Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Iamnumber

Re: Kysy & Vastaa @vapaavyöhyke

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 23.5.2018 22:09

Anonyymi456 kirjoitti:Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..

Sanoisin että mahdollisuudet ovat käytännön nolla.
Mutta rahalla saa ymmärtääkseni varmuutta eli apteekista/netistä/tms on mahdollista ostaa huumetestejä omaan käyttöön. Eos tarkemmin. Kannattaa tutkia asiaa ja hankkia se herkin .. jos siis tuolle tielle lähdet.

Oma ymmärrykseni on että:
1) vaikuttavat aineet normaalist menevät käyttäjän keuhkoihin jossa suuri osuus imeytyy käyttäjän kehoon.
2) ulkoimassa 80cm etäisuudellä passiivisen tupakoinnin kautta (pari sätkää) kulkeutuva osuus on hyvin hyvin pieni.. arvailisin jotain 1/5 000 vrt sätkän polttajaan tms ..

Yhdessä altistuksen äärimmäisen pieni määrä sekä altistumisen ja testin välinen aika tarkoittavat että riski positiiviselle on käytännön olemato.
Irrational one

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.5.2018 20:22

Iamnumber kirjoitti:
Anonyymi456 kirjoitti:Olin viime viikonloppuna juhlissa, joissa ihmiset polttivat kannabista joko ulkona tai sisällä yhdessä huoneessa. Juhlat kestivät yhdeksän tuntia. Olin polttotilanteissa mukana ulkona passiivisena osapuolena ja tietenkin olin sisällä, mutta en huoneessa missä poltettiin. Minulla on tulossa 2-3 viikon päästä huumetestit. Onko mahdollista, että annan positiivisen tuloksen passiivisena osapuolena? Olen 164/79kg, joten hieman ylipainoa on..

Mutta rahalla saa ymmärtääkseni varmuutta eli apteekista/netistä/tms on mahdollista ostaa huumetestejä omaan käyttöön. Eos tarkemmin. Kannattaa tutkia asiaa ja hankkia se herkin .. jos siis tuolle tielle lähdet.

1) vaikuttavat aineet normaalist menevät käyttäjän keuhkoihin jossa suuri osuus imeytyy käyttäjän kehoon.
2) ulkoimassa 80cm etäisuudellä passiivisen tupakoinnin kautta (pari sätkää) kulkeutuva osuus on hyvin hyvin pieni.. arvailisin jotain 1/5 000 vrt sätkän polttajaan tms ..

Yhdessä altistuksen äärimmäisen pieni määrä sekä altistumisen ja testin välinen aika tarkoittavat että riski positiiviselle on käytännön olemato.

Jos netistä tilaan testejä, tuleeko itselleni siitä ongelmia?

schnabelgabel

ViestiKirjoittaja schnabelgabel » 26.5.2018 9:30

Vieras kirjoitti:
Iamnumber kirjoitti:

Jos netistä tilaan testejä, tuleeko itselleni siitä ongelmia?

Yhtä paljon kuin raskaustesteistä

noobi

ViestiKirjoittaja noobi » 5.6.2018 8:22

Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 5.6.2018 21:20

noobi kirjoitti:Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Sipulikanava

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 7.6.2018 7:19

noobi kirjoitti:Poistoista. Olosuhteet muuttuu, en haluaisi tuhota. En tunne ketään. Mitä teen?

Pitää tutustua oikeisiin ihmisiin, eikä mihinkään sipulikanaviin.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... gs.ilHNzj0
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.6.2018 12:53

Sam 1 kirjoitti:

Pitää tutustua oikeisiin ihmisiin, eikä mihinkään sipulikanaviin.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/arti ... gs.ilHNzj0

Mitäpä jos on introvertti, joka ei osaa tutustua ihmisiin ylipäätään? Harvoin ne kasvattajat on kovin helposti lähestyttäviä persoonia muutenkaan. Vähän turhaa pätemistä siis tällainen.

