Kuva

Heath Robinson, C4 X Black Russian?

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
CarFan

Heath Robinson, C4 X Black Russian?

ViestiKirjoittaja CarFan » 30.5.2006 19:34

Tuli tällainen freebie krooniselta tohtorilta nimeltään Heath Robinson. Taitaa olla jotakin ihan uutta, sillä googlettamallakaan en löytänyt kuin sellaisen tiedon, että tämän niminen sarjakuvamaakari eleli joskus 1800 - 1944, tai sinnepäin. No anyway pussissa sanotaan että se on C4 * Black Russian. C4 löytyy kalainfosta, mutta mistään Black Russianista en ole ikinä kuullut. Kalainfon haku löytää tällaisen, eli Apollo 13 x Black Russian, mutta ei siis pelkästään Black Russiania. Tohtori sanoi pussukassaan "Free Medicine From The Doc", ja kalainfoon viitaten C4 "omaa potentiaalia myös lääkekäyttöön". Nyt hieman askarruttaa että minkäköhänlaisia mahtavat pavut olla lopputulokseltaan. Minä en tuosta lääkekäytöstä oikein tiedä, mutta jos se olisi sellaista rauhoittavaa, niin tässä stressin täytteisessä elämässä se olisi tervetullut vaihtoehto viikonlopun viinakoomille.

Jos joku tietää lajikkeesta jotakin, edes pientä vainua, niin mielelläni kuulisin kokemuksista.

Muokattu kirjoitusvirhe, eli siis Heath, eikä heat.
Viimeksi muokannut CarFan, 10.6.2006 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

reijo hiller
3 tähteä
3 tähteä

Re: Heath Robinson?

ViestiKirjoittaja reijo hiller » 30.5.2006 20:12

Google löysi OG:n cachesta vielä vanhaa keskustelua aiheesta: Black Russian on taustaltaan Blackberry x Cherry AK-47.

Linkkihirviön takaa voi vielä cache jonkin aikaa pelata, jos haluaa selvennystä esimerkiksi Blackberryyn lisää.

UnNatuReal

ViestiKirjoittaja UnNatuReal » 30.5.2006 20:23

Heath Robinson on kasvattaja, joka on tehnyt freebienä saamasi C4 X Black Russian siemenet. Black Russian on Subcoolin lajike. Tee vaikka haku hg420.com foorumilla, niin löydät ehkä lisätietoa tuosta risteytyksestä.

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 30.5.2006 20:31

Kiitoksia teille informaatiosta. Uskomattoman nopeaa vastaamista! Alan selailemaan noita juttuja ja linkkejä nyt tarkemmin. Itse pavut sain tuttavaltani, joka oli tilannut jotakin muuta, mutta halusi antaa ilmaisen hyvän kiertää. Enköhän tästä saa viimein projektin aikaiseksi.

Snoopy

ViestiKirjoittaja Snoopy » 31.5.2006 10:21

Selaapa samalla Heath Robinsonin galleria :shock:
kuvien perusteella mitä ks. henklilöllä on hg420:ssa :guru:

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 31.5.2006 12:48

Joo selailin tuota ulkomaanforumia ja kovasti tuntuivat ihmiset olevan innoissaan tästä risteytyksestä. Mitään nimeä sillä ei ole, vaan se on siis C4xBR. Yksi jopa totesi, että jos vain olisi tiennyt että tohtorilla on sitä freebienä, niin olisi tilannut mitä vaan saadakseen sen. Käsitykseni mukaan ne on nyt kaikki jaettu tohtorin kautta, mutta voinhan toki olla väärässäkin ja toivottavasti olen.

Herra Robinson on siis kasvattaja, kuten tuossa jo mainittiin. Sekin selvisi hyvin tuota forumia tutkaillessa. Samalla selvisi että mikä ihmeen takapuolenkuva pussukassa oikein oli. Sehän on hänen avatarinsa! Hehhee. Mutta siis hyvältä näyttää takapuolta lukuunottamatta tämä kuvio ja eipä tässä muuta kuin thumbs up ja se on go, go, go!

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Reaper Reply

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 31.5.2006 16:47

CarFan kirjoitti:Mitään nimeä sillä ei ole, vaan se on siis C4xBR.

offtopic:

Onneksi. Meinaan sekottaa vaan jos ei sanota mitä sisältää lajike, vaan on joku "Jussin Super pudikasvi!" ja sit ties mikä geenimössö siel siemenissä piilee, kiva ku pistää kasvaan nii joka toinen 100% sativa ja joka toinen 100% indica ja joka kolmas hermis ja joka neljäs kitukasvunen. :|

-J

Valkoinen

ViestiKirjoittaja Valkoinen » 31.5.2006 19:14

Jos tuosta saisi siemeniä kiertoon niin tekisit varmaan monet iloiseksi :yes:

Jack The Reaper
2 tähteä
2 tähteä

Reaper Reply

ViestiKirjoittaja Jack The Reaper » 1.6.2006 15:52

Valkoinen kirjoitti:Jos tuosta saisi siemeniä kiertoon niin tekisit varmaan monet iloiseksi :yes:

Mut sit menis jo sellaseks geenimössöksi että fenotyyppien määrä ryöstäytyisi kädestä. Myöskin, kymmenellä hassulla siemenellä ei paljoa suurta (hyvää) jalostusprojektia voi tehdä, että onko sitten järki tehdä ollenkaan.. :?

-J

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 1.6.2006 16:53

Ei ole mitään jalostusjuttua tästä luvassa, taikka siementen tuottamista. Ihan tyytyväinen olen, jos ylipäätään onnistun muuten projektissa. Lukekaapa tarkkaan tekstini, eikö siitä paista läpi se, että hupu2 on luettu ja kalainfoa selattu. Eli siis ensiprojektia pukkaa. Ei näin noviisina paljoa viitsi pröystäillä ja uhota, mutta tuolta toiselta forumilta lukemani perusteella minulla on kuitenkin jonkinmoinen syy tähän iloisuuteeni, sillä jotkut ihan oikeasti halusivat näitä siemeniä. Voihan se nyt tietenkin olla niinkin, että jokainen kasvi on sekasikiö. Ja voihan se tietenkin olla niinkin, että iloisuuteni on vain siitä johtuvaa, että tämä on uutta ja jännittävää puuhaa. Mutta siitä olen varma, että tätä sekoitusta on pakko olla jollakin muullakin hamppuforumin jäsenellä. Eli ihan kernaasti jos sattuu siltä tuntumaan, niin kertoo sitten vaan miten on itse onnistunut tämän risteytyksen kanssa.

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 10.6.2006 19:13

Ihan kannustaakseni vaan saman freebien saaneita ihmisiä kerron että itävyysprosentti oli 80. Eli kahdeksan hyvin terveen näköistä lääkekasvintainta on siis pukannut itsensä maailmaan daily kukkamullasta. Tyytyväinen olen edelleen. Enpä tiedä, mutta jos joku saman lajikkeen kasvattaja ilmaantuu, niin sitten homma siirtyy tuonne kasvatuspäiväkirja puolelle. Taikka privamessuihin. Ihan miten vaan.

Snoopy

Re: Heath Robinson, C4 X Black Russian?

ViestiKirjoittaja Snoopy » 10.6.2006 19:20

Päiväkirjaa tee ehdottomasti :wink:
Mielenkiinnola odotan kuvaa kasveista :D

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 10.6.2006 20:00

Snoopy kirjoitti:Päiväkirjaa tee ehdottomasti :wink:
Mielenkiinnola odotan kuvaa kasveista :D

Mielelläni teen päiväkirjaa, jos joku siis saman lajikkeen kasvattaja ilmaantuu ja ottaa yhteyttä. Muuten en oikein näe sille syytä. Olen kasvattanut chiliä, basilikaa ja kaikenmaailman muita eksoottisempia maustekasveja jo vuosikausia harrastuksenani. Ensimmäistä kertaa olen nyt tällä lääkehamppuasialla ja en ihan oikeasti usko viitaten puutarhaharrastukseeni, että pystyisin möhlimään tämän jutun. Eli minulla ei ole mitään henkilökohtaista syytä kysellä neuvoja kasvatukseni edetessä, taikka saada jeejee-palautetta komeista kasveista. Taikka muuten toitottaa puutarhani erinomaisuudesta tms. Ihan samoin kuin joidenkin eksoottisten maustekasvien kanssa ajattelin vain, että olisi mukava verrata samaa lajiketta kasvattavan ihmisen kanssa miten kasvi edistyy. Mielenkiintoni tätä C4 X Black Russian lajiketta kohtaan tuli aikalailla siitä, että sehän on sekasikiö. Tämä on mielenkiintoinen projekti. Mutta jos sellaista toista ihmistä ei ilmaannu, niin sittenhän voin sinulle Snoopy pyydöstä privana lähettää kuvia, jos olet todella kiinnostunut.

Aimo Jointti

ViestiKirjoittaja Aimo Jointti » 10.6.2006 20:47

Kyllä mua ainakin kiinnostaa sitä suuremmalla syyllä, jos ei muita saman lajikkeen kasvattajia löydy. "Erikoisuuksia" on aina mielenkiintoista seurata. :)

Samoin kokemukset eri kasvatusalustoista, systeemeistä ja konsteista eri lajikkeilla ja yksilöillä on mielestäni arvokasta tietoa muille.
Hasis on kova huume, mutta pehmenee lämmitettäessä.

CarFan

ViestiKirjoittaja CarFan » 10.6.2006 22:51

Aimo Jointti kirjoitti:Kyllä mua ainakin kiinnostaa sitä suuremmalla syyllä, jos ei muita saman lajikkeen kasvattajia löydy. "Erikoisuuksia" on aina mielenkiintoista seurata. :)

Samoin kokemukset eri kasvatusalustoista, systeemeistä ja konsteista eri lajikkeilla ja yksilöillä on mielestäni arvokasta tietoa muille.

Privana sitten, jos ei muuten. Ei tämä ole minulle mikään iso juttu, siis siten että jaksaisi alkaa säätää päiväkirjaa himossaan. Ainostaan silloin, jos joku toinen haastaisi tasavertaisesti. Eikä tämä sekasikoiden kasvatus ole mitenkään arvokasta tietoa kenellekään, paitsi ehkä toisellle saman breedun kokeilijalle. Noi eri kasvatusalustat ja systeemit ovat sitten ihan yleistietoutta. Mulla on ihan tavis multasysteemit, enkä niitä ikinä mihinkään tule vaihtamaan.

Legalizeit

ViestiKirjoittaja Legalizeit » 10.8.2006 13:59

Itselläni C4XBR on ulkokasvatuksessa, kun tulivat bonuksena LR-tilauksen yhteydessä. Juhannuksen jälkeisellä viikolla multiin pistetty, itävyys 9/10. Komeita pehkoja noista on tullut, vaikkakaan ei erityisen korkeita (korkein n. 80cm) mutta ilman AF-ominaisuutta tuskin kukkivat (vaikka toivonkin pimenevien iltojen tähän positiivisesti vaikuttavan). Paksut lehdet viittaavat indicamaisiin ominaisuuksiin ja tuoksu on LR:ää voimakkaampi. Lehdistä tarttuu sormiin mukavasti imelän tuoksu. Muutoin noviisina on paha lähteä noita vielä arvioimaan, mutta polttohautausten yhteydessä voisin jonkilaista raporttia vääntää.

Legalizeit

ViestiKirjoittaja Legalizeit » 27.4.2007 21:40

Kerrottakoon että kyllä ne pirulaiset rupesivat kukkimaan, kun illat pimenivät ja syksy oli lämmin. Korjasin sadon kun ensimmäiset yöpakkaset pukkasivat päälle. Jumittavaa on, tosin tehojakaan ei hirveästi ole, kun jäi tuo kukkimisaika lyhkäiseksi täällä Suomen luonnossa.

skimaskedskull

ViestiKirjoittaja skimaskedskull » 28.4.2007 10:16

Legalizeit kirjoitti:kun jäi tuo kukkimisaika lyhkäiseksi täällä Suomen luonnossa.

Kyllähän se tuppaa jäädä jos juhannuksen jälkeen vasta mullissa. :)

Legalizeit

ViestiKirjoittaja Legalizeit » 28.4.2007 11:38

skimaskedskull kirjoitti:...

Kyllähän se tuppaa jäädä jos juhannuksen jälkeen vasta mullissa. :)

Totta, mutta kukkiminen ulkona tuskin alkaisi yhtään aikaisemmin, kun kyseessä ei ole autoflower-lajike. Lämpimästä syksystä ei myöskään ole mitään takuita, joten sen suhteen tässä kävi melkoinen tuuri.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”