Kuva

Mazar

Keskustelua lajikkeista, niiden jalostamisesta ja siemenpankeista
Eazy

Mazar

ViestiKirjoittaja Eazy » 4.1.2004 2:12

Moe. ajattelin tilata simenkaupasta mazarin siemeniä. Kellään kokemuksia kyseisestä lajikkeesta?

Millanen sato? Entä itävyys? tuo 100% indica kuulostaa hyvältä 8) :wink:

karderi

Re: Mazar

ViestiKirjoittaja karderi » 4.1.2004 6:58

Mulla on nyt 2 viikkoo ollu kukituksessa DP:n Mazarii 12kpl. Itävyys oli 100% , lehdet pysyy siistin tummanvihreinä vaikka myrkkyjä antaa isän kädestä , sikahidas alkukasvu (mulla on kans 6kpl NL#shiva) jotka on kasvanu puolet pidemmiks jo.Sadosta en pysty sanoo mitään vielä mutta reilulta vaikuttaisi.

Eazy

ViestiKirjoittaja Eazy » 4.1.2004 22:22

Selvä. No ehkäpä mä tilaan sitten tota. Noi nirvanan ww siemenet kyl on aika hyvin syvältä, ei oikee tahdo itää ja kuolee ja friikkailee :C

-skunkpoison

ViestiKirjoittaja -skunkpoison » 5.1.2004 2:10

No hyvä että joku muukin on valinnu Mazarin. Bungeen siemenet pitäs pamahtaa postiin lähipäivinä, ja eiku purkkiin kasvamaan. :lol: Ilmotelkaa miten on Mazarin laita myöhemmässä vaiheessa..

Karderi, onko käytössä ollut hydro vai mullassa kasvanut?.. paa kuvia tulemaan.. :D

mikkis70

ViestiKirjoittaja mikkis70 » 6.1.2004 10:29

karderi kirjoitti:Mulla on nyt 2 viikkoo ollu kukituksessa DP:n Mazarii 12kpl. Itävyys oli 100% , lehdet pysyy siistin tummanvihreinä vaikka myrkkyjä antaa isän kädestä , sikahidas alkukasvu (mulla on kans 6kpl NL#shiva) jotka on kasvanu puolet pidemmiks jo.Sadosta en pysty sanoo mitään vielä mutta reilulta vaikuttaisi.

Mazar tosiaan venyy tosi hitaasti ja pitkään 3-4 viikkoa.

VHOY

..

ViestiKirjoittaja VHOY » 6.1.2004 16:00

3 Mazaria olen kasvattanut ( ja poltellutkin jo pois ). Alussa kasvavat _todella_ hitaasti, mutta kukituksessa menivät muiden kasvien ohi hujauksessa. 110cm narttu antoi rekallisen kukkaa ja kivi oli melko kova sen jälkeen :) Kyllä sativa on mielestäni parempi, mutta loistava unilääke tuo Mazar on ainakin.

Saku

Mazar?

ViestiKirjoittaja Saku » 13.5.2006 3:36

Kellään kokemuksia Mazarista? Katteltii vähäsen noita siidui tuolta DUTCH-PASSIONISTA ni hyvältä näyttäis. :)

Sloth

Re: Mazar?

ViestiKirjoittaja Sloth » 13.5.2006 9:03

Kannattaa kokeilla haulla [search]Mazar[/search] ja kalainfosta Mazar.

spiralmind

ViestiKirjoittaja spiralmind » 13.5.2006 9:12

vaikutuksiltaan, ainaki itellä, hitaasti pärisevä mut pitkä pilvi. lepposaa hyvää polttoo :)

DubPassion

ViestiKirjoittaja DubPassion » 15.5.2006 16:45

Pari Mazaria niitin viikko sitten. Vaikuttaa hyvältä. Mukavasti toimii. Päiväpolttoa. Helppo kasvattaa. Voisin kasvattaa lisää :)

JahMan

Re: Mazarin kasvattajat

ViestiKirjoittaja JahMan » 20.8.2006 15:00

Lähetetty 20.8.2006 15:59:
:guru: noniin mazar ihmiset kertokaapa hieman kokemuksianne kyseisestä kasvista jos jaksatte.. :yes:
----------
Lisätty 1 minuutin jälkeen:

ja tarkennuksena vielä siis mazarin kasvatuksesta ja jos olisi kuvia níin se ois kiva
I man is a high man

Konan koo

Re: Mazarin kasvattajat

ViestiKirjoittaja Konan koo » 21.8.2006 21:29

Eipä ole kuvia mut kasvatin Dutch Passionin Fem. Mazaria muistaakseni( :wink: ) 4-5 satoa putkeen..ei pistoja vaan aina simpuista uutta putkeen.
Siis Mazarhan on INDICA. Afgaani/Skunk-perimästään varmaan johtuen haisee perkeleesti, lyhyt, yksi vahvimmista lajikkeista joka meikäläisen tielle on osunut. Jossain vaiheessa kukintaa(viimesellä kolmanneksella muistaakseni) tapana tehdä muutama palli. Mistäs muuta...Sohva/mässy/leffa tavaraa.
So far, so good, so what?

