chrystal

ViestiKirjoittaja Planta » 22.8.2003 17:16

Chrystal on ensimmäinen Nirvanan lajike jota olen kasvattanut tai maistanut. Sain siemenet bonuksena kuin tilasin rockaberryä. Eli tuo chrystal on kasvanut vähän muiden siivellä. Mutta ihan hyvin on sekin ajanut asiansa. Ei kovin hyvän makuinen, mutta menettelee, ei super vahva, mutta toimii kyllä ihan hyvin. Vähän jumittavampi pilvi kuin Blue hazella. Jos en olis parempaa maistanut, pitäisin loistavana. Nyt en kuitenkaan vaivautunut tekemään omia siemeniä, kuten yleensä.
Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.
Tomas 7v.

Pajauttelija-

Crystalista

ViestiKirjoittaja Pajauttelija- » 13.5.2008 11:44

Hei...Tarvitsisin tietoa kasvista nimeltä Chrystal aijoin tilata 10 siementä 30 eurolla nirvanasta ja jos joku on ennen kasvattanut kyseistä lajiketta niin voiko kertoa kuinka moni noista 10 oli naaraita ja kuinka moni uroksia ja mikä oli kokonaisato? kiitos etukäteen vastannaille.

[E.T]

Re: Crystalista

ViestiKirjoittaja [E.T] » 13.5.2008 11:52

https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=16688

Oisit vaan käyttänyt sitä hakua niin varmasti olisit löytänyt.

tonoposse

Re: Crystalista

ViestiKirjoittaja tonoposse » 13.5.2008 13:38

Pajauttelija- kirjoitti:Hei...Tarvitsisin tietoa kasvista nimeltä Chrystal aijoin tilata 10 siementä 30 eurolla nirvanasta ja jos joku on ennen kasvattanut kyseistä lajiketta niin voiko kertoa kuinka moni noista 10 oli naaraita ja kuinka moni uroksia ja mikä oli kokonaisato? kiitos etukäteen vastannaille.

Morjesta! Kasvateltiin emännän kanssa edellisessä kämpässä nirvanan chrystalia ja shivaa,yht.12-tyttöstä joista 8-chrystalia ja 4-shivaa(laitettiin 10kpl chrystalia ja 10kpl shivaa kasvamaan).Vegessä plantut olivat n.4-viikkoa ja kukituksessa hieman vajaat 10vkoa ennen kuin oli valmiin näköistä.Meillä ainakin venähti kukituksessa suht reilusti molemmat lajit,loppupituus n.155-175cm 400w+250w natikoilla.Satoa noista 12-nartusta tuli yhteensä rutikuivana 620g josta chrystalin osuus oli n.400-450g. Maultaan voisi olla parempaakin mutta ihan hyvin toimivaa peruspolttoa tosin viikon putkeen polttelun jälkeen oli toletauko paikallaan :wink: Ainuttakaan hermistä ei löytynyt koko setistä. Jos Nirvanasta meinaat tilata niin Misty oli ainakin mun mieleen,hyvänmakuista ja hartsista ququa..

peace

jercolt89

Re: Kuvia kasveista

ViestiKirjoittaja jercolt89 » 15.4.2016 14:32

Onko kenelläkään täällä kokemusta Crystalista? :D Itse ensikertalainen ja nytten ne ovat tuolla teltassa vegessä. Mietin vain sitä ovatko kuinka helppoja hoitaa jne? https://www.high-supplies.com/fi/17-cry ... menet.html tuossa olisi linkkiä niihin :) Sori jos väärässä topicissa mutta en oikein tiennyt mistä muualta täällä olisin voinut kysyä :D

Kayttaja 420

Re: Kuvia kasveista

ViestiKirjoittaja Kayttaja 420 » 15.4.2016 19:07

jercolt89 kirjoitti:Onko kenelläkään täällä kokemusta Crystalista? :D Itse ensikertalainen ja nytten ne ovat tuolla teltassa vegessä. Mietin vain sitä ovatko kuinka helppoja hoitaa jne? https://www.high-supplies.com/fi/17-cry ... menet.html tuossa olisi linkkiä niihin :) Sori jos väärässä topicissa mutta en oikein tiennyt mistä muualta täällä olisin voinut kysyä :D

Mulla tuli juuri valmiiksi pistokkaasta kasvatettu Crystal. Ilmeisesti sativaisempi feno, kukki 10 viikkoa. Aika perus nirvanamössölajike, kasvatuksessa ei mitään erikoista, kuten ei poltossakaan. Mielestäni hieman parempaa kuin WW. Ihan ok sato, mullassa ilman vegeä 28g.

Kannattaa scrogittaa, ainakin tämä feno hyöytyy vielä keskimääräistä enemmän scrogista.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”