miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Oliivi

Re: miten salassa pidät kannabiksen käyttösi?

ViestiKirjoittaja Oliivi » 21.1.2008 17:49

Melkein kaikki mun polttelusta tietää. Vanhemmista lähtien.

Uskon vahvasti olevani ristiretkellä hampun puolesta, edustaen ns. taviskäyttäjää. Oon ajatellut että jos tälläinen norminuori saisi muutettua sitten ihmisten asenteita hamppua kohtaan, niin kyllä olisi Suomi parempi paikka asua.

Bileisiin lähdettäessä otan aina bongin mukaan, jos vaan skugua löytyy. Tietysti tilanteen mukaan polttelut sitten paikan päällä.

Kasvattelu on tietysti sitten hieman ennemmän verhottuna, enkä sitä hirveesti kuuluttele ympäriinsä. Tietysti siitäkin tietää n. 10 henkilöä, mikä ei nyt ole paha. Vanhoja frendejä kaikki.

SoaG

ViestiKirjoittaja SoaG » 21.1.2008 21:37

Meikäläisen polttelusta ei tiedä ku pari, kolme kaveria ja kasvatuksesta tasan yksi.

Ei viitsi hirveesti harrastuksistaan huudella kaveripiirissä kun ovat niin "punaniska juntteja"
että oksat pois.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn

Sherefe

ViestiKirjoittaja Sherefe » 27.1.2008 21:42

Kaverit tietää ja broidi. Vanhempien kanssa tapaan keskustella hampusta ja mutsi on nähnyt minun väsäävän savuja. Ei siitä ole tullut sen kummempaa sanottavaa. Täysi-ikäinen kun olen ja hoidan asiani mallikkaasti niin ei tule ongelmia. Henkilöiden kanssa jotka olen juuri tavannut esim. kaverin kautta ja heittänyt läppää niin kysyn rohkeasti että kiinnostaisiko pajauttaa jos olen itse menossa.

kameleontti

ViestiKirjoittaja kameleontti » 27.1.2008 22:04

Kyl sitä ku alko polttelee kunnol ni ei jaksanu enää kummemmin salailla eli kyl siitä lähes kaikki tietää.
Oon vähä sitä mieltä et jos ihminen haluaa olla epäsivistynyt niin olkoon. Tällä meinasin siis sitä, että kun kukaan ei tiedä hampusta mitään ja sen perusteella ei hyväksy mua niin olkoon..
Oloi?!

boloiro

ViestiKirjoittaja boloiro » 27.1.2008 22:40

Ite en kyllä pidä paljoa salassa, toisaalta tuntuu että otsassa on jokin leima.
Ei se mua haittaa vaikka pitävät leimaa otsassa. Ja miksi pitäisi?

Kasvattelusta en mainosta, mutta kyllä ihmiset tietää kun katselen rakentelu materiaalia
kaappia varten.

plusm11nusnolla

ViestiKirjoittaja plusm11nusnolla » 11.11.2008 17:01

Enpä juurikaan salaile, aika avoimesti olen. Vanhemmat (äiti + isäpuoli) ja jotkut sukulaiset tosin tuskin tietää, mutta kaveriporukasta varmaankin kaikki. Sen verran kärkkäästi tulee mielipidekirjoituksia asiasta kirjoiteltua eri foorumeille ja keskustelupalstoille yms (omalla nimellä) , että tuskin on kenellekkään jäänyt epäselväksi.
Äiskälle kyllä haluisin asiasta kertoa ennekuin kuulee jostain muualta, mutta en oo vielä saanu aikaseksi :oops: . Joskus shitten !

