Kuva

sativoista?

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
devilgirl84

sativoista?

ViestiKirjoittaja devilgirl84 » 9.11.2005 17:33

Moro!

semmosta kyselisin kun aateltiin laittaa seuraavassa kasvatuksessa tulemaan jotain sativaisempaa lajiketta eikä oo kokemusta kun noista indicaisemmista lajikkeista(tällä hetkellä 3xsnow white,3xearly misty,2x white rhino ja 2xskunk#1)vegeä takana n.1,5kk ja hyvin voivat. Pituutta n.puol metriä ja leveyttä saman verran, ehkä vähän enemmän. Valoina tällä hetkellä 400w natikka, kukitukseen 250w natikka lisäx.myrkyt:BioBizz sarja(rootjuice, alg-a-mic,grow,bloom ja topmax)diamond nectar ja superthrive.Ja mullassa kasvatellaan toistasex. Niin sitä aateltiin kysellä että mitä ehdottaisitte lajikkeeks ku pitäs olla suht helppo kasvattaa, vaikutukseltaan erittäin energisoiva(semmonen pakko liikkuu fiilis)sosiaalinen smoukki! :yes:

Snoopy

Re: sativoista?

ViestiKirjoittaja Snoopy » 9.11.2005 22:55

katso vaikka googlella: sativa seedbank tai jotain niin löytyy vaihtoehtoja :yes: tulee olemaan vaikea päättää. Olen itse yrittänyt päättää mitä tilaan, mutta yksin en just nyt voi tilaa sitä mitä tahdon :roll:

Mä lämmöllä suosittelen Jamaica lajiketta tästä paikasta: http://www.hemcy.com/open.html

luotettava on testattu monesti :)

edit: siis tuo on aivan megatykkiä ja haisee kun skunkki :point:

jumitus

ViestiKirjoittaja jumitus » 11.11.2005 16:01

Snoopy kirjoitti:edit: siis tuo on aivan megatykkiä ja haisee kun skunkki :point:

Mitä "tuo" on?

Tuolla sivulla ainakaan minulla ei auennut mitään lajiketta

tuollainen teksti vain:
Hemcy Genetics are the result of more than 15 years of Dutch growing experience. We maintain strict selection criteria on characteristics such as potency and taste. Every individual seed is selected with the utmost care and they produce the strongest plants available on the market today.

Our seed collection consists of stable F1-Hybrids that possess the so-called "Hybrid Vigor" and consists of uniform plants. The art of growing starts with choosing top quality marijuana seeds. Over the years we have gained a lot of cultivating experience and we have emerged as a creditable source for Supreme Quality Cannabis Seeds. Hemcy Genetics have especially been bred to produce a pleasant smoking experience. All our seeds are cultivated biologically and can be grown indoors, outdoors or in a greenhouse.

tarkoititko vain yleisesti tuota paikkaa ja niiden lajikkeita?

PuskaMestari

ViestiKirjoittaja PuskaMestari » 11.11.2005 19:11

Mitä "tuo" on?

Mä lämmöllä suosittelen Jamaica lajiketta tästä paikasta: http://www.hemcy.com/open.html

Snoopy

ViestiKirjoittaja Snoopy » 11.11.2005 23:04

Annoin vaan url:n hemcyseeds:n sivuille josta voi selata siellä olevia lajikkeita. Oma ehdotukseni oli juurikin Jamaica.

Huomasin, että tuo elinkk ei viekään suoraan ks. lajikkeen infoon vaan pääsivulle :P kai nyt osaatte itse sieltä lukea.

edit: Jamaica lajike siis tunnetaan paremmin nimellä Lambsbreat eli lampaanleipä/vilja :)

jumitus

ViestiKirjoittaja jumitus » 12.11.2005 6:11

Snoopy kirjoitti:Annoin vaan url:n hemcyseeds:n sivuille josta voi selata siellä olevia lajikkeita. Oma ehdotukseni oli juurikin Jamaica.

