Polttelukokemuksia ulkomailla!

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
miscage

Re: Polttelukokemuksia ulkomailla!

ViestiKirjoittaja miscage » 5.10.2008 23:39

Ensimmäinen postaus foorumille...

Olen satunnaispolttelija ja tällä hetkellä vaihdossa Birminghamissa. Hamppua ei hirveästi ole kävellyt vastaan, kyllä täällä jossain määrin palaa, mutta taitaa olla enemmän "piilossa". Paikallisia en pahemmin (vielä) tunne. Itse en tykkää amatöörimäisesti kysellä "löytyyx?" mutta jostain tuota tavaraa tekisi mieli saada.

Onko kellään kokemuksia Birminghamista/yleensä tietoa miten täällä enkuissa hommat hoituu? (hintavinkkejäkin otetaan vastaan) Ens viikolla olisi vkoloppureissu Manchesteriin...sieltä boheemialueen hostellista varmasti saa ongelmitta...

Rayka

ViestiKirjoittaja Rayka » 7.10.2008 22:38

Barcelonassa tuli oltua muutama viikko takaperin puoltoista viikkoa ja joka päivä viimeistä päivää lukuunottamatta tuli nautiskeltua. Vanha tuttu patsas ramblalla (josta viime reissulla tuli poistettua) oli blokattu poliisipartiolla iltaisin, siitä siis ei ollut asiaa ostaa. Sen sijaan käveltiin rantaan jossa ei tarvinut kauaa penkillä istuskella kun yön musta comptoni huutelee takana olevalta penkiltä silmät vilkkuen 'weeeeeeed..? want some?' No poistettiin kaverilta kukkaa (ilmeisesti white widowta) parisen rammaa parilla kympillä ja lähdettiin hiekoille käärimään muhkeaa joinia. Nelistään poltettiin ja yksi tottumaton ja dokannut polttaja päästi oksennukset ja jouduimme illan päätteeksi saattaa hänet sekavassa tilassa kämpille. Jotain anteeksiannosta höpisi ja siitä ettei tästä tule nyt yhtään mitään. :D Itselläni ja muilla pojiilla vaikutti kyllä mukavasti ja hilpeästi. Tunnelma oli rento, lämmin, pimeä kesäilta, kaupungin valot ja aaltojen pauhu.. Kerrassaan nautinnollista. Aikamme fiilisteltiin ja naureskeltiin kunnes meressä pulahtamisen jälkeen päätimme lähteä Burger Kingin kautta 'kotiin'. Burger King sijaitsee aivan tuon edellämainitun patsaan vieressä ja henkilökunta siellä keskellä yötä oli sen mukaista. : D Maksoin ateriani kahdenkympin setelillä, kassamies pistää rahan kassaansa, hämmentyy ja yhtäkkiä nostaa katseensa silmiini naureskellen kysyen englannin kielellä 'maksoitko kympillä vai kaksikymppisellä?'

Istahdimme pöytään syömään. Salissa päivysti vakuuttavan näköinen tummaihoinen vartijamies peilipilotit silmillään hitaasti ympäriinsä kävellen. Kaveri varmaan luuli olevansa piilossa asiakkailta kun yhtäkkiä hän alkoi vetämään jotain mystisiä kungfu-liikkeitä itseään ikkunasta peilaillen. :D Hetken aikaa luulin näkeväni omiani kunnes (selväpäinen) kaverini vieressä tökkäsi minua olkapäähän; 'Mitä vittua toi vartija tekee?' :D

No joo, tässä erittäin tiukasti tiivistettynä vain yksi illoista, enempää en jaksa kirjottaa mutta sen sanon että pakko lähteä taas ensi kesänä uudestaan.
Jos te taas olette niin tylsämielisiä ettei tässä hämmästyttävässä universumissa vaan mikään oikein jotenkin nappaa, niin tunkekaa tussit sieraimiinne ja hävetkää! Mutta huumeista pysykää erossa.

