Väsääminen Damissa?

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Vieras

Väsääminen Damissa?

ViestiKirjoittaja Vieras » 9.2.2007 13:19

Aika typerä on kysymys, mutta olen nyt tätä kovasti pohtinut. Suomessahan on yleinen tapa että käytetään väsäriä, tyyliin joidenki bileitten flyeria. Mutta mites Damin coffeeshopeissa? Jos siel lojuu tiskillä flyereita onko ok jos nappaan siitä omaan käyttöön ja käytän väsärinä? Luin jostain vanhemmasta topicista et paikalliset väsää kämmenen päällä. Toivon että polttamista ei kielletä mikäli ei tätä taitoa hallitse :P
Jees... kertoilkaapa ihmeessä coffeeshop konkarit et mikä on oikea etiketti tohon väsäämiseen.

P.s Matkaan kuukausi... Ja lähtö hieman KUUMOTTAA :D

Niko
2 tähteä
2 tähteä

Re: Väsääminen Damissa?

ViestiKirjoittaja Niko » 9.2.2007 13:29

Joissain koffareissa saa valmiiksi grindattua tavaraa.
Yleensä tarjolla on myös valmiita jointteja ja monessa paikassa saa bonginkin
lainaksi.
Ei se luultavasti ketään haittaa, jos otat sieltä tiskiltä jonkun mainoksen.
Näppärintä saattaisi olla, jos ostaisit jostakin headshopista grinderin (n. 10€)
ja pyydät jonkin lapun vaikka baarimikolta.
Itse ostin reissulta pienen piipun. Ei tarvitse sotkea siihen budiin tupakkaa! YÖK!
Ja turha sitä lähtöä on kuumotella.
"Your company is large and famous, what the hell? i´m really pissed off. i think i should contact in Finnish foodstuff" -ice-
"Liivate on tehty lehmästä" -psycoma-

Beko

ViestiKirjoittaja Beko » 9.2.2007 13:49

Siellä väsätään aika usein pistämällä pitkä paperi pöydälle ja tippi jompaan kumpaan reunaan. Sitten tupakkaa koko paperin pituudelta ja siihen päälle murskataan kukintoa. Sitten siitä vain kääritään valmiiksi!

Keke-

ViestiKirjoittaja Keke- » 9.2.2007 19:04

Niko kirjoitti:Joissain koffareissa saa valmiiksi grindattua tavaraa.
Yleensä tarjolla on myös valmiita jointteja ja monessa paikassa saa bonginkin
lainaksi.
Ei se luultavasti ketään haittaa, jos otat sieltä tiskiltä jonkun mainoksen.
Näppärintä saattaisi olla, jos ostaisit jostakin headshopista grinderin (n. 10€)
ja pyydät jonkin lapun vaikka baarimikolta.
Itse ostin reissulta pienen piipun. Ei tarvitse sotkea siihen budiin tupakkaa! YÖK!
Ja turha sitä lähtöä on kuumotella.

Mä kun kelasin, että siellä bongi on vähän sama asia kun täällä tuoppi. Eihän täälläkään vain useimmissa paikoissa jaeta tuoppia, vaan kyllä se kalja tulee ihan joka paikassa tuopissa:D

Niko
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Niko » 9.2.2007 19:29

Meni hieman ohi :oops:
Mutta siis ainakin Smokey'sissä saa lainata bongin baaritiskiltä käynnin ajaksi (siis et tietty saa sitä omaksi).
ja Dolphin'sissa on "talon bongeja" muutama kappale kiinteästi pöydässä kiinni (en tiedä, miten ne putsataan).
Kannabistuotteet tulevat ainakin useimmissa paikoissa yhden, kahden tai viiden gramman pusseissa.
"Your company is large and famous, what the hell? i´m really pissed off. i think i should contact in Finnish foodstuff" -ice-

"Liivate on tehty lehmästä" -psycoma-

dumlepumle

Coffee shop

ViestiKirjoittaja dumlepumle » 9.2.2007 19:38

http://www.coffeeshop.freeuk.com/ACDfrm ... GenCS.html

Siinä vähän matskua, hintoja ym..