Sipulikanavalle on perustettu tässä kevään mittaan kolme seuraajaa, jotka löytyvät 15 min googlailulla. Sinällään tuon uutisen postaaminen on siis yhtä fiksua, kuin postaisi uutisen Viherpeukun ratsiasta ja huutelisi perään "Huumeiden kasvattelu ei kannata, osta mielummin kadulta hassista!".

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 7.6.2018 14:20

Vieras kirjoitti:
Mitäpä jos on introvertti, joka ei osaa tutustua ihmisiin ylipäätään? Harvoin ne kasvattajat on kovin helposti lähestyttäviä persoonia muutenkaan. Vähän turhaa pätemistä siis tällainen.

Sipulikanavalle on perustettu tässä kevään mittaan kolme seuraajaa, jotka löytyvät 15 min googlailulla. Sinällään tuon uutisen postaaminen on siis yhtä fiksua, kuin postaisi uutisen Viherpeukun ratsiasta ja huutelisi perään "Huumeiden kasvattelu ei kannata, osta mielummin kadulta hassista!".

Mitäpä jos ”noob:in” viestistä ei ilmene minkälainen henkilö on kyseessä, selvää on vain se, että kontaktien
puute on ongelma. Ikävää ”Vieras” että koit viestini pätemisenä ja turhana linkin postaamisena, se ei ollut tarkoituksena.
Sinäkin voisit kasvattaa vähän selkärankaa ja kirjoitella omalla käyttäjätunnuksellasi?

noobi

ViestiKirjoittaja noobi » 8.6.2018 1:02

En tiedä uskaltaako noille kanaville pitäisi joku Tor olla ja kaikkea. Aika epätoivoinen tilanne, ei voi pienellä paikkakunnalla kauheasti kysellä ympäriinsä.

sus

ViestiKirjoittaja sus » 8.6.2018 7:52

Jos homma kaatuu uskallukseen käyttää tilanteessa helpointa mahdollista reittiä, niin ehkä sen sitten vain kuuluu mennäkkin niin.

Vieras

U-Huum-O seulat

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.6.2018 17:17

Moro!

Mulla on tulossa 10 päivän päästä huumeseulat, joita on mahdoton kusettaa. Olin tällä viikolla poltellut 2 krt ja yhteensä sen 0.5-0.7 verran budia. Nyt selvillä oltu 2 pv ja ennen sitä poltin vain n. 5-7 hatsia ja sitä ennen tiistaina n. 0.4. Olen 185cm ja 60kg eli vähäsen alipainoinen. Mitkä mahollisuudet että näkyis posiitiviset? Vettä ja urheilua myös nyt ajoin duunailla.

Sinsechilla

ViestiKirjoittaja Sinsechilla » 10.6.2018 19:33

Itellä ainaki on alle viikossanin poistunut hyvin toletauolla, koemielessä uskaltanut jopa syödä pari päiv ennen testiä. Itsellä poistuu kusesta ilmeisesti 4 pvän jälkeen, siinä vaiheessa kun hiki ei enää haise axe jamaicalta.. Aerobista liikuntaa, saunomista, uintia, vettä. Juo vettä sillä tavalla, että tulee pari kertaa kirkasta kusta päivässä, niin kuona-aika hyvin poissa. Ennen testiä mahd paljon vettä.
Mikä tekee noista testeistä idioottivarmat?
-Chilla

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 9:13

Hei forumilaiset! En löytänyt lannoitteista hamppufoorumilta tietoa joten ajattelin nyt kysyä teiltä, että mitä te käytätte sisäkasvatukseen lannoitteena?

Kertokaa toki missä vaiheessa mitäkin lannoitetta käytätte, sekä kertokaa kuinka monta milliä litraan sekoitatte. Kiitos etukäteen
Kertokaa myös brändi ja kaikki mitä tarvitset terveen ja hyvän kukan kasvattamiseen tarvitset ?

iamnumber2

ViestiKirjoittaja iamnumber2 » 18.7.2018 9:45

Lannotteissa toki vaikuttaa moni juttu joita et maininnut kysymyksessä.

