Aapuva kaivataan!

Tttt

Re: Aapuva kaivataan!

ViestiKirjoittaja Tttt » 12.1.2019 10:37

Fomppuharum kirjoitti:Minkäkokoinen setup kyseessä? Teltassa? Montako kasvia?

9kasvia. 600w+400w ja teltta 120x240
Nää pitkään vegeilleet 3multakasvia vie ton puolikkaan ja toisella puolella on 2x65l bubblerit.
:mrgreen:

Tttt

ViestiKirjoittaja Tttt » 12.1.2019 10:53

Fomppuharum kirjoitti:Voi voi. Ilmaiset neuvot ovat juuri sen arvoisia kuin niistä maksoit.

Itse tekisin näin.

1)Aamulla aikaisin tapaamispäivänä kasvit jätesäkkeihin, säkin suu tiiviisti kiinni teipillä tai jollakin muulla. Säkit kellariin tai varastoon, johonkin mihin vuokraisäntä ei mene varmuudella.

2) asunnosta kaikki kasvatukseen liittyvä piiloon. Ei mitään näkyville.

3) kunnon tuuletukset asuntoon, ikkunoita auki jne... Onat käyttöön tarvittaessa. Paista jotakin pekonia tai muuta tuoksuvaa asunnossa kyseisenä päivänä.

4) nimet vuokrasoppariin ja parit jutut kahvikupin ääressä.

5) kasvit kellarista heti kun vuokraisäntä lähtenyt. Kyllä ne kestää muutaman tunnin säkeissä.

Ei mitään tähtitiedettä. Onnea! Kerro miten meni...

Jep. Kunhan nuo kolme multakasvia saa häkkiin sullottua niin saa 6bubblerinarttua lähtee veks.
Jotenkin näin me mennään :think:

Teacherofmagic

ViestiKirjoittaja Teacherofmagic » 12.1.2019 13:04

Manalismiles kirjoitti:Ei ne mistään säkityksistä friikkaa. Mulla on ollut kesken kukituksen kasvit viikon pimeässäkin lampun hajoamisen takia..

Päästäähän ne jonki verran valoa lävitse juu, mutta mä olen saanut sellaiset traumat että pelkään ehkä vähän liikaakin friikahtamista.

Aika jännä tuo silti. Minulla friikkasi kun oli yöllä mennyt sähköt ja sen myötä ajastinkin tietysti sekaisin. En tiedä kauanko sähkö oli poissa, mutta harvemmin ne montaa tuntia on ja sitten tuli vielä perään tuo ajastimen sekoilu kun en juuri silloin ollut paikalla niin se riitti WW:lle joka kasvatti papanan tuuhean lehdistön sekaan enkä huomannut sitä. Tajusin asian vasta kun kaikkien budien trimmilehdet alkoivat kääntyä alaspäin (kaiketi suojaamaan siemeniä?) ja budin kasvu oli heikkoa. Siitä kun lähti availemaan nuppuja niin asia alkoi valkenemaan. Eikä tämä ole edes ainut vitutuksen aihe. Tajusin jälkeenpäin että heitin satoja femmattuja ww siemeniä rodeen.

No, tuo oli meikän eka kasvatus niin on siinä kuitenkin silver liningia kerrakseen opin muodossa.

Tommy Bong

ViestiKirjoittaja Tommy Bong » 12.1.2019 14:52

Teacherofmagic kirjoitti:
Manalismiles kirjoitti:Ei ne mistään säkityksistä friikkaa. Mulla on ollut kesken kukituksen kasvit viikon pimeässäkin lampun hajoamisen takia..

Päästäähän ne jonki verran valoa lävitse juu, mutta mä olen saanut sellaiset traumat että pelkään ehkä vähän liikaakin friikahtamista.

Aika jännä tuo silti. Minulla friikkasi kun oli yöllä mennyt sähköt ja sen myötä ajastinkin tietysti sekaisin. En tiedä kauanko sähkö oli poissa, mutta harvemmin ne montaa tuntia on ja sitten tuli vielä perään tuo ajastimen sekoilu kun en juuri silloin ollut paikalla niin se riitti WW:lle joka kasvatti papanan tuuhean lehdistön sekaan enkä huomannut sitä. Tajusin asian vasta kun kaikkien budien trimmilehdet alkoivat kääntyä alaspäin (kaiketi suojaamaan siemeniä?) ja budin kasvu oli heikkoa. Siitä kun lähti availemaan nuppuja niin asia alkoi valkenemaan. Eikä tämä ole edes ainut vitutuksen aihe. Tajusin jälkeenpäin että heitin satoja femmattuja ww siemeniä rodeen.

No, tuo oli meikän eka kasvatus niin on siinä kuitenkin silver liningia kerrakseen opin muodossa.

Ei tarvi harmitella niitä siiduja, kyseisistä siiduista kasvaa 99% hermiksiä jos nuita friikkikasvin siiduja meinaat :D

Fomppuharum

ViestiKirjoittaja Fomppuharum » 12.1.2019 18:09

Tttt kirjoitti:
Fomppuharum kirjoitti:Minkäkokoinen setup kyseessä? Teltassa? Montako kasvia?

9kasvia. 600w+400w ja teltta 120x240
Nää pitkään vegeilleet 3multakasvia vie ton puolikkaan ja toisella puolella on 2x65l bubblerit.
:mrgreen:

No huh huh.

Itse tarjoaisin vuokraisännälle kyllä lounaan, mieluummin kuin lähtisin tämmöistä purkamaan.
Aikamoinen urakka. Voimia operaatioon!

