Niiden lait
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Niiden lait
Eikö ärsytä että kaikki nää http://www.finlex.fi/linkit/sops/19750042 huumeet on kielletty paperilla seisoo niiden säännöt mitä pitäisi noudattaa ei luovuteta koska kannabis on ainakin mieletön rentouttaja
Re: Niiden lait
"Kaikki lait pitää olle sellaiset, että ne ovat yhteiseksi hyödyksi, ja sen tähden, kun laki tulee vahingolliseksi, se ei enää ole laki, vaan vääryys ja se on hylättävä" - seitsemäs tuomarinohje
"Kaikki laki on asetettu oikeuden ja kohtuuden tähden", on vanha tuomarinohje. "Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei saata olla lakikaan" sanoo toinen tuomarinohje saman asian.
"Eri aikoina ja eri puolilla maailmaa sana "oikeus" on ymmärretty eri tavoin. Oikeuden "lähteistä" on niistäkin oltu montaa eri mieltä. Onpa niitä pidetty itsensä isän Jumalan säätämänä (Mooseksen laki). Mutta jos pysyttelemme ihmisten parissa ja maan pinnalla, voimme todeta, että varhaisin oikeuden lähde on tapa: sen mukaan muodostuu velvoittavaksi ohjeeksi se, mikä ihmisten kesken on hyväksyttävää, mikä on tavallista. Kun tapa vakiintuu kiinteäksi ja sitä noudatetaan kyllin laajalti ja pitkään, puhutaan maantavasta. Tapa muuttuu silloin oikeudeksi, tavanomaiseksi oikeudeksi. Kehittyneessä yhteiskunnassa oikeuden tärkeimpänä lähteenä on laki, kirjoitettu laki, lain säätäjän antama ja julkaisema."
Yllä oleva teksti on suoraan Pikku Jättiläisestä
Ennen laki ja oikeus syntyi yleisistä tavoista ja siitä mitä pidettiin oikeana ja vääränä, mikä oli haitaksi ja hyödyksi yhteiskunnalle tai yhteisölle.
Minulla olisi oikeus polttaa ja kasvattaa pilveä, ellei laki sitä kieltäisi.
Tämä laki taas ei ole syntynyt siksi että kansakuntamme ja yhteisömme sitä olisi vaatinut vaan siksi että toisessa maassa yksittäinen henkilö totesi sen huumeeksi ilman perusteluja tai tutkimusta.
Koska laki sen kielsi, ihmiset oppivat että kannabis on huume, koska laissa niin sanotaan. Niin laista tuli tapa ja eikä toisinpäin.
Suomen huumelainsäädäntö on laki josta on tullut tapa, se ei ole oikeuden mukainen, eikä se sellainen että se oli yhteiseksi hyödyksi ja kaiken lisäksi se on enemmän vahingoksi kuin hyödyksi.
Sitä ei asetettu oikeuden ja kohtuuden tähden vaan siksi että muualla on tehty niin ja painostettu muutkin tekemään.
Ja sellaista lakia en ainakaan itse vaivaudu noudattamaan.
"Kaikki laki on asetettu oikeuden ja kohtuuden tähden", on vanha tuomarinohje. "Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei saata olla lakikaan" sanoo toinen tuomarinohje saman asian.
"Eri aikoina ja eri puolilla maailmaa sana "oikeus" on ymmärretty eri tavoin. Oikeuden "lähteistä" on niistäkin oltu montaa eri mieltä. Onpa niitä pidetty itsensä isän Jumalan säätämänä (Mooseksen laki). Mutta jos pysyttelemme ihmisten parissa ja maan pinnalla, voimme todeta, että varhaisin oikeuden lähde on tapa: sen mukaan muodostuu velvoittavaksi ohjeeksi se, mikä ihmisten kesken on hyväksyttävää, mikä on tavallista. Kun tapa vakiintuu kiinteäksi ja sitä noudatetaan kyllin laajalti ja pitkään, puhutaan maantavasta. Tapa muuttuu silloin oikeudeksi, tavanomaiseksi oikeudeksi. Kehittyneessä yhteiskunnassa oikeuden tärkeimpänä lähteenä on laki, kirjoitettu laki, lain säätäjän antama ja julkaisema."
