Heip!
Kiva aihe, hehee...
Mul käy aina välillä niin kun polttelen etten pysty hillitsemään itseäni ja nyt on pari kertaa tullut hypättyä sänkyyn kaverin kanssa...
Neliödraama meneillään, sairasta...
Kevättä rinnassa, omatunto on helvetin huono. Mut kivaa on ollut villeinä hetkinä

Oon maailman suurin paska, siltä ainakin tuntuu.
Hamppu on kyllä irstas huume. Ja kaikki vaan sen piikkiin
Vaikea tilanne, ollaan oltu n.10v hyviä kavereita ja aina kun poltellaan niin kummankin on vaikea olla koskematta toiseen... Kyllä ihminen osaa työntää päänsä syvälle paskaan, huh hei.
Kunnon teinimeininkiä, tais jäädä nuoruus elämättä tai jotain. Noh, asiaa ei helpota ainakaan se että kaverin poikaystävä (välillä aina ex) on super agressiivinen ja on tällä hetkellä moninkertaisessa ehdonalaisessa väkivalta/piri sotkuista... Kuolen jos se tietäis, sillä sekopäällä on ase kotona ja se uskaltaa käyttää sitä varmasti. Ansaittua pelkoa perseessä...
Ja mulla on mahtava tyttöystävä, jos se tietäis niin se murtuis enkä halua sille mitään pahaa. Kauheaan soppaan sitä voi tunkea itsensä.
Sori, oli pakko avautua. Ja aivan oikeasti: Kannabis on hyvä päihde mutta se poistaa mun estoni aivan täysin.Itsehillintää, rakkaat hampuusit! Ja vastaus kysymykseen on kyllä. Naiset ja miehet antaa helpommin savuissa, hehee
Taas yksi irstas hippi avautuu HAmppufoorumissa
Hyvää kesää kaikille, pitäkää rakkaanne mielessä ja housunne jalassa väärässä seurassa vaikka kesä kuumentaakin tunteita!