Kysymys on siis siitä, että puhelintani kuunnellaan. Älkää kysykö mistä tiedän, en aio vastata. En siis tiedä miksi sitä kuunnellaan, oon aina ollut kiltti poika, viimesimmät rikkeet oli vuosia sitten eikä niistä jääny merkintää. Ehkä säätäny väärään aikaan vääriltä tyypeiltä. Nyt en oo ostanu pitkiin aikoihin enkä paljoo muutenkaan lörpötelly. Kuuntelua siis ainakin kesästä asti.. Kun "kavereita" jäi niihin aikoihin kiinni, nii joku niistä saattanut posata, mutta eikös ne olis jo tullut jos kasvatuksesta epäilisivät?
Uskallanko siis laittaa himaan 400w natikan vai seuraakohan joku sähkön kulutusta?
Sähkö sisältyy vuokraan ja vuokra isännältä en tosiaan ala kyselemään. Pitäis ainakin helvetin pätevä peruste olla sille kysymykselle. "Moi, seuraaks kytät mun sähkönkulutusta?" vois olla liian epäilyttävää..
Voisko kyttikselle soittaa ja kysyä suoraan että mitäs vittua te mua piinaatte? Tuleekohan ne pillit soiden ratsaamaan mun kämpän? Noita puskia jaksa lähteä edes täältä mihkään jemmaamaan kun rappu täys kyyliä eli kuljetus lähes mahdotonta. Varsinkin kun ei oo autoa eikä toista luolaa mihin ne veis.
Tällä hetkellä on pari kasvia 200w eslin alla(ei siis suurtakaan sanktiota tulis, mutta vituttais menettää valot). Esl on ollu käytössä 24/7 jo ennen kuuntelua joten sitä ne ei ole voinut huomata kulutuksessa. Natikka tulis 12/12 joten se olis aika selvä tapaus ja tyhmempikin jeppe sen tajuais..
Uskaltaakko vaiko eikö? Saan viel vatsahaavan kun stressaa nin saatanaks.
Älkää tulko kiitos vittuilemaan, olen ollu foorumilla pari vuotta, mutta en vakio nicin kanssa tätä halunnut foorumille jakaa.
Ystävällisin terveisin, susi kukassa