1) Onko mikä kasvualusta? multa, kookos, vesi ..
2) Haluatko lähteä orgaaniselle linjalle vai perus mineraali lannoitteita.

General Hydroponicsin flora duo ( grow + bloom ) lannoitteita olen käyttänyt. Lisänä vielä micro vaikka bloomissa kait on noitakin.

Annostus grow 5-30ml /10L + bloom 5-40ml /10L kasvuvaiheen mukaan. mullassa annostus 50% tuosta. toki vaihtelee eri lannoitusaineiden välillä.. viikottaista annostusohjettan en viitsi lähteä kopioimaan

Jos näillä tiedoilla aloittaisin uudestaan niin..
Varmaan ottaisin orgaanisia lannoitteita normi mineraali lannoitteiden sijaan.
Pienemmät määrät .. tuntuvat riittävän minulla paljon pidempään mitä kuvittelin
Alussa multa parempi koska on anteeksiantavaisempi ph suhteen vrt vesi kasvatus.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 10:29

Moi! Mitä suosittelet? Toimiiko tämä https://chilitarvike.fi/tuotteet/kasvua ... svualusta/
Jos luulet että orgaanisella kasvattaa paljon enemmän ja nopeammin kuin mineraali lannotteilla niin ottaisin orgaaniset :)
Ovatko nämä general hydroponics orgaanisia lannoitteita? Onko nää sun lannoitteiden määrät tarkoitettu multa kasvatukseen?
Suunnittelemassa ensimmäistä satoa joten kokemusta ei ole. Olen kyllä lukenut paljon kasvattamisesta joten perus asiat on hallussa. Mutta nää ravinteet ja niiden mittaus on sitten iha liian monimutkaisia.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 10:35

Jos tämä multa ei toimi niin suosittele jotain ja kerro ihmeessä kauaksi aikaa mullassa riittää lannoitteita. jonka jälkeen pitää rupee syöttää näitä hydroponicsin tuotteita

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 18.7.2018 10:58

Vieras kirjoitti:Jos tämä multa ei toimi niin suosittele jotain ja kerro ihmeessä kauaksi aikaa mullassa riittää lannoitteita. jonka jälkeen pitää rupee syöttää näitä hydroponicsin tuotteita

Ota näistä edes joku perusasia haltuun: viewtopic.php?t=20657 ja viewtopic.php?t=3333
Sitten voit muutenkin panostaa omatoimisuuteen ja lukea sieltä täältä ympäri forumia, kuinka muut ovat kas-
vatuksiensa kanssa menetelleet. Jos et löydä Hamppuforumilla mistään tietoa, kuinka lannoitetaan, niin
silloin kannattaa ehdottomasti mennä mihin tahansa ulkomaiselle hampunkasvatusforumille.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 11:30

Haluaisin käyttää ihan kunnon lannoitteita eikä mitään kananmunan kuoria liutettuna veteen.. olen tuon jo lukenut muutamaan otteeseen ja haluan vain vinkkejä mitkä lannoitteet ovat eniten käytettyjä ja hyväksi todettuja.. olen koittanut etsiä tietoa lannoitteista täältä mutta löytänyt vain missä ihmiset kertoo mitä lannoitetta käyttää ja käsitykseni mukaan ei kannata mennä putelin ohjeilla. Joten tarvitsen jotain infoa kuinka monta milliä litraan sekoitetaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 14:21

Okei eli olen ostamassa biobizzin growi, sekä bloom. Tarvinko topmaxia? Menenkö ihan pullojen ohjeiden mukaan? Tuleeko kenellekään mieleen, että tarvisko jotain muuta noiden lisäksi sisäkasvatukseen?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.7.2018 14:38

^^^lisään vielä aion käyttää orgaanisia ravinteita, sekä mullassa kasvatan

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”