Amsterdam matkapäiväkirja

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Riku
1 tähti
1 tähti

Re: Amsterdam matkapäiväkirja

ViestiKirjoittaja Riku » 23.11.2006 12:25

Casanova kirjoitti:Yritin tossa vähän itsekseni jo laskeskella, mutta voisitko kertoa, kuinka paljon rahaa meni koko viikon aikana kaikkeen? Lennot, majoitus, ruuat, ruohot ym.

Aika paljon, sillä matkaa varten oli säästelty jo pitkään ja lähdettiin porvarillisella "matkalla-ei-pidä-säästellä" -asenteella. Olisiko siinä joku alle tuhat euroa mennyt, tarkkaa summaa en pysty enää muistamaan. Viime kerralla todettiin, että vähemmälläkin pärjää, kun tietää missä säästellä ja missä ei.
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

astro

ViestiKirjoittaja astro » 23.11.2006 23:30

Amsterdamin graffitikuttuuri on mahtavaa!
Se visuaalinen orgasmi joka aiheutuu siitä kun tunkeudut kielletyille junarata-alueille ja menet töllistelemään uskomattomia piissejä!

mä tykkään graffitista, ehkä se on vähän outoo :D

Kuva
PURple for ASTROculture now and the future.

MetsänNeito
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja MetsänNeito » 24.11.2006 11:46

Hyvä matkapäiväkirja! Hyvin kirjoitettu, ja hauska lukea.
Dami-kuume nousi huippuunsa. (:
"It is your mind that creates this world"
The Buddha

Majuri Tommi

ViestiKirjoittaja Majuri Tommi » 24.11.2006 14:15

Kelpo ja hauskakin matkapäiväkirja, vaikka ei ollutkaan erityisen hyvin kirjoitettu.

Paikalliset Hollannissa eivät yleensä tykkää julkijuopotteluista tai -savutteluista, joten älkääpä käyttäytykö kuin törpöt siellä paikan päällä. (Itte oon tehny sen virheen...)

Ikirouta

ViestiKirjoittaja Ikirouta » 3.12.2006 15:25

Mukava lueskella näitä Amsterdam juttuja. Itsekin olen ihan näillä näppäimillä lähdössä haistelemaan Euroopan tuulia ja yritän jonkunlaisen raportin seikkailuistani kirjoittaa. Vähän jännittää kun tähänastinen matkailu rajoittuu Tallinnan reissuihin ja siellä on rahan käyttö ollu vähintäänkin kohtuutonta, eli all in-asenteella on menty eteenpäin. Nyt pitäisi yrittää pienellä budjetilla kärvistellä. Onneksi majapaikkani on keittokomerolla varustettu poikamies-boksi joten ruokaan ei mene pientä omaisuutta.
...niin siis JOS sattuisin käyttämään kannabista.

Shivatar

ViestiKirjoittaja Shivatar » 5.12.2006 17:49

:D Päiväkirjaanne oli ilo vilaista. Tekstit oli selkeää, ja sitä oli mieluisa aihevalintojen esiintuomisen vuoksi lukea. Oma "däm- matkani" tuskin poikennee välipaloiltaan , tahi sauhutteluista. Päihdepolitiikka oli ilo silmälle.Muutama (ihmisetön?) kuva sisällytettynä päiväkirjaan olisi tosi jees.
Hitaasti ,mutta varmasti.

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 6.12.2006 12:01

Joo kyllä iso kiitos kaikille päiväkirjanpitäjille.. Itse tällähetkellä majailen alankomaissa, ja jossain vaiheessa voisi vähän väläytellä millaista täällä on asua ja elää, nyt kohta mennään damiin, niin nyt ei kyllä ehdi..

Mutta matkapäiväkirjat ovat kyllä erinomaisia resursseja kaikille jotka eivät vielä ole Damiin ehtineet
-Entä jos elämän ikuinen virta..?

made

ViestiKirjoittaja made » 7.12.2006 8:44

astro kirjoitti:Amsterdamin graffitikuttuuri on mahtavaa!
Se visuaalinen orgasmi joka aiheutuu siitä kun tunkeudut kielletyille junarata-alueille ja menet töllistelemään uskomattomia piissejä!

Kuva

Tiedätkö missä päin Amsterdamia on se paikka missä on täynnä grafittia, tägiä ja muutenkin vaan psykedeelistä (en puhu sienistä,taikka salviasta...)kuvioo. Kaveri sano, että Damissa olisi tämmöinen "hoodi".

Tietääkö joku?
Jos elämä olisi luotu silleen, että ihminen olisi aina sekaisin niin olisko selvinpäin oleminen silloin rikos?

Indica

ViestiKirjoittaja Indica » 9.12.2006 20:22

Kaikille matkalijoille sitten varoitan, ettei settiä MISSÄÄN tapauksessa pidä viedä belgiaan, jos sinne menee junalla.. poliisit oli koirien kanssa vastassa, ja kunnon stripsearchiinhan sieltä päädyin.. ei se mitään, kun ei tietenkään ollut settiä pisaraakaan hallussa.. ei mitään..
-Entä jos elämän ikuinen virta..?

made

ViestiKirjoittaja made » 11.12.2006 10:03

Indica kirjoitti:Kaikille matkalijoille sitten varoitan, ettei settiä MISSÄÄN tapauksessa pidä viedä belgiaan, jos sinne menee junalla.. poliisit oli koirien kanssa vastassa, ja kunnon stripsearchiinhan sieltä päädyin.. ei se mitään, kun ei tietenkään ollut settiä pisaraakaan hallussa.. ei mitään..

