reijo hitler kirjoitti:Esim. http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... sitesti%2A löytyy ohjeita. Hakusana [search]kusitesti*[/search] auttaa pitkälle.
Tuota juuri etsiskielinkin
reijo hitler kirjoitti:Esim. http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... sitesti%2A löytyy ohjeita. Hakusana [search]kusitesti*[/search] auttaa pitkälle.
Vieras kirjoitti:Miksi menet ollenkaan sinne testiin? Huomenna oot tietty vatsataudissa ja soitat että haluat varata ajan myöhemmäksi. Eli ensi viikoksi. Näin saat lisäaikaa. Juot sitruunamehua, B/C-Vitamiinia ja runsaasti vettä näinä päivinä.

Jos poliisit sut vie, niin todennäköisesti verikokeeseen, mutta jos joudut kusitestiin niin ne on siin vieressä kyyläämässä ni voi olla aika hankala ottaa mitään pullosta ilman et ne huomaa. Muutama vuosi sitten näin netissä mulkun näköisen tuubin jossa oli valmiina ja/tai jonne voi itse lorauttaa.. sitten vaan sepalus auki ja kaivaa sieltä sen tekomulkun ja rutistaa.Worker kirjoitti:Nyt meni kiire mielenkiinnon edelle, olen siis töissä ja en ehtinyt kaikkea lukemaan.
Itsellä on pitkään ollut idea, jos joudun kusitestiin jostain syystä, voisiko olla mahdollista, että jos päivä on tiedossa, pullottaa vain puhtaan kaverin kusta vaikka pikku kossupulloon 5cl etc. Kaataa tätä siihen testikuppiin ja vie pullon mennessään pois..
Idea on suht sairas, mutta esim poliisin pysäyttämänä pikatesti näyttää plussaa, mutta jos viedään kusitestiin niin pitää taskussaan tällaista pientä pulloa kaverin kusta ja tätä kautta lirauttaa sen sinne.
onko ideassani perää. Pullottaa kaverin kusta, kaataa sitä kusitestiin oman virsan sijasta ?
Jepulis kirjoitti:...Jos poliisit sut vie, niin todennäköisesti verikokeeseen, mutta jos joudut kusitestiin niin ne on siin vieressä kyyläämässä ni voi olla aika hankala ottaa mitään pullosta ilman et ne huomaa. Muutama vuosi sitten näin netissä mulkun näköisen tuubin jossa oli valmiina ja/tai jonne voi itse lorauttaa.. sitten vaan sepalus auki ja kaivaa sieltä sen tekomulkun ja rutistaa.

eli kortisoli nostaa verensokeria aika radikaalisti.. tästä johtuen joutunukki sit juoksee lääkärillä diabetes kokeissa ja mitää nousua verensokerissa ei enää ole

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa