Montako alaikäistä oikeasti löytyykään?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Montako alaikäistä oikeasti löytyykään?

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 13:13

Nyt KAIKKI anonyymisti tunnustamaan alaikäisyytensä! Onko MEITÄ moneksi?

Itse tosin täytän kohta 18 vuotta, mutta olen ollut foorumilla jäsenenä jo melko pitkään ja ehtinyt kolme satoa kasvattamaan.
Ensimmäisen 15 vuotiaana.

Vieras

Re: Montako alaikäistä oikeasti löytyykään?

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 14:25

Alaikäinenhän minäkin. Vuosi sitten kiinnostuin hampusta ja liityin foorumille, tänä kesänä alko ekat kasvatukset ja muutaman viikon päästä täytän 17.
Jeejee.

Herra Myssynen

ViestiKirjoittaja Herra Myssynen » 23.6.2008 15:21

Joo pakko on ilmottautua, vaikka nykyään 18 olenkin.(Toissaviikolla täytin) Vissiin 5 vuotta sitten tänne ekan kerran eksyin. Siitä vuoden päästä sain ekan kerran käsiini peltsiä, josta homma lähti käyntiin. Siinä tuli pari vuotta poltettua silleen tosi harvakseltaan, kunnes taas jossain vaiheessa hikeen vanhempana tajus miten paras päihde kannabis onkaan.Aktiivisesti tässä on tullut nyt hiisattua noin 2 vuotta. Kasvatuksia on jonku verran jotain pientä ja aika paljon oon päässy kavereiden kasvatuksia kattomaan.

Töissä mä käyn silleen kevyesti kokoajan, ja suoritan lukioo tasasen hitaasti tavotteena päästä 4:ssä vuodessa ulos. Ei mulla oo mihinkään kiire ja numerotki on pysyny hyvinä hitaammalla rytmillä. Kyllä mulla vielä on aikaa vaikka kuinka paljon. Välillä se jopa pelottaa, kuin miettii kuinkapaljon tässä nyt onkaan ovia vielä auki joka suuntaan... Eli siis tollaset yhteiskuntasysteemit on ihan kunnossa. Kokoajan on kämpänhaku päällä, alkaa vähän tää mutsin nurkissa asuminen tympiinnyttämään. Mä haluun omaan rauhaan jossa voin tehdä kaiken niinkuin itse haluan ja parhaaks nään. Oon aika luottavainen itseeni kuitenkin sen suhteen että pystyn pitämään itsestäni huolen ainakin ok:n arvoisesti.

Toi lussuttelu on kyllä tuonut hemmetisti uusia asioita elämääni, korvaten vastaisesti edellisiä. Mun nykyset lähimmät frendit polttaa käryy, ja jotenki ehkä se on tuonut uudenlaista syvyyttä mun ystävyyssuhteisiin verrattuna aiempiin vuosiin. On siistii tuntea olevansa tärkeä ihan itsenään, ja on hienoa että ympärillä on ihmisiä jotka on mulle tärkeitä. Välillä budi on saanut mut vähän ahistuneeks, varsinkin jos on pitkään polttanu jokä päivä reilusti. Omatunto alkaa kolkuttelee, mutta kyllähän sen tietää millä se lähtee :) . Joko tauolla tai hiisillä. Ihan viimonen vuos on mennyt melkeen ihan putkeen, ja kyl mä tunnen eläväni ihan ok elämää. Dokaaminen aiheuttaa mulle hirveen darramasiksen ja sillon on itku ja vuodatus herkässä. Yritän siis välttää kankkusta, ja juoda sen mukaan. Välillä tunnen kyllä olevani masentunut muutenkin, eikä kannabiksen poltto ainakaan hyvää tee asialle pidemmällä tähtäimellä, sen olen huomannut. Mä ajattelen nykyään et kyl kannabis on ihan ok juttu, mut mulle siit on ehk tullu vähä paha tapa, koska se ei kuitenkaa oo ku psyykkinen riippuvuus. Joo tuli vähän kirjotettua sori, no just tulin tuolta partsilta skunkki savuilta niin oli paljon inspiraatiota. :P Mutta kiitti lukijoille, ja kirjottakaa ihmees, jos teksti herätti ajatuksia??? :guru:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 16:27

Olen 16 vuotias.. ekan kerran latasin piipun siinä 15 vuoden iässä ja omia kasvatuksia onjo olemassa :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 16:36

Herra Myssynen kirjoitti:Joo pakko on ilmottautua, vaikka nykyään 18 olenkin.(Toissaviikolla täytin) Vissiin 5 vuotta sitten tänne ekan kerran eksyin. Siitä vuoden päästä sain ekan kerran käsiini peltsiä, josta homma lähti käyntiin. Siinä tuli pari vuotta poltettua silleen tosi harvakseltaan, kunnes taas jossain vaiheessa hikeen vanhempana tajus miten paras päihde kannabis onkaan.Aktiivisesti tässä on tullut nyt hiisattua noin 2 vuotta. Kasvatuksia on jonku verran jotain pientä ja aika paljon oon päässy kavereiden kasvatuksia kattomaan.

Töissä mä käyn silleen kevyesti kokoajan, ja suoritan lukioo tasasen hitaasti tavotteena päästä 4:ssä vuodessa ulos. Ei mulla oo mihinkään kiire ja numerotki on pysyny hyvinä hitaammalla rytmillä. Kyllä mulla vielä on aikaa vaikka kuinka paljon. Välillä se jopa pelottaa, kuin miettii kuinkapaljon tässä nyt onkaan ovia vielä auki joka suuntaan... Eli siis tollaset yhteiskuntasysteemit on ihan kunnossa. Kokoajan on kämpänhaku päällä, alkaa vähän tää mutsin nurkissa asuminen tympiinnyttämään. Mä haluun omaan rauhaan jossa voin tehdä kaiken niinkuin itse haluan ja parhaaks nään. Oon aika luottavainen itseeni kuitenkin sen suhteen että pystyn pitämään itsestäni huolen ainakin ok:n arvoisesti.

Toi lussuttelu on kyllä tuonut hemmetisti uusia asioita elämääni, korvaten vastaisesti edellisiä. Mun nykyset lähimmät frendit polttaa käryy, ja jotenki ehkä se on tuonut uudenlaista syvyyttä mun ystävyyssuhteisiin verrattuna aiempiin vuosiin. On siistii tuntea olevansa tärkeä ihan itsenään, ja on hienoa että ympärillä on ihmisiä jotka on mulle tärkeitä. Välillä budi on saanut mut vähän ahistuneeks, varsinkin jos on pitkään polttanu jokä päivä reilusti. Omatunto alkaa kolkuttelee, mutta kyllähän sen tietää millä se lähtee :) . Joko tauolla tai hiisillä. Ihan viimonen vuos on mennyt melkeen ihan putkeen, ja kyl mä tunnen eläväni ihan ok elämää. Dokaaminen aiheuttaa mulle hirveen darramasiksen ja sillon on itku ja vuodatus herkässä. Yritän siis välttää kankkusta, ja juoda sen mukaan. Välillä tunnen kyllä olevani masentunut muutenkin, eikä kannabiksen poltto ainakaan hyvää tee asialle pidemmällä tähtäimellä, sen olen huomannut. Mä ajattelen nykyään et kyl kannabis on ihan ok juttu, mut mulle siit on ehk tullu vähä paha tapa, koska se ei kuitenkaa oo ku psyykkinen riippuvuus. Joo tuli vähän kirjotettua sori, no just tulin tuolta partsilta skunkki savuilta niin oli paljon inspiraatiota. :P Mutta kiitti lukijoille, ja kirjottakaa ihmees, jos teksti herätti ajatuksia??? :guru:

En kyllä tiiä kuka oot mut itelläni on täsmälleen sama tilanne, joka ikisessä kohdassa, paitsi siinä etten ole ihan vielä 18.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 18:17

Täällä yksi 16-vuotias. Kasvatuksista toistaseksi vielä haaveilen. :P

Pent

ViestiKirjoittaja Pent » 23.6.2008 20:42

Hei räkikset tää on k-18 foorumi, menkää imeen mamman tisua! :laugh:

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 23.6.2008 21:43

Pent kirjoitti:Hei räkikset tää on k-18 foorumi, menkää imeen mamman tisua! :laugh:

Oli niin mykistävän omaperäinen ja kekseliäs solvaus, että en pysty irroittamaan katsettani näytöstä vaan suu auki tuijotan moista verbaalista lahjakkuutta. *Taputtaa seisaaltaan*
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

-pothead-

ViestiKirjoittaja -pothead- » 23.6.2008 22:41

Täällä myös yksi alle 18v ilmoittautuu! :lol:

tämä oli siis läppä...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.6.2008 23:57

Täällä kanssa yksi, 17 vuotias, ensimmäinen kokeilu pari kuukautta sitten ja omat kasvatukset käynnissä tällä hetkellä. Täytyy kyllä myöntää että on tämä hamppu avannut paljon silmiä politiikasta ynm...