Teacherofmagic

ViestiKirjoittaja Teacherofmagic » 12.1.2019 21:19

Tommy Bong kirjoitti:

Ei tarvi harmitella niitä siiduja, kyseisistä siiduista kasvaa 99% hermiksiä jos nuita friikkikasvin siiduja meinaat :D

Siis mulla oli kolme ww jotka oli kaikki ei feminisoiduista siemenistä. Yksi niistä friikkasi ja nussi ne kaksi muuta ww. Eikös silloin pitäisi tulla femmattuja siemeniä niistä kahdesta?

Iamnumber

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 12.1.2019 21:55

Siis mulla oli kolme ww jotka oli kaikki ei feminisoiduista siemenistä. Yksi niistä friikkasi ja nussi ne kaksi muuta ww. Eikös silloin pitäisi tulla femmattuja siemeniä niistä kahdesta?

Nartun saa tuottamaan siitepölyä muutamalla eri tavalla.. Olosuhteiden seurauksena tapahtunut friikkaaminen on näistä huonoin sillä siitepölyn mukana siemeniin siirtyy juuri havaittu alttius friikkaamiseen.

Kyllä .. siidut ovat ymmärrykseni mukaan femmattuja.
Irrational one

Teacherofmagic

ViestiKirjoittaja Teacherofmagic » 12.1.2019 22:01

Iamnumber kirjoitti:

Nartun saa tuottamaan siitepölyä muutamalla eri tavalla.. Olosuhteiden seurauksena tapahtunut friikkaaminen on näistä huonoin sillä siitepölyn mukana siemeniin siirtyy juuri havaittu alttius friikkaamiseen.

Kyllä .. siidut ovat ymmärrykseni mukaan femmattuja.

Okei, kiitos tiedosta! Luulin että friikauttaminen ja sillä muiden narttujen pölytys on ainut tapa, mutta pitääkin ottaa selvää nuista paremmista menetelmistä. 30e viidestä siidusta alkaa pidemmän päälle kasvattaan tattia otsaan, niin tekisi mieli tuotakin kokeilla (ja ehkä oppia)

Sam 1
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Sam 1 » 12.1.2019 22:32

Jos altistat puhtaan nartun esim.hopealiuokselle => narttu kasvattaa palleja joista tulee sitä Fem.pölyä.
Tällä pölyllä voit tehtailla feminoituja siemeniä niin kauan, kunnes pölysi on steriiliä.
Narttu pölyttää myös itsensä ja nämä siemenet ovat myös feminoituja.

Jos esim.valovuoto tai huono perimä on aiheuttanut kasvin friikkaamisen, pallit kasvavat ja tulee pölyä.
Niin juuri tällä pölyllä kasvatetuista siemenistä, ei kasva terveitä feminoituja narttuja.
Tällä pölyllä saa terveistä nartuista sairaita siemeniä, joista kasvaa friikkaavaa tyttöpoika-rehua,
jota myös transuksi kutsutaan.
Täytettä jointin pohjiksi tai piipun perälle, jos ei miljardi siemenmurusta makua haittaa. :eiei:
– Melkein nauratti, kuinka paljon paarmoja siellä oli, sanoo Salmela.

Teacherofmagic

ViestiKirjoittaja Teacherofmagic » 12.1.2019 22:54

Sam 1 kirjoitti:Jos altistat puhtaan nartun esim.hopealiuokselle => narttu kasvattaa palleja joista tulee sitä Fem.pölyä.
Tällä pölyllä voit tehtailla feminoituja siemeniä niin kauan, kunnes pölysi on steriiliä.

Jos esim.valovuoto tai huono perimä on aiheuttanut kasvin friikkaamisen, pallit kasvavat ja tulee pölyä.
Niin juuri tällä pölyllä kasvatetuista siemenistä, ei kasva terveitä feminoituja narttuja.
Tällä pölyllä saa terveistä nartuista sairaita siemeniä, joista kasvaa friikkaavaa tyttöpoika-rehua,
Täytettä jointin pohjiksi tai piipun perälle, jos ei miljardi siemenmurusta makua haittaa. :eiei:

Kiitoksia infopläjäyksestä. Tarkoitin että friikauttaa yhden nartun ja tämän friikin palli siementää ei-friikanneita narttuja, joista otetaan siemenet, niin onko näilläkin taipumus hermistelyyn, vaikka itse emo ei ole friikannut? Jos näin on, minulle on valehdeltu! :evil:

Iamnumber

ViestiKirjoittaja Iamnumber » 12.1.2019 22:58

Sam 1 kirjoitti:Jos altistat puhtaan nartun esim.hopealiuokselle => narttu kasvattaa palleja joista tulee sitä Fem.pölyä.

Kiitoksia infopläjäyksestä. Tarkoitin että friikauttaa yhden nartun ja tämän friikin palli siementää ei-friikanneita narttuja, joista otetaan siemenet, niin onko näilläkin taipumus hermistelyyn, vaikka itse emo ei ole friikannut? Jos näin on, minulle on valehdeltu! :evil:

Sinulle on valehdeltu..

lapsen (siemenen) geenit tulevat isältä ja äidiltä.

kertomassasi tapauksessa vähintään äidin geeneissä on taipuvuus friikkisyyteen.

ymmärrykseni mukaan siementäjät (ainakin kokeneemmat) kiusaavat narttuja mm. valovaihteluilla jotta voivat kitkeä friikkiherkät yksilöt pois.
Irrational one

Palaa sivulle “Sisäkasvatus”