Yllä oleva teksti on suoraan Pikku Jättiläisestä
Ennen laki ja oikeus syntyi yleisistä tavoista ja siitä mitä pidettiin oikeana ja vääränä, mikä oli haitaksi ja hyödyksi yhteiskunnalle tai yhteisölle.
Minulla olisi oikeus polttaa ja kasvattaa pilveä, ellei laki sitä kieltäisi.
Tämä laki taas ei ole syntynyt siksi että kansakuntamme ja yhteisömme sitä olisi vaatinut vaan siksi että toisessa maassa yksittäinen henkilö totesi sen huumeeksi ilman perusteluja tai tutkimusta.
Koska laki sen kielsi, ihmiset oppivat että kannabis on huume, koska laissa niin sanotaan. Niin laista tuli tapa ja eikä toisinpäin.
Suomen huumelainsäädäntö on laki josta on tullut tapa, se ei ole oikeuden mukainen, eikä se sellainen että se oli yhteiseksi hyödyksi ja kaiken lisäksi se on enemmän vahingoksi kuin hyödyksi.
Sitä ei asetettu oikeuden ja kohtuuden tähden vaan siksi että muualla on tehty niin ja painostettu muutkin tekemään.
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.
Jos joskus lain noudattamatta jättämiselle löytyy asialliset perusteet niin tuossapa noita! Way to go Luuuna ja totaalisesti oon samaa mieltä!
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
-
gpaonwjear
Saako tätä tekstiä lainata? jos saa niin tässä se on valmiiksi muokattuna:
Minun mielestä tätä tekstiä voisi lähettää jopa kansanedustajille. Teksti oli omalla tavallaan koskettava ja se pisti ajattelemaan. Vielä jos uskaltaisi omalla nimellään sen lähettää, niin se olisi uskottavampi, toisaalta oman nimen puuttumisen voisi perustella pelolla, jonka nykyinen lainsäädäntö monissa meistä herättää.
Minulla olisi oikeus polttaa ja kasvattaa hamppua, ellei laki sitä kieltäisi.
Tämä laki taas ei ole syntynyt siksi, että kansakuntamme ja yhteisömme sitä olisi vaatinut, vaan siksi että toisessa maassa yksittäinen henkilö totesi sen huumausaineeksi ilman perusteluja tai tutkimuksia.
Koska laki kielsi kannabiksen, ihmiset oppivat että kannabis on huume koska laissa niin sanotaan. Niinpä laista tuli tapa eikä tavasta laki.
Suomen huumausaine-lainsäädäntö on laki joka ei ole oikeuden mukainen, eikä sellainen, että se olisi yhteiseksi hyödyksi, päinvastoin se on enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Sitä ei ole asetettu oikeuden ja kohtuuden tähden, vaan siksi että muualla on tehty niin ja painostettu muutkin tekemään.
-Hannu Hampuusi
Minun mielestä tätä tekstiä voisi lähettää jopa kansanedustajille. Teksti oli omalla tavallaan koskettava ja se pisti ajattelemaan. Vielä jos uskaltaisi omalla nimellään sen lähettää, niin se olisi uskottavampi, toisaalta oman nimen puuttumisen voisi perustella pelolla, jonka nykyinen lainsäädäntö monissa meistä herättää.

-
Edwin
"Kaikki lait pitää olla sellaiset, että ne ovat yhteiseksi hyödyksi, ja sen tähden, kun laki tulee vahingolliseksi, se ei enää ole laki, vaan vääryys ja se on hylättävä" - seitsemäs tuomarinohje
Tässä (yllä) on lyhyesti ja tyhjentävästi kerrottu, miksi SKY on olemassa.
Tässä olisi myös vakavaa ajateltavaa lainsäätäjille, miksi HE ovat olemassa.
Ai sitäkövarten, että laki tulisi joskus päivitettyä, aika kuluu laki ei... se täytyy muotoilla aina tarvettaan vastaavaksi, tilanteen mukaan.
Tässä (yllä) on lyhyesti ja tyhjentävästi kerrottu, miksi SKY on olemassa.
Tässä olisi myös vakavaa ajateltavaa lainsäätäjille, miksi HE ovat olemassa.
Ai sitäkövarten, että laki tulisi joskus päivitettyä, aika kuluu laki ei... se täytyy muotoilla aina tarvettaan vastaavaksi, tilanteen mukaan.
- ajatus shakki
Suomessa on muutenkin sellainen mentaliteetti, että jos joku asia ei miellytä kristillisiä ja kokoomuslaisia golf-kenttineen, se kielletään saman tien lailla. Tämän jälkeen ihmetellään kun ihmiset eivät noudatakaan näitä lakeja ja sitten kovennetaan taas rangaistuksia.... Ihme menoa.
"Raha kiipeää ylös, paska valuu alas. Mieti ketä äänestät ensi eduskuntavaaleissa."
- pullapoika
- 2 tähteä

anteeksi kun nostin aiheen ylös (:
Sehän olisi kyllä tosiasia, että jos suomessa oltaisiin käytetty kannabista noin 300vuotta, ja vasta 50vuoden sisällä oltaisiin keksitty alkoholi suomeen, niin se kyllä kiellettäisiin täysin ja "huumevalistaja" kertoisi kouluissa oppilaille vääriä kuvia ja valheita alkoholista ja yhdistäisi sen heroiinin rinnalle, mutta kun asia on toisinpäin, niin kannabis käy oman tiensä suomessa.
Jo alle 50vuoden päästä on kansanedustajat jne, kaikki melkein kokeilleet tai ainakin haistaneet miltä pilvi maistuu/haisee. Ollut joskus pilvessä ja hyväksyy sen.
Mulla on kavereita tosipaljon, ketä äänestäis kannabiksen laillistamisen puolesta, jos sellainen äänestys tehtäisiin, vaikka he eivät itse edes halua kokeilla sitä, mutta ajattelevat, että se on heidän oma tapa rentoutua ja päihtyä, ketä haluaa poltella.
Ihan jees kavereita, pari kaveria saattaa joskus kysyä, että miten kasvit voivat, tosin eipä minun kasveista tiedäkkään kuin muutama kaveri ja puolet eivät edes polta pilveä, mutta eivät paheksu sitä. Sitten on niitä, kelle en edes pahimmassa tilanteessa kertoisi
Kyllä minusta ei ole mikään ongelma pitkällä ajalla katsoa, että kannabis tulisi lailliseksi suomessa.
Sehän olisi kyllä tosiasia, että jos suomessa oltaisiin käytetty kannabista noin 300vuotta, ja vasta 50vuoden sisällä oltaisiin keksitty alkoholi suomeen, niin se kyllä kiellettäisiin täysin ja "huumevalistaja" kertoisi kouluissa oppilaille vääriä kuvia ja valheita alkoholista ja yhdistäisi sen heroiinin rinnalle, mutta kun asia on toisinpäin, niin kannabis käy oman tiensä suomessa.
Jo alle 50vuoden päästä on kansanedustajat jne, kaikki melkein kokeilleet tai ainakin haistaneet miltä pilvi maistuu/haisee. Ollut joskus pilvessä ja hyväksyy sen.
Mulla on kavereita tosipaljon, ketä äänestäis kannabiksen laillistamisen puolesta, jos sellainen äänestys tehtäisiin, vaikka he eivät itse edes halua kokeilla sitä, mutta ajattelevat, että se on heidän oma tapa rentoutua ja päihtyä, ketä haluaa poltella.
Ihan jees kavereita, pari kaveria saattaa joskus kysyä, että miten kasvit voivat, tosin eipä minun kasveista tiedäkkään kuin muutama kaveri ja puolet eivät edes polta pilveä, mutta eivät paheksu sitä. Sitten on niitä, kelle en edes pahimmassa tilanteessa kertoisi
Kyllä minusta ei ole mikään ongelma pitkällä ajalla katsoa, että kannabis tulisi lailliseksi suomessa.
lol apua 
-
Katala lokki
Avain on esimerkiksi sanonut hyvin aiheesta biisissään kaks lakii, "...laittaa meiät linnaan jos me pusketaan spreitä, ei me rikota lakii, Suomen laki rikkoo meitä." Näinhän se juuri tekee ja rikkoo aika tavalla myös perustus lakia vastaan. Perustuslaki kun sanoo et "jokaisella tulisi olla henk.koht. koskemattomuus ja yksilönvapaus." Näin ei kuitenkaa ole. Kyllähän se vika mun mielestä piilee tietämättömyydessä-kukaan ei ota selvää mistää asioista "ei kiinnosta, ei 1 ihminen pysty kuitenkaa vaikuttaa, nii miks turhaan pitäis vaivaa päätä". Ja toinen syy on et Suomiki, joka on mukamas niin oikeusvaltio on menossa koko ajan vaan oikeistolaisempaan suuntaan, jolloin pilvenpolttoa ja kasvatusta ei tulla laillistamaan ikinä.