Hissin Appi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Hissin Appi » 9.2.2007 21:55

Ei varmaan tuu mitään kukaan kolkuttelemaan jos itsekseen väsäät paukkuja omalla tyylilläs, mutta väsää pöydällä/"näkyvissä" jos tarjoat/väsäät paukut joidenkin muiden kun karvereidesi kanssa.
Eivät epäile, että olisi jotain livautettu sekaan ym. muutenkin avoimuuden merkeissä. Näin on mulle kerrottu.
Mundus vult decipi.

No more running.

dupond
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dupond » 9.2.2007 22:47

Senkun otat flaierin. Tosin Barneysissa (Haarlemstraatilla),
kun rupesin jonkun paperin päällä pilkkomaan, niin toivat talon oman väsärin, sellainen logolla varustettu
pahvinen postikortti jossa oli päissä valmiit taitoskohdat.

ps. jos haluat oikein huomiota osaksesi, niin alahan duunata
sätkäkoneella. Paikallisten ilmeet --> :shock:

Dub kostaja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Dub kostaja » 13.2.2007 6:32

Maailmassa on kuusi miljardia tapaa vääntää jointti. Amsterdamilaisilla ei ole mitään sanaa siitä, mikä on juuri sinulle oikea.

Traditiot kuuluu asiaan, mutta oikea tapa on aina se oma. Jos on vaikka sätkäkoneella, niin se on sitten sillä. Ilme ei ole [ihmetys], jos näytät siltä, että tiedät mitä teet. Jos joku hörähtää, niin naurahda ja pistä juttuseksi -- "Heh? No, mitä? Näin mä tän duunaan? Miten sä?", ehkä opit jotain tai ehkä hän. Ehkä löydät ystävän. Ehkä paljastuu, että se tyyppi on täysi dorka. Mitä väliä. Kyseessä ei ole mikään formaalizzz illallinenzzz.

En ole koffarissa siis ikuna käynyt, mutta mun mielestä x 100 pahempi missä tahansa tilanteessa olla niinkuin joku guuruuuzzz kuin aidosti n00bzzzz. Mä olen nähnyt selkeesti kokemattomien polttelijoiden heittävän läppää "tää on hiukan sativainen, mutta kuitenkin hitusen indicamaisen jumittava, hedelmäinen", ja nauranut kun itte olen kelannut tyyliin "suht vahvaa. vahvaa. ei maistunut paskalle. ok.".

Meet sinne ja nautit. Saatana. Ja jos oikeasti tuntuu siltä, että ne kattoo sun väsäilyä, niin mene vaikka majapaikalle käärimään, että ei tarvi jännittää.

Öö --- hiukka eksyin aiheesta ja alkuperäisestä kirjoituksesta. Ja ei ollut tarkoitus sanoa, että olisit semmoinen feikki itse, mutta älä ala ainakaan semmoiseksi siellä Damissa. Tai että olisin poltellut enemmän kuin sinä, koska sekään ei ole mikään mylpeilyn aihezzz, enkä edes polta niin paljon, että niin olettaisinzzz. äääää. Sanoma oli, että älä jännitä, välitä tuommoisista. Tai muuten tulee vain nihkeäämyzzztä. Jos tykkäät vääntää flyerillä, niin sitten sillä. Kellään ei ole mitään järkizzzzyytä kieltää ja jos joku katsoo vinoon, niin sillä on kierot silmätzzz.

DK

Edit: Jos Suomessa sun mielestä väsätään yleensä johonkin käsillä olevaan väsäriin, flyeriin tai jotaazzz, niin silloin sinun nimenomanzzz pitää käyttää sitä flyeriäzzz ja ylpeezzti. Jos joku kysyy, niin vastaat, että "this is how we roll in finland". (No pun intended).
palaa se laitonkin kukka, sano joku viksu.

