Kuva

Olenko nyt kusessa?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Avatar
räsänen
Viestit: 425
Liittynyt: 30.10.2012

Re: Olenko nyt kusessa?

ViestiKirjoittaja räsänen » 21.6.2018 5:40

Vieras kirjoitti:Onko kenellekään tullu kotietsintää nykyään kasvatus välineiden tilaamisesta? Tarkoitan esim. Setttiä missä teltta, tuulettimet ja natikka. Itselle muutama viikko takaperin tuli euroopan sisältä paketti, oli kärsiny kovasti matkalla ja päältä auki osittain, vähän oli uudelleen teipillä teipattu ja korjailtu ja nyt kuumottaa..


Ei kannata kuumoilla liikaa. Mä oon tilannu monta settiä esim saksasta suoraan kotiin, ja välillä paketit on ollu niin paskana että on saanu korjailla ite postissa ihan huolella että saa kamat leviämättä autoon. Tuskin on kukaan kurkistanut mitä sun paketissa on, ja vaikka oliskin niin laillista tavaraa, toki poliisi voi mielivaltaisesti toimia miten haluaa mutta en näkisi syytä huoleen. Kaverit on tilanneet tuhansien eurojen satseja tavaraa suoraan kotiin, eikä ole kukaan kysellyt perään.


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija