Hamppuforumin Joulupatakeräys jälleen käynnissä, osallistu sinäkin!

Kuvia ulkokasvatuksesta 2018

Savuke

Re: Kuvia ulkokasvatuksesta 2018

ViestiKirjoittaja Savuke » 15.8.2018 10:23

Höttö ganjaa tuli ensimmäisestä sensiskunkista. Joutu kyllä kaataa liian aikaisin toinen vielä onneksi kypsymässä. Aika mitätön määrä kuivaa mutta ei voi valittaa ainakin on hartsista ja toimivaa polttoa :pimp:

Kuva

kukkahattusetä1

ViestiKirjoittaja kukkahattusetä1 » 15.8.2018 19:02

Noniin eiköhän munki olisi jo aika laittaa vähän kuvia. Eka ulkokasvatus ikinä.

iso onyx.
Latvomaton onyx, joka ilmeisesesti kasvaa aika hyvänkokoiseksi.

onyx.
Peurojen tai hirvien latvoma onyx, joka aika pian valmista. Tästä olen maistiaisia ottanut ja oli tosi vahvaa

onyx feno.
Tää oli vissiin joku sativafeno ku ohuet lehdet(?)

LR2.
Lowryder 2. Toinenkin lr löytyy mutta ei ole nyt kuvaa.

Huono laatu ku kännykällä otettu kuvat.

pexi1968

ViestiKirjoittaja pexi1968 » 16.8.2018 11:40

nyt täytyy sanoo et en osaa laittaa kuvia,olis kyllä mutta osaisko joku neuvoa miten ja mistä klikkaa,uuno olen :doh: :wanha:

WeedDog
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja WeedDog » 16.8.2018 19:00

pexi1968 kirjoitti:nyt täytyy sanoo et en osaa laittaa kuvia,olis kyllä mutta osaisko joku neuvoa miten ja mistä klikkaa,uuno olen :doh: :wanha:

Lataat ensin kuvasi verkkoon, johonkin kuvapalveluun. Suosittelen itse imgur.com -palvelua.
Kun kuvasi on ladattu palveluun, kopioi kuvan osoitteen ja seuraat näitä ohjeita:

viewtopic.php?f=16&t=25712&p=318764&hilit=Kuvien+lisääminen#p318764
... Ruohokoira täällä \o/ ...

pexi1968

ViestiKirjoittaja pexi1968 » 17.8.2018 5:25

ok kiitti :yes: :yes: :yes:

Casas

ViestiKirjoittaja Casas » 19.8.2018 2:11

Royal nepal dane f2 joka on on polytetty Lemon Skunkilla. Ihan vitun pieni :D
Kuva

Thyphoon ja Nepal kolme kuukautta :) Metrin mittaisia pehkoja. Kuivuus ja liian tiivis maa :oops:
Kuva

Tukutuku lampaitani. Kuka tunnistaa maton taustalla.
Kuva

Isoin kukkiva Royal Nepal katosi. Yksi iso on mutta se on urkki. Katotaan kauanko se kasvaa.
Ulkokasvatus-season 2018 on ohi minun puolestani.
-Toi nukke on ihan helmi.
-Tosi sekavaa. Ruokahalu ok, ja yksipäivä skipattu. <- tänään on maanantai:D

Chiller

ViestiKirjoittaja Chiller » 19.8.2018 9:58

kukkahattusetä1 kirjoitti:Noniin eiköhän munki olisi jo aika laittaa vähän kuvia. Eka ulkokasvatus ikinä.

[url=https://aijaa.com/aFLoYD]iso onyx.[/url]
Latvomaton onyx, joka ilmeisesesti kasvaa aika hyvänkokoiseksi.

[url=https://aijaa.com/63wu9I]onyx.[/url]
Peurojen tai hirvien latvoma onyx, joka aika pian valmista. Tästä olen maistiaisia ottanut ja oli tosi vahvaa

[url=https://aijaa.com/y9F8w7]onyx feno.[/url]
Tää oli vissiin joku sativafeno ku ohuet lehdet(?)

[url=https://aijaa.com/pf0xjP]LR2.[/url]
Lowryder 2. Toinenkin lr löytyy mutta ei ole nyt kuvaa.

Huono laatu ku kännykällä otettu kuvat.

On todella hyvän näköinen feno.
Onkohan hirvillä/peuroilla kyky haistella parhaat terpeenit, kun minullakin joskus latvoivat ja sit tuli hyvän näköistä, joskin ei kerenneet valmiiks kun kylvin niin myöhään. Purplea pukkas sekin.

Mukava myös nähdä että väki raaskii lehdet jättää spotille. Kannattaa jättää varretkin.
Tulee biodiesel hyvin kun roippeet maatuu ja biomisto popsii ne.
Minä oon jopa arviolta 100g kuivaa, kolmen ekan lehdet jättäny myöhemmille pintalannoitukseksi.
Tämä jos mikä on sitä laatuun panostamista.
Joskus se pitää kirjoittaa näköjään näkyville että onnistuu. Viimein sain aikaiseksi kun kerroin panostavani nyt laatuun ja niin teinkin. Kylvin vain 10 regu earlyä ja 3 fem autoa tänä kesänä. Yhden early nartun jätin niistäkin 7L astiaan kokeeks ja urokset nurin. Hyvin pysyny kyydissä ja hengissä pienempi early pienemmässä spotissa.
En vieläkään saa kuvia aikaiseksi, mutta autot on nurin ja tähän asti minun parhaita.
Meni ihan nappiin nyt kun sain no-till toteutuksen ja 2x harjoittelukesää alla.
Eikä harmita kun en enemmän kylväny. Oisin tod.näk. jotenkin kämmänny homman... on kokemusta siitäkin kun jokapuolella rehottaa niin mikään ei toimi kunnolla.

