Bulgaria

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Juhju

Bulgaria

ViestiKirjoittaja Juhju » 27.12.2010 23:51

Alkukesästä olisi tarkoitus lähteä bulgariaan kaveriporukalla lomaileen kultahietikolle. Onko kellään käsityksiä ganjan saatavuudesta ja polttelusta siellä? Entä mitäs muuta tuolla turistirysässä olis tekemisen tai näkemisen arvoista?

bleeblee

Re: Bulgaria

ViestiKirjoittaja bleeblee » 28.12.2010 15:54

kultahietikoilla ollessani yritin taksikuskeilta kysellä mutta ei natsannu.
sunnybeachilla natsas. :wink:

DV3NG4L

ViestiKirjoittaja DV3NG4L » 28.12.2010 17:40

Kallista ja kaikki koittaa vaan kusetaa!

Muutenkin koko mesta.. Ainakin sunny beach

QckS

ViestiKirjoittaja QckS » 5.3.2012 18:38

Mulle tarjottiin Sunny Beachilla kaksin kasin testereita kokaiinia ja heroiinia. Budi oli jotain 60 levaa grammalta etta aika ylihintasta paskaa. Jotain 30e se oli pyoreesti. Ja itse nain kyseisella taksikuskilla vain erittain paskaa latkaa. :/
KNI hoods :'D

NoMen

ViestiKirjoittaja NoMen » 9.6.2013 14:39

Oisko tänne mahdollista saada vähän tuoreempia tilannetietoja mitenkä on nykyään? Vieläkö on ylihintaista jne.

CFL_Closet

ViestiKirjoittaja CFL_Closet » 2.7.2015 6:30

Juuh eli itse olisin muutaman viikon kuluttua lähdössä Sunny beachille. Mites nykyään hatsimeiningit tuolla päin..? :think:

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 5.7.2015 17:52

Viimekesältä on. Monissa baareissa on diileri joka on baarin palkkalistoilla, kaikkea saa ja löytyy, mutta kusettavat minkä kerkeävät. Testeri voi olla ihan hyvää tavaraa, mutta bägi jonka saat, jotain rc:ta. Mun suositus on tytöt ja kohtuudella alkoa, tuolla on käytännössä lainsuojaton eikä kukaan katso sun perääsi. Jos on porukalla liikkeessä, voisi vaikka sopia että jokainen toimii vuorollaan yhden illan lapsenvahtina muille.

Pieni määrä ganjaa taskussa on dekriminalisoitu, mutta mahdollisuus että saat sitä itseään etkä jotain spicea, on hyvin pieni.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on päässä. -vanha sananlasku

Palaa sivulle “Matkailu”