Hemp Orgies

ViestiKirjoittaja Hemp Orgies » 8.10.2008 15:22

En ole koko ketjua lukenu läpi, mutta onks Tukholmassa mitään paikkaa josta sais hankittua hieman polttoa?
FFS

Echolaa

ViestiKirjoittaja Echolaa » 9.10.2008 15:13

Hemp Orgies kirjoitti:En ole koko ketjua lukenu läpi, mutta onks Tukholmassa mitään paikkaa josta sais hankittua hieman polttoa?

Tuosta kun painat, niin tiedot Tukholman savuista näytöllesi laitat.
http://www.webehigh.com/city/detail.php?CITYID=51
Tekee homman kunnolla ja kuumottaa vasta sitten, kun ei ole rahaa maksaa
sitä sakkolappua, mikä kyseisestä toiminnasta annetaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.10.2008 11:52

Oltiin tossa puolitoista vuotta takaperin thaikkulassa, Samuilla siinä ihan mukavan hotellin ravintolassa tilattiin pikkasen ruokaa ja juomaa. kun oltiin syöty tuli samainen miestarjoilija kysymään haluaako herrasväki jälkiruokaa? tarjolla olisi kannabista ja loput löytyykin tosta listalta? me otettiin se kannabis ja oli ihan sika tujua, mä olin ihan kahvilla koko päivän :) mun piti mennä vielä paikalliselle räätälille mittauttamaan itteni pukua varten, mä olin niin jumissa että en yksinkertaisesti pystyny puhumaan mitään kieltä, en edes suomea, kyllä hävetti :) sain kuitenkin puvun hommattua, mut oli kuumotusten kuumotus. :guru: ei näin.

humbertto

ViestiKirjoittaja humbertto » 26.10.2008 13:32

Nyt kesällä kävastiin Berliinissä. Katukauppias jolta alkuun ostettiin paukut vedätti pahasti, mutta iha hyvät kukut möi. Hostellihuoneessamme sitten sitä lokoisasti pössyteltiin. Sit jotkut venäläiset matkailijat tarjos bongisauhut eräässä pikku puistossa. pesässä oli tietysti niin paljo röökii, että luulin et pyörryn imasun jälkeen. semmosta

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 4.11.2008 2:38

Polttelen juuri marrokkolaista hyvää hasista, kutsuvat sitä paki:ks ku se on saman tapaista ku pakistanilainen hasis. Hyvää on, on tullu polteltuu aika paljon Sweet Tai:ta, White Rhino:ta ja Hawaian Snow:ta. Aika paljon tarjolla =).

:pimp:

Bronttir

ViestiKirjoittaja Bronttir » 16.11.2008 0:22

Itselläni, kokemuksia espanjasta kanarian saarilta:teneriffalta. Olin los christianoksessa, vuosi sitten ja sain ehkä elämäni parhaat savut. Yhdestä baarista, paikalle tuli muutama italialainen jannu, joilla olli loistavaa kukkaa. Lajikkeesta ei mitään tieto, mutta kolisi ja potki oikein mainiosti. Baarin nimeä en muista mutta ranta bulevardilla, britti baarin vieressä.
Ja eikun syömään :)

Pot Head

ViestiKirjoittaja Pot Head » 18.5.2009 23:59

Onko kellään kroatiasta kokemuksia?

HCBol

ViestiKirjoittaja HCBol » 19.5.2009 10:29

Thaimaassa on tullu polteltua enemman ja vahemman taalla asuessa. Tavara on ulkona kasvatettua ja siemenia on seassa paljon. Hirveet kuumotukset taalla tosin valilla on. Kiinni ei voi oikeastaan jaada koskaan, koska rangaistukset ovat aika kovat. Poliiseja voi toki usein lahjoa, ja varsinkin etelassa kannabiskulttuuri on vahva. Sanoisin jopa, etta polttelu on taalla huomattavasti Suomea yleisempaa, vaikka lainsaadanto on mita on. En tosin suosittele kenellekaan polttelua paikoissa, joita ette tunne erittain hyvin. Tavaraa saa kylla kyseltya tarjoilijoilta (kuten aiemmin mainittiin), taksikuskeilta yms.. Kaikessa on aina riskinsa. Rahat kannattaa antaa vasta, kun itse kaman saa kasiinsa. Paras on, jos tuntee paikallisia, joiden kautta saa tarvittavat kontaktit. Suomen yhden gemmin hinnalla voi saada jo taskut tayteen kukua :wink: Valttakaa Khao Sania kuin ruttoa! Siviilikytat tykkaa bustailla siella tyhmia turisteja/backpackereita. Baareissa, klubeissa yms. voi myos joutua kusitestiin. Phuketin viimeaikaiset testit tosin keskittyivat tyontekijoihin ja pikatestit tunnistivat vain vahvat huumeet.

Eraan baarin takahuone tuli tutuksi ja rentouttikin kivasti pokeripelien valissa. Pelit eivat vaan sitten sujuneet enaa paukkujen jalkeen aivan odotetusti :laugh: Toisessa baarissa uskaltaa joskus ottaa pienet savut takapihan rookipaikalla tyydyttaen samalla massyjenhimoa omistajan kokkailemilla herkuilla :P Jos hotellihuoneessa, parvekkeella tai muussa vahan henkilokohtaisemmassa tilassa polttelee, kannattaa vain varmistaa, ettei haju levia. Muutaman kymmenen bahtin tipit ja kohtelias kaytos henkilokuntaa ja naapureita kohtaan auttavat myos huomattavasti.

Joillakin voi tietysti menna vahan overiksi, kun kuku tosiaan on 10-50x halvempaa kuin Suomessa.. Ainut mika harmittaa, on se, etta lajike tuppaa olemaan usein sita samaa keskinkertaista, mita aina ennenkin. Perusthaikuku tosin on aloittelijalle erittain parayttavaa, antaen voimakkaan nousun tunteen. Sopiva sekoitus sativaa ja indicaa, vaikkakin itse pidan hieman sativaisemmasta.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 19.5.2009 11:56

Pot Head kirjoitti:Onko kellään kroatiasta kokemuksia?

ikäviä kokemuksia (rijeka ja opatia) kroatiasta viime kesältä.
ganjaa ei saa mistään, ei edes kiven alta.

aina vaan kerrottiin, että kannattaisi poiketa naapurissa sloveniassa,
koska siellä siellä suhtautuminen poltettavaan on samaa luokkaa kuin italiassa.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Valtava Kääpiö

ViestiKirjoittaja Valtava Kääpiö » 19.5.2009 13:55

Pot Head kirjoitti:Onko kellään kroatiasta kokemuksia?

Viime kesänä olin itsekseni Inter-raililla ja vietin viikon verran Kroatiassa. Ja tietty kun matkan ekana etappina oli Hollanti, niin mukana oli kokoajan muutamaa kukkaa ja paria hasista. Eli siis paukuissa jok'ikinen päivä, tai ainakin ilta. Sielläpäin ei ainakaan mulla sattunut minkäänlaista pilviveikkoa eteen, mutta en kyllä edes yrittänyt hakeutua moisten seuraan tahi ostaa polttoa sieltä, joten siitä kulttuurista en osaa sanoa. Mulla oli tapana tuolla aina iltaan mennessä hoitaa itseni paikkaan, josta oli mahdollisimman hienot maisemat tai muuten vaan todella kaunista ja sitten rauhoittua ja polttaa piipullinen.

