Mikä on sun pointti? Mitä lisättävää sulla on? "Kukaan ei sanonu mua ennen sanaakaan" joten kukaan ei saa sanoakaan sanaakaan?

Kukaan ei myöskään sua ennen osottanu sellasta käytöstä, jota tässä kritisoit:
Pinerapple kirjoitti:Aika paljon kuulee tuota länkytystä tyhjää äänestävistä/äänestämättä jättävistä, mutta kaikki uskottavuus näiltä nyrkin heristäjiltä menee siinä että niin vihasia ollaan vain niille jotka olisi voinut äänestää sitä omaa puoluetta. Ja tätäkin kuulee yksinomaan näiltä pienemmiltä puolueilta. Ollaan vaan niin saatanan persekipeitä kun oma puolue ei pärjää. Että joo, tunkekaa ne nyrkkinne perseeseenne; tyhjää äänestäminen on aivan yhtä validi mielipide kuin mikä tahansa viherpiipertäjä mite ite äänestitte.
Mennään eteenpäi.
Jos nyt ymmärsin oikein, niin olet sitä mieltä että kaikkien pitäisi äänestää, MUTTA jos ei nappaa niin sitten EI pitäisi äänestää. Tämä on juuri se kanta mitä olen tässä ajanut. Niin mitä tässä kinastellaan? Ja miksi heristelet nyrkkejäsi ihmisille jotka eivät äänestä, jos sinun omastakaan mielestäsi heidän ei pitäisi äänestää?
Väännetäänpä rautalangasta.
1) Optimitilanteessa kaikki äänestäis.
2) Jos ei oo tarpeeks hyvää käsitystä ehokkaista eikä muutenkaa politiikasta, ei tartte äänestää.
3) Jos ei äänestä, on turhaa kuitenkin valittaa kun ei ite oo pyrkinyt muutosta tekemään.
Me oltiin näistä kaikista kohdista samaa mieltä, oikein vai väärin? Jatketaan. Ihmisiä löytyy mm. seuraavista ryhmistä:
A) Ihmisiä, joilla on mielestään tarpeeks hyvä käsitys politiikasta äänestääkseen ja jotka äänestää.
B) Ihmisiä, joilla ei ole mielestään tarpeeks hyvä käsitys politiikasta äänestääkseen ja jotka äänestää.
C) Ihmisiä, joilla on mielestään tarpeeks hyvä käsitys politiikasta äänestääkseen ja jotka ei äänestä.
D) Ihmisiä, joilla ei ole mielestään tarpeeks hyvä käsitys politiikasta äänestääkseen ja jotka ei äänestä.
Oikein vai väärin?
Ihan vaa sua valaistakseni mun kannasta mä ilmasin pettymykseni ryhmää "C" edustaviin ihmisiin. Lisäks ilmasin närkästykseni ihmisiä kohtaan jotka kuuluu ryhmään C tai D (ei äänestä) mut joilla kuitenkin on pokkaa valittaa poliittisesta tilanteesta vaikkeivat äänestä. Mun viestit ei ollu mitenkää kryptisiä asian suhteen: mua tympäsee ihmiset jotka uskoo tietävänsä mikä olis paremmin mutteivat kuitenkaan osallistu äänestysprosessiin. Väitätkö, ettei ole ihmisiä joiden kanta ei ollu tyyliin, että "äänestäsin Piraatteja tai Itsenäisyyspuoluetta mut ei ne kuitenkaa pääse läpi ni en mä ees vaivaudu"?
Alun perinhän ilmasin mielipiteeni vaalien tuloksista seuraavasti:
Hiisaajahemuli kirjoitti:Heristän nyrkkiä kaikille saamattomille ketkä ei menny äänestämään, jos olisivat äänestäneet muita kuin kolmea eniten ääniä kalastanutta puoluetta! Ja ketkä pellet myöntää auttaneensa Hakkaraisen takas?

Tää oli mun kannanotto tuloksiin ja kaikki sitä seurannu väittely on ollu täysin turhaa mut sen sijaan että oisit ottanu mun alkup. kommentin vaikkapa semihumoristisena mielipiteenä, mitä sen alun alkaen piti olla, sä päätit ottaa asiat henkilökohtasesti, vittuilla ja heittää olettamuksia tyhjästä tälleen:
Pinerapple kirjoitti:--kaikki uskottavuus näiltä nyrkin heristäjiltä menee siinä että niin vihasia ollaan vain niille jotka olisi voinut äänestää sitä omaa puoluetta--tätäkin kuulee yksinomaan näiltä pienemmiltä puolueilta. Ollaan vaan niin saatanan persekipeitä kun oma puolue ei pärjää--tunkekaa ne nyrkkinne perseeseenne; tyhjää äänestäminen on aivan yhtä validi mielipide kuin mikä tahansa viherpiipertäjä mite ite äänestitte.
Tästä tää lähti liikkeelle. "Että joo", miks otat asian nii vitun henkilökohtasesti että tunnet asiakses vääntää vieläki? Sun ymmärrystä vois avittaa, ettet yrittäs esittää mitää "pointtia" ennen ku oot täysin varma että ymmärrät, mikä toisen kanta oli ja ennen ku tarkistat, ettet vahingossa ala vääntää argumenttia tyhjästä, koska niinhän tässä kävi ja oikeaa argumenttia ei ole. Sua vaan nähtävästi vituttaa että joku heristää nyrkkii. Ja vastauksena seuraavaan:
Pinerapple kirjoitti:Jos nyt ymmärsin oikein, niin olet sitä mieltä että kaikkien pitäisi äänestää, MUTTA jos ei nappaa niin sitten EI pitäisi äänestää. Tämä on juuri se kanta mitä olen tässä ajanut. Niin mitä tässä kinastellaan?
Tässä kinastellaan siitä kuinka sä burgeroit "nyrkin heristämisen" takia. Heristän nyt nyrkkiä sun tyhmyydelle

Kysyttävää?
Edit: itte asiassa tuli sellanen seinä periaatteessa OT-tekstiä, että lisäkysymykset kannattaa pistää suosiolla YV:nä...