kyykkä kirjoitti:Jotenkin tuntuu oudolta nämä väitteet muistin parantamisesta(hah!) ja masennuslääkkeenä käyttämisestä. En ole lukenut masennnuslääke uutista joten en tiedä onko kyseessä jonkin aineen eristäminen ja myyminen pillereissä vai oikea hiisaaminen.
omalla kohdalla on ainakin parantanut muistia, huomattavasti, eli tavalla jolloin parannuksen/parannusta on voinut/voi todistaa. eniten se taitaa kuitenkin riippua siitä kuka ja kuinka yrttinsä käyttää.
...mutta tuntuu että suurin osa näistä täyspäiväpolttajista käyttävät sitä jo nyt masennuslääkkeenä paetakseen omia ongelmiaan ja pahaa maailmaa, joten itse lääkinnällisestä käytöstä ei voida juurikaan puhua.
riippunee jokaisesta käyttäjästä itsestää miten ja mihin käyttävät, joten itse lääkettä ja lääkinnällisiä ominaisuuksia ei pääse todistamaan ellei sitten käytä niin että pääsisi todistamaan.. ja kukaanhan ei voi puhua kuin omasta puolestaan, joten spekulaatiot muiden käytöstä, säännöllisestä tai satunnaisesta ovat turhia.. ellei sitten tunne tätä itselääkitsijää paremmin kuin lääkitsijä itse. .. joten eikai voida puhua ongelmilta- ja pahalta maailmalta pakenemisesta.
ennemminkin kuvittelisin ihmisten hoitavan jo olevia ongelmia kannabiksella, jolloin itselääkityksestä voidaankin taas puhua.
Enemmän nämä viimeisimmät uutiset kertovat aiheen vaikeasta ja kaksijakoisesta suhtautumisesta mediassa ja yhteikunnassa kuin todellisista kannabiksen vaikutuksista.
aivan, koska eihän olekaan mitään kannabiksen todellisia vaikutuksia, paitsi jokaiselle se oma... tai ne omat.
Kannabis: Jumalan lahja maailmalle, joka poistaa AIDSin, syövän ja pahan mielen vai saatanan viimeisin juoni, joka johtaa skitsofreniaan, koviin huumeisiin ja isänmurhaan?
Jumala=maailmankaikkeus on kaikkialla, saatana jokaisen minuudessa.
(:
edit. typot