Ajateltiin käydä pienellä porukalla tuolla Amsterdamin vilinässä. Ennen siellä käyneenä coffeeshop-meininki on kyllä tuttu, mutta nyt on mukana henkilö joka ei ole koskaan tupakoinut eikä polttanut kannabista, mutta haluaisi kokeilla sitä. Kertoili, että ei halua polttaa sitä mutta on kuullut että kahviloista saisi kannabiskakkusia. Itsekään niitä en ole koskaan kokeillut enkä syönyt kannabista, mutta haluaisin toki itsekin niitä kokeilla. Minkälaisia ne siis yleensä ovat sisällöltään, onko hasiksesta vai cannabutterista tehtyjä ja paljonko itse asiaa niissä on noin keskimäärin? Jostain minulla on sellainen mielikuva että niissä olisi noin pari grammaa per kakku. Tuollainen satsi voi ensikertalaiselle olla aika kova, joten onko vihjeitä miten niitä kannattaisi nauttia? Pieniä palasia alkuun, mutta kun vaikutus alkaa parin tunnin viiveellä verrattuna polttamiseen niin miten kontrolloida että milloin on 'sopivissa'? En itsekään mitään överikuoseja tahdo vaan tosiaan sellaiset 'sopivat'.
No, tyhmiä kysymyksiä ja ehkä irrelevanttejakin itse asian kannalta, mutta newbieitä ollaan tuossa syönnissä..