Lähden itse kaverin kanssa joulun jälkeen Belgiaan, josta suuntaamme Amsterdamiin uudeksi vuodeksi. Onko Belgia noin tarkka junien suhteen todellakin? Saksaan ja Tsekkehien pysty kylää viemään rajan yli. :foil:
Jos elämä olisi luotu silleen, että ihminen olisi aina sekaisin niin olisko selvinpäin oleminen silloin rikos?

-Card-

ViestiKirjoittaja -Card- » 11.12.2006 17:53

No muutaman gramman hallussapitohan on Belgiassakin dekriminalisoitu, varmaan etsivät suurempia määriä...

ÄlyCanisteri

ViestiKirjoittaja ÄlyCanisteri » 11.12.2006 19:46

Oi että kun lukio kohta lopussa niin Dami kutsuu mua ja paria muuta. :pimp:
Kun tosimiehet nai, niin siinä naisetkin on vain tiellä.

astro

ViestiKirjoittaja astro » 11.12.2006 20:35

MADE

Tuolla Lelylaanissa (Amsterdam Lelylaan) oli suhteellisen paljon piissejä. Mutta muutenkin ympäri koko mestaa (mm. junia :shock: ) oli mahtavia wildstyle piissejä ja tietty vähemmän hienoja. Mutta siis keskustaa myöten oli mesta tukotettu että siitä lähetään. :pimp:
PURple for ASTROculture now and the future.

thcmonni

ViestiKirjoittaja thcmonni » 5.2.2010 8:26

astro kirjoitti:Amsterdamin graffitikuttuuri on mahtavaa!

Kuva

Eipä siinä mitään outoa ole, mä rakastan graffiteja ! :guru: :yes:
Pääsisinpä damiin kattejee katutaidetta koska tiedän kuinka mahtavaa se siellä on.

ihmisotus

ViestiKirjoittaja ihmisotus » 6.3.2010 14:46

En jaksanu lukee koko ketjua, mutta otsikon perusteella tuli tässä mieleen, että meikällä ois kans sarjakuvamuotosta päiväkirjaa yhen syksyn reissulta. Jostain syystä toi piirtämisinto painottu vahvasti Kristianiaa ja Amsterdamia käsittelevään läppään. Aattelin et saattais kiinnostaa, vai häh? Jos tässä joskus skannais ja sensurois julkasukuntoon.

Muistutus itselle että kirjotin tän viestin viime lauantaina (sit kun luen tän uudestaan esim. ens viikolla.). 8) Koitahan saada ny tehtyy, hei!

Keijjo

ViestiKirjoittaja Keijjo » 8.3.2010 6:13

Todellakin kiinnostaa. Julkaise ihmeessä. :yes:
"Kaikki muuttui kauniimmaksi silloin, kun savu syöksyi keuhkoihin."

anderec

ViestiKirjoittaja anderec » 9.12.2010 20:37

Indica kirjoitti:Kaikille matkalijoille sitten varoitan, ettei settiä MISSÄÄN tapauksessa pidä viedä belgiaan, jos sinne menee junalla.. poliisit oli koirien kanssa vastassa, ja kunnon stripsearchiinhan sieltä päädyin.. ei se mitään, kun ei tietenkään ollut settiä pisaraakaan hallussa.. ei mitään..

Vaikka tässä vastaankin yli 4v vanhaan viestiin, niin ei kannata kuumottua Indican viestistä. Itse moneen kertaan tuolla matkanneena ja vielä enemmän rajanylityksiä budien kanssa tehneenä voin sanoa, ettei pitäis olla ongelmaa. Jos ette näytä överituristeilta ettekä muuten käyttäydy epäillyttävästi, ole överipaukuissa tms, niin no problem. Kaveri on jäänyt kerran kiinni tuossa välillä kun aina välillä ne kiertää junan koiran kanssa. ite en oo tosin koskaan nähny ja oon ton ylityksen tehny yli 20 kertaa budit pykälässä.
Muistakaa, että ei ne tullipoliisit etsi sinua jolla on muutama gramma kukkaa omaan käyttöön, vaan ne etsii niitä jätkiä jotka hakee ison satsin hollannista ja myy sen belgiassa.

Hyvä tapa jos kuumottaa on se, että laittaa setit esim nuuskapurkkiin ja jonnekkin toisen istuinpaikan roskikseen tms, että vaikka koira sen haistais, niin sitä ei voida suhun yhdistää. Itse en tosin koskaan ole jaksanut tehdä näin.

Kun homman hoitaa kylmästi ja asiallisesti niin ei pitäisi olla ongelmia. HUOM!: en nyt tässä ketään kannusta viemään mitään rajojen yli, mutta niille ketkä niin haluaa tehdä ja tekee, niin annan vaan neuvoja. En ole koskaan itsekään vienyt suurempaa satsia. Suurin on ollu 35g omaan käyttöön, homma ei mennyt ihan putkeen, ja tarinan voit lukea täältä, kun scrollaat sivua alaspäin: http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... &start=500

Peace
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

Palaa sivulle “Matkailu”