Huomasin, että tuo elinkk ei viekään suoraan ks. lajikkeen infoon vaan pääsivulle :P kai nyt osaatte itse sieltä lukea.

edit: Jamaica lajike siis tunnetaan paremmin nimellä Lambsbreat eli lampaanleipä/vilja :)

Joo, ajatuspieru saakeli. Enhän mä ajatellutkaan, että sellainen lajike olis olemassa kuin jamaica. Ajattelin sitä jamaicaa adjektiivinä tolle lajikkeelle joka olis tuossa urlissa :) No sattuuhan noita, mulle tietty useammin kuin muille, mutta mä olenkin erikoinen lapsi.

franckk
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja franckk » 12.11.2005 8:12

Mä taisin polttaa tuota Jamaica budia damissa kun käytiin Hollannin ekassa coffeeshopissa (sarasani). Se ei kyllä oo damissa vaan Utrechtissa ja siel oli tosi kova meno. Toi Jamaica oli kyllä ihan jees budia ei ollenkaan huonoa. :yes:
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?

Dropout

ViestiKirjoittaja Dropout » 14.11.2005 16:02

Ei se "Jamaica" siellä coffee shopeissa ole todennäköisesti juuri tuota lajiketta vaan jotain randomia jamaikalaista ulkoruohoa.

esl-mies

suuri Jamaica topic

ViestiKirjoittaja esl-mies » 10.1.2006 8:28

Tilasin täältä http://www.hemcy.com/open.html Jamaica nimistä lajiketta. Haku ei tuottanut paljonkaan tietoa, eikä kala-infossakaan kai kyseistä "lajiketta" tunneta.

This well-known pure lambsbread ganja from the Blue Mountains was Bob Marley's inspiration. The Rastafarians declare that this is the best strain on the Island. It grows to medium height and makes you feel Irie. Grow this early flowerer outside or use a windblower to make it firm and strong. Very attractive bushy ganja plant.

Kertoo Hemcy.

Että tänne nyt kaikki lambsbread-harrastajat jupisemaan kokemuksia!

shivaskunkki

Re: suuri Jamaica topic

ViestiKirjoittaja shivaskunkki » 10.1.2006 11:04

Tos skibisti keskusteluu Jamaica lajikkeesta:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... tta#208089
hakusana: jamaica lajiketta

esl-mies

ViestiKirjoittaja esl-mies » 10.1.2006 16:14

No ton keskustelun innoittamanahan minä niitä simppuja tilasin. Suht nopea toimitus ja muutenkin asiallisen oloinen lafka.

Mutta kiitokset avuliaisuudesta kuitenkin.

Saisikohan tähän ketjuun väittelyä, vaikka kaikkien landrace-sativoiden valojaksoista. Niinkun että kumpiko on parempi, suoraan 12/12 valoilla, vai hillitympi siirtyminen (kikkailu) >18/6>16/8>14/10>12/12 ja loppua kohti vaikka 11/13?

Vai hidastaisiko hillitöntä pituuskasvua vegetys 24/7:lla?

Kaikissa on kuitenkin pointtinsa. ?

Kokemuksia, uskomuksia, "varmaa" tietoa, kaikki käy.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 10.1.2006 17:48

esl-mies kirjoitti:No ton keskustelun innoittamanahan minä niitä simppuja tilasin. Suht nopea toimitus ja muutenkin asiallisen oloinen lafka.

Mutta kiitokset avuliaisuudesta kuitenkin.

Saisikohan tähän ketjuun väittelyä, vaikka kaikkien landrace-sativoiden valojaksoista. Niinkun että kumpiko on parempi, suoraan 12/12 valoilla, vai hillitympi siirtyminen (kikkailu) >18/6>16/8>14/10>12/12 ja loppua kohti vaikka 11/13?

Vai hidastaisiko hillitöntä pituuskasvua vegetys 24/7:lla?

Kaikissa on kuitenkin pointtinsa. ?

Kokemuksia, uskomuksia, "varmaa" tietoa, kaikki käy.

Väittelyä valojaksosta ei tarvita koska luonnonmukainen on paras tietenkin !

esl-mies

ViestiKirjoittaja esl-mies » 11.1.2006 8:13

Kai sitä sitten on kokeiltava. Eriäviä mielipiteitä toivon, jos perustelukin esitetään...

Esitin asian kai todella huonosti. Itse lueskelen tätä foorumia vaatekaappikasvattajan silmin, jos se ei vielä nimimerkistä ole pääteltävissä.

Sekavaa tekstiä sekavista ajatuksista................