Cactaceae
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Cactaceae » 11.11.2008 17:23

Mä olen todella deep undercover pilven polttoni suhteen, siitä ei tiedä kuin vanhempani, sisarukseni, ystävät, kaverit, tuttavat, entiset työtoverit, naapuri, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, poliisi sekä satunnaiset tuttavat, joiden kanssa satun syvällisempiin keskusteluihin :lol:
Eli vaikken näytä ulkoisesti "hampuusilta", käyttäydy kuten "narkomaani" tai polttele kauppatorilla tai lastentarhan pihalla julkisesti, niin olen silti aika avoin tästä harrastuksestani - mielestäni pilven polttaminen on kuitenkin järkevämpää, terveellisempää jne. kuin vaikkapa nyt hyväksyttyjen alkoholin ja tupakan "nauttiminen" ja mm. siitä syystä kerron myös ihmisille mielelläni aiheesta lisää, kaikille jotka joko joutuvat tai haluavat kuulla enemmän.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.11.2008 19:26

Muutama peruskoulun opettajani, muutama nykyinenki opettaja tietää, vanhemmat ei vitussa eikä ikinä. Lappilaisia nyt ei HUUMEpostitiiviseen suuntaan väännetä atraimellakaan, muutamat tädit ja sedät tietää, ja melkeinpä koko kaveripiiri. En jaksa salailla, pidän vain growroomini 2 muun ihmisen tiedossa, joihin voin oikeasti luottaa.

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 11.11.2008 20:28

En salassa, mutta en tee siitä numeroa. Luontevuus on paras verho. Itse en puhu, mutta jos joku tulee tekemään aloitteen, voin harkita keskustelua. Melkein kaikkialla voi pajautella. Aika pieni on mahdollisuus, että paikalle osuisi joku sellainen henkilö, jonka huomaamisesta olisi jotain todellista haittaa. Jos vapaalla oleva kyttä on menossa perheensä kanssa ruokakauppaan lauantai-aamuna, ja savuttelen hissukseen huomaamattoman jopon siinä pihalla, ei se jätä lapsia vaimolle ja jää kyttäämään, minkä rekisterinumeroiseen autoon menen, tai soita keskukseen niinkuin james bond soittaa M:lle.

Olen luovuttanut tuulipukujen ja kukkahattujen suhteen. Ei ne opi. Ainoana totena hyväksytään vain se, mikä on tullut oman seurakunnan pastorin tai sen naapuritien ylikonstaapelin suusta. Samapa tuo minulle. Life goes on.

Hra Virne

ViestiKirjoittaja Hra Virne » 11.11.2008 22:23

Tosi salassa, en tiedä edes itsekään polttavani :foil:

No oikeesti kaikki tajuaa viimeistään silloin kun avaan suuni, olen kuulemma niin selvä tapaus.
Pitäisköhän loukkaantua?
En oo koskaan salannut keneltäkään, paitsi tyttöystäväni vanhemmilta, mutta nekin tajus sen :doh:
Ja tietenkin kouluissa&työpaikoissa on parempi pitää niin matalaa profiilia kun pystyy, mutta kaikki huomaa sen silti.
En mainosta, mutta ulkonäkö ja jatkuva repeily taitaa olla liian selviä merkkejä, heh.
Oon kyllä monesti selvinpäin kun joku tuntematon luulee että oon paukuissa, kaipa se on jättänyt jälkensä, tai sit oon vaan outo :think:
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 12.11.2008 0:04

En katso asiakseni kertoa asiaa, ei nekään tilitä mulle juoko ne viinaa. Käytännössä kyl kaikki tietää, esim kaverit, työnantaja ja duunikaverit. Osa naapureista kans. Vanhempiin ei ole välejä, mutsi kyl on delannut jo aikaa sit, faija saattaa olla kuullut jostain.
Mut siis, en mä sitä mainosta.

Edit. en kerro :D
Viimeksi muokannut Warewolf, 13.11.2008 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Senare
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Senare » 12.11.2008 0:31

En salaile. Puhun asiasta hyvin avoimesti samalla tavalla kuin puhuisin mallasviskistä. Tiedän että jotkut kilpailijat ovat yrittäneet mustamaalata minua tärkeille asiakkaille, mutta ilmeisesti muut asiat painavat liikesuhteissa enemmän.

Olen kyllä valmis ottamaan kovasti turpiinkin asian puolesta, jos tilanne niin vaatii. Niin vakuuttunut olen siitä, että me olemme oikeassa.

