En tiiä,ihan hauskaahan se on ollu lueskella kun ihmiset täällä aukenee omista poltoistansa

.
''poltin 3,5 g lehteä ja ei tuntunut missään''
Musta kyllä kans tuntuu että sulla on käynyt sillä lailla kuten joku jo tokaisi että joko sulle ei oo myyty ''sitä itteään'' tai se on vaan ollu joitain kuivaneita aurinkolehtiä jotka oli tipahtamista vaille poimittuja ja joku hoksas voivansa tehdä rahaa myymällä ne.
Kaverilla kävi tänään näin että se oli ostanut kuulemma ihan ''kuuluisalta ja kovalta diileriltä''
TOSI vahvaa kukkaa ja oli polttanut sitä joku 1,5 grammaa kaverinsa kanssa ja molemmat olivat pihalla,vaikka ne oli polttaneet sen pelkästä jointista!!!
Sitten *henkilö X*((nimi muokattu)eli ostaja) näytti että hänellä oli lompakon välissä vielä yksi jointti jäljellä ja että siihen oli kuulemma uponnut se 0,5 g kukkaa,Henkilä X halusi sitten mennä savuttelemaan sen minun kanssani ja kerroin hänelle ettemme ala brutaalisti raiskaamaan hyvää kukkaa kehnosti kääritystä jointista.
Hain bongin ja paperia,purimme sätkän paperin päälle.
Sitten mun oli ihan pakko alkaa nauramaan,se ''Kova Diileri'' oli menny myymään mun kaverille pelkkää lehteä ja vaikka siinä oli tupakkaa mukana niin siinä ei edes silloin ollut sitä 0,5 grammaa
Kerroin kaverille että toi ei oo mitään vitun kukkaa ja se yritti inttää jonkin aikaa vastaan että onhan toi! (''kukka'' oli sellaista epämääräistä vihreää silppua,tiedä vaikka olis jollaki yrttitarhan sekoituksella jatkanut) Selitin hänelle että nyt on tullut kustua silmään ja isolla määrällä.
Käärimme kaverille jointin jonka hän kävi polttamassa yhden tuttunsa kanssa,yllättävän suuri vaikutus on vallitsevilla olosuhteilla,aluksi ''kukka'' oli ollut aivan sairaan vahvaa ja yhtäkkiä se ei enää kolissutkaan missään,vaikka määrät olivat samat
Ja kuka sanoo että placebot ei vaikuta mitenkään?
ja yhdellä kaverilla jonka tutustutin tähän hampun ihmeelliseen maailmaan hänen pyynnöstänsä sanoi että ensimmäisellä kerralla ei tuntunut missään(poltimme bongista lehteä n. 2g/pää.Durban poisonin lehteä)
Toisella kerralla polttovälineenä oli jointti ja taas oli Dp vauhdissa,samoja määriä suurinpiirtein kuin aikaisemminkin.Ei kehtaa laittaa kaveria vetämään ihan hirveitä ''övereitä'' ensimmäisillä kerroilla siksi noin suuret määrät.
Kolmannella kerralla Bongi oli taas rikoksenteko välineenä ja nyt meillä oli White Widowin lehteä noin 3-4g/pää(itellä ainakin kolisi ja ihan mukavasti,kaveri ei muka huomannut kuin pienimuotoista maiseman kirkastumista.)
4. kerta
poltimme bongista lätkää 1,5 g/2 päätä.Kolisi ja kovaa,kaveri vaan makoilee sohvalla mairea hymy naamalla ja sanoi ''että nyt muuten tuntui jonkin verran''.Itse olin suurinpiirtein koomassa....
5. kerta
Poltimme White Widowia bongista (kasvi oli tapahtumahetkellä noin kaksi kuukautta vanha,kukitusta takana n. kolme viikkoa)
Olimme vasta ensimmäisen pesällisen puolessa välissä ja kaveri huomauttaa että ei helvetti nyt kolisee,otamme vielä ''muutamat'' savut lisää ja loppuilta kului nätisti katossa olevien viivojen laskemisessa ja uppoutuessa musiikin ihmeellisiin aaltoihin ja keskustellessa henkeviä siihen saakka että uni tuli ja vei syleilyynsä...
Itse olen tehnyt sellaisen huomion että kun muistelee miltä tuntui kun ensimmäisella kerralla poltti,sitä tajuaa että silloin oltiinkin oikeasti narkoottisten aineiden hallinnassa

.
Nykyään osaa fiilistellä ja mennä asioiden mukana.Taito joka kehittyy harjoitellessa.
Uskon ettei ole sellaista ekaa kertaa joka ei muka kolahda(ellei kyse ole jostain todella pienistä määristä) sillä sitä oikeasti huomaa milloin on ottanut jotain.
Enää ei tule sitä vastaanpanemista ja hangoittelua ''etten varmasti oo pilvessä''
Vai onko tässä taas kyse siitä että kun alkaa olemaan ''kokenut polttaja'' placebo vaikutus iskee peliin helpommin ja sitä tietyltä määrältä tiettyä tavaraa osaa odottaa tietyn suuruista vaikutusta? Ja olisi pilvessä vaikka pesään ei olisi tipahtanut muuta kuin kuituhamppua? Olen testannut tätä parilla tutulla niin että olen käärinyt heille sätkät heidän edessänsä kuituhampusta,mitä en siis tietenkään paljastanut heille ennen kokeen loppumista...He näkivät että käärin heille oikeasta hampusta sätkät,he näkivät kuinka leikkasin muutaman lehden heille kasvistani,he näkivät kuinka se kuivasi uunissa hetken aikaa.Kehuin heille kuinka vahvaa tämä lajike on ja kuinka näiden jälkeen pojat tuntisivat kuinka energia kuohuu suonissa ja nauru alkaa kutkuttelemaan hermoissa.Ja liian kanssa tietenkin tälli pois...
Menimme pihalle ja kaverit polttivat omat ''jointtinsa'',jonka jälkeen pojat olivat kunnolla ''pilvessä'',selittivät jotain käsittämättömän hauskaa omasta mielestään ja purskahtelivat nauruun totaalisen älyvapaille ideoilleen,katkonaisille lauseilleen ja toisen ''jumitukselle''

(kyllä te tiedätte mitä tapahtuu ja miltä tuntuu

) Myöhemmin nautiskelimme muutaman oluen ja toinen noista sankareista sammui n. 3 oluen kohdalla,lausahtaen ''vittu mä oon ihan pilvessä''. Ja nukahti tyytyväisen näköisenä mun sohvalle

.Tuli kerrottua pojille tosta tempauksesta joku aika sitten,eivät uskoneet että olin kuituhamppua heillä poltattanut