Vai onko minulla jo kaikki tieto mitä tarvitsen. En usko. Auttakaa, tiedon jano yllätti ja kovaa.

Kertokaa minulle niistä jamaicalaisista landrace hampuista. Tietoa, mutua, linkkejä jonnekkin, ihan mitä vaan.

timx13

ViestiKirjoittaja timx13 » 18.1.2006 20:18

aah jamaica tuo maukas yrtti maussa ehkä hiven vastapaahdettua kahvia :P :lol: :lol:
joo toi hemcy on ihan asia lafka ite kasvatellu tuolta tilattuja
inca-spirittiä ja california-orangea ja oli ihan laadukkaita
kaverilla taasen oli taannoin tota jamaicaa ei kai ollu mikää vaikee kasvattaa.
pitäs varmaan itekkin tilaa kys.jyviä
" ever growing, never dealing"

Kauko Vainio

ViestiKirjoittaja Kauko Vainio » 29.1.2006 22:38

Mikä yhteensattuma! Minäkin kasvattelen jamaica-lajiketta.

Voimmeko vaihtaa kasvattelukokemuksia ja koe-ajo raportteja keskenämme? Me landrace-kasvatteliat olemme marginaaliryhmä täällä HamppuFoorumilla, Meidän kannattaa pitää yhtä!!!

Jamaica forever!!!

esl-mies

ViestiKirjoittaja esl-mies » 29.1.2006 22:41

Voimmeko vaihtaa kasvattelukokemuksia ja koe-ajo raportteja keskenämme? Me landrace-kasvatteliat olemme marginaaliryhmä täällä HamppuFoorumilla, Meidän kannattaa pitää yhtä!!!

Tottakai. -eikä kerrota kenellekkään komuksiamme, perustetaan SALAINEN KERHO landraceille! Eikä kerrota kenellekkään.

Kauko Vainio

ViestiKirjoittaja Kauko Vainio » 29.1.2006 22:51

eikä kerrota kenellekkään

No jopas jotakin, ei kai tiedon salaaminen ole kovin fiksua? Ehdotan että kuitenkin kerromme kaikki tietomme täällä foorumilla? Emmehän muuten saa uusia lojaaleja jäseni SALAISEEN kerhoomme?

Salaisuudet ovat parhaimmillaan silloin, kun pientä "tietovuotoa" pääsee muidenkin voorumilaisten luettavaksi.

Jospa "vuotaisimme" vain käytännöllisimmät asit, kuten kasvatuksessa tärkeät asiat, oleellisen tiedon. Ja pimittäisimme itsellämme kaiken sen nippelitiedon, jota ei oikeastaan tarvitse, mutta jota meiltä voisi innnokkaat LANDRACE kasvatteliat kysellä ja jonka kyllä kertoisimme INNOKAILLE voorumilaisille jotka osoittavat luottamuksen arvoisuuden ja tulisivat jatkamaan salaisen tiedon jakamista tahoillaan?

esl-mies

ViestiKirjoittaja esl-mies » 29.1.2006 23:11

Lähetetty 29.1.2006 22:54:
innnokkaat LANDRACE kasvatteliat kysellä ja jonka kyllä kertoisimme INNOKAILLE voorumilaisille jotka osoittavat

Joo, äärimmäisen hieno idea! Tehdään niin!
----------
Lisätty 16 minuutin jälkeen:

TIMO ÄX 13
pitäs varmaan itekkin tilaa kys.jyviä

Mulla on niitä, vink vink.

Kauko Vainio

ViestiKirjoittaja Kauko Vainio » 4.2.2006 19:19

Kannattaako tehdä kasvatuspäiväkirjaa? Lukeeko niitä oikeasti kukaan? Paljonko aikaa ja vaivaa menisi hyvän päiväkirjan tekemiseen?

Snoopy

ViestiKirjoittaja Snoopy » 4.2.2006 19:29

Aikaa/vaivaa menee juuri sen verran kuin itse siihen haluat käyttää :)
Minä ainakin seuraisin silmä kovana Jamaican ex-(Lambreath) päiväkirjaa :yes: Lajike ainakin pitäisi tuoksua vahvasti kukituksessa ja muutenkin :mrgreen:

Valmiit päiväkirjat kaipaa uusia lajikkeita aina :wink:
Odotellaan päiväkirjaa innolla :pimp:

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”