Joskus on vaan pakko laitta vaikka koko ruumiinsa koneen rattaiden väliin jotta vahingollinen toiminta pysähtyisi ja muutos tapahtuisi. Se on jokaisen kansalaisen velvollisuus. En usko että merkonomi Holmlund on valmis vastaavanlaisiin uhrauksiin poliisivaltion puolesta.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 12.11.2008 11:06

Kaverit tietää kyllä, osa polttelee osa ei. Myös 90% tapaamistani tuntemattomista henkilöistä tietää siitä, annan sen usein ulkoasullani ehkä liiankin hyvin ilmi. Se kuumottaa kuka kuumottaa, minä en.

Äiti ei tiedä, tosin arvaa varmasti koska niin monta keskustelua ollaan käyty perinteisen lauseen 'ota alkoholia kohtuulla mut elä sie huumeisiin sekaannu' -jälkeen. Isäpuolelta en ikinä edes salannut, mutsi oli 3 vkoa lomilla niin löin siemenet multiin ja yöpöydälle, ja yks ilta kun olivat vähän kasvaneet niin isäpuoli tuli jotain kysymään, huomasi kasvit ja totesi että 'mitäs kannabista täällä kasvaa', mihin hymyilin vaan. Ei siis suuremmin kuumota, sukulaisilta salaan koska suvusta löytyy vakavempia huumejuttuja, joten vastaanotto voisi olla hyvinkin negatiivinen.
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

mva

ViestiKirjoittaja mva » 12.11.2008 11:18

Kavereista suurin osa tietää, vanhemmat ja sukulaiset ei. Aion kyllä kertoa heillekkin jahka aika on kohdillaan. Ei näy meikän ulkonäöstä tai käytöksestä mitenkään. Aika luonnollisesti elän asian kanssa, en välttämättä puhu kovinkaan paljon mutta jos asia tulee keskustelussa esiin niin sanon kyllä ihan suoraan. Jos poltan jossain seurassa tulee usein kysyttyä ensin, että haittaako ketään ja seuraavaksi, että lähteekö joku mukaan? :)

pcb

ViestiKirjoittaja pcb » 12.11.2008 11:48

aikalailla kaikki muut tietää paitsi porukat (luulee lopettaneeni).

3rd Stone

ViestiKirjoittaja 3rd Stone » 12.11.2008 16:47

Varmaan kaikki jotka katsovat minuun päin olettavat: "Tuo rastapää polttaa varmasti!" Näin ollen melkein kaikki "tietävät"..

Mutta ihan varmasti asiasta tietää: vanhempani, veli, KOKO VITUN SUKU :evil:, naapurit :evil:, kaikki kaverit...
En kuumottele pajauttelua ja puhun siitä hyvin avoimesti lähes kaikkien kanssa. Ajattelen kyllä, että: "Mitä harvempi tietää - SITÄ PAREMPI!" Mutta olen epäonnistunut toteuttamaan tämän strategian totaalisesti.. :D oh well..

Jtb

ViestiKirjoittaja Jtb » 13.11.2008 23:23

Vanhempani tietävät niinkuin koko suku ja sossut ynnämuut virastosedät ja tädit. Asiahan tuli ilmi kun minut monien vaiheiden kautta sysättiin Kurvin Huumepolille jossa jouduin vastentahtoani virtsaamaan muoviseen kuppiin. Ureaani tovin tutkittuaan viisaat laborantit löivät päänsä yhteen ja päättivät, että vihreätä vitamiiniahan siel' nyt oli. Ympyrää tallaten kuumottelin, että tästä joudun vähintään häpeätuoliin ja siitä julkisesti mestattavaksi vanhempieni toimesta, mutta toisin kävi. Isi ja äiti kummatkin tavallaan hyväksyivät, että näin nyt oli käynyt ja jompikumpi taisi tokaista jotain "älä ota tavaksi" tai sinnepäin. Nyttemmin (vuosia myöhemmin siis) molemmat ovat myöntäneet kokeilleensa ja hyväksyvät minulta viikonloppusavuttelun satunnaisine poikkeuksineen. :D Kaverit tietävät ja useasti hyväksyvätkin, mutta kaikille varmasti asiasta kerron jos päihteistä keskustellaan.

NudistiBudisti
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja NudistiBudisti » 21.11.2008 14:21

En pidä asiaa salassa. yritän mahdollisimman julkisesti poltella, niin tietenkin ettei setä poliisi tule niskaan kiinni. jos joku tulee kysymään asiasta niin yritän antaa mahd paljon oikeampaa tietoa kannabiksesta mahdollisimman neutraalisti.

pikku hiljaa pois "koulun huumevalistuksesta" tyyliin..

vanhemmille kun sais vielä asiasta kerrottua niin sitten olis kaikki ok.

onneksi nykyään löytyy jo tietoa jo EU tasoltakin minkä voi jakaa kaikille narkkarina pitäville.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288

kannabishan on huume vain siinä että se on laissa kerrottu huumeeksi.

-NB-
"Hampun sanominen huumeeksi on kuin Honda Monkeyn sanominen Harley Davidsoniksi. Kyllähän se pärisee,mutta ei sillä liiveihin pääse."

Mjuff

ViestiKirjoittaja Mjuff » 22.11.2008 0:47

Ei kovin moni ole tietoinen polttelustani. Moni on kuitenkin tietoinen kannabismyönteisestä ajatusmaailmastani...

Enpä usko, etteikö kelleen olisi jäänyt epäselväksi, ettei sinne amsterdamiinkaan matkustettu puukenkiä katselemaan.

Äiti tietää, sisko tietää ja polttelee silloin tällöin myös.

Muutamat harvat valitut ystävät tietää.

Ulkonäöstä tms, sitä on hyvin vaikea päätellä ja työssä ja muualla pyrin tietenkin välttämään koko aihetta.
Monet eivät ole voineet uskoa, että tällainen "kiltti tyttä!" saattaisi jotain kyseisenlaisesta kasvista tietää, saati sitten käyttää sitä mihkään. :foil:

:pimp:

Yhtäkään _ystävää_ en ole menettänyt, kyseisen kasvin takia. Yhden kaveriporukan silmissä minut leimattiin kerran liki huumediileriksi ja pelättiin varmaan vuosi, että tuputan niillekin huumeita. Nykyään nekin jo moikkailee, mitenkään läheistä kaverisuhdetta en edes harkitse heidän kanssaan enää tämän tapauksen jälkeen. Jäi paska maku. :?

Ystäväni, joka myös polttelee oli ennen ollut kyseisessä kaveriporukassa tiiviimmin, ja nyt hänkin kieltää polttelunsa näille kavereille, mutta on silti pysynyt kuvioissa mukana. Outoa minusta, ettei voi edes vanhoilta ystäviltä saada ymmärrystä sen vertaa. Ei kukaan jätä alkoholiongelmaistakaan yksinään, sitä mennään vierelle dokaamaan silmät päästä. Ja kun kyse ei edes ole kuin satunnaispolttelusta hänen (ja minun) kohdalla.

Olen päättänyt, että jos ei pysty hyväksymään pieniä paheita, on aikalailla tiukkapipoinen, ja mä viihdyn paremmin rennommassa seurassa. :D
avaruuskaveri.

tattoo

ViestiKirjoittaja tattoo » 10.2.2009 18:29

Mulla ylipäänsä suppea tuttavapiiri, kaikenkaikkiaan muutamia ihmisiä. Hyviä ystäviä 3kpl joista 2 tietää.
Nyt tutustuin yhteen forumilaiseen eli 3 tietää, voi olla et yksi kaveri on tulossa ensikuussa kylään ja sille kait pitäisi sitten kertoa.

On kyllä jotenkin vittumaista et rehellisen ihmisen pitää pakoilla lakia, ainoa rikokseni tarvitsee päivänvaloa.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”