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=15370

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.2.2007 10:11

Jees... Kiitos kattavista vastauksisa. Koitan olla jännittämättä liikaa ekaa kertaa kahvilassa, vaikka muuten jo töissä täristen lähtöä odotankin :D Kostajalle lupaan edustaa Suomalaista hiisauskulttuuria turhia häpeilemättä ja liikoja hifistelemättä :pimp:

Echolaa

ViestiKirjoittaja Echolaa » 13.2.2007 14:31

dupond kirjoitti:Senkun otat flaierin. Tosin Barneysissa (Haarlemstraatilla),
kun rupesin jonkun paperin päällä pilkkomaan, niin toivat talon oman väsärin, sellainen logolla varustettu
pahvinen postikortti jossa oli päissä valmiit taitoskohdat.

ps. jos haluat oikein huomiota osaksesi, niin alahan duunata
sätkäkoneella. Paikallisten ilmeet --> :shock:

Offtopic: Minulla on kotona ikkunanpielessä tälläinen postikortti/väsäri
barneys:stä muistona.. en ole vielä uskaltanut väsästä siinä kun se on niin hieno :P
Tekee homman kunnolla ja kuumottaa vasta sitten, kun ei ole rahaa maksaa
sitä sakkolappua, mikä kyseisestä toiminnasta annetaan.

dupond
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dupond » 13.2.2007 14:57

Echolaa kirjoitti:...

Offtopic: Minulla on kotona ikkunanpielessä tälläinen postikortti/väsäri
barneys:stä muistona.. en ole vielä uskaltanut väsästä siinä kun se on niin hieno :P

Joo, mullakin se on koristeena keittiön ilmoitustaululla, vaikka olenkin pari
kertaa sillä väsännyt.

Siitä sätkäkoneesta vielä: itse asiassa kun kerran sellaista (90-luvulla) koffarissa käytin,
niin saamani huomio oli lähinnä positiivista - henkilökunnan mielestä se oli varsin
cooli hi-tech vempain. :laugh:

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 13.2.2007 15:15

Näin jälkeenpäin ajateltuna meidän käynnit coffee shopeissa oli tosi noloja. Tupakkiaski oltiin ostettu kioskilta ja niistä purettiin sisältö ja täytettiin uudestaan kukalla ja tupakilla. Mutta eipä tainnu kukaan huomata naureskella hölmöille turisteille. Tai ei ainakaan huomattu.

anyprkl

ViestiKirjoittaja anyprkl » 13.2.2007 20:56

Aah, Barney's.. Paljon hyviä muistoja, voisi omasta mielestäni sanoa parhaaksi shopiksi alaan liittyen. Bongeja oli viime käynnillä 3 tai 4 kipaletta, ja oikein Roorin laatua ja barneys-logolla. Ja tavara on kieltämättä erittäin makoisaa! Suosittelen vahvasti ostamaan Helters Kelteriä, kallista(ko?) mutta varmasti menee silmät kiinni ja paniikki iskee.. :lol: Viime käynnillä oli juuri tullut uusi laki voimaan tai oli juuri tulossa, jakoivat t-paitoja (JESH! naisten hotti, kireä barney's paita, meni kavereiden eukoille, nousi pisteet, sai prkl tuliaisia) ja barney's tippejä sai mukaansa kun kiltisti pyysi.

Älä turhia stressaile, anna mennä tunteella. :yes:

anyprkl

ViestiKirjoittaja anyprkl » 13.2.2007 21:01

Niin ja lakiuudistus koski coffee shoppien mainontaa tai siis sen kieltämistä. Ei saanut kannatusta keltään, "turhaan" tilanneet mainosmatzkua ja muilla liikkeillä ei samanlaista kieltoa ole.

Mr. Green

ViestiKirjoittaja Mr. Green » 16.2.2007 15:15

Aika hyvin huomas, että kaikki eri kansalaisuudet väsäs jotenkin samalla tyylillä(siis englantilaiset yhellä tavalla, saksalaiset toisella ja jenkit kolmannella). Oltiin kesällä tosin, silloin siellä tais olla vielä normaaliakin enemmän kaiken maailman kummajaisia. Keksi joku oma tosi outo tapa väsätä, saat jutun juurta siitä... :)

Palaa sivulle “Matkailu”