Ps. En ollut oikein varma minne alueelle tämä postaus menee, joten laitoinpa tänne.
Matka
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!
Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Matka
Elikkäs, tässä tulee todennäköisemmin mentyä käymään Virossa (tallinna) vielä tänä kesänä uudestaan, ja sitä vain haluaisin tiedustella, että onko porukka täällä käynyt Virossa ja siellä lomaillessaan hommannut savua (lähinnä juuri tallinnan alueelta)
?
Ps. En ollut oikein varma minne alueelle tämä postaus menee, joten laitoinpa tänne.
Rauhaa kaikille
- Prostitute
Re: Matka
joujou. Ei oo tullu hommattuu sauhuu virosta mutta mutta kuullut että se on suht (tun) vaikiata ja että helpoin keino olis ottaa suomesta mukaan ja piilottaa laivaan menon ja ulostulon ajaksi suuhusi tuo nippi.
Prostitute kirjoitti:joujou. Ei oo tullu hommattuu sauhuu virosta mutta mutta kuullut että se on suht (tun) vaikiata ja että helpoin keino olis ottaa suomesta mukaan ja piilottaa laivaan menon ja ulostulon ajaksi suuhusi tuo nippi.
Samaa olen itsekkin kuullut, että vaikeaa on (olevinaan?) kuulema. Ajattelin näin kysäistä foorumilaisten mielipiteitä/kokemuksia. Kiitos vastauksesta
Rauhaa kaikille
Ite en kyl viittis enää kuskaa savuja laivalle...nyt kaikkina kolmena kertana ku on käyny parin vuoden aikana virossa, ni joka kerta ollu koirat jommassakummassa terminaalissa.
En tiedä mitä koirat haistelivat, mut uskoisin enimmäkseen hakevan piriä, kolaa ja kukkaa..
En tiedä mitä koirat haistelivat, mut uskoisin enimmäkseen hakevan piriä, kolaa ja kukkaa..
Webehigh.com mä oon käynyt kattomassa vähän muiden maiden polttelukulttuurista tietoa. Ei nyt ole mikään ehkä luotettavin juttu, mutta antaa varmaan suuntaa-antavaa tietoa mistä kannattaa kysellä:Webehigh Tallinna
Tuppaa ilmeisesti kallista olemaan, kun tuolla sanotaan että voi 35€/gramma maksaa pajautus...
Tuppaa ilmeisesti kallista olemaan, kun tuolla sanotaan että voi 35€/gramma maksaa pajautus...
Mobster kirjoitti:Webehigh.com mä oon käynyt kattomassa vähän muiden maiden polttelukulttuurista tietoa. Ei nyt ole mikään ehkä luotettavin juttu, mutta antaa varmaan suuntaa-antavaa tietoa mistä kannattaa kysellä:Webehigh Tallinna
Ihan hyvä sivusto. Kalliiksi se käy, luin jostain foorumeilta että hinnat ovat luokkaa 10-40e... En tiedä miten varmaa tietoa on, mutta hieman valaisee.
Rauhaa kaikille
Ite olin eilen 31.5 Tallinnassa tyttökaverin kanssa ja mulla oli joku vanha glädi jäänyt reppuun. Elikkä siis kävelin siellä säkki repussa, jonka huomasin vasta kun tulin himaan ja aloin purkaa kamoja. Mukaan tarttui mukava shisha.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa