Kuva

Sensi Seedsin Northern Lights

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
ronkainen

Sensi Seedsin Northern Lights

ViestiKirjoittaja ronkainen » 30.12.2003 20:30

Moro! Sensi Seedsin Northern Lights tuntuu olevan aika kallis lajike, mutta muutamat kaverini vannovat, että laatukin olisi paljon parempaa kuin Nirvanan NL:ssä. Jostain kai sen hintaeron on tultava. Ilmeisesti SS:n siemenet ovat jotenkin genetiikaltaan tasalaatuisempia, vai mitä?

Olen lukenut, että lajike olisi "aloittelijaystävällinen". Se olisikin minulle hyvä juttu kun ei tuota koristehampun kasvatuskokemusta ole ehtinyt karttua. Onko kenelläkään kokemusta sekä Sensi Seedsin että Nirvanan NL:n kasvattelusta? Ajattelin NL:n siemeniä hankkia, mutta SS vai Nirvana, kas siinä kysymys...

reeferass

Re: Sensi Seedsin Northern Lights

ViestiKirjoittaja reeferass » 30.12.2003 20:44

Ehdottomasti Sensi seeds jos kukkaron nyörit antaa vaan periks. :D

Nirvanan lajikkeet on ihan toimivia mut laatu vaihtelee tosi pahasti laidasta laitaan.
REEFERASS

-QQ-

fasd

ViestiKirjoittaja -QQ- » 31.12.2003 20:25

Yleensä teen nirvanan siemenillä sillein että laitan kaikki kerralla ja parhaista nartuista pistokkaat ja sit niitä kasvatteleen. Noissa tosiaankin on laatu mitä sattuu. Mutta kyllä niistä pusseista on löytynyt hyviäkin yksilöitä joiden kasvatusta olen jatkanut pistokkailla.

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”