Kuva

Mikserit?

Bongit, piiput, ruokaohjeet jne.
Älli

Re: Mikserit?

ViestiKirjoittaja Älli » 9.6.2013 18:51

Itse tykkäsin kovasti mintusta mikserinä! :) Ostin turkista maustehyllyn ja huomasin kotona kyseisen purkin, pakkohan sitä oli kokeilla. Maku savun puhaltamisen jälkeen oli hyvin hammastahnamainen, mutta raikas. :D

ganjana

ViestiKirjoittaja ganjana » 2.8.2013 7:29

paras mulle ollut kuivattu siankärsämö=) tunnettu ennen aikaan mm. akan tupakkana. ei yskitä=)

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 2.8.2013 17:50

Wikipedian mukaan Euroopassa polteltiin myös päärynän lehtiä ennen kuin uuden maailman tutkimusretket toivat mukanaan tupakan.
"I, as a responsible adult human being, will never concede the power to anyone to regulate my choice of what I put into my body, or where I go with my mind. From the skin inwards is my jurisdiction." ~ Alexander Shulgin

räsänen

ViestiKirjoittaja räsänen » 17.2.2014 12:15

Testasinpa tuota tupakin keittelyä minäkin huvikseni... Eli kohteeksi sattui sininen LM aski, josta hajotin tupakat ja laitoin kessut lasipurkkiin. Päälle kiehuvaa vettä, annoin muhia n. 10min ja vesi meni tosi ruskeaksi, välillä ravistelin purkkia. Keitin uudet vedet ja sama homma uusiksi, nyt vesi oli jo huomattavasti haaleamman väristä. Lopuksi keitin vielä yhden satsin vettä, ja jätin röökit kuumaan lasipurkkiin hautumaan pariksi tunniksi, purkkia välillä ravistellen....

Sitten puristelin enimmät vedet siivilää vasten pois ja kuivasin kosteudet hellalla. Ei kyllä maistu röökille enää, eikä nikotiininousujakaan tule.

green-o-matic

ViestiKirjoittaja green-o-matic » 17.2.2014 20:24

Koitin timjamia. Olipa muuten härkäsen pahaa. Nyt istutin mintun, aka mixeripuskan ja napsin siitä. Ilmottelen kun oon testannu.
Friends with weed, are friends indeed, but friends without weed are friends in need!

ARvngr

ViestiKirjoittaja ARvngr » 17.2.2014 22:30

green-o-matic kirjoitti:Koitin timjamia. Olipa muuten härkäsen pahaa. Nyt istutin mintun, aka mixeripuskan ja napsin siitä. Ilmottelen kun oon testannu.
Kukinto ihan jees pienissä määrin. Lehti ylläripylläri ei.

Palaa sivulle “Niksinurkka”