Indica kirjoitti:Kaikille matkalijoille sitten varoitan, ettei settiä MISSÄÄN tapauksessa pidä viedä belgiaan, jos sinne menee junalla.. poliisit oli koirien kanssa vastassa, ja kunnon stripsearchiinhan sieltä päädyin.. ei se mitään, kun ei tietenkään ollut settiä pisaraakaan hallussa.. ei mitään..
Vaikka tässä vastaankin yli 4v vanhaan viestiin, niin ei kannata kuumottua Indican viestistä. Itse moneen kertaan tuolla matkanneena ja vielä enemmän rajanylityksiä budien kanssa tehneenä voin sanoa, ettei pitäis olla ongelmaa. Jos ette näytä överituristeilta ettekä muuten käyttäydy epäillyttävästi, ole överipaukuissa tms, niin no problem. Kaveri on jäänyt kerran kiinni tuossa välillä kun aina välillä ne kiertää junan koiran kanssa. ite en oo tosin koskaan nähny ja oon ton ylityksen tehny yli 20 kertaa budit pykälässä.
Muistakaa, että ei ne tullipoliisit etsi sinua jolla on muutama gramma kukkaa omaan käyttöön, vaan ne etsii niitä jätkiä jotka hakee ison satsin hollannista ja myy sen belgiassa.
Hyvä tapa jos kuumottaa on se, että laittaa setit esim nuuskapurkkiin ja jonnekkin toisen istuinpaikan roskikseen tms, että vaikka koira sen haistais, niin sitä ei voida suhun yhdistää. Itse en tosin koskaan ole jaksanut tehdä näin.
Kun homman hoitaa kylmästi ja asiallisesti niin ei pitäisi olla ongelmia. HUOM!: en nyt tässä ketään kannusta viemään mitään rajojen yli, mutta niille ketkä niin haluaa tehdä ja tekee, niin annan vaan neuvoja. En ole koskaan itsekään vienyt suurempaa satsia. Suurin on ollu 35g omaan käyttöön, homma ei mennyt ihan putkeen, ja tarinan voit lukea täältä, kun scrollaat sivua alaspäin:
http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... &start=500
Peace