Kuva

Kysymys koskien kasvattamista.

Aloittelevien viherpeukaloiden kysymyksiä
Alueen säännöt
Kasvatuksen ABC
Täältä voit kysyä ja etsiä vastauksia aloittelevien viherpeukaloiden ongelmiin.

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
syyton666

Kysymys koskien kasvattamista.

ViestiKirjoittaja syyton666 » 12.6.2019 12:59

Hei. Mulla kasvatus teltta 1.2m*1.2m*2m, multa, seitsemän 15l ruukkua, kaksi 11l ruukkua ja neljä 50l ruukkua ja valoina spna 400w ja led noin 150w pistokkeesta.

Jos samanlaiset kasvatus välineet, niin miten kasvattaisit samoilla välineillä. Esimerkiksi 9 pientä kasvia tai 4 isoa kasvia. Latvominen, lst jne. Tietenkin fem siemenet. Ei autoflower.

Syyton666

Tommy Bong

Re: Kysymys koskien kasvattamista.

ViestiKirjoittaja Tommy Bong » 12.6.2019 13:30

Sehän nyt riippuu täysin omista mieltymyksistä, jos ei mennä sato ja tehokkuus edellä. Jos mennään niin sog, muuten itse henk. koht tykkään kun on pari kunnon puuta, sopivasti karsii höttöjä pois niin komeeta jälkeä tulee niinkin. Jos vähemmän puskia, ja sato edellä niin sanoisin että kannattaa scrogittaa. Loppujen lopuks paha sanoo mitään, kun ei tiedä mitä lajiketta suunnittelet. Tää kysymys ei ehkä olis muutenkaan ollut ihan oman aiheen arvoinen, ja muutenkin jos lukee pääpiirteittäin ne järkevät aloitukset läpi (joita on nykyään aika hankala löytää kaikkien tämmöisten alotusten takia), niin pystyisi ehkä itse päätellä, mikä omalle kohdalle sopii parhaiten. Foorumilta löytyy myös esim. Kysy ja vastaa osio, jossa voisi esittää tämänkaltaisia kysymyksiä, jos ei aiheeseen löydy valmiiksi omaa osiota.

Caindingle

ViestiKirjoittaja Caindingle » 12.6.2019 18:28

Ihan kokemuksesta se että parhaillaan yrittänyt neljää isohkoa puskaa tuossa samassa tilassa, parhaimmillaan vittumaista mikromanagerointia tilan kanssa. Eli jos monta niin maltillinen koko ainakin pitää.. Oppia ikä kaikki ja ei ikinä enää autoja jotka vegettävät toista kuukautta. :lol:
Seuraavan kerran laitan vain kaksi ja scrog.

weed420

ViestiKirjoittaja weed420 » 12.6.2019 23:19

4 x 15 litraa ja scrog

Bob_weeD**

ViestiKirjoittaja Bob_weeD** » 20.6.2019 19:19

Kookos ja 4x10l

Palaa sivulle “Kasvatuksen ABC”