Mut joo. Kroatia on kyllä hieno mesta, todella kaunista luontoa. Ei vielä niin turistoitunut kun voisi olla, joten sinne kannattaa suunnata nyt vielä kun saa olla rauhassa. Siellä kannattaa ehdottomasti tsekkailla noita kansallispuistoja. Itse kävin Plitvicessä, siinä keksi-Kroatiassa, ihan mahtavaa. Tuolla vieraillessa kannattaa varata koko päivä ja hyvät kengät, on meinaan aika laaja alue. Toinen olisi esimerkiksi Krka vähän etelämpänä. Oon kuullu että kannattaa muutenkin suunnata etelä-Kroatiaan, eli Dalmatiaan, kun siellä olisi kauniimpaa. Tietysti uudenlaisen lisäaspektin visuaaliselle nautinnolle saa, jos vain on hieman polttoa mukana. :)

Kaupungeista mä kävin Zagrebissa, Zadarissa yhden yön ja Splitissä muutaman. Zagreb oli aika synkkä mun mielestä, ei niinku arkkitehtuurisesti hirveen mielenkiintonen. Todella tummansävyisiä taloja ja paljon pitkiä suoria katuja. Keskustassa on semmonen kukkula (niin kuin tuollapäin kaupungeissa yleensäkin tuntu olevan) mistä on hienot näkymät ja muutamalla kolikolla pääsee ylös torniin, joka taisi olla kaupungin korkein kohta. Siellä oli mukavaa pajauttaa ja tsiigailla auringonlaskua. :yes: Toinen hauska muisto Zagrebissa oli kun kiipesin yöllä aidan yli suljettuun maauimalaan ja istuskelin siellä rantavahdin parimetrisessa tuolissa, join oluen ja nautin pesällisen. Samana iltana tosin hukkasin kamerani, jonka perässä sitten kaahuilin ympäri kaupunkia koko loppu yön. Ei löytynyt. :cry:

Zadar taas oli ihan mukava mesta, melko pieni ja miellyttävä. Sellanen kaunis välimerellinen. Tähän kaupunkiin lisämausteensa toi ihan loisto-majatalonpitäjä-tyyppi siinä keskustassa. Joku Zadar questhouse niminen mesta. Tulin kaupunkiin ihan yömyöhällä, eikä ollut mitään missä nukkua ja tää majatalo oli ihan täysi. Se tyyppi sitten soitti kaverilleen, joka tuli hakemaan mut ja majotti mut sen kotona todella halvalla. Ihan uskomatonta vieraanvaraisuutta! Kroatialaiset oli muutenkin todella mukavia ja ystävällisiä.

Tuo Split oli kyllä näistä kaupungeista kaikkein upein. Osa keskustasta oli jätetty sellaseksi keskiaikaseksi, eli paljon pienia kapeita kiemurtelevia katuja, todella tunnelmallista ja intensiivistä. Oli muutenkin tosi kaunis kaupunki, mutta täynnä turisteja, kuinka ollakaan. Tässä mestassa oli mulla pahimmat kompleksit sen suhteen, että en kuulu yhtään tänne. Matkassa pienen repun kanssa ja likasissa vaatteissa kun painalsin menemään, niin oli vaikea sopeutua tollaseen pintaliito-turisti-soppaan. Sielläpäin kun baarissa on tapana että tarjoilijat tuo pöytään sen mitä ikinä tilaatkin, niin mä olin vissiin liian kulkurin näkönen, kun mulle ei koskaan saapunut sitä tarjoilijaa. Menin sitten tilaamaan yhtä olutta tiskiltä, jossa yllättäen olikin suurin osa eri merkeistä loppu ja toiminta muutenkin todella vastahakoista. :doh: Splitistä pikkasen etelään löytyy Dubrovnik, mikä varmaan on myös todella kaunis kaupunki, mutta turistejakin sitten sen edestä.

Hintataso Kroatiassa muistaakseni oli noin 10-20% halvempi kuin Suomessa, eli ei kuitenkaan ihan älyttömän halpaa. Tuopillinen olutta makso kai joku 20-30 kunaa eli 3-4 euroa. Capuccino makso joku 15 kn. Yksi euro on siis n. 7,40 kunaa.