Joo mut kaikki riippuu valinnoista. Jos et kasvata etkä käytä kannabista, et voi jäädä kiinni. Se riski on otettava, jos kannabiksen sen arvoiseksi katsoo. Onhan toi lainsäädäntö perseestä mut oikeesti sille ei voi yhtään mitään. Paska valuu aina alaspäin. Eli jossain EU-kabineteis noi setit ratkaistaan aikanaan. Siihen asti rikollisia ollaan, mut ei vois vähempää napata.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"
- Harha-Aisti
Niin kyllähän jokaisella ihmisellä pitäisi olla selkeät moraaliset ja eettiset arvot, joita ei määrää laki vaan terve järki. Kuitenkin monet ihmiset käyttäytyvät lammasmaisesti ja luottavat "johtajiin" (toinen nimi "johtajille" on raha), tottelevat käskyjä ja alistuvat elämäntapaan, joka ei millään muotoa toteuta ihmisen omaa käsitystä siitä mikä on oikeasti tärkeää tässä elämässä.
Ihmiset pakertavat töissä, menevät naimisiin, tekevät lapsia ja samalla kokoajan ajattelevat että kohta tämä maailma on valmis ja kaikki on onnellisia. Ikävä tosiasia on, että ilman omaa tahtoa ja halua muuttaa asioita siihen suuntaan mikä merkitsee itselle, ei ihmisen olemassaolo ole muuta kuin pelkkää juoksemista oravanpyörässä. Mutta jos tämä orava hyppääkin pois siitä härdellistä niin koittaa kovat ajat kun ruokaa ei tuodakkaan aina nenän eteen...mutta kyllä se vapaus on sen arvoista.
Elämä kyllä saattaa tuntua joskus hankalalta, kun on pakko yrittää elää maailmassa, jossa raha puhuu ja ihmiset on saatu uskoteltua, että materialismillä voidaan "tuottaa" onnea. Mutta ei sitä omaisuutta saa sinne mullan alle mukaan.
Missä on maailma jossa ihmiset saavat toiset ihmiset tuntemaan hyvää mieltä, kukaan ei kadehdi toista eikä ole mitään tarvetta kilpailla tai "olla parempi ihminen". Ei kukaan ole toista parempi...on vain olosuhteita ja sattumia.
No tämmöstä tuli vaan tässä mieleen, kun aloin kelaamaan. Yritetään pitää vaan kiinni niistä omista arvoista ja ei anneta kenenkään tallata meidän oikeuksia; Oikeutta polttaa yrttiä silloin kun siltä tuntuu, oikeutta ilmaista oma mielipiteensä, oikeutta puollustaa heikompia, oikeutta tehdä sitä mikä on moraalisesti ja eettisesti oikein oman maailmankuvansa mukaisesti.
Ihmiset pakertavat töissä, menevät naimisiin, tekevät lapsia ja samalla kokoajan ajattelevat että kohta tämä maailma on valmis ja kaikki on onnellisia. Ikävä tosiasia on, että ilman omaa tahtoa ja halua muuttaa asioita siihen suuntaan mikä merkitsee itselle, ei ihmisen olemassaolo ole muuta kuin pelkkää juoksemista oravanpyörässä. Mutta jos tämä orava hyppääkin pois siitä härdellistä niin koittaa kovat ajat kun ruokaa ei tuodakkaan aina nenän eteen...mutta kyllä se vapaus on sen arvoista.
Elämä kyllä saattaa tuntua joskus hankalalta, kun on pakko yrittää elää maailmassa, jossa raha puhuu ja ihmiset on saatu uskoteltua, että materialismillä voidaan "tuottaa" onnea. Mutta ei sitä omaisuutta saa sinne mullan alle mukaan.
Missä on maailma jossa ihmiset saavat toiset ihmiset tuntemaan hyvää mieltä, kukaan ei kadehdi toista eikä ole mitään tarvetta kilpailla tai "olla parempi ihminen". Ei kukaan ole toista parempi...on vain olosuhteita ja sattumia.
No tämmöstä tuli vaan tässä mieleen, kun aloin kelaamaan. Yritetään pitää vaan kiinni niistä omista arvoista ja ei anneta kenenkään tallata meidän oikeuksia; Oikeutta polttaa yrttiä silloin kun siltä tuntuu, oikeutta ilmaista oma mielipiteensä, oikeutta puollustaa heikompia, oikeutta tehdä sitä mikä on moraalisesti ja eettisesti oikein oman maailmankuvansa mukaisesti.
-
Vieras
Samankaltaisia ajatuksia liikkuu myös minun päässäni. Itseasiassa liikkuu varmasti kaikkien niiden päässä , jotka osaavat ajatella itse.
Viimeaikoina olen miettinyt missä me olisimmekaan ilman Jeesusta, ilman kristinuskoa. Luulen että maailma olisi jokseenkin parempi paikka elää.
Luultavasti euroopassakin vallitsisi luonnonuskonnot ja ihmiset osaisivat kunnioittaa kotiplaneettaansa, luontoa ja muita kanssaeläjiä.
Vai mitä luulet?
Viimeaikoina olen miettinyt missä me olisimmekaan ilman Jeesusta, ilman kristinuskoa. Luulen että maailma olisi jokseenkin parempi paikka elää.
Luultavasti euroopassakin vallitsisi luonnonuskonnot ja ihmiset osaisivat kunnioittaa kotiplaneettaansa, luontoa ja muita kanssaeläjiä.
Vai mitä luulet?
-
FinSpydeR
Käsittelin asiaa koulussa eräässä kirjoitelmassa. Vielä ei ole arvosteltu, mutta meteli nousee jos selkeästi aiheen takia numero on huono. Sen verran hyvä ja tehtävää hyvin paveleva kirjoitus oli...
Eli samaa mieltä ollaan täälläkin
P.S. Missäpä ei oltaisi
Eli samaa mieltä ollaan täälläkin
P.S. Missäpä ei oltaisi
-
Hoolabandoola
ajatus shakki kirjoitti:Suomessa on muutenkin sellainen mentaliteetti, että jos joku asia ei miellytä kristillisiä ja kokoomuslaisia golf-kenttineen, se kielletään saman tien lailla. Tämän jälkeen ihmetellään kun ihmiset eivät noudatakaan näitä lakeja ja sitten kovennetaan taas rangaistuksia.... Ihme menoa.
No näin on, mutta sen ei pidä olla niin. Liityin mm tämän takia SKY:hyn.
-...bandolaaaa...
EDIT: Piti oikein lukea useampaan kertaan tämä treadi. Kiitos sille kuka tämän nosti esille. Aktiivihampuusiksi ryhtyminen on kyllä saanut tämän miehen näkemään asiat HYVIN erilailla kuin ennen. Kyllä joku Esko Aho Sitran toimarina edelleen vituttaa (ei se liika palkka tyhjäntoimittajana, mutta sellainen tärkeä yhteiskunnan toimielin kuin Sitra tarvitsee erilaisen visionäärin kuin mitä kepulainen kehäraakki ja SE menetys vituttaa! Sori välispiikki.), mutta se "struktuuri" todellisuudesta ja harhakuvitelmista, eri sidosryhmien omaneduntavoittelusta yms joka muodostaa meidän arkipäivämme ulottuu ihan kaikkialle. Koska se on tilana kutakuinkin pysyvä, hyväksymme sen. On tietenkin ihan itsestään selvä että pitää astua kuvasta ulos ennen kun voi sen käsittää kuvana, mutta sen kerran nähneenä se tuntuu niin typerältä ettei nähnyt aikaisemmin. Ei mitään salaliittoja (sori) mutta jokin meidän ihmiskäsityksessä ja tapaan nähdä itseään osana yhteiskuntaa on vialla. Oireet ovat sitten kieroutuneissa oikeuskäsityksissä ja kieltolaeissa tms. Meinaan vaan että se on iso urakka edessä ja kannabiksen kieltolain kumoaminen on vain alku.