polttokenno

Mazar

ViestiKirjoittaja polttokenno » 28.5.2007 20:28

juu, ois noita DP:n Mazar siemeniä nyt 7 itäneinä ja mullista nousseina. Onkos kellään omaa kokemusta ko lajin kasvattamisesta tai muuta tietoa esim. lannoitteista tai vaikkapa kukituksessa venymisestä? :think:

Tume-O

ViestiKirjoittaja Tume-O » 29.5.2007 8:05

Ei reagoinut mulla ainakaan kohtalaisen runsaaseen lannoittamiseen mitenkään.
Ei ollut myöskään erityisen venyvä kukituksessa.
DutchPassionin siemenistä oli pistokas joka mulla oli.

Kamikaze

ViestiKirjoittaja Kamikaze » 29.5.2007 11:50

Täällä / Tuolla suunnassa taas Mazar venyi ja venyi, kunnes ne sorkkaraudan voimin ovesta tultiin hakemaan. ~160cm oli niillä mittaa kukitusta viikon - pari jatkuessa.

Tume-O

ViestiKirjoittaja Tume-O » 29.5.2007 15:00

Voi olla, että johtui sitten lyhyestä vegetyksestä, että jäivät venahtamatta hirveästi.
Oli dripfeedissä 1200w alla useiden muiden seurana. :)

polttokenno

ViestiKirjoittaja polttokenno » 29.5.2007 20:50

No katteellaan tässä miten ne kasvaa. Just tuikkasin 5 multiin ja innoistuin huuhteleen kahen juuret ja laitoin ne bubbleriin :wink: Ja lannoitteina Flora-sarja+muita ei niin tärkeitä litkuja...

greeni

ViestiKirjoittaja greeni » 1.2.2009 21:46

projektina oli tuossa mazar-akka ja Durbanpoisonuros. SShazen pari oksaa sai myös vähän pölyä vaikka pikkasen hermahteli muutenkin lopussa.Enivei tuo mazarpoison on hyper psykoaktiivista ja psykedeelistä vähän turhankin tripautus matskua.Tunnin jlkn iskee häijy tyhjyys höystettynä kaikella.Tuntuu kuin olis olemassa fyysisesti ja henkisesti n. pari metriä korkeemmalla ja painovoima on olematon luuseri. Sitten kun on tarpeeksi koomatrippailtu, tyhjenee jääkaappi,pakastin ja kuivamuonat. Näin siis ekat testit..
P L M - Peace, Love and marijuana..

Huohotus

ViestiKirjoittaja Huohotus » 3.2.2009 15:22

Olen kasvattanut pari Mazaria ja nyt olen myös ollut läsnä seuraamassa ystäväni mazar-projektia. Tähän asti ei ole tullut vastaan sitä fenoa joka venyy överisti kukituksessa, vaan venyminen on pikeminkin ollut hyvin hillittyä ja yksi kasvi ei edes juuri venynyt kukituksessa. Hartsia mazar tekee oikein mukavasti ja nopeasti. Ylimmät lehdetkin alkavat hartsiintua jo viikon-kahden päästä kukkimisen alusta. Haju on keskitasoa vähän vahvempaa, ei ehkä valtaa koko kämppää mutta lähietäisyydeltä kun nuuhkaisee, tulee esiin aika tunkkainen budin tuoksu. Itselläni ei ollut minkäänlaista hajunpoistoa ja hajun sai kyllä tuuletettua nopeasti pois kämpästä jos vain oli tarvis.

Polttona mazar on aika jumittavaa mutta kyllä sitä voi hyvän touhuvaihteenkin saada päälle. Budi on aika vahvaa ja jälkijumin tuntee luissaan vielä seuraavana aamuna. Minulle mazar ei sopinut pitkällä aikavälillä kovinkaan hyvin, sillä aivoni alkoivat tuntua rasvaisilta ja ajatukset katkeilivat hyvin usein. Liekö sitten ollut liian indicaista, tiedä häntä, mutta on sitä olemassa paljon mielenkiintoisempiakin lajikkeita.

XtaS

ViestiKirjoittaja XtaS » 12.2.2009 16:36

Pahoittelen kun tulen ryöstämään topickia toiselle lajikkeelle, mutta ajattelin että turha tehdä uutta topickia jos joku sattuisi tässä tietämään.

Eli onkos kokemuksia World of Seedsin Maza-Kushista?
Legend Collection: MAZAR KUSH

Genotype: 100% indica
Female: PURE AFGAN KUSH
Stabilized male hybrid: NEW MAZAR LINE
Harvest time: 8 weeks indoor
Keeping it green

Palaa sivulle “Hamppulajikkeet”