Tyytyväinen oon myöskin etten ikinä lähtenyt homeentorjuntaan mukaan, vaikka kaiken infon keräsin siitäkin.
Jotkut gurut on samaa mieltä mihin itse päädyin. Kaikki peliin spottiin ja tarvittaessa aikaisin nurin.
Luomu on parasta. Luomu homeenestoakin on, mutta itse lähtisin siihen vain isommalla kylvöllä, vesicuretuksella ja hazaks siivilöinnillä.
Mutta kuka mitenkin.
Minun tekis mieli viedä ikäänkuin tappiin asti touhu, kuitenkin, vielä joku syksy. Luomu homeenesto tai ei.
Kuivatus, vesicuretus, ja dry hash :pimp:

jakkimakupala

ViestiKirjoittaja jakkimakupala » 20.8.2018 11:14

AK-47 11L Kangasruukussa
Kuvalinkki

Ideakonsultti

ViestiKirjoittaja Ideakonsultti » 24.8.2018 18:39

Vieläköhän mahtaa selvitä ilman hometta ja keretä valmiiksi :think:
kesä/heinäkuun vaihteessa alkanu kukinnan purple thyphoon.

https://uppaa.fi/image/E9b
https://uppaa.fi/image/E9i

Edit. Kasvissa näkyy sellasta valkosta höytyvää mutta se on horsmista lentänyttä eikä hometta.

jakkimakupala

ViestiKirjoittaja jakkimakupala » 26.8.2018 6:27

Royal Nepal x Dane F3

Tästä tuli otettua pistoja ja tuli tehtyä femmattua siitepölyä.
Valmistumisen suhteen näyttää heikolta.
Oma mutu, että johtuu aurinkolehtien puutteesta.

Kuvalinkki

jakkimakupala

ViestiKirjoittaja jakkimakupala » 3.9.2018 22:02

Ak47 Homeensietokyky oli kiitettävä.

Kuvalinkki

Teekoo39

ViestiKirjoittaja Teekoo39 » 4.9.2018 20:18

Ideakonsultti kirjoitti:Vieläköhän mahtaa selvitä ilman hometta ja keretä valmiiksi :think:
kesä/heinäkuun vaihteessa alkanu kukinnan purple thyphoon.

https://uppaa.fi/image/E9b
https://uppaa.fi/image/E9i

Edit. Kasvissa näkyy sellasta valkosta höytyvää mutta se on horsmista lentänyttä eikä hometta.

Nyt ainakin onneksi luvannut jopa hellettä lähiajoiksi. Itselläkin sama ongelma päällä eli paha homepelko päällä.
Tässä olis budikuva edistyneimmästä omista kolmesta kasvistani, kuva n. 1.5vko vanha jolloin myös lamnoitettu ekaa kertaa koko kesänä.
Kuva

Leilaz

ViestiKirjoittaja Leilaz » 4.9.2018 23:15

Nyt ainakin onneksi luvannut jopa hellettä lähiajoiksi. Itselläkin sama ongelma päällä eli paha homepelko päällä.
Tässä olis budikuva edistyneimmästä omista kolmesta kasvistani, kuva n. 1.5vko vanha jolloin myös lamnoitettu ekaa kertaa koko kesänä.
Kuva[/quote]

Nätin näkönen. Mikä lajike? tää kesä olis ollu earlyille tosi hyvä elokuu olis saanu olla parempi

Teekoo39

ViestiKirjoittaja Teekoo39 » 5.9.2018 16:39

Leilaz kirjoitti:Nyt ainakin onneksi luvannut jopa hellettä lähiajoiksi. Itselläkin sama ongelma päällä eli paha homepelko päällä.
Kuva

Nätin näkönen. Mikä lajike? tää kesä olis ollu earlyille tosi hyvä elokuu olis saanu olla parempi[/quote]

Lajiketta en tiedä, random simppuja oli joista 3/5 sattuikin kukkimaan. :D
Yllätys oli positiivinen kun koko kesänä käynyt katsomassa ja luulin etteisivät kuki. Pitää käydä lähiyönä katsomassa edistystä, kun lannoitetta. :P

Jarii89

ViestiKirjoittaja Jarii89 » 6.12.2018 15:12

Kuvalinkki
Kuvalinkki
Kuvalinkki
Kuvalinkki
Joo hetki kesti enneku sai kuvia laiteltuu, mutta sentään tän vuoden puolella :D

Tuommosta ganja dwarfii tuli.. hyvä kesä ja vettä sai kyllä kantaa työkseen.
Lyhin tais olla n. Metrin ja pisin 160cm pari latvoin ja muutomia taivuttelin kokeeksi ihan hyvin tuloksin.

Tälleen melkein ensikertalaisena lannoitus osu suht kohilleen, ehkä pk:ta hiukan liikaa.. lähinnä makua ajatellen mut paranee curettuessa.

Palaa sivulle “Ulkokasvatus”