Hämmästyttävää kuinka järkevää tekstiä olenkaan kirjoittanut
Olen ehdottomasti kannabiksen laillistamisen kannalla ja ehdottomasti sitä mieltä ettei kannabis tässä lähi vuosina laillistu. Jos uskoisin että minä voisin vaikuttaa jotenkin siihen että lakiin tulisi jonkin lainen muutos, muuten kuin kirjoittamalla nimeni adressiin jota kukaan ei koskaan lue tai ota tosissaan, toimisin heti.
Niin ei - ikävä kyllä - ole.
En usko vaikuttavani mihinkään kuulumalla järjestöön joka yrittää vaikuttaa johonkin, en usko voivani vaikutta mihinkään marssimalla kadulla minkään asian puolesta, en levittämällä lentolehtiä tai liimailemalla fakta tekstiä vessan seiniin. Ikävä kyllä.
Se ei estä minua tukemasta järjestöä joka yrittää vaikuttaa asioihin, se ei estä minua marrsimasta kadulla jonkin asian puolesta tai levittämästä lentolehtisiä. Siitä ei ole mitään haittaakaan.
Pääasiallinen toimintani kannabiksen laillistamisen hyväksi on
olla noudattamatta niitä lakeja jotka sen kasvatuksen, hallussapidon käytön kieltävät sillä en pidä syitä oikeina.
Kaikkien ei tarvitse olla eturivin vapaustaistelijoita kannabiksen laillistamisen puolesta eikä sen niin tarvitse ollakaan, mutta jos jokainen tekee sen minkä omilla resursseilla kykenee niin se olisi jo jotain.
Tässä maailmassa on niin paljon vääryyttä ja vikaa että kannabiksen laillistaminen on pienen pieni murhe muun paskan seassa, ja kun se päivä joskus viimein koittaa moni pitää sitä edelleen vääränä ja pahana asiana.
Että niin..
Yritin vain sanoa että jos jossain on vika niin se pitää yrittää korjata eikä vain odottaa että joku muu sen tekee puolestasi, mutta jos et itse siihen kykene, auta edes niitä jotka yrittävät.
Olen ehdottomasti kannabiksen laillistamisen kannalla ja ehdottomasti sitä mieltä ettei kannabis tässä lähi vuosina laillistu. Jos uskoisin että minä voisin vaikuttaa jotenkin siihen että lakiin tulisi jonkin lainen muutos, muuten kuin kirjoittamalla nimeni adressiin jota kukaan ei koskaan lue tai ota tosissaan, toimisin heti.
Niin ei - ikävä kyllä - ole.
En usko vaikuttavani mihinkään kuulumalla järjestöön joka yrittää vaikuttaa johonkin, en usko voivani vaikutta mihinkään marssimalla kadulla minkään asian puolesta, en levittämällä lentolehtiä tai liimailemalla fakta tekstiä vessan seiniin. Ikävä kyllä.
Se ei estä minua tukemasta järjestöä joka yrittää vaikuttaa asioihin, se ei estä minua marrsimasta kadulla jonkin asian puolesta tai levittämästä lentolehtisiä. Siitä ei ole mitään haittaakaan.
Pääasiallinen toimintani kannabiksen laillistamisen hyväksi on
olla noudattamatta niitä lakeja jotka sen kasvatuksen, hallussapidon käytön kieltävät sillä en pidä syitä oikeina.
Kaikkien ei tarvitse olla eturivin vapaustaistelijoita kannabiksen laillistamisen puolesta eikä sen niin tarvitse ollakaan, mutta jos jokainen tekee sen minkä omilla resursseilla kykenee niin se olisi jo jotain.
Tässä maailmassa on niin paljon vääryyttä ja vikaa että kannabiksen laillistaminen on pienen pieni murhe muun paskan seassa, ja kun se päivä joskus viimein koittaa moni pitää sitä edelleen vääränä ja pahana asiana.
Että niin..
Yritin vain sanoa että jos jossain on vika niin se pitää yrittää korjata eikä vain odottaa että joku muu sen tekee puolestasi, mutta jos et itse siihen kykene, auta edes niitä jotka yrittävät.
Tämä teksti taidetaan lisätä kirjoittamiini viesteihin.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”