kynamies kirjoitti:saanko kysyä miksi helvetissä jo tässä vaiheessa keskustellaan ulkoprojekteista?
Suunnittelu on jo itsessään hauskaa puuhaa.
kynamies kirjoitti:saanko kysyä miksi helvetissä jo tässä vaiheessa keskustellaan ulkoprojekteista?
Sahtimummo kirjoitti:kynamies kirjoitti:saanko kysyä miksi helvetissä jo tässä vaiheessa keskustellaan ulkoprojekteista?
a1pp4013 kirjoitti:Kertokaas mulle kun en ulkokasvatukseen oo perehtynyt. Pystyykö af fem kasvista ottaa pistoja ja pistää ne ulos vai joutuuko jokaisen kasvin kasvattaa siemenist? En tajua miksi ei voisi, näin mulle vaan sanottiin et ei voi. Vai pitääkö sitä pistää 15 regua per paikka et sais ees ainakin 5 naarasta per paikka? Aika työ vaan pysyä perässä ettei kerkee pölyttyä.
Kallista hommaa toi af fem siidujen ostokin...
Miten tai minkä aikaa ennen kesää alatte valmistautua kasvattamiseen? Kasvatatteko alut sisällä ja siirrätte ulos vai miten? Onko mitään laikkeit mitä vois tehdä että hommais nartun josta pistoi ja niit vege alku sisällä ja ulos että kerkiivät sit kukkia myös?
lizzy kirjoitti:Sahtimummo kirjoitti:kynamies kirjoitti:saanko kysyä miksi helvetissä jo tässä vaiheessa keskustellaan ulkoprojekteista?
Totta. On mukavaa miettiä että nämä mä laitan kasvamaan tuonne ja nuo voisi laittaa sille uudelle spotille jonka löysin kesällä ja voisi ehkä kunnostaa sen parin vuosen takaisen huippuspotin joka pelasti sadekesän.
Pysyy mieli virkeänä hankien keskellä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Minombre ja 0 vierailijaa