kusitestit..

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

kusitestit..

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.1.2005 20:47

Elikkäs, voiko mennä 4 viikon tauon jälkeen huoletta
testeihin? Ennen taukoo oli 9pv putki ja sitä ennekin tuli
pössyteltyä aika reilusti..
Oon yrittäny juoda ja syödä reippaasti ja saunassakin on tullut
käytyä..
Eli kerokaa joku jolla on oikeesti kokemusta asiasta!
..Nyt on 3 viikkoo taukoo takana ja ois kiva päästä viikon päästä
taas :pimp:

Mok

Re: kusitestit..

ViestiKirjoittaja Mok » 26.1.2005 21:04

No sen mitä olen lukenut ja kuullut, niin 4 viikkoa on enemmän kuin riittävä aika. Jo viikko pitäisi riittää ja joillakin jopa pari päivää. Mutta tämäkin taitaa olla niitä asioita, jotka ovat niin henkilöstä kiinni.

sitten taas, jos tuo näyte otetaan jostakin karvasta, niin näkyy todella pitkään, mutta se taas on kuitenkin erittäin harvinaista käsittääkseni, että siitä otettaisiin näyte.

Mutta, mulla ei oo tosta mitään oikeaa tietoa. Noin olen vain lukenut.
Oooh, snake, a snake! Snake a snake ooh it's a snake! It's a...

Kooma

ViestiKirjoittaja Kooma » 26.1.2005 21:08

Olen itse ainakin 100% varma että ei näy 4viikon tauon jälkeen kusessa yhtään mitään.
''Musiikissa on se hyvä puoli,että kun se iskee,se ei satu.Iske minua musiikilla''
-Bob Marley

karderi

ViestiKirjoittaja karderi » 26.1.2005 21:35

Kaveri tilasi netistä sellasen kusitikun, millä se testasi edellisenä iltana himassa ennen työpaikan testejä. Tikku piti paikkansa, ei näkyny mitään ja se makso hulppeat 8€.

spede

ViestiKirjoittaja spede » 27.1.2005 17:00

Luultavasti tuo neljä viikkoa on aivan riittävä aika mutta jos epäilyttää niin runsas veden juominen ennen testiä on takuuvarma keino "kusettaa" kusitestiä. Itselläni oli alla useiden viikkojen kukan polttelu ja olin 3-4 päivää polttamatta ennen testiä, join vain useita litroja vettä ennen testiä ja kävin urealla noin 15-30min. ennen testin ottamista. kusi oli kyllä aivan veden väristä mutta eipä tuo tuntunut hoitsua haittaavan. Toi on tietysti riippuvainen aineen vaihdunnasta mutta luultavasti paljon vettä juoden ja jatkuvasti virtsaten ei ureaan kerkene mitään liukenemaan vaikka aineen vaihdunta olisi kuinka hidasta tahansa. ja virtsanhan voi myös värjätä nauttimalla (muistaakseni) c-vitamiinia, itse en kyllä sitä jaksanut tehdä.

alfred

ViestiKirjoittaja alfred » 28.1.2005 11:27

Kyllä toi neljä viikkoa riittää, mutta on niitäkin henkilöitä joilla on näkynyt kaksikin viikkoa varsinkin pitkän polttelujakson jälkeen!
Haaskalinnut saalistavat siellä missä nähdään nälkää.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.1.2005 14:22

Jeps, kiitti vastauksista!
Vielä viikko taukoo jäljellä :P

Whitehead

ViestiKirjoittaja Whitehead » 28.1.2005 16:30

En nyt mitenkään pelotella tahtoisi, mutta eräässä paikassa ollessani (olin siellä 2kk) huomasin, että eipä ole kenenkään sanoihin uskomista. Riippuu täysin henkilöstä ja aineenvaihdunnasta. Olin ollut 3 viikkoa polttamatta kun menin sinne "erääseen paikkaan" ja ensimmäiset puhtaat seulat tuli kun olin kuukauden siellä ollut. Eli 7 viikkoa näkyi minun kohdallani, toisin sanoen n. 2kk! Ystävälläni näkyi yli 2kk, kun taas yksi kaveri oli ollut viikon polttamatta ja anto puhtaan seulan..

