Parvekekasvatus

vescuu

Re: Parvekekasvatus

ViestiKirjoittaja vescuu » 15.4.2018 17:24

parvekekasvit on esikasvatuksessa ja 2 100 litran saavia typhooneille kasvuruukuiksi.
Nuuska päivässä pitää suudelmat loitolla

Hamppupensas420

ViestiKirjoittaja Hamppupensas420 » 16.4.2018 9:57

Päiviä foorumille, täsä on ollut suunnitteilla nyt kesäksi kuudenteen kerrokseen, reuninmaisempaan lasitetulle parvekkeelle laittaa muutama af tyttö paistattelemaan, tarkotuksena ois toukukuun aikana parvekkeelle ja sitä ennen pari viikkoa sisällä että pääsevät alkuunsa.

Tosiaan ensinmäinen kokeilu edes autoille, riittääkö niille parveke kaudeksi 10l ämpärit vaiko isommat/pienemmät ?

Olen tossa muutamaa sopivan kokosta lajia kattellut Royal cookies, Royal haze ja Royal kush. Onko muilla kokemusta näistä? Millaista satoa ulkona ? Onko kovinkin tuoksuvia lajikkeita ? Miettisin myös ostaa hiilen sekä puhaltimen parvekkeelle, onko tällä saavutettavissa hyötyä hajun suhteen? :lol:

vescuu

ViestiKirjoittaja vescuu » 16.4.2018 14:35

Lajikkeista ei kokemusta mutta en ole jaksanut parvekkeella kuumotella turhaan hajuista kun ei ole vierekkäistä parveketta itellä. Ja lr2 saa tyytyä 10 litran ruukkuihin täällä.

Hamppupensas420

ViestiKirjoittaja Hamppupensas420 » 16.4.2018 14:53

vescuu kirjoitti:Lajikkeista ei kokemusta mutta en ole jaksanut parvekkeella kuumotella turhaan hajuista kun ei ole vierekkäistä parveketta itellä. Ja lr2 saa tyytyä 10 litran ruukkuihin täällä.

Ourait, joo luulen et menee itelläki kympeissä. Tosiaan tossa huoneen kokonen välikkö seuraavalle parvekkeelle sekä lähin ikkuna on oma makkari joten taitaa se puhallin melkeempä olla turha ostos tonne hurisemaan.

Lr2 oli itekkin alkuun tarkoitus laittaa kun oon kuullut siitä sen verran kehuja mutta tuntuu vain että saatavuus on ainakin tällä hetkellä aika kiven alla. Ei huvittaisi tilata sivulta mistä ei oo ikinä kuullutkaan :point:

vescuu

ViestiKirjoittaja vescuu » 16.4.2018 16:02

Hamppupensas420 kirjoitti:
vescuu kirjoitti:Lajikkeista ei kokemusta mutta en ole jaksanut parvekkeella kuumotella turhaan hajuista kun ei ole vierekkäistä parveketta itellä. Ja lr2 saa tyytyä 10 litran ruukkuihin täällä.

Ourait, joo luulen et menee itelläki kympeissä. Tosiaan tossa huoneen kokonen välikkö seuraavalle parvekkeelle sekä lähin ikkuna on oma makkari joten taitaa se puhallin melkeempä olla turha ostos tonne hurisemaan.

Lr2 oli itekkin alkuun tarkoitus laittaa kun oon kuullut siitä sen verran kehuja mutta tuntuu vain että saatavuus on ainakin tällä hetkellä aika kiven alla. Ei huvittaisi tilata sivulta mistä ei oo ikinä kuullutkaan :point:

Basaarista löytyy kyllä

Palaa sivulle “Ulkokasvatus”