Itse en ehtinyt matkallani käväistä, mutta oon kuullut että Kroatian saaret ovat ehdottomasti käymisen arvoisia. Kuulemma todella kaunista. Laivoja niihin menee tasaisesti lähes kaikista rantakaupungeista. Varmaan kuitenkin kannattaa matkat varata etukäteen, etenkin sesonkiaikaan. Kroatiassa on junaliikenne todella kehnoa, eli siellä ei inter-rail-kortilla hirveästi mitään tee. Bussit siellä kulkee aika hyvin paikasta toiseen, eikä ne hinnat ihan kiskurointia ollut. Sitten kun joskus Kroatiasta lähtee pois, niin suosittelen suoraa bussimatkaa Splitistä Sarajevoon (Bosnia-Herzegovina), ihan uskomattomia henkeäsalpaavia maisemia sillä välillä. upean sinisiä järviä ja jokia ja niiden taustalla toinen toistaan korkeampia vuorenhuippuja. Erittäin inspiroivaa. Tuolla rajanylityksellä kun kaivoin passia taskusta, huomasin että yksi kukkapussi oli auennut samaan taskuun kun missä passi oli. Tullivirkailija muutaman metrin päässä tarkistelemssa toisten lappuja, kun ravistelin ylimääräiset kukkamuruset passin sivujen välistä pois ja "ole hyvä". 8)

Kroatiaan mennessä kantsii sivuuttaa Slovenia, joka on Kroatian pohjoinen rajanaapuri. Sen pääkaupunki Ljubljana oli ihan mukava paikka. mutta ennen kaikkea kannattaa käydä Bled-järvellä pohjois-Sloveniassa, mukavaa ja kaunista. Sinne kasaantuu ainakin kesä viikonloppuisin paljon paikallista nuorisoa ja tosi kauniita tyttöjä. :yes: Mutta mikä parempaa, ihan siinä Bledin vieressä solisee Vintgar-sola, joka on ehkäpä mun tän hetkisen elämän intensiivisimpiä luontokokemuksia. Parin kilometrin verran luonnon orgastista kauneutta. Ote matkapäiväkirjasta: "...jyrkkien ajan kovertamien kallioiden uomissa kiemurtelee smaragdinvihreänä kimalteleva joki, Vintgar. Vesi on kristallinkirkasta ja saatan kohdata pohjalla laatuaikaa viettävän taimenen kiiluvan katseen. Joen ylle kattoa kurovan kasvillisuuden läpäisevät auringonsäteet tapaavat viehättävän pienten putousten kuohut muodostaen pinnalle sateenkaaren kaikki värit..." Eikä tuossa nyt niin kamalasti ole totuutta väritetty.

Huh, tulipa melko pitkä teksti, eikä mitään kaikkein sulavinta tekstiä. Toivottavasti jaksat(te) lukea. Kysy ihmeessä jotain tarkempaa, jos vaikka osaisin vastata. En hirveen hyvin osaa tälleen vapaasti mitään järkevää sepustaa. Nytkin jäi kirjottamatta vaikka mitä olennaista, kun en enää muista.

Squid

ViestiKirjoittaja Squid » 20.5.2009 3:34

Moi...

Tässä olisi ei niinkään polttelukokemus, mut asiaan liittyvä tapahtuma parin vuoden takaa joka on iki muistoinen kyllä. :lol:

Oltiin menossa roadtripille 2006 kaveriporukalla asuntoautolla, no viisaina mennes päätettii olla käymättä kristianiassa.
Kööpenhamina ohitettiin ja huoltoasemaa etittiin sen jälkeen jostain lähikylästä.
Bensa-automaatitkun ei suostunut tuolla oikeen American Express hyväksyyn, niin yhden kylmäaseman luona kysyttiin paikalliselta että
missä se lähin auki oleva huoltis olisi, kaveri asiallisesti neivoi missä olisi moinen ja kiitimme häntä kovasti.
Tämä tanskalainen kaveri sit huomas meidän auton rekkarit ja kysyi et mihin ollaan menossa, no siinä sakki suunnillee yhteeäänee
et damiin ekka ja sitten pörrään autolle eurooppaa sikinsokin.
No heti perään tää hemmo kysyy et poltetaanko ganjaa, no vastaushan on et tietysti =)
Sit tää hemmo vetää kanit hatusta, kysyy et onko meil matkaeväitä, no eihä meil enää ku alkumatkasta jo matkabudat imastu,
nii tyyppi kaivaa hirveen moukun jotain rokkoa taskusta, purasee siit jonku 1,5g ja viskaa meille ja toivottaa hyvää matkaa ja lähtee itse etenemään.
oltiin kyl siin vähä et wtf. mut kyl se hyvää oli ja pelitti. NAMNAM

Loppu matka Amsterdamiin sujui kohtuu rattoisasti, niinkuin loppureissu yleensäkkin =)

GhettoMan

ViestiKirjoittaja GhettoMan » 20.5.2009 6:33

En ihmeemmin ole poltellut, mutta Kambodazza syönnyt pizzaa ja ja ottanut pari ganjasheikkiä. Se mitä saa riippuu randomista mutta myös siitä että onko valmis maksamaan 1,5 dollaria ylimääräsiin pizzan täytteisiin. Noi habbyherb ketjut ei anna kunnolla täytteitä aina vaikka pitäisi kuulua asiaan.

Ganjasheikkit myös vähän kusetusta tai niitä pitäisi sitten ottaa 2 dollarin hintaa ainakin 6 kpl. En vain tajua miten se voisi vaikuttaa kun thc on rasvaliukoista. Bananaganjashake...toimiiko se oikeasti?

Dozer

ViestiKirjoittaja Dozer » 20.5.2009 9:05

Kyllähän ne Kambodzhan pirtelöt ja pizzat ainakin meikäläisellä toimi. Eräänä iltana suht raskaan pajauttelun jälkeen piti mennä mässyissä pizzalle. Tarjoilija ehdotti very happyä, joten eihän siitä voinut kieltäytyäkään (vaikka tarkoituksena olikin ottaa ihan normipizza ilman yrttejä). Lopputuloksena oli se, että joskus aamuyön tunteina kaks suomalaissälliä pyörii hostelin huonetta ympäri ja hokee "Mitä v*ttua täällä tapahtuu..?" :D

Muutama päivä meni myös rannalla oikein leppoisasti. Aamupäivästä parkkeeras ruhonsa ganja-kuppilan löhötuolille, imaili siinä muutamat pirtelöt tms. ja tuijotteli merelle. Aina se auringonlasku tuli yllättävän nopeesti vastaan.
??????

aappae

ViestiKirjoittaja aappae » 20.5.2009 18:02

Kööpenhaminan Christiania on hyvä paikka polttoa metsästäessä, muutenkin erikoinen ja näkemisen arvoinen paikka. Mitenkäs Puolassa olisi mahdollista saada yrttiä? Krakovaan matkustan kesällä.
No jo ne kuumottaa
ahdistelee aivan armotta
eikä aio yrttimiestä armahtaa
oi vielä vapauden päivä koittaa. - Kapteeni Ä-ni

Lion of Judah

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 21.5.2009 21:32

HCBol kirjoitti:

Joillakin voi tietysti menna vahan overiksi, kun kuku tosiaan on 10-50x halvempaa kuin Suomessa.. Ainut mika harmittaa, on se, etta lajike tuppaa olemaan usein sita samaa keskinkertaista, mita aina ennenkin. Perusthaikuku tosin on aloittelijalle erittain parayttavaa, antaen voimakkaan nousun tunteen. Sopiva sekoitus sativaa ja indicaa, vaikkakin itse pidan hieman sativaisemmasta.