Karstafa

ViestiKirjoittaja Karstafa » 24.6.2008 0:01

Lukottakaa nyt tää ennenku NE sulkee koko voruumitsun. Totuus ei saa päästä leviämään. Toistan: totuus ei saa päästä leviämään :foil:

Vitje tää on kyl kaikkein kielipoliisein foorumi ikinä.
KOMBUCHAA!

growguide
Site Admin

ViestiKirjoittaja growguide » 24.6.2008 6:23

Hamppuforum on tarkoitettu täysi-ikäisille keskustelijoille. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että alueella keskusteltaisiin vapaasti - tämä on edelleen Hamppuforum! Katso Hamppuforumin säännöt: http://www.hamppu.net/forum/faq.php?mode=hfaq#0

Ketjuun vieraana kirjoittaneiden alaikäiseksi ilmoittautuneiden ip-osoitteet asetetaan porttikieltoon (6 kpl; rekisteröitymättömien/kirjautumattomien ip-osoitteet kirjautuvat tietokantaan viestien yhteyteen). Nämä henkilöt eivät pääse enää lukemaan foorumia eivätkä tietysti kirjautumaankaan. Tämän lisäksi nimimerkki -pothead- saa porttikiellon alaikäiseksi ilmoittautumisestaan.

Edit: -pothead- ei oikeasti saanut porttikieltoa, sillä ilmoittautuminen oli vitsi

Saldo tähän mennessä: 7 porttikieltoa. Jatkakaa ihmeessä. :D
Viimeksi muokannut growguide, 28.6.2008 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.6.2008 7:37

Ikää nyt 19 lasissa ja forumille liitytty 3-4 vuotta sitten.
Veikkaisin kyllä että lisää alaikäisiä täältä löytyy. :think:
Kasvattanut olen muutamia vuosia.

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 24.6.2008 14:41

growguide kirjoitti:Saldo tähän mennessä: 7 porttikieltoa. Jatkakaa ihmeessä. :D

Kuva

:laugh: :laugh: :laugh:

Nerokasta! (ylläpidon avaama ketju ehkä?) no ei kai sentään... mut hehehe
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

the patient

ViestiKirjoittaja the patient » 24.6.2008 15:38

Hajosin :laugh: Kun katoin tätä topikkii vähän aikaa sitten kävin jo miettimään et tässä leikissä käy vielä kusisesti kun ylläpito tarkistaa ip:t.
Ne jotka toisinajattelee, ne vaa toisii ajattelee.

Tepsteri

ViestiKirjoittaja Tepsteri » 24.6.2008 15:50

Samaa mietin myös, avausviestistä.
Että eikun ANONYYMINA nimi listaan vaan.
Ei oo junnut tainneet kuulla sähköisestä
"sormenjäljestä", elikä juurikin noista
ip, yms. tiedoista jotka jää aina näkyviin,
kun jossain sivuilla käy.
cannabush does not kill
georgewbush does

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 24.6.2008 16:15

growguide kirjoitti:Tämän lisäksi nimimerkki -pothead- saa porttikiellon alaikäiseksi ilmoittautumisestaan.

En leiki adminia vaan julkituon mielipiteeni. Tää on mun mielestä raju bannaus, sillä -pothead-:in viestissä alhaalla, joskin tosi pienellä, luki että tämä oli läppä. Minunkin piti kirjoittaa tähän jotain tuubaa että olen oikeasti 14v tjsp, onhan se nyt selvää että tällainen topic houkuttelee mukahauskoja huuliveikkoja kuten minä.

kladse

ViestiKirjoittaja kladse » 27.6.2008 22:27

Ovathan kiinalaisetkin pr**ja oppineet käyttämään, joten tuskin suomen teinit kaukana perässä luuhaavat :think: ..
"Science is nothing but an organized system of ignorance!"

Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 28.6.2008 1:54

C-unit kirjoitti:-pothead-:in viestissä alhaalla, joskin tosi pienellä, luki että tämä oli läppä.

Joka tulella leikkii... joutuu leikin kestämään? :think:

Ganja alkoi kyllä kiinnostaa joskus 16-kesäisenä, mutta eihän tällainen nörtti sitä mistään saanut eikä varmaan olisi ollut väliksikään mitään perusläpyjä poltella. Ensimmäiset savut taisivat olla kaverin tarjoamat karstasavut joskus 18-19-vuotiaana. Alkoholi oli tuolloin vielä aika isosti mukana kuvioissa (kenelläpä teinillä ei olisi ollut), mutta nykyään tulee juotua huomattavan harvoin, ja hyvä niin. Tragediaa etanolin vaikutuksen alaisten toimesta on tullut todistettua aivan tarpeeksi yhden elämän tarpeiksi. :|
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

Keke-

ViestiKirjoittaja Keke- » 29.6.2008 15:57

Itsekin huuli pyöreänä katsoin, että kuinka voi olla noinkin tietämättömiä alaikäisiä liikenteessä:D Itse muinoin harkitsin jonkun annonymousproxyn käyttöä foorumin käytön aloitettuani, mutta niin vainoharhainen en sentään ole. Eikös tämä serveri kuitenkin sijaitse hollannissa, joten mitään velvollisuuksia ei pitäisi ylläpidolla suomen viranomaisille olla?

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”