Ottakaa nyt siitä sitten selvää te kaikkitietävät!

spede

ViestiKirjoittaja spede » 29.1.2005 12:47

Toi on kyllä totta että kaksikuukautta on melkeimpä niitä maximi aikoja mitä se voi näkyä(ainakin mitä olen useista lähteistä lukenut), toisaalta useissa tapauksissa toi neljä viikoa on ollut aivan riittävä. Mutta mä oon sitä mieltä että pajauttakaa vaan niin paljon kun kerkeätte ja juotte riittävästi nestettä ja tyhjennätte rakkonne ennen testiä, niin tulos on parempi kuin hyvä. omakohtaisten kokemusten perusteella voin sanoa että toi konsti toimii. ps. jos joku vielä pistäs ystävällisesti tän keskustelun linkin tonne yleiskeskustelun huumetesti ajo-oikeus juttuun niin saatas kaveri testeistä puhtaasti läpi.

Jarrski

ViestiKirjoittaja Jarrski » 30.1.2005 20:00

Kusitestit perustuu täysin siihen että tyypit tunnustaa kun ne on positiivisia ne tulokset... Ne antaa ENEMMÄN vääriä positiivisia kun oikeita positiivisia... ELI jos testattaisiin 60v vanhoillislestadiolaisia saisi niistä 60% positiivisen kusitestissä. Ainoa tapa jolla kusesta saa LUOTETTAVAN tuloksen on kallis kaasukromotografia (muistaakseni oikee nimi) mutta sitä ei kukaan tee koska se on niin kallis... JOTEN jos saatte positiivisen niin kiellätte jolloin ne JOKO lähettää sen sinne kalliiseen testiin (esim. jotkut työpaikat) TAI pyytää viikon päästä uusiks.. eli siis oli kusessa tai ei, kannattaa aina kieltää.. Tästä oli muistaakseni joku artikkeli netissä en nyt juuri muista missä..

Jarrski

vihreemies

ViestiKirjoittaja vihreemies » 31.1.2005 0:46

käykääs tsekkaa tää: http://www.testerit.fi/

en tiedä miten hyvin lie toimivat, mutta näköjään noitakin saa jo kännykällä tilattua. :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.2.2005 0:01

Noh, ei tässä enää ehdi tilailla mitään tikkujakaan...Loppuviikosta testeihin vaan ja toivotaan parasta!

rotta

ViestiKirjoittaja rotta » 26.5.2008 21:41

Jouduin uudessa työpaikassa huumetestiin ja kävi kovin kiinnostamaan miten saan elimistön puhdistettua ajoissa. Hain tietoa netistä ja tutulta kaverilta jolla on kohtuullista tietoa aineenvaihdunnasta yms. Tässä hieman tietoa miten omalla kohdalla onnistuin poistamaan cannabiksen elimistöstä kahdessa viikossa kahden vuoden päivittäisen käytön jälkeen. Nämä neuvot voivat olla osakseen turhia, mutta omalla kohdalla halusin kokeilla kaikkea mahdollista että saisin tuloksia.

En ehdota kokeilemaan tätä jos ei ole aivan varma omasta terveydestä! Jos on jotain epäilyksiä tai tulee jotain ongelmia on syytä lopettaa.

Aivain asemassa on aineenvaihdunta, etenkin rasva-aineenvaihdunta. Liikunta lisää huomattavasti aineenvaihduntaa. Liikunta pitäisi olla matalatehoista ja pitkä kestoista. Tämä tarkoittaa että ei pidä hengästyä mutta että pieni hiki nousee pinnalle. Sykeen tulisi olla 100-150 lyöntiä/minuuttissa. Tällöin lihakset käyttävät energianaan enimmäkseen rasvaa. Liikunnan olisi hyvä kestää yli tunnin. Jos liikunta on liian tehokasta elimistö alkaa käyttämää hiilihydraatteja energian lähteinään ja rasvan palaminen hidastuu. Mitä useammin päivässä jaksat liikkua sitä parempi. Tässä muutamia lajeja mitkä on hyviä. Reipas kävely, sauvakävely, kevyt hölkkä, perinteinen hiihto ja rintauinti. Pääasia on että liikunta tuntuu siltä että sitä jaksaisi vaikka kuinka kauan.