Anteeksi? Mielestäni thaimaalainen landrace-kukka jota siellä myydään on puhdasta sativaa. Se on aika kevyt, nouseva pilvi tosiaan, ja siitä tulee laiskuutta, ei jumitusta.

Mutta itsekin tosiaan suosittelen pajauttelua vain tutuissa ja turvallisissa sisätiloissa. Itseäni eivät kytät ole tutkineet kuin kerran ja olen asunut siellä yli 10v, joista 4-5v polttanut pilveä ja kanniskellut sitä aina mukanani. Poliisin kanssa jos joutuu tekemisiin, niin homma pitää kuitenkin hoitaa heti pois alta - jos lähdetään asemalle, niin siellä on koko sikolätti valmiina mussuttamaan lahjuksia. Se yksi katukinkku rokottaa vähemmän.
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

Ei_Hajuakaan

ViestiKirjoittaja Ei_Hajuakaan » 21.5.2009 22:43

Wow, dude!

Käytii yhen kaverin luona pitkästä aikaa. Sen pieni kasvattelu harrastus alkaa olee jo semi-pro meininkiä. älyttömän iso kämpän sisänen varastohuone kerrostalossa muutettu sillee et pari kaappii, jossa toisessa oli kukituksessa just joku 10 kasvii. Ja uudet oli toisessa tulossa. Pari jäbää asuu siinä, mutta ei siitä oikee tiiä miten paljo ne kasvattaa ku ei ne pois myy.

No, mitä voi odottaa tyypiltä jonka joka toinen lause loppu "peace"?

Poltettii siinä kämppiksen ja sen frendin kanssa jonku aikaa ja sit oli aika lähtee himaan päin. Kha-dong! Kolahti ku astu ulos aurinkoon. Hyvältä näyttää. Harvemmin tulee tommosii yllärikolahduksii. Viimeeks oli ku hasiksenteossa ylitursunutta öljyhartsijuttuu koitin polttaa. Oli silmät ku Whackness leffassa. Siis muutenkin kun sirillään. Näky kaikki sillee miten siinä leffassa se valo oli. Ei meinannu erottaa mitään missä oli kirkasta valoo. Meni vaa värimössöks. Onneks alko olee semipilvistä. (No pun intended.) Oli enää kanaalien kohassa ja autojen laseissa auringonheijastumat semmosii, ettei meinannu näkyy.

Luulin yht lintuu sotkaks tai joksku. Vai tavi vai mikä? Se millä on punasta poskilla - näky selkeesti ruostennpunasta. Tuli sit kimmellyksestä pois. Ei se ollukkaa tavi. Nokikana.

Onneks oli kamera megessä. Se frendi oli puhunu jotain, että siellä viereisessä puistossa on jotain trollipatsaita. Me etittii niitä ja sit huomattii, että siinä puiston metsikön keskellä on joku skidien leikkipaikka. Kaks pelottavan näköstä trollia ettii lisää trolleja. Kamera kädessä. Aateltii, että parempi mennä. Siinä jos joku olis tullu kyselee mitä miehiä täällä liikkuu, ja me selittämään, että ei ku tommosia pieniä pitäis valokuvaa. Siis noita trolleja, noita pieniä. Voisivat ymmärtää kovin väärin. Eikä sit olis kellää kivaa. Varsinkin kun skidejä vahtimassa olevilla naikkosilla oli kaikilla hunnut päässä.

Huomattii, että siinähän on alppiruusua. Puiden alla varjossa. Täydessä kukassa. Semmosta vaaleen purppuraa. Minä kuvaamaan. Ja mitä pidemmälle mentiin, niin joka puska oli vaa enemmän kukassa. Ja sit tuli tumman punasii kukkii väliin. Ja löyty puska missä kimalaiset täydessä touhussa. Otin niinku niin hyvii kuvii. Harmi että äitienpäivä meni jo. Tuli pari semmosta äitienpäiväkuvaa, että sais mageet postikortit väännettyä.

