Kuva

Ulkokasvatuksesta kiinni jääneitä?

weed420

Re: Ulkokasvatuksesta kiinni jääneitä?

ViestiKirjoittaja weed420 » 8.9.2019 19:22

kaverille tehtiin yhden siemenen takia etsintä, niin eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.. etelä-suomessa tapahtui. hänellä sattui samalla olemaan pistoja hoidossa, missä kävikin sitten hassusti.. en aluksi uskonut, vaan luulin vain vitsiksi.

300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti

Re: Ulkokasvatuksesta kiinni jääneitä?

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 8.9.2019 20:03

Minulla oli 150 itsetehtyä hyvin kalliin lajikkeen siementä, ja ehkä 100 lr#2 siementä, ja sekalainen määrä käyttämättä jääneitä bonareita, ehkä 30kpl. Läpinäkyvissä minigripeissä, jääkaapin ovessa avoimesti hyllyllä. Kaksi kaappia täynnä kaikkea mitä kasvatuksessa voi tarvita. Useita lamppuja, klooneri, hiiliä. Käynnin syy oli läheisen tekemä vasikointi riidan päätteeksi. Muuta ei lähtenyt kuin teltta, ilmanpoisto, natikka, kasvit, ja kasvualusta. Jättivät himaan pällistelemään, että jaha.

Moni asia on näissä hommissa usein monimutkaisempi kuin luulisi. Niinkuin aiemmin sanoin, käytäntö on valitettavan erilainen eripuolilla maata, kuten jokainen tällä foorumilla hyvin tietää, mutta ei nyt ihan näin erilainen. Kun paska osuu tuulettimeen, syyllinen löytyy 99% peilistä. Tämän olen itse oppinut, ja yritän olla tekemättä ko. mokaa uudestaan.

Palaa sivulle “Ulkokasvatus”