Syöminen. Päivän mittaan tulisi syödä useasti mieluiten parin tunnin välein. Älä ole pitkiä aikoja syömättä että tulee väsynyt ja ärtynyt olo. Silloin elimistö aineenvaihdunta on alhainen. Syö aterioden välissä myös pieniä valipaloja vaikka ei olisikaan nälkä, hedelmät ja vihannekset on hyviä. Älä vältä rasvan syömistä , koska silloin elimistö alkaa säästämään rasvaa ja vahentää sen palamistä. Joten pizzaa ja hamppareita voi ihan hyvin syödä. Syö myös illalla vaikka se ei normaalisti ole suositeltavaa.

Juoa päivittän 6 litraa nestettä koska se nopeuttaa aineenvaihduntaa 10%. Vesi on paras juoma, mutta siinä tulee huolehtia että elimistösi saa tarpeeksi suoloja ja mineraaleja.Vesi poistaa tehokaasti näitä elimistöstä. Veteen on hyvä sekoittaa urheilujuomajauhetta jotta saat tarpeeksi suoloja. Mineraaleja saa osettua pillereinä luontaistuotekaupoista ja ravintolisiin erikoistuneista liikkeistä. On erittän tärkeää että saat riittävästi mineraalaja ja suolola, muuten lihakset voivat alkaa kramppaamaan ja muitakin oireita voi tulla. Vitamiineja on myös hyvä syödä koska monet ovat niistä ovat vesiliukoisia. Mineraaleja ja vitamiineja on hyvä syödä yli suositeltu annos koska vesi puhdistaa elimistöä. Järki tietenkin mukana niitten popsimisessa.

Jos tupakoit älä lopeta. 15-20 savuketta päivässä nostaa perus aineenvaihduntaa 10%. Jos et polta älä missään nimessä aloita. Muutenkin todella vaarallinen huume. Myös saunominen nostaa kehon aineenvaihduntaa. Saunassa ei tule kumminkaan istua liian pitkään koska muuten se hidastaa sitä. Normaali saunomin on paras. Älä vedä kovia kännejä koska sitten on aineenvaihdunta parista päivästä viikkoon sekaisin. Muutaman kaljan voi juoda.

Muutamian ravintolisä mistä voi myös olla hyötyä.

Ino-kolin auttaa rasvan hajoamiseen kehossa. http://www.voimapuoti.com/m-sport-drink ... 10165-0001

L-Carnitin tehostaa elimistösi rasvan muuttumista energiaksi
http://www.aminoporssi.fi/epages/Amino. ... s/005-0001

Kreatiini antaa lisää teho harjoituksiin ja tehostaa rasvan palamista. Kreatiinii imeytyy hitaasti lihaksiin joten aikaa voi kulua ennen kuin mitään vaikutuksi tulee.
http://www.aminoporssi.fi/epages/Amino. ... s/056-0001

MEGA FORCE on vitamiini- ja mineraalipaketti urheilijoille. Korkea määrä vitamiineja, mineraaleja ja hivenaineita juuri keskenään oikeassa suhteessa.
http://www.aminoporssi.fi/epages/Amino. ... 10163-0001

M-sport drink on hyvä sekoittaa vetteen mitä juo jotta suoloja tulee tarpeeksi
http://www.voimapuoti.com/m-sport-drink/p/598

Rx-Optimizer nostaa kehon aineenvaihduntaa hyvä ottaa ennen liikuntaa. Tehokas!
http://www.skip.fi/rx-optimizer/p/520

Myös kaikki muut vastaavat ravintolisät toimivat kuhan sisältävät vain samoja aineita.

Cannabis testejä millä on hyvä kokeilla että keho on puhdistunut
http://www.kotitesti.fi/huumetesti__kan ... 00081.html
http://www.labema.fi/u2q1/PIF/104001-CAN.htm
http://www.smskauppa.com/?kid=40&p=3&pi ... menu_open=
http://www.testerit.fi/products.php?g1=fdc15e

pedroperäeero

ViestiKirjoittaja pedroperäeero » 27.5.2008 20:30

Polttelin tossa huhtikuun puolestavälistä toukokuun puoleen väliin päivittäin. pidin 2 kokonaista vuorokautta taukoa ja sen jälkee tuli a-klinikan kusitestit. positiivinen.

tänään kävin uudestaan, 2 viikkoa edellisestä testistä enkä oo polttanu tässä välissä. tulos positiivinen.

viikon päästä pitäis antaa puhtaat tai tulee seurauksia. jänskättää. pitää vissiin varautua joka päivä sitruunamehupurkilla ja ruveta hikoileen.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”