No tän kesän pupu alko olee jo ruskee. Ja se kukkapuskan alla. Siinä tuli ens pääsiäisekski korttikuvat.

Ja stirbusta ja pöttiäistä lens. Kaikki oli vähän niinku elossa. T-paita keli, kato. Joku naarassorsakin jahtas silkkiuikkuperhettä. Hä? Miksi? Minkä vuoksi se niin tekee? Ja skiditki sukelteli minkä kerkes ku se teki niitä vesilaskuja siihen kanaaliin se sinisorsanaaras. Outoo.

Oho, meinas tulla joku epämääränen pallo naamaan. Tuomenkehrääjäkoin toukkia, pingispallon kokonen pallo roikku silkillä puusta. Huomasin ku melkee tuli silmään. Roikku puusta maahan asti silkkiä. Ja epämääräsiä palloja. Ja tietty koko puu täynnä matoja. Tai siis toukkia.

Näky enemmänki puita silkissä. Ku tultii sit siitä puistoalueelta kokonaan ulos ni näky heti kolme puuta kadunvarressa, rungotkin silkissä. Ja vielä kolme muuta toisessa puistossa. Miksei ne ruiskuta vedellä niitä putsiks? Alkaa olee joka kesä enemmän noita.

No himaan päästiin ja parisataa kuvaa tuli otettua. Vielä ei uskalla kattoo. Vaikka värit ja kirkkaat valot on palautunu normaaliks. Mut jos ne kuvat ei ookkaan niin värikkäitä ku näky ni en mä vielä tänää haluu pilaa niitä muistoja.

Huhhuh että oli hyvää kukkaa.

Pitää kysyy jos sitä vaikka hieman ittelleenki sais.
et ole niin tärkeä henkilö,että viitsisin keskustella kanssasi - Nimimerkki "Ei nimimerkkiä" julkisella keskustelufoorumilla.

Täh

ViestiKirjoittaja Täh » 22.5.2009 21:33

Matka vie tunisiaan, sousseen jonkin ajan päästä, siellähän polttelu on vissiin aika yleistä, onko muilla kokemusta sieltä?? :pimp:

GhettoMan

ViestiKirjoittaja GhettoMan » 22.5.2009 23:00

Dozer kirjoitti:Kyllähän ne Kambodzhan pirtelöt ja pizzat ainakin meikäläisellä toimi. Eräänä iltana suht raskaan pajauttelun jälkeen piti mennä mässyissä pizzalle. Tarjoilija ehdotti very happyä, joten eihän siitä voinut kieltäytyäkään (vaikka tarkoituksena olikin ottaa ihan normipizza ilman yrttejä). Lopputuloksena oli se, että joskus aamuyön tunteina kaks suomalaissälliä pyörii hostelin huonetta ympäri ja hokee "Mitä v*ttua täällä tapahtuu..?" :D

Muutama päivä meni myös rannalla oikein leppoisasti. Aamupäivästä parkkeeras ruhonsa ganja-kuppilan löhötuolille, imaili siinä muutamat pirtelöt tms. ja tuijotteli merelle. Aina se auringonlasku tuli yllättävän nopeesti vastaan.

Kyllä pizzat toimii ainakin jos ottaa medium size happy pizzan. Noista pirtelöistä, ganjateestä ei niin kokemuksia. Huomasin muuten ganjan hinnnat on nousseet tosi paljon. ennen sai pussin 3-4 dollarilla ja tänä vuonna pyydettiin 20 us dollaria, toki kun tinki sai pussukan 10 dollarilla. Olen varman liian laiska ja ostan ensimmäiseltä diileriltä joka tulee tyrkyttämään. Pitäisi vaikuttaa epäkiinnostunelta niin hinnat laskisi aikatavalla. Happy Pizzojen hinnat on pysyneet samoina mutta täytyy vaatia ainakin extra, special happy versiona niitä.

Palaa sivulle “Matkailu”