Siementen ”liian hyvät geenit

B.B.L

Siementen ”liian hyvät geenit

ViestiKirjoittaja B.B.L » 25.5.2018 20:59

Olen kasvatellut yli 10v suoraan siemenistä kerran vuodesta koska en viitsi ylläpitää mutseja.
Viimeisen 3v aikana olen huomannut että siemenestä kasvatetut kasvit tarvitsevat huolenpitoa paljon paljon enemmän kun 10-5v sitten.
Tuntuu että geenit on tavallaan tuhottu sillä että näitä kasvatetaan monta sukupolvea putkeen miltei täydellisissä olosuhteissa,
kun nämä siemenet joutuu/pääsee joka päiväisen kasvattajan puutarhaan niin ne ovat täysin shokissa kun olosuhteet ei olekkaan täysin ihanteelliset.
Teen tosissaan yhden sadon vuoteen, ja tää menee jostain syystä af:illä.
Vuosia takaperin ihastuin näihin ja näissä pysynyt, varmaan siksi että näissä luonto tekee mitä tekee ja itse voi seurata vierestä.
Partsillakin näitä on tullut kasvateltua, paras muisto :wanha: vanhasta kunnon Fin 420 siemenistä joista tuli yli metristä puita partsilla täynnä budia alhaalta ylös ilman mitään valoja.

Hampun pitäisi olla rikkakasvi mutta nykyään nämä siemenet on niin pumpulissa kasvaneita että niitä pitäisi pitää kuin kipeätä kullia että kasvaa.....

AF siemenet alkaa olemaan /kaikki siemenet alkaa olemaan niin sisäsiittoisia että pitäisi olla labra että saa kasvamaan, ennen heitit siidut partsille ja sait kesän lopussa poltot loppuvuodelle, nyt saat paapooa että mikään kasvaa vaikka vuosia harrastuksen kanssa takana.

Peräänkuulutan vanhoja hyvä AF geenejä esim toi Fin420, stuporsonic tjsp taisi myös olla toinen hyvä 2000 loppupuolen tuotos ja niitä legendaarisia on enemmänkin.

Tänne voi vuodattaa ne ”vanhan hyvän ajan” lajikkeet jotka kasvaa vaikka oikeasti unohtaisi viikoksi, sisä ja ulko AF siis haussa
totuus on jossain kulman takana

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”